View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.03.2017 13:51 Post subject: |
|
|
[quote="sandnes1985"]
...jeg er ikke bare skuffet over at vi har signert Bendtner - jeg er også direkte flau over hvordan Ingebrigtsen og Helland omtaler denne signeringen.
snakkes da, om et halvårs tid, når vi bortimot har avgjort ES halvveis, og N.B. har skutt oss til CL. Da kan du være flau da... tvileren Sandnes 1985 _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 09.03.2017 14:14 Post subject: |
|
|
Har trua på NB jeg, men han alene er ikke nok til å kvalifisere oss til CL.
Er vi like heldige med trekning som i fjor, så kanskje.
Hvis ikke er det mange elementer som må forbedres selv om vi får Bendtner i storform. Om vi poler ballen til motstanderens midtbane de gangene vi får tak i den hjelper det lite hvem som spiller på topp. |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.03.2017 14:37 Post subject: |
|
|
Jeg heller tror ikke NB alene skyter oss til seriegull og europa. Men at han blir en medvirkende årsak, og at sjansen øker betraktelig med han i laget, ja det er jeg overbevist om.
Vi har jo tross alt hentet et par spillere til i dette vinduet, som også er av meget god kaliber. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 09.03.2017 14:45 Post subject: |
|
|
Skulle ideelt sett tenkt meg en Spalvistype i tillegg til Bentner på topp så vi hadde hatt to gode alternativer å veksle på. I realiteten blir vell Matti andrevalg nå. Selv om han er en fantastisk mann så er jeg dessverre redd kvaliteten er litt for dårlig.
Farlig å tro at Bendtner skal gjøre alt ivertfall. Resten av laget må også heve seg noen hakk fra i fjor for å ha en reell mulighet på champions league spill. |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 09.03.2017 14:47 Post subject: |
|
|
Jeg vet at RBK spiss skal være god på hodet, sterk, holde på ballen, god i posisjonering i feltet, goalgetter. Hvis det er noe som har utviklet seg fra gamle tider så er det nettopp fart. Fart trengs ikke i ES når vi dominerer, selv om Gyt fikk flere sjanser til å løpe for å skape 1v1 mot keeper, men stoppet opp, og ventet på med spillere. Når det er sagt så tror ikke jeg at Bendtner er tregere enn Søder og Gyt. Også spent på hvor mye han gidder å jage motstanderne når vi ligger defensivt slik som Søder ofte gjorde  |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 09.03.2017 14:51 Post subject: |
|
|
@iconbit: Alltid en fornøyelse å lese dine innlegg på forumet!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
Bremsen Junior
|
Posted: 09.03.2017 15:01 Post subject: |
|
|
Nyt overgangen, større enn dette blir det ikke.
Nyt hovedstadsjournalistenes, og andre, sin sjalusi og ønske om bomkjøp.
Nyt følelsen av en herlig spiller i klubben, uavhengig av hvor mange mål han scorer.
Nyt vissheten av at denne overgangen ettertrykkelig har satt RBK på Europa kartet igjen. I lang tid fremover.
Moro. |
|
Back to top |
|
 |
Malkin71 Junior
|
Posted: 09.03.2017 15:46 Post subject: |
|
|
Bremsen wrote: | Nyt overgangen, større enn dette blir det ikke.
Nyt hovedstadsjournalistenes, og andre, sin sjalusi og ønske om bomkjøp.
Nyt følelsen av en herlig spiller i klubben, uavhengig av hvor mange mål han scorer.
Nyt vissheten av at denne overgangen ettertrykkelig har satt RBK på Europa kartet igjen. I lang tid fremover.
Moro. |
Enig. Dette er bare moro. Blir også mer og mer overbevist når jeg leser hva de som faktisk har jobbet med NB skriver. Nå sist: http://www.nottinghampost...story.html |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 09.03.2017 15:54 Post subject: |
|
|
Vet ikke om denne har blitt linket til enda. Mike Jensen forteller litt mer om Bendtner som person:
http://www.adressa.no/100...l#cxrecs_s
Det burde kanskje også være en tråd som heter "Hjelp Adressa"? Merket meg siste linja i artikkelen (sikkert sendt fra journalist i Marbella til redaksjonen in Trondheim):
"Dere skal ha fått bilde av Jensen og Bendtner sammen? Si fra hvis ikke."  |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 09.03.2017 16:21 Post subject: |
|
|
Haha, sikkert limt inn hele teksten og ikke lagt merke til at den siste linjen kanskje var tiltenkt redaksjonen. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
sandnes1985 Junior
|
Posted: 09.03.2017 18:11 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | sandnes1985 wrote: | Jeg er tydeligvis i solid mindretall, men jeg er ikke bare skuffet over at vi har signert Bendtner - jeg er også direkte flau over hvordan Ingebrigtsen og Helland omtaler denne signeringen. |
Haha, er det liv i deg også? Du verden!
