Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Spillertype: Manden med de seks landskampe for Slovakiet er ikke verdens største angriber, men Sylvestr har til gengæld ry for at være en mand med hurtige fødder og stor iver efter at finde hullerne i modstanderens forsvar, mens hans tekniske formåen også er på mindst superliga-niveau. _________________ vi banker Alltid LSK
Vi burde sjekket ut Piotr Parzyszek (23). Utgående kontrakt med De Graafschap til sommeren.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
På tide med en avklaring nå. Enten så får de ta Spalvis å vente til han blir klar eller så får de droppe han å få inn en annen. Håpløst om nå Spalvis går i vasken og man først får inn en ny spiss rett før seriestart. Men de ser det vel sikkert ikke som et problem siden de vel må bruke Bakenga som spiss fra sesongstart uansett siden Spalvis ikke vil være klar om de går for han.
Det at det ikke er noe 100% rundt Spalvis enda får meg til å tro at RBK kommer til å gå for han så lenge Sporting tar regninga til han blir frisk. Får i så fall håpe at de får avklart det snart slik at man vet hvordan ting blir fremover.
Makienok klarte ikke å få modellkjæresten med på tanken om å bytte ut Italia med Molde (så merkelig det enn høres ut), så det hele strandet vel der.
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
Posted: 22.02.2017 12:09 Post subject:
Skjønner modellkjæresten veldig godt. INGEN flytter frivillig til det møkkahølet hvis man absolutt ikke må.
Et sært folkeslag full av mindreverdighetskomplekser, og et bedritent fotball lag, burde vel være nok for de fleste til å styre unna. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Jeg så Makienok spille for Charlton mot Ipswich senhøsten 2015. Makienok ble totalt nøytralisert av Ipswich-stopprne i den kampen og fikk ike til noe. Virket i tillegg treg og med manglende teknikk.
Han kan jo være bedre enn han fikk vist i den kampen, men såvidt jeg har forstått var ikke Charlton-fansen overmåte begeistret. Alt i alt tipper jeg dette er et steg ned fra Spavis.
8 mål på 61 kamper siden han forlot Brøndby etter 13/14 sesongen. Mulig mye av dette er innhopp, men han har ikke imponert i sin proffkarriere.
Tror likevel spillertypen passer RBK veldig godt.
8 mål på 61 kamper siden han forlot Brøndby etter 13/14 sesongen. Mulig mye av dette er innhopp, men han har ikke imponert i sin proffkarriere.
Tror likevel spillertypen passer RBK veldig godt.
Treg, og med manglende teknikk.... ja helt klart en spillertype som passer RBK veldig godt _________________
Peter Storey wrote:
Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare
UroÅ¡ Đurđević virker som en spiss med potensial og ferdigheter.
Hvor realistisk det er, vet jeg ikke. Spiller for Partizan. Usikker på lønningsnivået der. Og hvor mye de selger han for.
Posted: 22.02.2017 17:46 Post subject:
Som jeg husker Makienok, er han først og fremmest stor. Ingen god teknik og langsom. Han har dog haft perioder i Brøndby hvor han havde en eller anden evne til at skabe chancer og få bolden i mål, selv om han var klodset. Statistikken siger dog han dette ikke længere er tilfældet og jeg håber at vi holder os væk