| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kristobal Legende
|
Posted: 26.08.2006 00:24 Post subject: |
|
|
Er vel en dårlig skjult hemmelighet at TV2 jevnt over har lite til overs for RBK. Synes det skinner gjennom når de sender RBK-kamper også. Virker som om kommentatorene håper RBK skal tape.
Men det er kanskje ikke mer å vente etter så mange års dominans. Det bygget seg veldig opp et håp om at noen andre enn RBK skulle vinne. Nå vant jo Enga i fjor så da kan vel RBK få lov til å vinne 13 år på rad igjen?
Sapara virker som en veldig ærlig type. Han er iallfall ikke typen som gir seg ut for å vite så mye, snakker ikke i store ord om seg selv og virker å ha et veldig sunt forhold til den jobben han er hentet for å gjøre.
Tror ikke han er en type som sutrer om det tar litt tid å komme inn i systemet heller, men satser naturligvis på at han får en bra kamp allerede i debuten.
Hvis han ikke kan/får spille på mandag så kunne vel RBK gjort som de gjorde med Carew, som ble presentert i pausen i en av kampene før han fikk sin debut. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 26.08.2006 00:41 Post subject: |
|
|
Han virker ihvertfall mentalt sterkt!
Og som attach sa viker det som at han er proppfull av selvtillit.
Jeg må si jeg er meget skuffet over mediene (generelt) idag, jeg
har ikke sett en eneste nyhetsartikkel om han fra verken
NRK, TV2, TVNorge. Heller ikke på Tekst-Tv og på internett
er det heller ikke stort å finne om ham.
Det er rart ass, for det var jo en Tv2-mikrofon der.
Ble faktisk meget overrasket over dette, for det var flere her inne i forumet som skrev at det var et stort "pressekorps" oppe i Brakka. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 26.08.2006 01:45 Post subject: |
|
|
Jeg har en drøm:
TV2 rapporterer at RBK vinner 5-0 borte mot Brann i år og Marek Sapara er den store spilleren gjennom kampen. Seriegullet til RBK er sikret og det venter CL kvalifisering til neste høst. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.08.2006 01:51 Post subject: |
|
|
10 min lang pressekonferanse med Marek!
mms://www.rbk-tv.no/RBK-t...sx?vid=168
Synes alltid det ser så korny ut med en utlending i den "bonde" drakta der! Ser så teit ut når han snakker utendlandsk og står med Byggern og Narvesen på brystet  |
|
| Back to top |
|
 |
Davy Wathne Senior

|
Posted: 26.08.2006 01:51 Post subject: |
|
|
Drømmer med deg _________________ Rosenborg Ballklub <3 |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 26.08.2006 03:15 Post subject: |
|
|
Først; etter å ha sett klipp, lest intervjuer og hørt pressekonferansen er jeg helt sikker på at Marek er rett mann for Rosenborg - så lenge han får tillit over tid.
Aber; Det er en flause at mannen som oversatte spørsmålene fra Norsk til Engelsk og stilte dem til agenten til Marek knapt nok kan Engelsk. Spørsmålene ble ofte videreformidlet med en annen mening, og noen ganger ble jeg overrasket over at agenten i det hele tatt forstod spørsmålet. Hvem er denne fyren? Pressesjefen til Rosenborg? I så fall er det en vits! _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.08.2006 05:54 Post subject: |
|
|
Etter ei laang natt er dette tingen å sovne til: – Bedre enn originalen
Nyt det, folkens, og god natt 
Last edited by attach on 08.09.2006 19:17; edited 2 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.08.2006 08:57 Post subject: |
|
|
Marek Sapara
Publisert : 15.08.2006 - 21:21 Oppdatert: 15.08.2006 - 21:21
LSK og RBK sloss om denne spilleren og jeg lurer på hvorfor er ikke Brann på banen? Har sett Marek Sapara spille en del ganger i europacupen og det er en fantastisk god fotballspiller. I den hjemlige serien i Slovakia er han "outstanding" og flere klubber også i Europa ønsker nå hans tjenester. Sapara har en eminent teknikk, utsøkte pasninger, kvikk i beina og et klokt fotballhode. Kommer han til tippeligaen er jeg sikker på at han kommer til å være bedre enn Martin Andresen, Fredrik Strømstad, Kristoffer Hæstad, Per Ciljan Skjelbred m.fl. Sapara er rett og slett en glimrende fotballspiller og bare 23 år gammel. Prislapp; 10-15 millioner og jeg vil si du får mer for pengene enn det vi fikk med Andresen-overgangen. Synes det er skuffende at Brann ikke er på banen her!
http://www.ba.no/meninger...239770.ece _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 26.08.2006 08:57 Post subject: |
|
|
| Quote: | TA:
– Han er en toppspiller som er god både offensivt og defensivt. Han er stor av vekst, har god bevegelse, en god pasningsfot og er veldig ballsikker, skryter Skammelsrud, som ble så imponert over 24-åringen at han sluttet å notere et kvarter ut i kampen.
Slovakens spilleforståelse beskrives som “meget god”. På cornere og frispark er han livsfarlig. |
"Han er stor av vekst?" Er 176 cm jo, langt fra stor av vekst. Har vi sett på feil spiller igjen nå?
