Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Vårt lag sluttet seg til #fisk #rakipbul turnering kl 21:30 på første kamp. La oss få ditt team ånd tilbake på banen. Lykke til rosenborg #rbk #rosenborg
·
Vurder denne oversettelsen
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7457 Location: South-west coast exile
Posted: 03.02.2017 12:38 Post subject:
Gjetter vilt på at det er en slags supporterturnering, også har de som nevnt tidligere valgt oss fordi vi har slått rivalene? Hvis ikke forstår jeg null og niks.
Ikke møtt de nei, og det støtter vel mer oppunder det at det kan være noen av fansen deres som godter seg over Galatasaray og/eller Besiktas tap mot RBK.
Last edited by Vegard2711 on 04.02.2017 01:01; edited 1 time in total
Posted: 04.02.2017 00:45 Post subject:
Jeg var på Alfheim da TIL slo Galatasaray i UEFA-cupen. Jeg satt på feltet like ved Gala-fansen. Da var det en storkjefta tromsøværing som begynte å rope noe om Fenerbahçe. Gala-fansen ble helt gale og begynte å presse opp mot gjerdet for å ta denne ene stakkars tromsøværingen.
Det skulle ikke forundre meg i det hele tatt om tyrkiske fans brukte gamle e-cup rivaler til å bedrive proxy-kriging flere tiåer etterpå.
Posted: 04.02.2017 01:10 Post subject:
Like greit at han Tromsøkisen gjorde det der på hjemmebane ja, om han hadde gjort det i Tyrkia...da hadde han kunnet spare seg tid og penger på å bestile enveisbillett dit. Skjønt tid og penger er jo mindre viktig når du plutselig er en fettflekk på en av Istanbuls gater. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes?