| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
sidney Veteran
|
Posted: 25.02.2017 20:56 Post subject: |
|
|
| Skandale! Gjøre en feil i treningskamp i februar da gitt. - hadde jeg vært deg, hadde jeg solgt medlemskortet og meldt overgang til Molde. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 25.02.2017 21:15 Post subject: |
|
|
| Ja, de vant tross alt 8-0 over Hødd for noen dager siden. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 26.02.2017 09:33 Post subject: |
|
|
| Tommel opp for video intervju etter kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 26.02.2017 09:52 Post subject: |
|
|
Steike korr mange surmaga bedrevitere og forståsegpåere det er her inne. Forventer folk virkelig at vi skal spille champagnefotball og være i topp form under treningskamper i februar?
Vi er midt inne i en sykt hard opptreningsperiode, og belastningen på spillerne er brutal.
K.I. og trenerteamet skal teste ut alle spillerne, og de lar alle slippe til i treningskamp for at alle skal få øve på det de terper på. Så tror enkelte at det bare er å trykke på en knapp, så spiller rbk som i sine beste kamper i sesongen? Det funker ikke sånn.
Les Kåres oppsummering og vurdering etter kampen, så kanskje dere forstår motivasjonen og tankegangen bak det som gjøres, i stedet for å sitte å uffe og akke seg over hvor forferdelig dårlig rbk og aparatet rundt klubben er. Vi er i februar ( !! ) ... det burde være forklaring nok spør du meg.. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 26.02.2017 10:48 Post subject: |
|
|
| JB wrote: | | Steike korr mange surmaga bedrevitere og forståsegpåere det er her inne |
Vi har vel en slags uskreven regel her inne om at det man skriver under eller rett etter kamp ikke gjelder. Under kamp er man så full av adrenalin at enhver feilpasning eller brente 100%-sjanse fører til ekstrem frustrasjon og medfølgende bannskap.
Så når man leser igjennom tråden i etterkant virker det som om folk har klikket litt og ikke tenker klart - og det stemmer jo forsåvidt.
Dagen derpå er vi alle blitt vanlige mennesker igjen  _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 26.02.2017 12:13 Post subject: |
|
|
| Er vi alle blitt vanlige mennesker? Jeg må ringe psykologen, har hatt gjennombrudd. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 26.02.2017 17:45 Post subject: |
|
|
| Noen som har hatt suksess med å avslutte abonnementet på den Sundsvall avisnettsiden? |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 26.02.2017 17:57 Post subject: |
|
|
| Vill du avsluta din prenumeration, kontakta vårt kundcenter. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 26.02.2017 20:54 Post subject: |
|
|
| Hvor vanskelig kan det være å bare opprette en knapp for avslutning av abonnement, slik som nesten alle andre har? Svensker ass.. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 26.02.2017 21:59 Post subject: |
|
|
| standarn wrote: | | Noen som har hatt suksess med å avslutte abonnementet på den Sundsvall avisnettsiden? |
Ikke foreløpig, men det sto et telefonnummer man skulle ringe.
Tenker jeg tar en telefon i lunsjpausen i morgen hvis det ikke er kommet svar på sendt e-post innen den tid.
Klarte dog aldri å se kampen. Systemet til svenskene hevdet stadig at det ikke var samsvar mellom kundenummeret og postnummeret som jeg oppga ved verifisering av kontoen og den infoen de mente å ha. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 26.02.2017 22:14 Post subject: |
|
|
| Jeg fikk heldigvis sett kampen og bra (og billig) var det óg, men at det skal være så latterlig vanskelig å melde seg ut er fryktelig svakt. Vel, får prøve å kontakte i morgen da... |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 26.02.2017 23:13 Post subject: |
|
|
Tror faktisk jeg leste et sted at det var angrerett. Så jeg tenkte å sende en e-post til dem i morgen og si at jeg angrer... Hvis ikke det går så sier jeg opp abonnementet mitt i protest.
Edit: Stemmer at man kan angre seg
| Quote: | Ångerrätt
När du ingår avtal om prenumeration har du rätt att inom 14 dagar ångra ditt köp. Ångrar du ditt köp ber vi dig att kontakta vårt Kundcenter. Mer information gällande distansavtal och ångerrätt finns även att läsa på Konsumentverkets hemsida. |
_________________ RBK fjepper
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 28.02.2017 20:34 Post subject: |
|
|
| I dag fikk jeg bekreftelse på epost at de har avsluttet abonnementet mitt, så det funket å bare sende en epost til kundeservice. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 01.03.2017 16:51 Post subject: |
|
|
Hvilken e-postadresse sendte du til? Jeg har sendt inn melding på kundeservice-sidene, men har ikke fått noen form for tilbakemelding. Heller ikke tilbakemelding om at "meldingen er mottatt og vil bli behandlet etter hvert"... _________________ RBK fjepper
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 03.03.2017 17:24 Post subject: |
|
|
Da fikk en endelig svar her også etter å ha prøvd skjemaet først. De syntes det var hur tråkigt som helst at jeg sa opp, men det får så være. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 03.03.2017 17:31 Post subject: |
|
|
Ha ha, klart det. De får en kjempeinflux med nye abonnenter men alle sier opp med en gang. Men det de burde jo ha skjønt at de får mange nye abonnenter når de skal vise en fotballkamp men at disse selfølgelig kommer å si opp avtalen fort som faen etter kampslutt. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 07.03.2017 00:24 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | Ut ifra teorien din vil det si at et lag burde alltid prøve å skaffe seg corner i sluttminuttene?
Dødballer i mot er ingen tilfelle. Vi har slitt med det i hele perioden under KI og EH. Tviler sterkt på at de har ordnet opp i det, og at i dag var det bare tilfeldigvis at vi slapp inn pga. vi var slitne. |
I dagens tv episode fikk vi se litt av dødballproblemet.
Norrkjøping var analysert og beskjeden før kampen fra Hoftun/Jamtfall til Londak var å passe på at noen plukket opp den spilleren som kom inn bak forsvaret.
Hvem scoret på dødball, jo den spilleren som kom inn bak og var totalt umarkert.
Hvordan løser man et slikt problem? Når motstanderen er godt analysert og spillerne vet det, men likevel ikke klarer å dekke aktuell spiller.... |
|
| Back to top |
|
 |
|