| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
hello Veteran
|
Posted: 02.03.2017 19:36 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | Fatter ikke hvorfor vi bruker tid og resurser på en avdanka stopper når vi har klare mangler i andre lagdeler.  |
Går an å ha flere tanker i hodet samtidig. |
|
| Back to top |
|
 |
jojojo Senior
|
Posted: 02.03.2017 19:50 Post subject: |
|
|
Forren som sm da? Godt blikk og pasningsfot... _________________ Æ ønske mæ et lag fra Portugal eller Spania |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.03.2017 19:57 Post subject: |
|
|
| hello wrote: | | Sløvsekken wrote: | Fatter ikke hvorfor vi bruker tid og resurser på en avdanka stopper når vi har klare mangler i andre lagdeler.  |
Går an å ha flere tanker i hodet samtidig. |
Ja, men millionene han skal ha i lønn og sign-on fee forsvinner likevel, og han forsterker ikke forsvaret annet enn i bredden. Lagdelen hvor vi pr. i dag har klart best dekning.
Last edited by Sløvsekken on 02.03.2017 20:01; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
JW Rutinert
|
Posted: 02.03.2017 19:58 Post subject: |
|
|
| Feil å tro at Forren er avdanket. Med et RBK-treningsregime vil han være i toppform innen juli. Potensialet er der, med ferdigheter og spill som han viste i 2015 er dette en klar forsterkning. At noen supportere misliker dette rent følelsesmessig regner jeg med både spillergruppa og trenere bryr seg lite om. Mannen er dessuten trønder! Frykten for primadonnanykker tror jeg er overdrevet, her er interjustisen knallhard. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 02.03.2017 20:01 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: |
Ja, men millionene han skal ha i lønn og sign-on fee forsvinner likevel, og han forsterker ikke forsvaret. |
Du er sikker på at Rasmussen er en bedre stopper basert på to treningskamper? Forren har ikke akkurat gode forhandlingskort på hånden heller, aldri om han får i nærheten av sign on fee'n han ønsket i utgangspunktet.
Selv er jeg positiv, er han helt ute av form får han neppe kontrakt uansett  |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 02.03.2017 20:03 Post subject: |
|
|
Forren var dårlig hele forrige sesong. Vi kan jo snu på det, og spørre hva som gjør deg så sikker på at han som desperat vil hvor som helst utenom eliteserien har motivasjonen som trengs til å ta seg sammen og heve nivået betraktelig når han må ta til takke med nødløsningen.
Og ja, jeg føler meg faktisk tryggere på at Rasmussen klarer seg greit i e-cup enn midtbanen vår, som ble fullstendig overkjørt i fjor. Da ser jeg heller at vi bruker midlene våre der og på spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 02.03.2017 20:12 Post subject: |
|
|
Jeg er slettes ikke sikker på at han vil heve nivået betraktelig, derfor er det bra at han først blir med på treningssamling. Får han en kontrakt med oss vil jeg tro det er fordi trenerstaben tror han kan styrke forsvaret vårt vesentlig. Jeg vil hvert fall føle meg veldig mye mer sikker med en rutinert spiller som Forren i CL kvalik enn med Rasmussen eller Skjelvik.
| Sløvsekken wrote: |
Og ja, jeg føler meg faktisk tryggere på at Rasmussen klarer seg greit i e-cup enn midtbanen vår, som ble fullstendig overkjørt i fjor. Da ser jeg heller at vi bruker midlene våre der og på spiss. |
Der er jeg enig  |
|
| Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 02.03.2017 20:18 Post subject: |
|
|
Han er hvertfall den typen vi ser etter, en stopper som er ballsikker og som kan forsere ledd. Så får vi bare håpe at SIB og Kåre holder hodet kaldt på treningsleiren og i lønnsforhandlingene. _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 02.03.2017 20:32 Post subject: |
|
|
| JW wrote: | | At noen supportere misliker dette rent følelsesmessig regner jeg med både spillergruppa og trenere bryr seg lite om. Mannen er dessuten trønder! |
Nå ler de godt nede på Røkkeløkka. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.03.2017 21:37 Post subject: |
|
|
Nå har jeg tenkt i timesvis på dette og kommer ikke lenger enn at jeg er svært ambivalent i denne saken. I det en øyeblikket tenker jeg norsk,landslagsspiller som har flust med rutine og rimelig ballsikker på gode dager. trolig forholdsvis billig i forhold til kjøp av noe tilsvarende. Supert. I det neste tenker jeg dårlige holdninger,dårlig form, tabber seg ofte ut når det gjelder som mest, det er Forren. Glad for at avgjørelsen ikke er min å ta for en gangs skyld:)
Uansett skjelver hver celle i frykt for at vi ikke prioriterer å hente inn spiss nå. Den eneste posisjonen det er krise på for øyeblikket. |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 02.03.2017 21:37 Post subject: |
|
|
| Vegard "Oi-case" Forren. |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 02.03.2017 21:40 Post subject: |
|
|
| Aristoteles wrote: | | Uansett skjelver hver celle i frykt for at vi ikke prioriterer å hente inn spiss nå. Den eneste posisjonen det er krise på for øyeblikket. |
Man skal være bra pessimist for å tro at Kåre og co er fornøyd med spissituasjonen etter de eventuelt signerer Forren. Det gir virkelig ikke mening. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 02.03.2017 21:40 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: | | Ja, men millionene han skal ha i lønn og sign-on fee forsvinner likevel, og han forsterker ikke forsvaret annet enn i bredden. Lagdelen hvor vi pr. i dag har klart best dekning. |
Midtstopperplassen er kanskje den plassen på laget der har vi har dårligst kvalitativ dekning. Vi har mange stoppere ja, men ingen er egentlig gode nok til å spille i Europa, kanskje med unntak av Tore Reg i god form. Vi skriker etter en midtstopper av godt format.
