| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.12.2016 00:00 Post subject: |
|
|
| Jeg fikk inntrykk av at han var god i starten av sesongen før han dabbet av, men det er kanskje feil? Så knapt en FKH-kamp selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.12.2016 00:07 Post subject: |
|
|
| Vel, Gamboa var ikke god nok FCK heller men vi solgte han relativt fort for 20(?) mill til PL. Timing og tilfeldigheter spiller nok en rolle. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 21.12.2016 00:10 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | Messi: Jeg er enig i at du beriker forumet med god humor. Forklar meg dog hvorfor det er så inderlig viktig å late som at du vet masse, om oppdraget faktisk er å holde kjeft.
Om du ikke har lov til å si noe, hva er da poenget med å poste dette omatt og omatt.
Nå burde det kanskje være klart for alle og en hver at du er svært godt informert, kjenner alle i styret og SIB - så hvorfor dra fram dette til stadighet? Historia om skyuggelaget er for øvrig litt teit.
Det finnes ikke noe "skyggelag" - det finnes bare notater og kartlegging av aktuelle erstattere. Det er dette folk fleipete har kalt regnearket til Hoftun. Om jeg setter opp ei liste over drømmespillere for RBK - er det fortsatt langt igjen til faktisk signering om du skjønner hva jeg mener.
Om det er så inderlig viktig med forumanerkjennelse anbefaler jeg vekterkurs eller BI. Om vi derimot kan være enige om at dette er trolling og humor er det hjertelig velkomment. |
1.De har et skyggelag. De fleste større klubber og direktører har det.
2.Jeg trenger ikke annerkjenelse fra noe forum.
3.Jeg er på "deres" lag, derfor drypper det litt her.
4.NÃ¥ blir det spennende tider, vi vet at Marius kommer inn og Holmar drar.. |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 21.12.2016 01:04 Post subject: |
|
|
Er i ferd med å bygge opp et skyggelag. Har noen alternativer klare.
Forsvar
Rutinert gratis stopper. I likhet med flere i troppen har han ikke spilt mye de siste årene, så der har de allerede noe felles. Mark De Man (33).
201 cm høy stopper. Erik Widén (21) er jo viden kjent.
(Ikke hørt om Erik Widéns hästfoton på Nordiska travmuseet sier du?)
Max Springer (19). En stopper som vil revolusjonere spillet vårt. Hopper høyest og har en spesiell evne til å komme seg forbi selv den tetteste muren og utgjøre en offensiv trussel (Carlsen-style).
Mario Springer (18).
Tenk deg en utrettelig Super-Mario i forsvaret, ja overalt.
Midtbane
Litt blandete følelser rundt denne karen, men kan Perry Kitchen (24) være servitøren vi har etterlyst?
Eller er det bedre med en rask danske fra ... ja er det ikke Ny-Sjælland?
Dane Schnell (17).
Thoresen har sikkert oversikt over denne lojale og ambisiøse karen i Twente U19. Fremtidig kapteinemne? Fabian Korporaal (19).
Kozák Achilles (19). Litt avventende for å se an denne magyarens svake punkt. Dekker ellers store områder.
Angrep
Kermit Romeo Erasmus (26). PÃ¥ lagoppstillingen blir han et angrep alene. Tror kreativiteten ligger til familien.
Maurice Malone (16). Stryker vel på garderobekompabilitet?
Marken Malm (20). Jordnær og knallhard. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.12.2016 01:50 Post subject: |
|
|
Er ny her, så siden dere latterliggjør denne Messi så mye..
Har han kommet med noe fornuftig noen gang hva gjelder overganger inn/ut som ikke har vært opplagt på forhånd? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 21.12.2016 02:00 Post subject: |
|
|
Nei. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.12.2016 02:02 Post subject: |
|
|
| Okay, da lar jeg være å bli "stalka" før det motsatte er bevist. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.12.2016 02:12 Post subject: |
|
|
Takk for det  |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.12.2016 02:42 Post subject: |
|
|
Så siden jeg er ny her, tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på et nytt forslag.
Pr. idag har vi kun 3 "rene" vinger, hvorav 2 er av glass.
Hva med en gammel kjenning?
Jahmir Hyka, som spilte så vidt for oss i 2006? Har blitt omtalt som den "Albanske Messi". Leverer visst godt hos Luzeren i sveitsisk fotball(6mål på 12 kamper).
Ifølge transfermarkt, er Venstre ving hans beste posisjon, han kan også spille på midten(dog muligens i en litt offensiv rolle enn hva vi har i laget pr.dags dato.)
Kontrakten hans(igjen ifølge transfermarkt), går ut 30.06.2017. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1072 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 21.12.2016 03:45 Post subject: |
|
|
Innkjøp - Eyolf-erstatter, erstatter også for andre som eventuelt drar så lenge det ikke er Gudi eller Stamnestrø, minst en av disse bør kunne erstattes internt med Hou.
