| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Macha Veteran

|
Posted: 11.02.2017 22:10 Post subject: |
|
|
Hvor er siste sitatet fra EspN?
Forvandlingen fra JJ/Perry-tiden og til idag er ikke til å tro. Det er faktisk helt sykt. Anbefaler en titt på innlegg fra den tiden.
Forøvrig usedvanlig mye sure oppstøt i kamptråden. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 11.02.2017 22:31 Post subject: |
|
|
Mikkelsen, sitter du virkelig å konspirerer om Solbakken tapte med vilje for at vi skal tro at vi er bedre enn vi er?  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 11.02.2017 22:33 Post subject: |
|
|
| MkBerg wrote: | | moomoo wrote: | Artig at vi vant, men den hoftesvingen til Helland på 2-0 var jo mere graverende enn Stakkars Randolphs siste innsluppede for West Ham i dag.
Rart at dommerne ikke ser sånt :/ |
Måtte sjekke referansen din. Snakk om å bli meid ned! |
Lurer fælt på hva du sikter til, men Randolph ble da uten tvil NFL takla?
Uansett Helland lager jo frispark der, den er jo soleklar! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 11.02.2017 22:55 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | Mikkelsen, sitter du virkelig å konspirerer om Solbakken tapte med vilje for at vi skal tro at vi er bedre enn vi er?  |
Ja.
Og jeg er ikke det minste overrasket. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 11.02.2017 23:09 Post subject: |
|
|
Mikkelsen må være drita full! Vi har en trener som ser vi ikke gode nok og prøver og forbedre oss hvert år nå,Så ikke kom med sånn bullshit.
Vi har mye og forbedre,Men er lov og være optimistisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 11.02.2017 23:11 Post subject: |
|
|
| moomoo wrote: |
Uansett Helland lager jo frispark der, den er jo soleklar! |
Forklar gjerne hvorfor den svakeste part i en skulder til skulder duell fortjener frispark? |
|
| Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 11.02.2017 23:28 Post subject: |
|
|
| EspN wrote: | | Vi har mye og forbedre,Men er lov og være optimistisk. |
Nei her skal man være evig pessimist til Kåre poserer med Champions League trofeet på Gytkjærs vis. _________________ Bring him home! |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 11.02.2017 23:53 Post subject: |
|
|
At du orker, Mikkelsen. I det minste burde du ha sett kampen før du kommenterer noe som helst. Et toppet FCK, i sesong, tapte altså mot RBK som nettopp har startet sesongoppkjøringa. På tide å kutte ut (alle) de surmaga innleggene du overflommer trådene på forumet med, vent heller til det er berettiget med ris, for nå tror jeg det er flere enn bare meg som er lei av rablingen din. Kanskje du heller skal prøve å snu på flisa, og komme med konstruktiv kritikk? Kanskje en litt vanskelig øvelse, men tror du vinner mye ved å prøve deg på det, istedenfor den lette løsningen med å svinge øksa til absolutt alt og alle i RBK.
Dessuten: Molde ble nærmest rundspilt av FCK, kun ineffektivitet/sjansesløseri av dimensjoner hindret storseier for FCK. Du så kanskje ikke denne kampen, heller? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.02.2017 00:15 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke sett dagens kamp, men begge var vel etter hva jeg forstår i overkant når det gjelder uttelling med forskjellig fortegn?
Jeg legger svært lite i kampene så tidlig, men jeg tar med meg to brukbare kamper mot høvelig internasjonal motstand. Vi er tross alt fryktelig langt unna sesong, og flere faste spillere er enten utilgjengelig eller langt unna kampform.
Det mest gledelige er å høre om de nye og mer usikre kortene. At Rasmussen, Meling og Bakenga leverer varmer. Spesielt Rasmussen, som etter rapportene "alltid er først på ballen", som jeg tolker dithen at han bryter foran; en egenskap som var en av Hoftuns sterkeste og en meget nyttig egenskap mot internasjonale motstandere.
Jeg legger som sagt ikke all verden i disse kampene, men vi virker å være bra i rute. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 12.02.2017 00:23 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Eksil,
samtidig påpeker Solbakken veldig klart at Konradsen, Midtsjø og Jensen er veldig gode midtbanespillere. |
Da er vel alt greit da. Siden Ståle sier det. Kjør på med Konradsen sentralt der altså.  |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 12.02.2017 00:40 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Jeg legger som sagt ikke all verden i disse kampene, men vi virker å være bra i rute. |
Så lenge man ser progresjon i prestasjonene fremover, så kan man vel ikke se vekk fra oppkjøringskampene, heller. Som du sier, så kan disse kampene fort være en indikasjon på årets sesong. I så måte, vektlegger jeg kampene en del. _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 12.02.2017 00:51 Post subject: |
|
|
| Attaboy wrote: | | Dessuten: Molde ble nærmest rundspilt av FCK, kun ineffektivitet/sjansesløseri av dimensjoner hindret storseier for FCK. Du så kanskje ikke denne kampen, heller? |
Joda, jeg så den kampen. MFK vær svært farlige de gangene de kom til sjanser. 1-1 mot FCK vil tilsi at MFK har CL-kvaliteter siden de er kun i oppkjørnga. Og at vi hadde endt på 1. eller 2. plass i CL-gruppa til FCK siden vi vant mot dem 0-2. Merkelig dersom du er uenig med meg i dette. For FCK har nemlig kampformen inne, mens vi kun er i oppkjøringa. Utrolig merkelig at et så godt FCK lag (jeg så alle deres CL kamper 16/17 sesongen) ikke har gjort det bedre enn de har gjort mot Jeonbuk Hyundai Motors FC (tap for FCK), Molde (uavgjort), og mot oss (tap), selv om de har beholdt så å si alle av spillerne sine. Nok med ironi nå.