Tror dette kan bli bra jeg. Stor sjanse for at han forsterker RBK ettersom de tydeligvis har gjort leksa si.. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 26.08.2006 09:03 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | Jeg har en drøm:
TV2 rapporterer at RBK vinner 5-0 borte mot Brann i år og Marek Sapara er den store spilleren gjennom kampen. Seriegullet til RBK er sikret og det venter CL kvalifisering til neste høst. |
Og den som står for reportasjen er selvsagt en gråtkvalt Davy Wathne, med en glisende Mini ved siden av  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.08.2006 09:08 Post subject: |
|
|
| doffen wrote: |
"Han er stor av vekst?" Er 176 cm jo, langt fra stor av vekst. Har vi sett på feil spiller igjen nå?
Tror dette kan bli bra jeg. Stor sjanse for at han forsterker RBK ettersom de tydeligvis har gjort leksa si.. |
Hei, kom og hils på meg og mine 176 cm og si meg jeg ikke er stor!
Forøvrig er det beste argumentet for meg at han er god, det at LSK ville ha ham. Stoler strengt tatt mer på deres kartlegging. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 26.08.2006 09:14 Post subject: |
|
|
| Enig Recon. LSK så ham som en erstatter for Koren. Det må da være et kvalitetsstempel... |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 26.08.2006 09:56 Post subject: |
|
|
Jeg ville bare kommentere dette med TV2, og et er tull og tøys at de har noe spesielt imot RBK. Dette er bare noe som lever inne i hodene deres. Saken har ikke blitt nedprioritet, det er nok slik at TV2 ønsker å ha saker om spilleren via fotballprogrammene, ikke nyhtene. Dere kan jo ta en kikk på andre riksmedier og legge merke til at sakene ikke er like store som norges største import skulle tilsi. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
espen Junior
|
Posted: 26.08.2006 11:15 Post subject: |
|
|
Er uenig angående TV2.
Sportsendingen i går var fyllt opp med Brann ca halve tiden.
Et kort innslag om Molde som faktisk kom seg videre mot et bra lag.
Så videre til annen sport.
Norges dyreste utenlandsimport skulle selvsagt blitt nevnt her, må jo være mye mer viktig enn at noen Brann spillere er skuffet etter at de ble slått ut av det svenske storlaget. |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 11:17 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Jeg må si jeg er meget skuffet over mediene (generelt) idag, jeg
har ikke sett en eneste nyhetsartikkel om han fra verken
NRK, TV2, TVNorge. Heller ikke på Tekst-Tv og på internett
er det heller ikke stort å finne om ham. |
Den første dagen det var klart at RBK hadde kjøpt ham, sto det faktisk en side om det på TV2-Tekst-TV, og det var en kort reportasje om det på TV2-Sporten etter nyhetene klokka 21. TVNorge hadde en litt lenger reportasje enn TV2. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 11:28 Post subject: |
|
|
| Innlegget mitt var ment som et svar til B/T, da. Men jeg har lagt merke til TV2 bruker utrolig mye tid på Brann, ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 26.08.2006 11:32 Post subject: |
|
|
Davy, brann fan nr. 1  |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 26.08.2006 11:34 Post subject: |
|
|
| 100% Fotball har i alle fall endelig laget en sak om det. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.08.2006 11:50 Post subject: |
|
|
Ai ai:
Nå har også Vidar Riseth bedt oss gi ham lang kontrakt så han kan lære opp Sapara i midtbanerollen, smiler Tørum.
For guds skyld, ikke gi Riseth den jobben. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
espen Junior
|
Posted: 26.08.2006 11:50 Post subject: |
|
|
"100% Fotball har i alle fall endelig laget en sak om det."
Og sjelden har jeg sett flere skrivefeil i en og samme artikkel, her har ting tydligvis blitt fort gjort. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 26.08.2006 12:16 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Ai ai:
Nå har også Vidar Riseth bedt oss gi ham lang kontrakt så han kan lære opp Sapara i midtbanerollen, smiler Tørum.
For guds skyld, ikke gi Riseth den jobben. |
Nei, la Skammelsrud få jobben.  |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 26.08.2006 12:22 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | Ai ai:
Nå har også Vidar Riseth bedt oss gi ham lang kontrakt så han kan lære opp Sapara i midtbanerollen, smiler Tørum. |
Dette var ein openbar spøk frå Tørum si side, viss du såg klippet frå pressekonferansen. |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 26.08.2006 12:25 Post subject: |
|
|
Er ikke overasket egentlig.. Dette er RBK ikke Brann. Må si jeg har lagt merke til den anti RBK vinklingen TV2 har gjennomført etter at de tok over tippeligaen på TV. Figuren som har skrevet mest artikkler om RBK på FXT har adresse i Bergen, og ikke uventet er de fleste av artikklene negativt ladet. Bare følg med litt selv og les, det skinner igjennom som bare det. Mitt motto: Boikott FXT og FXTV!!! _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Snorkel Veteran

|
Posted: 26.08.2006 12:29 Post subject: |
|
|
Bare du som leser for mye Adressa sport..
Fleste artikler er negativt ladet, det er derfor det er vits og skrive en sak om det.. Hvem har giddet og trykke på en sak som det står "Alle på brakka er glad og fornøyde" så lenge du ikker RBK patriot? |
|
| Back to top |
|
 |
|