| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 08.03.2017 23:37 Post subject: |
|
|
Noen steder man kan se hele presseseansen på nett i ettertid?
Gikk glipp av hele greia grunnet jobb
Edit: Glem det. Fant det
 |
|
| Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 08.03.2017 23:53 Post subject: |
|
|
Tror redselen for at Bendtner skal havne på mange fuktige byturer er sterkt overdrevet. De fleste av oss som forlengst har passert 30, har vel erfart at det heftigste utelivet og de galeste påfunnene var unnagjort før denne alderen. Rapportene fra Nottigham tyder også på at dette ikke var noe problem.
Skader, manglende form og en spillestil som ikke passet Bendtner var årsakene til at ham mislyktes i Forest. Tro bare det er skader som kan hindre at dette blir en av de beste signeringer i klubbens historie. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
Posted: 08.03.2017 23:53 Post subject: |
|
|
| In Schwabe we trust! |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 09.03.2017 00:48 Post subject: |
|
|
| ballbingen wrote: | Teknisk sett var det ingen ting som avslørte at det var ironi i den posten - jeg spekulerte litt selv faktisk... Men jeg landet på at det forhåpentligvis for puckno sin del var ironisk ment!  |
He he he... min type humor dette, alltid noen som biter på  |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.03.2017 00:53 Post subject: |
|
|
Nicklas Bendtner was good to work with says Nottingham Forest boss Gary Brazil
http://m.nottinghampost.c...story.html
| Quote: | | Nicklas Bendtner belied his bad boy reputation during his short spell with Nottingham Forest – and was allowed to leave the Championship club in an effort to secure regular first team football, not because he was ever a problem behind the scenes. |
|
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:03 Post subject: |
|
|
Er jeg alene om å synes det er helt surrealistisk å se Bendtner i RBKfarger? Må fortsatt klype meg i armen innimellom _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 09.03.2017 01:08 Post subject: |
|
|
Nei du er ikke alene. Det er fortsatt sykt. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:24 Post subject: |
|
|
| Bare se navnet hans på RBK.no under spillere er sykt! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 09.03.2017 01:36 Post subject: |
|
|
| Mest spent på farten hans. Raskere enn Søder? |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:50 Post subject: |
|
|
| Han er 194 og godt bygd. Det kommer ikke til å gå fort. Har vi heller ikke behov for. Det er mange andre ting jeg er mer spent på enn farten hans for å si det sånn. Innsatsvilje, posisjonering i boksen og evne til å holde på ballen blant annet. Jevtovic, de Lanlay, Rashani og Helland får ta seg av løpene i bakrom. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 09.03.2017 01:53 Post subject: |
|
|
Han er ikke treig heller. Vil påstå at han er/var passe rask, spesielt til å være så stor. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 09.03.2017 01:59 Post subject: |
|
|
FIFA17 stats:
Har nok bedre stats igjen om ett års tid  |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 09.03.2017 08:21 Post subject: |
|
|
Jeg er mest spent på målscorerevnene hans.
I rbk vil han bli pepret med innlegg og frispillinger, og Bendtners jobb som spiss er å omsette disse i kassa. Jeg kjenner jeg egentlig driter i om han løper 100 m på 9 blank , bare hanstiller inn scoringsfoten når sjansene serveres. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 09.03.2017 09:00 Post subject: |
|
|
| Tror vi må være forberedt på at han tar det veldig piano i starten - og det er opplagt lurt. Håper forumet ikke faller for fristelsen å begynne terningkasting på innsats i treningskamp. |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 09.03.2017 09:38 Post subject: |
|
|
| Enhver kamptråd er en ny mulighet til å tømme galleblæra, du kan ikke stoppe oss |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 09.03.2017 09:41 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Han er 194 og godt bygd. Det kommer ikke til å gå fort. |
John Carew.
#crusade
Det hadde vært veldig ok om han i det minste er rask nok til å utnytte godt timede bakromsløp, sånn at han ikke blir så veldig ensidig og forutsigbar når vi skal spille kontringsfotball i Europa. Det er ikke noen høy prioritet, dog, viktigere at han er sterk i kroppen og har ballferdigheter til å beholde ballen og nå medspillere på en konstruktiv måte. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.03.2017 10:14 Post subject: |
|
|
Når høye, tunge spillere også har høy toppfart så er det ofte et ekstra våpen som kan være ekstremt effektivt. Som nevt ovenfor, var dette John Carews viktigste spissferdighet da han ennå var ung.
Bendtner har aldri framstått som kjapp, men han har også spilt i ligaer hvor tempoet er mye høyere enn i Norge.
Så jeg er også spent på hvordan hurtigheten hans er. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 09.03.2017 10:23 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | | Tror vi må være forberedt på at han tar det veldig piano i starten - og det er opplagt lurt. Håper forumet ikke faller for fristelsen å begynne terningkasting på innsats i treningskamp. |
Vi har råd til å ta det like rolig med ham som med Gytkjær. Gytkjær fikk jo spille kamp etter kamp i starten uten å produsere noe særlig, men det ble sgu nok mål når vi talte opp til slutt.