Ikke vær surpomp nå. |
Hehe, husk at jeg har passert 30 nå. Noen må da være gammel og gretten også! :p |
|
Back to top |
|
 |
Altitude Rutinert
|
Posted: 09.03.2017 19:01 Post subject: |
|
|
Klarer fortsatt ikke helt å fatte at vi har Nicklas Bendtner. |
|
Back to top |
|
 |
thomas_katt Rutinert
|
Posted: 09.03.2017 22:33 Post subject: |
|
|
Det har gått opp for meg at vi har NB, det har ikke gått opp for meg hvor fantastisk han framsto på pressekonferansen! Om han leverer halvparten så profesjonelt på banen blir dette rett så bra! Vil tro han vil slite fram til sommerferien, så løsner det, som seg hør og bør for en RBK-spiss, jfr Prica, Søder og Gyt. Kanksje forumet har lært av sine feil og ikke krever hans hode sendt på ræva ut på et fat før vi skriver 16. mai denne gang? _________________ ÅTTIÅTTE FÆMTIFÆM PÅ TAVLAAA!!! ÅTTIÅTTE FÆMTI FÆM PÅ TAVLA! FRODE JOHNSEN HAR SKÅRA 3!!!
Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)
@thomas_katt på twitter |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.03.2017 22:41 Post subject: |
|
|
Nei. Tv2 kommer til å dømme han en feilkjøp og en fiasko etter en måned, uansett hva sol skjer på banen. Det er vår oppgave å være tålmodige nå. |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.03.2017 22:45 Post subject: |
|
|
Har troa, både på banen og utenfor! Ingen ting som minnet om Bille i alle fall av det jeg har sett. Får bare håpe han kommer i form og inn i systemet innen rimelig tid, men nå har vi jo blitt vant med at spissene våre trenger en tredjedels sesong i starten før de kommer ordentlig i gang. Selv om "flopp"-koret starter etter 2 runder tror jeg vi skal klare å ri han av en stund... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.03.2017 22:50 Post subject: |
|
|
Nicki Bille framsto for meg som både mindre intelligent og også en heller gjennomsnittlig fotballspiller. Men han var da heller tam hos oss? De verste episodene skjedde før og etter han han spilte for oss, eller når han var i Danmark.
Bendtner sine problemer har vært annerledes. Han slo igjennom i PL og ble mangemillionær som tenåring. Det taklet han ikke. Nå har han modnet seg, men karrieretoget har gått. Ting ligger bedre til rette nå mener jeg. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 09.03.2017 23:15 Post subject: |
|
|
Han ble arrestert utenfor Three Lions etter å ha slått og sparket rundt seg, i tillegg var det den hendelsen i Danmark der han gikk til angrep på politi. Begge to skjedde mens han var Rosenborg-spiller. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.03.2017 23:17 Post subject: |
|
|
"Rolig" i skotsk målestokk da  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 09.03.2017 23:31 Post subject: |
|
|
Nicki Bille var helt Brian. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 09.03.2017 23:48 Post subject: |
|
|
Foppall om Bendtner-overgangen: https://overcast.fm/+EMcZsfQ6o litt fra starten og +23:40.
Last edited by larsarus on 09.03.2017 23:50; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Kokeplate Rutinert

|
Posted: 09.03.2017 23:49 Post subject: |
|
|
Det var også minst en dårlig nachspiel-hendelse som involverte vold, men som aldri nådde lensmann og media.
Foruten fyllekjøringen til Bendtner, så virker mest av alt hans "fylle-fadeser" som barnslige ting gjort av en person som er litt høy på seg selv. Bille var utagerende og voldelig - ganske stort forskjell spør du meg. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 10.03.2017 00:20 Post subject: |
|
|
STRANDerGUD wrote: | "Rolig" i skotsk målestokk da  |
Ja. Her borte er dette akseptabel oppførsel fra en lagkaptein like før en cupfinale:
http://www.dailymail.co.u...final.html
Noen som vet om dette er samme lag som endte opp på Club4 i 2001? |
|
Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 10.03.2017 08:39 Post subject: |
|
|
Og hærværk. Komplett taper. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 10.03.2017 08:57 Post subject: |
|
|
Solskjær er ikke overrasket over RBKs stjernekjøp: - Vi hentet et større navn i fjor
- Jeg kommer aldri til å stå her og si at Rosenborg skal ha toppscoreren. Jeg satser på at en av mine mange gode spisser scorer mål i år, sier Solskjær.
- Ble du overrasket da du så RBK hentet ham?
- Man blir aldri overrasket i fotball lenger. Vi fikk et større navn i fjor, i Eidur Gudjohnssen. Hvis han (Nicklas) er sulten, er det et riktig steg for han, sier kristiansunderen og legger vekt på merittlista islendingen kom med til Molde før han forsvant samme sommer. |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 10.03.2017 09:15 Post subject: |
|
|
Solskjær har rett i at Gudjohnsen var en større spiller. Han var også 37 år gammal og ferdig. Han kom til Molde med den målsetningen at han skulle spille EM og la opp så fort han kunne etterpå. Eidur på sitt beste var bedre en Bendtner. Det Molde henta var knapt å regne som en fotballspiller _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
|