English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vegard Forren
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 06.03.2017 22:16    Post subject: Reply with quote

Skal si tema skifter fort Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
puckno
Veteran


Joined: 13 May 2006
Posts: 4803

PostPosted: 06.03.2017 22:19    Post subject: Reply with quote

At vi i det hele tatt tar imot en fyr som kommer krypende etter å ha forsøkt å selge seg til alle andre klubber i hele verden i tre måneder er trasig. Krim-Jim bør være ferdig når det gjelder relasjoner mot RBK. Kommer ingenting godt utav det. Og jeg skal f... ta meg ikke bli forbausa hvis han kommer krypende en gang til.
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 06.03.2017 22:24    Post subject: Reply with quote

Høres ut som et stykke klassisk Solbakken-opplegg, dette.

"Jeg har ordna klubb til deg i selveste England, Vegard! Ta en taxi til flyplassen, så forklarer jeg til Rosenborg." Only he doesn't.

Gleder meg vilt til (bort)forklaringene som følger i kjølvannet. Om ikke annet fikk Bjørnebye, Brutter'n og co en billig bekreftelse på at Solbakken er en mann man ikke gjør business med.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
waterfalls
Veteran


Joined: 21 Oct 2013
Posts: 1806
Location: Stjørdal

PostPosted: 06.03.2017 22:24    Post subject: Reply with quote

Kan vel likså godt debutere i denne situasjonen, for da kan det forhåpentligvis bare gå en vei videre. Har jo vært leser her i en god del år nå, så er jo egentlig på overtid.

For det første synes jeg dette er litt synd. Ikke fordi vi hverken trenger stoppere eller Forren, men en spiller med hans ferdigheter kunne ha styrket laget en god del i mine øyne. Nå er det jo lov å håpe at Rasmussen blir den spilleren, men vi hadde nok stått sterkere med en som har erfaringen Forren har. Jeg var positiv til Forren frem til et par timer siden.

For det andre så er jo hele greia egentlig bare komisk. Fra snakk om PL og det å være kynisk å sikre seg økonomisk til å måtte være med en Eliteserie klubb til Spania før han får signere kontrakt. Men situasjonen viser jo bare hvordan den ekte Forren og Solbakken er, når man stikker før klubben man har inngått en avtale med dukker opp og ikke gir beskjed. Det er jo lavmål. Minste man kan gjøre i en slik situasjon er jo å møte klubben ansikt til ansikt, så kunne man i det minste unngått å ha brent unødvendige broer men det er jo Forren/Solbakken som taper på dette i det lange løp.

Merker at jeg ikke hadde hatt noe imot at denne overgangen strandet og at pilen som viser Forrens karriere fortsetter samme vei som den har pekt en stund, men samtidig så er jeg egentlig bare likegyldig til hele fyren. Gidder ikke å bli irritert en gang.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 06.03.2017 22:28    Post subject: Reply with quote

Vi får som fortjent når vi jobber med kriminelle som Jim.Solbakken. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5347
Location: Ski

PostPosted: 06.03.2017 22:31    Post subject: Reply with quote

Phu! Da fikk heldigvis byllepesten utbrudd før vi rakk å signere.
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
varg88
Proff


Joined: 31 Aug 2012
Posts: 475
Location: Haldane, New Zealand

PostPosted: 06.03.2017 22:36    Post subject: Reply with quote

Jeg er glad for at han viser sin ekte karakter nå og ikke etter han smigret seg til en overbetalt kontrakt. En sånn fyr har ingenting i RBK å gjøre. Håper han vil floppe fullstendig i Brighton eller hvor som helst Razz
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 06.03.2017 23:01    Post subject: Reply with quote

Solskjær har nok kontaktet kjente fra Cardiff-tida for Ã¥ unngÃ¥ at Forren gikk til RBK - jeg trodde jeg lo meg ihjæl 😂
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
gisp!
Legende


Joined: 04 Sep 2008
Posts: 10632

PostPosted: 06.03.2017 23:02    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Virkelig synd.

HÃ¥per det finnes en rasjonell forklaring.

Grådighet.

Hvis det ikke var hans egen grådighet som sendte ham videre på tiggerunde til Championshipklubben så banker han vel opp Solbakken nå Razz

RBK signerer spiss som signaliserer at vi har alvorlige planer om CL-spill.
Forren drar fra avtalt "møte" uten nærmere varsel og velger å prøve å få en plass på benken i Championship (?) med en lønn som holder til mye mer fish & chips enn grunnlønna i RBK.
_________________
"Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 06.03.2017 23:15    Post subject: Reply with quote

HÃ¥per Forren takker nei til den andre klubben og signerer for RBK
Back to top
View user's profile Send private message
tombur
Rutinert


Joined: 09 Aug 2012
Posts: 978
Location: PÃ¥ ryggen til hesten

PostPosted: 06.03.2017 23:17    Post subject: Reply with quote

Håper klubben bestemmer seg for å hente en sentral som holder mål nå og prøve seg på Ekong. - Uansett hvor god Lord kan bli for oss så viser det ikke kvalitet å putte i tippeligaen. Han kan også få store problemer i kvalik når sentralen er horribel.....