Jeg tar det for gitt at Bendtner som minimum tilfører nok tilstedeværelse på topp til at det skaper godt med rom for øvrige målskårere på laget, - og så er han jo heller ingen avdanket Gudjohnson, men faktisk midt i karrieren. Fysikken bør bli finfin frem til sommeren.
Og så kan vi jo tenke oss ca. hvor mye enklere det er å skåre mål i Elite Serien enn i Championship .... _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 09.03.2017 10:31 Post subject: |
|
|
Vi må dog forvente dommen utenfra i løpet av tre til fem kamper, uten at det betyr noe som helst. Det er bare litt slitsomt.
Vi, og forsåvidt alle andre som følger godt med i norsk fotball, vet at det gjerne tar litt tid for (angreps)spillere å komme inn i rolle og system i Rosenborg. Allikevel er det ikke til å komme unna et unisont flopp-stempel fra både motstandersupportere og såkalte journalister om Bendtner skulle gå tre-fire kamper uten mål, eller ha en lignende målkurve som Gyt. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Dansken Junior
|
Posted: 09.03.2017 10:33 Post subject: |
|
|
Nå har jeg set bendtner en god del gange, især for landsholdet, hvor han tydeligvis også har været bedst.
Jeg har aldrig tænkt at Bendtner skulle være specielt langsom, det er i hvert fald ikke noget der har været et problem for ham, men farten er tydeligvis ikke en direkte force.
Bendtners styrke ligger helt tydeligt i hans evne til at holde på bolde qua hans fysiske styrke og hans ret gode tekniske evner, hvor han på trods af sin størrelse er i stand til at sætte en mand eller to af, selv på meget lidt plads. Og så er han en habil afslutter både med ben og hovede.
Særligt hans fodarbejde og afslutninger er ganske givet lidt rustne, men hvor galt det rent faktisk står til bliver spændende at se, at han nærmest fra dag 1 var i stand til at komme i spil i Forest, er positivt, de vidner jo om at han til træning ikke var så langt fra topformen som man kunne frygte. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 09.03.2017 11:16 Post subject: |
|
|
| Denne overgangen har rasert konsentrasjonen i forelesning. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 09.03.2017 11:36 Post subject: |
|
|
Forest-boss: Nød at arbejde med Bendtner
| Quote: | -Jeg har hele tiden haft et godt forhold til Bendtner, og jeg elskede ham. Han var meget populær i omklædningsrummet, men vi kunne bare ikke få plads til ham på banen, siger Brazil til Nottingham Post.
- Vi var helt ærlige omkring det overfor ham, når det kom til, hvorfor han ikke spillede. Han ville meget gerne have spillet mere. Det handlede også om, at han gerne ville på landsholdet, for jeg ved, at den danske landstræner havde talt med Nicklas om det. Hvis han gerne ville på landsholdet igen, skulle han spille regelmæssigt førsteholdsfodbold.
- Jeg støttede idéen om, at Nicklas undersøgte andre muligheder, og det fandt han. Jeg har ikke andet end positive ting at sige om Nicklas, når det kommer til at have ham i nærheden. Han var virkelig god at arbejde med, han var en meget ærlig fyr.
29-årige Bendtner nåede 17 kampe og to scoringer for Forest. |
|
|
| Back to top |
|
 |
zinedinestrand Proff

|
Posted: 09.03.2017 12:32 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: | | Gull fra kommentarfeltet: (Roar Stokke) "Eirik Jensen hadd 38 telefona, Kåre Ingebrigtsen har 1 og gud bevare mæ, han veit å bruk den Vidar" |
haha episk |
|
| Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 09.03.2017 12:57 Post subject: |
|
|
| Knowrud wrote: | Intervju med Kåre. Sier at Nicklas ikke bare er en strålende herremann, men en hyggelig og humoristisk herremann også.
Lover godt  |
Får ikke videoer på rbk.no til å fungere, noen som vet hvordan jeg kan fikse det? |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 09.03.2017 13:50 Post subject: |
|
|
Jeg er som de fleste andre meget tilfreds med denne signering. Jeg venter dog med at skrive et grundigt indlæg til at jeg har bedre tid.
Mange diskuterer hurtighed, positioneringsevne, målscoringsevne og så videre. Selvfølgelig har han alle de egenskaber og kvaliteter, vi kunne drømme om. Det eneste (og meget store) forbehold er, om vi kan få potentialet ud.
- Han er rask nok til at Boateng ikke kan følge med ham til første stolpe eller rask nok at spadsere forbi et halvt tjekkisk landslag.
- Kampen mod Norge eller hattricket med USA er få af mange eksempler på en fremragende positioneringsevne.
- Han scorede 5 gange i de 6 kampe mod Portugal, hvor han virkede overlegen mod midtstopperparret Carvalho og Pepe. Så lidt målfarlig er han nok.
Bendtners kvaliteter er bedre alle andre danske spisser. Inklusiv Toulouse-anføreren Braithwaite, Æresdivisjon-topscoreren Jørgensen eller stortalentet Dolberg. Alligevel har danske sekunda-spisser som Vibe og Zohore begge scorer 4 gange så mange mål som Bendtner i Championship.
Èn ting er spændende, det bliver utrolig spændende at følge, når Tippeliga-sæsonen starter om tre uger!
Last edited by iconbit on 09.03.2017 13:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|