| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 21.08.2006 21:39 Post subject: |
|
|
Min spådom:
Petter Myhre blir den nye Tørum og får gigantsuksset!
Reka tar over Molde etter Stavrum!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Aurum Junior
|
Posted: 21.08.2006 22:06 Post subject: |
|
|
Synd at Rekdal trekker seg, tippeligaen blir en attraksjon fattigere. Nå er det jo snart bare "snille" og kontrolerte trenere igjen i tippeligaen med unntak av en viss tysker. Det er litt deilig å ha noen å hate, slik som Rekdal. Alltid like artig å se kisen stå med tyggis og snus i kjeften mens han kjefter på spillerne for full hals.
Uansett tipper at Rekdals neste klubb blir i Tyskland. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2006 22:11 Post subject: |
|
|
Ja, er ikke Arild Stavrum bare så nusselig.
 |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 21.08.2006 22:40 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | He-he, Arild Rønsen (VIF-TV) begikk den vanlige tabben med "åpen mikrofon": "Dette var det riktige tidspunktet å trekke seg på, da..."
Er dog litt usikker på om det var ironi eller ikke. |
NÃ¥r i intervjuet er det han sier dette?
Og hvem sier det? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2006 22:44 Post subject: |
|
|
Arild Rønsen som det står. Siden det var "åpen mikrofon", må det ha vært helt på slutten da selve pressekonferansen var ferdig.
 |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 21.08.2006 22:51 Post subject: |
|
|
fikk ikke med meg det jeg... hørte kjempee nøye etter.. var det på slutten? _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2006 22:54 Post subject: |
|
|
| Det er sikkert klipt bort hvis du ser på opptaket. |
|
| Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 21.08.2006 23:06 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: |
Reka tar over Molde etter Stavrum!  |
Tviler sterkt på at det skjer.
Husker godt et par Rekdaler, som for noen år siden sa "aldri mer Molde" etter at brorsan (Sindre) ble frosset ut (eller noe i den gata.)
Da får vi se om han holder sitt ord. Hadde det ikke vært tilfelle kunne de to faktisk mekka sitt egne, kanskje velfungerende, trenerteam. Hadde ikke akkurat gjort noe det, da vil det bare være mer å hate molde for.
Uten at vi trenger diskutere dette noe videre i denne tråden. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.08.2006 08:30 Post subject: |
|
|
Vedder en halvliter på at Semb blir ny VIF-trener - i så fall er jeg med på en skål! Semb er ei trist kjeks.
Man kan si hva man vil som Rekdal, og på tross av elendig fotball det siste året så tror jeg han er en bra trener. Men i likhet med de fleste TL-trenere så sliter han med å organisere et kollektivt angrepsspill. Tipper neste stopp for Rekdal er Belgia. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 22.08.2006 09:03 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | Vedder en halvliter på at Semb blir ny VIF-trener - i så fall er jeg med på en skål! Semb er ei trist kjeks. |
Hm, dette er meningsløst. Vi kan jo ikke skåle i skadefryd over at Semb er ny VIF-trener når jeg spanderer øl fordi jeg tapte mitt eget veddemål om at Semb skulle bli ny VIF-trener. Jeg spanderer med andre ord øl uansett  |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 22.08.2006 17:46 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | Vedder en halvliter på at Semb blir ny VIF-trener - i så fall er jeg med på en skål! Semb er ei trist kjeks. |
Hehe,
| henning wrote: | | Tipper neste stopp for Rekdal er Belgia. |
Jeg tipper, Tyskland. Kanskje en Bundesliga 2-klubb!
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=127345 _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 22.08.2006 19:49 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=127409
Etterlyser selvtillit og gnist!
Vålerengas nye trener Petter Myhre (35) har pekt ut to sentrale områder som han skal få tilbake hos spillerne. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 22.08.2006 21:21 Post subject: |
|
|
- Rekdal sluttet etter bytur
Vålerenga-spillerne skal ha gått på byen etter 0-3-flausen for FFK i cupen. Det skal ha vært sterkt medvirkende til Kjetil Rekdals exit.
Det er TV 2-sporten som kommer med disse opplysningene tirsdag kveld.
- Det går mye på at han selv personlig aldri ville gjort det. Det går på yrkestolthet hos ham. At det ble dråpen får så stå for hans regning. Kjetil er en markant og sterk leder, og stiller høye krav til både seg selv og de rundt seg. Over tid vil det gi litt gnisninger, sier sportslig administrativ leder Lars Bohinen til TV 2 Sporten.
Spillerne kanalen har snakket med tar delvis selvkritikk.
- Vi har kanskje vært litt for snille med oss selv. Kanskje vi har hvilt litt på laurbærene og trodd at det skulle ordne seg selv, sier Christian Grindheim.
- At ikke alle spillerne er helt lik Rekdal utenfor banen, det er ikke til å stikke under en stol, sier Freddy Dos Santos.
Rekdal har ikke ønsket å kommentere saken.
Han trakk seg som VIF-trener mandag kveld, etter seks år i jobben.
Vålerenga tok sølv i 2004 og gull i 2005, men har vært en skygge av seg selv i år. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.08.2006 08:07 Post subject: |
|
|
| Skjønner Rekdal godt - det må være jævli provoserende å se at folk gir faen. Hadde jeg vært VIF-spiller ville jeg tatt i litt ekstra på trening i tacklinger mot "festgjengen". |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 23.08.2006 17:24 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=127459
Semb kan ta over VIF i høst!
Etter det VG forstår, er Nils Johan Semb (47) meget aktuell som Kjetil Rekdals erstatter - kanskje allerede i høst. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.08.2006 17:26 Post subject: |
|
|
Håper det. Han kan være mannen som bringer Vålerengen ned i førstedivisjon igjen, hvis han gjør noen smarte grep som på landslaget i sin tid. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.08.2006 14:51 Post subject: |
|
|
| Quote: | Oddstips fra Dagbladet 27.08
Hvis Viking fortsetter som mot RBK burde det ikke være noe problem å redde plassen i Tippeligaen. Gaarde og Soma soner. VIF ga Rekdal skylda for all elendigheta, og sendte gutten på gata. Burde kanskje være et lite signal for VIF at Rekdal er interessant for store klubber i Europa, mens de som er igjen på Valle stort sett er interessante kun for seg sjøl. VIF er et bunnlag og vil ikke bli savnet når de rykker ned. Viking løfter seg og vinner. |
_________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.08.2006 16:54 Post subject: |
|
|
- I fjor var jeg mest sammen med Steffen (Iversen), og han forsvant. I år har det vært mest Amund (Skiri) og Magne (Hoseth), men så dro de. De siste ukene har jeg hengt med Ardian, men du så hvordan det gikk. Nå vil jeg bare sitte i leiligheten min og sture, sier Grindheim.
Les mer: Grindheim opprørt over Gashi-salget
For øvrig:
| VPN.no wrote: | | Vær så snill, ikke trykk på refresh-knappen hele tiden. Smør dere med tålmodighet, serveren jobber på spreng med å fikse all denne trafikken fra bonde-Norge. |
Fint at de har innsett hvor de fleste klansmedlemmene bor. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 31.08.2006 17:12 Post subject: |
|
|
| Jobber på molderenga og kan skrive under på det. Alt for mange av nekene som flyr rundt i klansutstyr er trøndere. Ikke noen fra byen selvsagt, men likevel... |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 16.09.2006 01:42 Post subject: |
|
|
EØS kan stoppe VIF-stadion!
Det er et bredt politisk flertall for Vålerenga-stadion på Valle. Men EØS-reglene stikker kjepper i hjulene for planene.
Stabæks svenske trener Jan Jönsson, kan bli ny trener i Vålerenga. _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 24.09.2006 04:41 Post subject: |
|
|
| Jeg trodde et lite øyeblikk det stod Bengt Eriksen før jeg lo litt over hvor komisk det hadde vært om en sånn plastkylling hadde havna i den stillingen. Så trykka jeg på linken for å finne ut hvem denne Bent Eriksen var... |
|
| Back to top |
|
 |
|