| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SeG Veteran
|
Posted: 01.03.2017 00:35 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Det er i såfall en katastrofe hvis spiss og sentral midtbanespiller ikke kommer nå. Da blir det forrige sesong all over again, eller enda verre. Tipper vi får mye 1-0 tap der vi styrer kampen, men sliter å score med det laget vi har per nå.
Det blir for tynt der fremme og upresist på midtbanen. |
Forrige sesong all over again? Tja, gikk jo stort sett bra det. Tar gjerne en double igjen selv om jeg helst skulle sett oss i gruppespill i Europa. Surpomp  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 01.03.2017 00:41 Post subject: |
|
|
Vet ikke hva jeg skal tro.
Spurte min "inside" om hva han tenkte om Spalvis. Fikk til svar at det var bra den låneavtalen ikke ble signert. Og et " "
Les også hva SIB siteres på, han refererer til at avtalen gikk i vasken.
Agenten går ut i portugisisk media og sier han kunne tenkt seg å spille for Rosenborg.
Ingen sikre kilder, men er mye hemmelighetskremmeri på brakka nå. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 01.03.2017 00:59 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er positivt at det er stille fra Brakka med reelle nyheter. Det er da det bruker å skje ting. Spalvis eller ikke så føler jeg meg sikker på at en spiss kommer inn. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 01.03.2017 01:02 Post subject: |
|
|
| Sjt. Wiseth wrote: | Spurte min "inside" om hva han tenkte om Spalvis. Fikk til svar at det var bra den låneavtalen ikke ble signert. Og et " " |
Med referanse til Tove også som sa det kunne bli et meget bra kjøp på slutten av vinduet, så kan det jo være noe i det. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 01.03.2017 11:54 Post subject: |
|
|
"men den litauiske agenten Hennie Janzen avdekket at L.Spalvis kan fortsatt spille for Rosenborg klubb, "Overgangsvinduet i Norge er fortsatt åpen, og vi og Rosenborg har veldig god kontakt. Klubben trenger en fremover, slik at døren ikke er lukket. I mellomtiden er vi takknemlige til dem for deres hjelp, "- sa H.Janzenas. "Jeg skal fortelle deg sannheten, Luke likte Rosenborg og klubben, og ønsker å spille her. Han er også glad, fordi han her får spille i sin eksakte posisjon og vil nå ha en sjanse til å spille fotball igjen, "- konkluderte L.Spalvio agent. Hvor lenge L.Spalvis fortsatt ikke vil være i stand til å spille, er ikke rapportert, men det er spådd at det litauiske rehabilitering kan ta opptil to måneder
Visą straipsnį galite rasti http://www.sportas.lt/nau...orvegijoje
http://www.sportas.lt/nau...orvegijoje |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 01.03.2017 12:16 Post subject: |
|
|
Er det en vag lukt av permanent overgang jeg lukter i det fjerne? _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.03.2017 12:33 Post subject: |
|
|
| Kan fort være det, men den artikkelen er vel kun oversatt avskrift av artikkel i Norge først. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 01.03.2017 13:17 Post subject: |
|
|
Om 3-4 mnd kan han såvidt spille fotball igjen. Som sagt; Vi får se på tålmodigheten til Sporting, og spisser de allerede har på laget. Kan hende de ikke får bruk for Spalvis i det hele tatt.
KI er jo sta. Når han vil ha noe, så må han ha det. Ifølge han selv  |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 01.03.2017 13:31 Post subject: |
|
|
Jeg må slutte å lese på forumet her i overgangvinduet...
Jeg klarer å få forhåpninger om spillerkjøp på bakgrunn av en leilighet som leies ut der det er funnet noen svarte gummikuler i et feiebrett.
Et lån i vasken leder til et kjøp fordi agenten takket Rosenborg for hjelp og oppfølging.
Uttalelser om at ingen nye kommer inn leder til at Tettey kommer hjem i sommer.
Men dessverre er også all denne synsingen grunnen til at jeg leser her
Elsker og hater insideinformasjon, but keep it coming  |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7404 Location: South-west coast exile
|
Posted: 01.03.2017 15:43 Post subject: |
|
|
| Med det som syntes å være en sløy google translate i bakhodet så syntes jeg agenten langt i vei antyder at en overgang kan være på trappene. Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan spiss-situasjonen er i Sporting, men mener å huske at de har god dekning? Hvis Spalvis føler at han ikke blir satsa nok på og samtidig fikk et godt førsteinntrykk av klubben er det nok fortsatt en mulighet for permanent overgang til stedet. |
|
| Back to top |
|
 |
Undergangen er nær Veteran

|
Posted: 01.03.2017 15:51 Post subject: |
|
|
| Sporting tilbød oss en (altfor dyr) opsjon i forbindelse med låneavtalen, så de er åpenbart ikke fremmed for å selge - spørsmålet er om de er villige til å senke prisen nok. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 01.03.2017 16:17 Post subject: |
|
|
Om de ikke har han i fremtidsplanene, noe som er realistisk, så vil nok den prisen bli svært lav når situasjonen er som den er. Spilleren vil kanskje hit, vi tar på oss regninga for å gjøre han frisk - og de slipper å betale deler av lønna som gjenstår + behandling.