Om Forren er denne stopperen, har jeg mine tvil til, men han har iallefall prestert på et høyere nivå enn de andre vi har i troppen. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 02.03.2017 21:45 Post subject: |
|
|
Gi han kort kontrakt med mulighet for forlengelse. Så får han overbevise med en vilje til å komme opp på tidligere nivå, og knallhard trening. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 02.03.2017 21:46 Post subject: |
|
|
Kan akseptere dette på tre betingelser:
1) Ingen sign on fee
2) Lav lønn
3) Kontraktlengde: 1 år hvor RBK alene har opsjon på ett år til. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.03.2017 21:50 Post subject: |
|
|
Har hørt fra at man ikke anser Rasmussen som god nok enda og at man derfor ser for seg Forren. Men ikke at alle på brakka er like gira på å hente han heller. Men det er vel kanskje ikke noen hemmelighet.
Jeg har troa jeg. Føler meg sikker på at Forren faktisk kunne tenke seg RBK og føler han har noe uoppgjort her. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 02.03.2017 21:54 Post subject: |
|
|
| STRANDerGUD wrote: | | Har hørt fra at man ikke anser Rasmussen som god nok (...) |
Hørt fra hvem? Spøkelses-eks'en?
Er fortsatt av den oppfattelse at vi skal sitte med alle fordeler for at dette skal bli noe av. Og det har ingenting med å gjøre at han har vært smurf. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.03.2017 21:55 Post subject: |
|
|
Hørt fra to separate mennesker som kjenner Forren av ulik grad. Var det tydelig?
Edit: hvorav en av dem også har god kjennskap til det som skjer på Brakka da.
Må bare si at jeg sier ikke at jeg sitter på noen fasit, bare hva jeg har blitt fortalt. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 02.03.2017 22:04 Post subject: |
|
|
| Tar heller Forren fremfor Lædre Bjørdal, for å si det sånn. Jeg regner med formen gås etter i sømmene på Marbella før en evt. overgang, så jeg er avventende positiv. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 02.03.2017 22:05 Post subject: |
|
|
http://www.adressa.no/100...1541b.html
– Kan det faktisk skje at dere henter en ny midtstopper også?
– Jeg gjentar at så lenge overgangsvinduet er åpent, så kan alt skje, sier Bruttern med et smil om munnen.
Ingen tvil om at de ønsker seg Forren. Vi var ferdige å handle i bakreleddet, og nå kan plutselig alt skje. Og det å hente en forsvarspiller. Er positiv til at vi henter Forren.
Last edited by Mikkelsen on 02.03.2017 22:10; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
R.C. Junior

|
Posted: 02.03.2017 22:08 Post subject: Han som kasta RBK-drakta |
|
|
http://www.vg.no/sport/fo.../10062595/
Vil vi ha Forren???? Kaster RBK-drakta og er heller ingen forsterkning. _________________ When I go, God's going to have to give up his favourite chair.
-Brian Clough- |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.03.2017 22:10 Post subject: |
|
|
Da takker vi for deg som RBK-supporter, det har vært moro! Du var en stayer, det skal du ha  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 02.03.2017 22:20 Post subject: |
|
|
Tenker R.C. mener at Forren (visstnok?) har kastet sin RBK-drakt, ikke at R.C. har gjort det Men jeg kan også ta feil  |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.03.2017 22:22 Post subject: |
|
|
Du har helt helt rett. Legger meg historisk flat!  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 02.03.2017 22:25 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote:
Uansett skjelver hver celle i frykt for at vi ikke prioriterer å hente inn spiss nå. Den eneste posisjonen det er krise på for øyeblikket.
Ola wrote
Man skal være bra pessimist for å tro at Kåre og co er fornøyd med spissituasjonen etter de eventuelt signerer Forren. Det gir virkelig ikke mening.
En bra pessimist er vell rimelig treffende. Jeg godtar den beskrivelsen .
HÃ¥per du har rett i at det kommer en spiss Ola.
Jeg er for Forren så lenge han er i god nok form,får en akseptabel sign on,en akseptabel lønn og en akseptabel kontraktslengde. |
|
| Back to top |
|
 |
|