Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Vårt lag sluttet seg til #fisk #rakipbul turnering kl 21:30 på første kamp. La oss få ditt team ånd tilbake på banen. Lykke til rosenborg #rbk #rosenborg
·
Vurder denne oversettelsen
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7265 Location: South-west coast exile
Posted: 03.02.2017 12:38 Post subject:
Gjetter vilt på at det er en slags supporterturnering, også har de som nevnt tidligere valgt oss fordi vi har slått rivalene? Hvis ikke forstår jeg null og niks.
_________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."
Ikke møtt de nei, og det støtter vel mer oppunder det at det kan være noen av fansen deres som godter seg over Galatasaray og/eller Besiktas tap mot RBK.
Last edited by Vegard2711 on 04.02.2017 01:01; edited 1 time in total
Posted: 04.02.2017 00:45 Post subject:
Jeg var på Alfheim da TIL slo Galatasaray i UEFA-cupen. Jeg satt på feltet like ved Gala-fansen. Da var det en storkjefta tromsøværing som begynte å rope noe om Fenerbahçe. Gala-fansen ble helt gale og begynte å presse opp mot gjerdet for å ta denne ene stakkars tromsøværingen.
Det skulle ikke forundre meg i det hele tatt om tyrkiske fans brukte gamle e-cup rivaler til å bedrive proxy-kriging flere tiåer etterpå.
Posted: 04.02.2017 01:10 Post subject:
Like greit at han Tromsøkisen gjorde det der på hjemmebane ja, om han hadde gjort det i Tyrkia...da hadde han kunnet spare seg tid og penger på å bestile enveisbillett dit. Skjønt tid og penger er jo mindre viktig når du plutselig er en fettflekk på en av Istanbuls gater. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?