| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 18.02.2017 23:50 Post subject: |
|
|
- Jeg ble hentet for tre og et halvt år, så fikk jeg ikke engang en pre-season. Det var litt kort tid, sier Thorarinsson.
(...)
− Jeg fikk noen meldinger fra spillerne. De synes det var litt kjipt, vi er jo gode venner. Men det er sÃ¥nn det er. Mange er overrasket over hvor kort tid jeg fikk i Rosenborg. Jeg vet uansett at de kommer til Ã¥ gjøre en strÃ¥lende jobb fremover. Rosenborg er det klart beste laget i Norge.
Les mer: «Gudi» fikk meldinger fra skuffede RBK-spillere: - Vi er jo gode venner
Virker som om RBK har vært ivrige på å selge.
@christian90:
Han kan vel sammenlignes litt med Fredrik Winsnes, som var utlånt til Hammarby i 2002 - om du husker ham. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 19.02.2017 00:43 Post subject: |
|
|
| ...er vel ingen tvil om at potensialet til Gudi var veldig bra...sitter litt igjen med samme følelsen som etter at Ankersen dro...dvs at man kjenner litt på irritasjonen over hvor bra det kunne ha blitt....i Ankersens tilfelle så var det jo sterk mistrivsel...men men...problemet i en klubb som RBK er jo at varene skal leveres snarest...så man får bare ønske ham lykke til videre... |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 19.02.2017 00:52 Post subject: |
|
|
| Jeg har mine tvil om potensialet hans. Han er en brukbar Tippeligaspiller, men hvor bra kunne han egentlig blitt? Ser det som ganske urealistisk at han skulle kommet opp på nivå med Midtsjø og Jensen f.eks. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 19.02.2017 01:38 Post subject: |
|
|
| Tja, i 4-3-3 iallefall, men syns overblikket til Gudi til tider var meget bra, spesielt med en spiss med gode bevegelser. Hadde blant annet en herlig stikker til bakenga en gang husker jeg som endte i et flott mål. Problemet til Gudi var vel mye at han ble brukt som både indreløper og ving, roller han aldri hadde fart til å bekle. |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 19.02.2017 01:53 Post subject: |
|
|
Merkelig hvordan denne spilleren plutselig skrytes opp i skyene av noen. En helt grei spiller med sine begrensninger. Hadde det stemt som noen vil ha det til at Gudi er en "meget bra" spiller så hadde vi ikke nærmest gitt han bort for å si det sånn. Man får kalle en spade for en spade. Klubben trodde han var bedre enn han viste seg å være. Hjelper ikke med fin teknikk som ikke fører til noe som helst konstruktivt. Han og klubben prøvde og det er ikke noe feil i det. Tror ikke noen behøver å være veldig redd for at Gudi plutselig går til en større klubb og herjer og det viser seg at vi satt på en diamant som vi ga bort. _________________ Når Nils Arne snakker, lytter man! (Gammelt visdomsord fra Brakka) |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 19.02.2017 10:10 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | @christian90:
Han kan vel sammenlignes litt med Fredrik Winsnes, som var utlånt til Hammarby i 2002 - om du husker ham. |
Synes det er mer nærliggende å sammenligne med Daniel Berntsen (siden de færreste husker 2002). Samme ulla. God teknikk, men lite framdrift. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 19.02.2017 10:40 Post subject: |
|
|
| Daniel Berntsen var vel 8-9 år gammel i 2002. Respekt for dem som har komplett oversikt over lilleputtfotballen i Nordland så langt tilbake i tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 19.02.2017 10:42 Post subject: |
|
|
| Forstår at du prøver å være morsom, men skjønner ikke hva som er morsomt. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 19.02.2017 10:44 Post subject: |
|
|
| Vi har jo alle våre debattanter vi ikke helt deler synspunkter og ideer med. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 19.02.2017 11:28 Post subject: |
|
|
Slett tråden!
En spiller som er ferdig i RBK etter en kort periode.
Ikke god nok i RBK-trøya...fasit👍 _________________ «Koteng: Jo dÃ¥rligere og dÃ¥rligere det gikk, jo tryggere var vi pÃ¥ at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
|