- Uavhengig av salg må vi uansett ha forsterkninger. Noen spillere som gir laget det lille ekstra. Jeg vil ha en ballsentral og en ving til som oser klasse. I tillegg håper jeg på et salg av Bolleknekten og at dette medfører innkjøp av en klasse-spiss... Det høres kanskje stor-forlangende ut. Men jeg forventer ikke at en ny spiss skal være Zlatan Ibrahimovic. Jeg forventer derimot at spissen passer inn i rbks spillestil og oser kvalitet i europeisk sammenheng. ps. Ser helst også at Bjørdal erstattes. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 21.12.2016 09:15 Post subject: |
|
|
| Når det gjelder Hyka så må man huske at i Sveits er det et veldig lukrativt skattesystem for fotballspillere. Så det kan bli veldig dyrt å skulle prise ut en spiller fra en klubb som Luzern, som i Norge ville vært en grei topp-tre-klubb. Et annet spørsmål er om han er god nok. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 21.12.2016 10:04 Post subject: |
|
|
| Macha wrote: | | Vel, Gamboa var ikke god nok FCK heller men vi solgte han relativt fort for 20(?) mill til PL. Timing og tilfeldigheter spiller nok en rolle. |
Da er det kanskje ikke for sent for meg heller. Feil klubb på feil tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 21.12.2016 14:08 Post subject: |
|
|
Ser det er et par innlegg her inne som nevner Even Hovland som en aktuell spiller. Er dette kun som eget ønske eller er det nevnt i noe media om at han skal være aktuell?
Så litt av kampen mellom Nürnberg og Kaiserslautern på mandag før Everton mot Liverpool. Even Hovland spilte ikke og var vel og en ubenyttet reserve. En annen som også satt på benken for Nürmberg den kampen var islendingen Rurik Gislason. Kom til klubben fra FC Køben i 2015. Har vistnok ikke spilt så mye for Nürnberg hittil i denne sesongen. Midtbanespiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Hjortefot Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 21.12.2016 17:03 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | Ser det er et par innlegg her inne som nevner Even Hovland som en aktuell spiller. Er dette kun som eget ønske eller er det nevnt i noe media om at han skal være aktuell?
Så litt av kampen mellom Nürnberg og Kaiserslautern på mandag før Everton mot Liverpool. Even Hovland spilte ikke og var vel og en ubenyttet reserve. En annen som også satt på benken for Nürmberg den kampen var islendingen Rurik Gislason. Kom til klubben fra FC Køben i 2015. Har vistnok ikke spilt så mye for Nürnberg hittil i denne sesongen. Midtbanespiller. |
Har plukka opp noen rykter, rykter som jeg vel og merke håper er usanne! Vil på ingen måte ha han til klubben! |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 21.12.2016 18:23 Post subject: |
|
|
Hovland er en ny Bjærsgård eller hva han heter. Sier jo litt at jeg ikke en gang har orket å lære meg navnet..
Uansett, har aldri sett Hovland fremstått bra på landslaget. Tvert i mot har han vært bedriten. Skygg unna! |
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 21.12.2016 18:37 Post subject: |
|
|
Har fra relativt sikre kilder i en liten by der alle kjenner alle. Rosenborg og en klubb til har forespurt seg om Anders Trondsen, men Sarpsborg har priset han så høyt at begge interessenter har takket nei og ikke gått videre med det. Slik det ser ut nå blir Trondsen i Sarpsborg en sesong til og ønsker seg kun videre dersom det er til utlandet, men da altså først neste sesong. _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.12.2016 19:00 Post subject: |
|
|
| Godt å se klubben prøve seg på spillere som Trondsen. Regner med at Lundemo var plan B da isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 21.12.2016 19:04 Post subject: |
|
|
| Hvis plan B var omskolering av en nesten kronisk skadet spiller de siste 2 årene er jeg ikke særlig imponert. Jeg tror ikke det er tilfellet dog. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.12.2016 20:34 Post subject: |
|
|
| Nei det ser heller ut til å være en ung, talenfull og norsk spiller som ikke kostet noe annet enn utdanningskompensasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 21.12.2016 22:39 Post subject: |
|
|
Ser Fredrik Guldbrandsen på samme fly som meg, fra Trondheim til Oslo nå ikveld.
Last edited by Macha on 21.12.2016 22:49; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 21.12.2016 23:42 Post subject: |
|
|
SÃ¥nne rykter liker vi  |
|
| Back to top |
|
 |
Hulken Rutinert
|
Posted: 21.12.2016 23:43 Post subject: |
|
|
Han gikk vell til RB Salzburg i sommer, og har kontrakt til 2019.
Han vil heller ikke være en oppgradering av Gytskjær/Bakenga, så blir skuffet om han er aktuell. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 22.12.2016 00:22 Post subject: |
|
|
Hvordan er mulighetene med å få Stefan Strandberg tilbake?
Gutten ønsket seg nærmere grunnet broren og hans sykdom..
Hvor stor realisme kan det være i det? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
|