| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 23.12.2016 00:01 Post subject: |
|
|
Var vel det året vi blåste 21 mill eller noe sånt på Knutsen og George.
Forholdsvis shocking pengebruk å se tilbake på seksten år etter. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 23.12.2016 00:12 Post subject: |
|
|
11(?) millioner for Knudsen var jo sjokkerende allerede i 2001, men jo det var rimelig frisk pengebruk i gamle dager. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 23.12.2016 14:28 Post subject: |
|
|
Folkens jeg er glad i dere De siste to sidene har vært flott humor.
Om Mr Ekong så er jeg ikke videre interessert. Ikke bare fordi han er neger og utlending, men jeg kan godt ta på meg rollen som forumets rasist om dere trenger en. Lover å prøve mitt beste. Jeg trur rett og slett ikke han er verdt pengene. Fin spiller, men av det lille jeg har erfart av ham virker han som en stopper som fungerer best i et lavtliggende lag. Jeg tror ikke vi finner stort bedre i nærområdet, men det må finnes stoppere som passer systemet vårt bedre til en billigere penge et eller anna sted. Dette betyr ikke at han ikke er velkommen om Kåre vil ha ham. Jeg tror bare vi klarer bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 23.12.2016 14:43 Post subject: |
|
|
| Er litt enig med siste taler. Har sett noen haugesundkamper, og ikke bare de mot rbk, og ekong virker som en som har styrkene sine i markeringsspill og taklinger. Det er viktig for en forsvarsspiller det altså, men jeg håper vi finner en som er mere dynamisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 23.12.2016 15:04 Post subject: |
|
|
Mistenker at de sistnevnte talere baserer litt for mye av det de har sett på at Haugesund gjerne blir lavtliggende når de spiller mot oss. Jeg deler ikke inntrykket av Ekong som spiller som primært kler å spille i et lavtliggende lag. For det første har han meget god fart. Og at han er en sterk markering og taklingsspiller gjør han ikke til en dårligere "spillende stopper", akkurat som Bjørdal ikke hadde blitt en mer spillende stopper hvis han ble dårligere på hodet.
Jeg har klokketro på Ekong, han har de egenskapene vi trenger i europa 1 mot 1 og i tillegg en vesentlig mer spillende stopper enn eksempelvis Holmar. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 23.12.2016 23:20 Post subject: |
|
|
| Det er nok sterkt medvirkende ja. |
|
| Back to top |
|
 |
SvennO Rutinert
|
Posted: 05.01.2017 10:26 Post subject: |
|
|
I følge dette nettstedet skal endelig avgjørelse om hans framtid i Gent gjøres etter treningsleiren i spania som startet i går... de sier også at klubben har sagt nei til å låne han ut. kan vel bli salg etter oppholdet..
http://nigeriasoccernet.c...side-gent/ |
|
| Back to top |
|
 |
|