Du sier at jeg kommer med dårlig kritikk osv. Men la oss tenke omvendt. Hvorfor er du og endel andre så happy med seieren over en FCK, og glemmer helt at det bare er en treningskamp? Folk har sutrett over Konradsen, og siklet etter Rasmus Elm. PLUTSELIG så er konradsen god nok. Merkelig. Du må se en sak fra begge syn. Jeg overdriver kanskje ja. Men jeg tror det er mer av en eller annen grunn mer for å balansere forumet, enn at jeg er så pessimistisk.
Jeg er opptimistisk ifh til Eliteseriegull og cupgull. Også Europa Leauge faktisk! CL er jeg usikker på, mye som må klaffe. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 12.02.2017 01:29 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | TomH wrote: | DRiblevækk,
du vet at Gerbach ikke spiller nå?  |
Samme mann som skryter av sine sylskarpe og presise observasjoner i en annen tråd... |
| Hedon wrote: | | TomH wrote: | Hedon,
?
Gersbach spiller IKKE.
Du får sette deg ned å se på kampen
Du vet da at jeg har rett |
Ikke nå, nei. Men da? Ja.
Du ble forledet av kommentatoren som sa Gers gikk ut. Du må stole på EGNE observasjoner. |
Vakkert, Hedon.
| Hedon wrote: | | Mike har våknet nå. Helt annet kroppsspråk nå enn i første. |
Han er sannsynligvis det beste kjøpet vi har gjort i løpet av de seneste år. God spiller med mange styrker og få svakheter - og en gjennomført bra fyr.
 _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 12.02.2017 01:50 Post subject: |
|
|
Jensen er konge han. Tar alt for mange cornere og frispark dog - den jobben kan han gi fra seg permanent.
Blir André Hansen her noen sesonger til dog, så tror jeg den anskaffelsen havner høyere på lista når de skal rangeres... |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 12.02.2017 11:21 Post subject: |
|
|
| Mike er konge. Han er temposvak. Men jeg mener at det kan kamufleres nå som vi har mere fart på høyreback. Slikt endrer dynamikken noe voldsomt. Bare vent og se! |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 12.02.2017 13:06 Post subject: |
|
|
Om han er temposvak så tar han det igjen på innsats og tæl. Ta f.eks. 0-2 målet i kampen VIF-RBK i fjor. Det er vel Grindheim som står og ser på (og ikke oppfatter hva som skjer), mens Jensen spurter forbi Grindheim og knaller ballen i mål.
Samme med 2-0 målet i kampen RBK-Viking. Jensen oppfatter at dette kan bli en kjempesjanse, nærmest kravler seg forbi en Viking-spiller og springer oppover banen (og forbi en nesten stillestående Vikingforsvarer), får ballen fra Helland og hamrer den nesten igjennom nettet.
Ikke alltid man må være raskere enn motspilleren dersom man oppfatter situasjonen før de andre og gir jernet for å komme forbi. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
iconbit Veteran
|
Posted: 12.02.2017 13:10 Post subject: |
|
|
Højdepunkter lagt på nettet.
Næsten udelukkende en positiv kamp, hvor især Meling og Rasmussen viste godt takter. Selvom målene kom efter personlige fejl i FCK's forsvar, så føler jeg at vi kom frem til mange gode sjanser mod et lag, der kun lukkede 2 mål ind i hele CL-gruppespillet.
Det var i øvrigt københavnernes 4. nederlag i strekk forud for EL-kamp om bare 4 dage og den store derby-kampen næste helg. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 12.02.2017 13:11 Post subject: |
|
|
| Advarsel: Den linken er til FCKs youtube. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 12.02.2017 13:37 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: |
Det var i øvrigt københavnernes 4. nederlag i strekk forud for EL-kamp om bare 4 dage og den store derby-kampen næste helg. |
Skal sies at de har møtt svært god motstand med unntak av Molde hvor det tross alt endte 1-1 etter full tid. Bare for å ikke undergrave vår egen prestasjon  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 12.02.2017 14:34 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | | Advarsel: Den linken er til FCKs youtube. |
Og så? Tror du Ståle S. har lagt inn trojanere på videoen, slik at de kan infisere RBK-fansen og overvåke hva de driver med? Eller har du en annen type teori her, kanskje. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 12.02.2017 14:49 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Mikkelsen wrote: | | Advarsel: Den linken er til FCKs youtube. |
Og så? Tror du Ståle S. har lagt inn trojanere på videoen, slik at de kan infisere RBK-fansen og overvåke hva de driver med? Eller har du en annen type teori her, kanskje. |
Ikke undervurder meg
http://www.rbkweb.no/foru...;start=100
Vil bare ikke at FCK skal ha masse med views. |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 12.02.2017 15:09 Post subject: |
|
|
| Haha. Type! |
|
| Back to top |
|
 |
Predicted Veteran

|
Posted: 12.02.2017 20:46 Post subject: |
|
|
| Finnes kampen noe sted i sin helhet? Ser det er den eneste treningskampen som ikke sendes i endeløs reprise på eurosport. |
|
| Back to top |
|
 |
|