Btw... Jeg håper Forren ikke får kontrakt i England og kommer krypende tilbake med halen mellom beina og SL skriver en tekstmelding tilbake at de har bestemt seg for at Ekong er en bedre spiller og kjøper han ut. Hadde hvert utrolig morsomt om grisen hadde fått smake egen medisin. Her svelget flere av oss stoltheten og ville gi fyren en sjanse. Det skjer ikke igjen. Personligheten hans hører hjemme i smurfe-byen.
_________________
rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Back to top
View user's profile Send private message
Lomaxx
Veteran


Joined: 29 Jul 2006
Posts: 4397
Location: Telt på wembley

PostPosted: 07.03.2017 00:01    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke overrasket over at Medisinballen ikke ble noe av. Uspiselig type og nå håper jeg egentlig han kommer krypende med halen mellom beina om en ukes tid og får beskjed om at han kan komme inn om han signerer en kontrakt som er pay-as-you-play for så at han blir fast sentral benk og løpende rundt som ballgutt på trening
_________________
Grilldress er også en dress:)

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
View user's profile Send private message
Harceïde
Veteran


Joined: 03 Mar 2011
Posts: 6565

PostPosted: 07.03.2017 00:11    Post subject: Reply with quote

Hadde begynt å venne meg til tanken om Forren i Rosenborg, fordi det er absolutt krise i midtforsvaret og han absolutt kunne ledet an om det ble full klaff.

Men nå er jeg bare glad det endte som det gjorde. Selve personifiseringen av Molde. Useriøs, feit og ferdig.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 07.03.2017 00:20    Post subject: Reply with quote

Montana wrote:
Gla'trønder wrote:
Sier alltid VELKOMMEN til en trønder i RBK-troppen RBK RBK


Da blir du skuffet når du oppdager at dette er en moldenser.


...og det tok heldigvis ikke lange tiden før moldenseren viste sine sanne farger.
Back to top
View user's profile Send private message
hello
Veteran


Joined: 04 Apr 2008
Posts: 7804

PostPosted: 07.03.2017 00:26    Post subject: Reply with quote

Tenk at dagen kom i Rosenborg-historien der vi var timer unna å potensielt signere Nicklas Bendtner og Vegard Forren på samme dag, eller i det minste samme uke. Det er så sykt.
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 07.03.2017 00:30    Post subject: Reply with quote

Forhuden kan dra sin kos. Kristiansund holder vel døren åpen etter at han har dummet seg ut på atter et prøvespill.
Back to top
View user's profile Send private message
Kokeplate
Rutinert


Joined: 24 Oct 2007
Posts: 539
Location: Trøndelag

PostPosted: 07.03.2017 00:34    Post subject: Reply with quote

Fy faen så jævlig useriøst av Forren å bare stikke fra hote.... Oi, har vi signert Lord Bendtner?!
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 07.03.2017 00:36    Post subject: Reply with quote

Men er ikke overgangsvinduet stengt i England?
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 07.03.2017 00:37    Post subject: Reply with quote

Forren er gratis, uten klubb så han kan jo forhandle med alle egentlig
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Mikkelsen
Veteran


Joined: 27 Jan 2013
Posts: 4683

PostPosted: 07.03.2017 00:42    Post subject: Reply with quote

Tror SIB og KI mistet litt av "ansiktet" sitt siden Forren ditchet RBK til fordel for en annen klubb. Syndebukken blir jo KI. Når han sier han vil ha Forren inn betyr det at han ikke er fornøyd med Skjelvik og Rasmussen, noe de får med seg. Vi får se om vi driter i en ny midtstopper, eller om det eventuelt hentes Ekong.
Back to top
View user's profile Send private message
Montana
Veteran


Joined: 28 Dec 2012
Posts: 4902

PostPosted: 07.03.2017 00:47    Post subject: Reply with quote

Tror nok dette ser verst ut for Forren selv. Mod, steng tråden!
Back to top
View user's profile Send private message
Micmac
Rutinert


Joined: 25 Jul 2013
Posts: 785
Location: Under The Dome

PostPosted: 07.03.2017 00:53    Post subject: Reply with quote

Det som ville vært positivt med å signere Vegard er jo konkurranse på trening og for miljøet i gruppa. Så får de som gjør det best, spille mest!
Back to top
View user's profile Send private message
CLkvart
Rutinert


Joined: 04 Aug 2015
Posts: 714

PostPosted: 07.03.2017 01:01    Post subject: Reply with quote

Mikkelsen wrote:
Tror SIB og KI mistet litt av "ansiktet" sitt siden Forren ditchet RBK til fordel for en annen klubb.


Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
ballbingen
Rutinert


Joined: 27 May 2016
Posts: 991

PostPosted: 07.03.2017 01:21    Post subject: Reply with quote

Jeg er faktisk skuffet over at det gikk som det gikk, mener fortsatt Forren i form hadde vært et førstevalg på stopperplass, og gitt oss noe vi har manglet i flere år i vårt oppbyggende spill

Når det er sagt, så er det jo like greit at han vises sin sanne kyniske natur før en evt kontrakt ville blitt signert. Når det ble kjent var jeg på en måte overrasket uten å helt være overrasket. Nå ser jeg helst at han råtner på benken et sted i utlandet... Han måtte ha trent/spilt seg opp kraftig her for å blitt en suksess, men i RBK ville han tross alt fått tid og tillit til å gjøre det. Som innkjøpt erstatter i en engelsk klubb er det ikke sikkert han får like mye tid og tillit!
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran


Joined: 18 Mar 2011
Posts: 6955
Location: Trøndelagia

PostPosted: 07.03.2017 01:31    Post subject: Reply with quote

Drit i Forren, vi har Lorden! RBK
_________________
I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47, 48, 49  Next
Page 46 of 49

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb