View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 08.03.2017 16:50 Post subject: |
|
|
Kings wrote: | Pepsi er ny hovedsponsor eller?? Aldri sett så mye Pepsi på en plass siden tidlig 90-tall. |
Skulle ønske det. Få bort Sparebank 11. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.03.2017 16:51 Post subject: |
|
|
Fra en badeball til en annen, altså. |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 08.03.2017 16:54 Post subject: |
|
|
Vet ikke hva som er verst jeg.
 _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 08.03.2017 16:58 Post subject: |
|
|
Sparebank 11-ballen er i det minste i riktige farger. Tviler på Pepsi ville godtatt det, og jeg er sterk motstander av alt for mange farger på reklamene. Savner ikke Narvesen, for å si det slik. Men ja, feil tråd for draktdiskusjon, beklager. |
|
Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 08.03.2017 17:07 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | Megafritz wrote: | Også kommer han for å drive med jakt! |
Haha, sa han det? Han har jo tidligere klaga over at han ikke kan gå på ski som fotballspiller, så dette høres ut som en mann som blir permanent boende i Trøndelag.  |
SIB sa først at de diskuterte kunst og jakt. Senere snakket Bendtner om hva han forventet og hvordan han så på å bo i Norge. Da nevnte han jakt igjen på eget initiativ. Artig for en fotballinteressert jeger som meg selv. Gleder meg til vi blir bestevenner. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 08.03.2017 17:10 Post subject: |
|
|
Dette kan ikke gå galt, før sommeren er han omdøpt til Jarl Bendtner. Deilig å se en spiss med litt fysisk pondus og samtidig teknikk over 2.div nivå på feltet igjen. Det er bare å fore innlegg på innlegg så skal det bli tøft å være midtstopper i ES i år. Men sett Scwhabe på han med en gang, kommer rett fra en strekkskade og må trenes forsiktig i form. Ikke sikkert han er klar for full belastning med en gang. |
|
Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 08.03.2017 17:12 Post subject: |
|
|
Hvordan er innleggsfoten til Eggen Hedenstad i forhold til Jonas sin?  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 08.03.2017 17:15 Post subject: |
|
|
Tror ikke den er noe dårligere, han slår veldig bra frispark bakfra også |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 08.03.2017 17:18 Post subject: |
|
|
Både Meling og Hedenstad er gode til å komme på overlapp og slå innlegg. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.03.2017 17:24 Post subject: |
|
|
Virker som en veldig trivelig fyr, rett og slett. Uvurderlig å ha Mike her sammen med ham. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.03.2017 18:05 Post subject: |
|
|
Klikket meg inn på Kroken-kommentaren nå og ble møtt av dette:
Quote: | «Denne saken er korrigert: I en kommentar tirsdag om Rosenborgs Bendtner-signering, skriver vi at hans navn er koblet til skandaler med kokain og alkohol. Vi har ikke dekning for å skrive at hans navn er koblet til kokain. Adresseavisen beklager.» |
For en fyr. |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 08.03.2017 18:08 Post subject: |
|
|
Adressa er en møkkablekke. |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 08.03.2017 18:10 Post subject: |
|
|
Hehe samme fyr som beskylder kjernen for mobbing dette?
Godt å høre at Bendtner virker motivert og svarer godt for seg. Har ikke tålmodighet til 45 min konferanse selv. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 08.03.2017 18:20 Post subject: |
|
|
Alternative facts og fake news er en ting i disse dager. Kroken har nok bare hengt seg på trenden.
Last edited by Sløvsekken on 08.03.2017 18:20; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 08.03.2017 18:20 Post subject: |
|
|
Intervju med Kåre. Sier at Nicklas ikke bare er en strålende herremann, men en hyggelig og humoristisk herremann også.
Lover godt  |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 08.03.2017 18:25 Post subject: |
|
|
Bendtner er en Lord han ansetter herremend |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 08.03.2017 18:26 Post subject: |
|
|
Knowrud wrote: | Intervju med Kåre. Sier at Nicklas ikke bare er en strålende herremann, men en hyggelig og humoristisk herremann også.
Lover godt  |
Må passe på å ikke begynne å tro at han blir en fin sentral herremann _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Johnny Rainbow Rutinert

|
Posted: 08.03.2017 18:48 Post subject: |
|
|
Jeg har bemærket, at danskere generelt er noget mere skeptiske til Bendtners Rosenborg-karriere end nordmænd, nok fordi han her i DK har svært ved at slippe af med sit lidt kedelige rygte. På den måde er det godt at kunne slippe lidt væk og på en måde starte lidt på ny. Det samme gjorde Mike vel. Har stadig venner der har svært ved at forstå, at Mike er den dybt seriøse og vellidte spiller og kaptein han er i dag, fordi han stadig bliver husket som en lidt for temperamentsfuld hidsigprop som han var i sine yngre dage
Personlig er jeg overbevist om, at Bendtner bliver en succes. Både pga at vi har Scwhabe og fordi han passer nærmest perfekt som angriber her. Men også fordi jeg kan tænke mig, at det Bendtner har brug for, er netop at komme til en jordnær klub, hvor der ikke er den store forskel høj og lav og hvor der er en tydelig moral. For en spiller der har været stjerne siden han var dreng, flyttet alene til udlandet i alt for ung alder og derefter taget en del dårlige valg, bliver Rosenborg den perfekte løsning |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 08.03.2017 18:55 Post subject: |
|
|
hello wrote: | Dette kan ikke gå galt, før sommeren er han omdøpt til Jarl Bendtner. |
Det er faktisk et bra navn. Lord-navnet har alltid vært ladet full av småhatsk engelsk syrlighet. En dansk bruker her inne klaget på Jante-Danmark, men Sandemose ville aldri funnet et publikum i England, hvor klassereiser skal unngås til en hver pris.
Så om han finner formen, kan vi absolutt hylle han på Øra som Jarl Bendtner av Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 08.03.2017 19:16 Post subject: |
|
|
Veldig spent på hvor dette vil ende opp. Har hørt at Bendtner kan være en latsabb til tider, så håpet mitt er at Kåre & Co tar tak i dette, a'la Søder. Han gikk jo fra subbe-rundt-modus til å bli rene gladiatoren. Så gjenstår det å se om egoet til Bendtner er såpass stort at han blir vrang. Ballen ligger i grunn på hans banehalvdel. Jeg håper han har innsett at det må jobbes steinhardt nå, hvis han er interessert i at siste del av fotballkarrieren får et oppsving.
Ellers har jeg et håp om at spillergruppa får en motivasjonsboost med denne signeringa. Det må jo være gøy å vise seg fram fra sin aller beste side på trening og i kamp nå. _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.03.2017 19:38 Post subject: |
|
|
Spent på hvordan det blir med Bendtner når det kommer til aktiviteter som åpen dag og ambassadørvirksomhet ute i distriktene som de kjører jevnt og trutt. Jeg håper alt sånt allerede er avklart. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 08.03.2017 19:39 Post subject: |
|
|
Den siste lorden som gjorde seg bemerket i trondheim var vel lord Newton, så får vi håpe vår lord får et bedre ettermæle. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 08.03.2017 19:53 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Ble snakket om kunst, kultur og jakt, ja.  |
Kanskje han følger Beckham, Casillas og de andre Real stjernene og drar på sopptur i Klæbu..Skal visst være mye bra sopp der på høsten. |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.03.2017 20:08 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | hello wrote: | Dette kan ikke gå galt, før sommeren er han omdøpt til Jarl Bendtner. |
Det er faktisk et bra navn. Lord-navnet har alltid vært ladet full av småhatsk engelsk syrlighet. |
Lord-tilnavnet fikk han vel etter hans forhold til en tidligere dansk grevinne. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
sandnes1985 Junior
|
Posted: 08.03.2017 20:11 Post subject: |
|
|
Fram til mandag kveld hadde jeg aldri noensinne vært så sint og skuffet over en signering som jeg var da Bendtner signerte for Nottingham Forest i august (ja, jeg er en av dem som vokste opp med at man "måtte" holde med et engelsk lag i tillegg til Rosenborg, og mitt lag ble da Forest). Jeg sa i august at dette var en katastrofesignering, både av sportslige, økonomiske og sosiale årsaker. Det var forventet at han skulle ha en voldsom lønn, noe som er bekreftet i ettertid (ca. 15 mill kr i året), og primadonnaspillere er som ormegift med hensyn til moralen i en spillerstall. Jeg fikk masse kjeft fra andre Forest-fans som ikke kunne fatte hvordan jeg kunne se noe som helst negativt med signeringen. I ettertid er det dog ingen tvil om at Bendtner mislyktes fullstendig i Forest og at det eneste han etterlot seg var kraftige røde tall i regnskapet samt et rykte som en av de lateste spillerne som noensinne hadde ikledd seg den røde Forest-drakten. Da nyheten om salget av Bendtner kom ut, reagerte Forest-fansen med sjokk og jubel over at man faktisk fikk penger for å bli kvitt fyren.
Jeg har selvsagt ingen problemer med å se at han med hans CV er en stor profil. Problemet er bare at han pr dags dato er en profil med et enormt negativt fortegn. Jeg er tydeligvis i solid mindretall, men jeg er ikke bare skuffet over at vi har signert Bendtner - jeg er også direkte flau over hvordan Ingebrigtsen og Helland omtaler denne signeringen. Det sier litt om mentaliteten i Rosenborg når man omtaler signeringen av en avdanket "stjerne" med et mildt sagt frynsete rykte som "tidenes overgang i norsk fotball" og at man er sjokkert over at en spiller "av hans kaliber" er villig til å signere for Rosenborg. En spiller som har scoret under 10 mål for klubblagene sine TIL SAMMEN de siste fem sesongene. En spiller som ingen andre klubber lenger vil ha.
Jeg HÅPER så inderlig at jeg nå tar feil. At Bendtner på magisk vis finner det for godt å opptre som en profesjonell, arbeidssom og målfarlig fotballspiller fremover, og at han legger ned en knallhard innsats for å komme tilbake i god form før seriestart. Jeg er som flertallet enig i at han som spillertype potensielt passer perfekt inn i Rosenborgs måte å spille 4-3-3 på. Og uansett hvor god eller dårlig man er så skal det faktisk fryktelig mye til for å unngå å score mål som spiss i Rosenborg. Helt middelmådige spiller (i europeisk målestokk) som Søderlund og Gytkjær klarte tross alt begge å score 15-20 mål i Eliteserien.
Fasiten vet vi etter sesongen. Jeg ber til høyere makter om at vi da kan fastslå at Bendtner faktisk var tidenes overgang i norsk fotball (med positivt fortegn). |
|
Back to top |
|
 |
|