Burde være en vinn-vinn for alle parter, kanskje bortsett fra Spalvis som må være villig til å gå ned betraktelig i årslønn fra og med 2018. Bør vel uansett være aktuelt om vi får fart på karrieren hans igjen, tenker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 01.03.2017 16:21 Post subject: |
|
|
Jeg har grublet litt over Spalvis. Om vi henter han, skal jeg garantere at det ikke skjer i dette vinduet. Man prøver seg kanskje igjen til sommeren, om han har kommet seg fysisk. Da burde han være billig, siden kontrakten bare har et år igjen.
Selv om Spalvis ønsker seg hit. Tenker jeg at han også vil prøve å drøye ting så han kan bli værende på godt betalt portugisisk lønn så lenge som mulig. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 01.03.2017 16:22 Post subject: |
|
|
Nå er jo den 'offisielle' skadesituasjonen avdekket og avklart og situasjonen er en helt annen enn da vi begynte samtalene med Sporting. Den gang det snakk om en spiss som skulle bli/var spilleklar innen nær framtid, som hadde et utgangspunkt i å returnere til Portugal etter lånet. Nå er det en klubb som har gjort et regelrett forsøk på å svindle oss, en spiss som har en langt verre skadesituasjon enn først antatt, og ikke minst et direkte uttalt ønske om å faktisk spille for Rosenborg og være i Trondheim. Det er heller ikke mangel på spisser i Sporting. En permanent overgang tror jeg er ikke bare håpefult mulig, men faktisk særdeles realistisk. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 01.03.2017 16:39 Post subject: |
|
|
| Mulig jeg ikke har fått med meg alt, men svindel? Langt verre skade enn først antatt? Det er vel fortsatt snakk om en korsbåndsskade som er operert og er i rehabilitering? Sporting mente han var klar etter 6 måneder, Rosenborg sitt meget dyktige team mener, som de fleste andre, at det kreves minimum 9 måneder. Det er vel der uenigheten ligger? Eller er det avdekket noe mer? Jeg leste noe om at de hadde funnet noe med lårene hans, men skjønte ikke helt hva det var. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 01.03.2017 16:44 Post subject: |
|
|
| Men hva er dette problemet? Det kan jo bare være at de har kjørt en normal styrketest og sjekket forholdet mellom beinene som de bruker å gjøre for å teste korsbåndsskader. Da finner man ut om det ene benet er like sterkt som det andre osv. Hvis han er svakere i det ene enn det andre betyr det bare at han ikke er klar ennå. Utrolig sjelden det er noe galt med selve låret, da må det isåfall være en muskelskade eller noe, og de leges jo relativt kjapt. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 01.03.2017 16:48 Post subject: |
|
|
Er vel ingen grunn til å bruke ordet "svindel". Det kan godt tenkes at Sporting sine leger ikke hadde diagnostisert skaden i lår(ene). Leger er ikke overmennesker de heller - det hender de overser ting. Vi får heller gi credit til legeteamet til RBK som fant ut av det. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 01.03.2017 18:00 Post subject: |
|
|
Sporting har forsøkt å "lure" 2 klubber til å overta ansvaret for spilleren nå - hva er det som skulle tilsi at de ikke forsøker samme fremgangsmåte overfor enda en klubb? Jeg håper han kommer hit permanent, men er skeptisk på om vi greier å få kyniske portugisere til å slippe ham. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 01.03.2017 22:24 Post subject: |
|
|
Jeg synes svindel er en treffende beskrivelse av det Sporting har bedrevet her. Sjitklubb. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 01.03.2017 22:46 Post subject: |
|
|
Synes det virker åpenbart at Sporting og dens legeteam med vilje har oversett ting for å håpe at en klubb tar agnet. Bra at RBK har sjekket såppass nøye at vi ikke gikk på smell her _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 02.03.2017 00:57 Post subject: |
|
|
At låneoppholdet i Belenenses ikke ble mer varig enn det ble er vel også et tegn på at Sporting prøver å få lynet til å slå ned to ganger på samme plass... Høkkertklubb. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 02.03.2017 12:16 Post subject: |
|
|
Sør-europeere very dishonest  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 02.03.2017 14:36 Post subject: |
|
|
| Helt Apoel. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 09.03.2017 23:43 Post subject: |
|
|
Journalister som slurver med fakta finner du for eksempel i dansk TV2 Nord.
| TV2 Nord 8. mars 2017 wrote: | AaB solgte i starten af 2016 både Nicolaj Thomsen og Lukas Spalvis, og i sommeren 2016 blev færøske Gilli Rolantsson solgt til norske Brann. Samlet set udgør transferindtægterne 12,9 millioner kroner, og det er med al sandsynlighed talentfulde Lukas Spalvis, der udgør langt hovedparten af de penge.
Han blev solgt til Sporting Lissabon i starten af 2016, men spillede sæsonen færdig for AaB inden han skiftede. Han nåede dog ikke at få debut for holdet før en blev ramt af en alvorlig knæskade. Siden er han i to omgange blevet lejet ud og spiller i øjeblikket i Rosenborg BK. |
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
|