| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.08.2006 18:00 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | FFK har egentlig en del gode spillere:
Rami Shabaan
Bertelsen
Brenne
Elinoussi
Merkelig at de sliter i bunnen egentlig, kan jo håpe de rykker ned så vi får pakke pris på denne gjengen  |
Kanskje en liten tankevekker til de som sikler etter junior som ny trener kun pga etternavnet hans... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 21.08.2006 18:35 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | | Kanskje vi bør hente en beck som kan spille både høyre og venstrebeck |
For fjerde gang, Nordvik kan spille på begge backene. Han holder som backup. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 21.08.2006 20:16 Post subject: |
|
|
Egentlig så vil ikke jeg ha noen ny back til RBK, da RBK har Nordvik i sine rekker, det er meget viktig å ha egen produserte spillere på laget og i stallen, hvis RBK har et ønske om å være med i cuper av UEFA-regi.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 21.08.2006 21:08 Post subject: |
|
|
Du må bare bekalge meg attach, kjenner lite til spillern
så blir litt vanskelig!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.08.2006 15:41 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Egentlig så vil ikke jeg ha noen ny back til RBK, da RBK har Nordvik i sine rekker, det er meget viktig å ha egen produserte spillere på laget og i stallen, hvis RBK har et ønske om å være med i cuper av UEFA-regi.... |
Basma og Stensaas legger snart opp/bør ikke få nye kontrakter. Dorsin har uttrykt et ønske om å komme seg ut når kontrakten går ut. Da står vi igjen med Nordvik som den eneste. Selv om han kan spille på begge sider, kan han ikke gjøre det samtidig.
Rindarøy haavarl, synes jeg kom seg godt ut av kampen mot RBK. Jeg har ikke sett så mye på han utover det. Han er fortsatt ung (21 år). I følge rapporten fra U21-kampen mot Armenia var han god der også. Jeg ville helst hatt han på blokka ei stund til, men hvis Molde rykker ned kan det jo være en mulighet å få han litt enklere. Jeg vil uansett ikke ha han nå, men synes han bør være i vurderingen.... |
|
| Back to top |
|
 |
fjellgeit Rutinert
|
Posted: 22.08.2006 15:44 Post subject: |
|
|
| bjørnar holmvik på stabæk er god på venstreback. *sikle* |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.08.2006 16:01 Post subject: |
|
|
| trondh wrote: |
Basma og Stensaas legger snart opp/bør ikke få nye kontrakter. Dorsin har uttrykt et ønske om å komme seg ut når kontrakten går ut. Da står vi igjen med Nordvik som den eneste. |
Vel, Valø og Ramstad er på U-landslaget, så de kommer nok de også, etter vært.... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 22.08.2006 18:43 Post subject: |
|
|
http://www.dagbladet.no/s...74444.html
Kanskje Birger Madsen er den unge stoppern vi leter etter hvis vi ikke får napp på Tore fra TIL!
Var han ikke på prøvespill for en tid tilbake?? _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 22.08.2006 18:44 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Egentlig så vil ikke jeg ha noen ny back til RBK, da RBK har Nordvik i sine rekker, det er meget viktig å ha egen produserte spillere på laget og i stallen, hvis RBK har et ønske om å være med i cuper av UEFA-regi.... |
Ja la oss gå inn i neste sesong med Nordvik og Dorsin som eneste backalternativer..... Greit nok vi har Basma, men han er for gammel, og har vist at han er bedre som stopper på sine eldre dager.
Rosenborg MÅ handle en ny høyreback før neste sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 23.08.2006 21:47 Post subject: |
|
|
Du glemte Stensaas og Mathisen... Prosjekt Solli fikk jo en ny vår, da han spillte ok som back/ving mot Viking.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 23.08.2006 22:10 Post subject: |
|
|
Stensaas står pr dags dato uten kontrakt etter denne sesongen. Mathiesen er etter hva jeg har hørt stopper. Og det nytter ikke å ha en back på en par-og-tyve og to under.
Som sagt før så må RBK hente en høyreback på 25+ år. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 24.08.2006 09:16 Post subject: |
|
|
| Nå ser det ut til at Sappara endelig er snart klar. Jeg mener Rosenborg bør ligge på dette nivået når de henter nye spillere. Unge (24 år) og landslagsspillere. Da nytter det ikke foreslå hverken Birger Madsen (eller hva han heter) og Andre Hansen. De er vel knapt god nok for andrelaget. |
|
| Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 24.08.2006 09:32 Post subject: |
|
|
Greit det Stano. Men dere har nå tross alt fått en meget god talentspeider i klubbens system. En fornuftig innkjøptspolitikk bør være at man spanderer superkvalitet der det gjør mest vondt, og spillere til en billig penge som vil øke merkbart i markedsverdi med tiden osv. _________________ 4-4-3 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 24.08.2006 09:53 Post subject: |
|
|
Begge to har vel et poeng. De vi kjøper til førsteellevern bør ligge der ja, men man må balansere med unge talenter som man kan utvikle selv også. Bissniss det også (desverre). _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 24.08.2006 11:05 Post subject: |
|
|
Ja en bør kjøpe inn for fremtiden også.
Men nå har det seg slik at Rosenborg har aldri hatt så mange unge talenter som de har idag. Dette er meget positivt. Slik at spillere som skal kjøpes inn nå, må være spillere som går inn og forsterker laget. Selvfølgelig skal man klare å gjøre to ting samtidig, men akkurat nå er det mest prekære å forsterke start elveren.
Og med all respekt for Andre Hansen, han er jo ingen ungkalv lengre. Å bruke penger på han er vel ikke det mest anvendte pengene hvis han skulle bli kjøpt. Men jeg tror ikke jeg trenger å bekymre meg noe mye om det. Tror ikke Rosenborg kjøper en spiller som sitter på tribunen på et lag som Heerenveen. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 24.08.2006 18:10 Post subject: |
|
|
Pa Modu-Ka bør være mer atraktiv enn Hanssen.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 24.08.2006 19:47 Post subject: |
|
|
Det skrives Pa-Modou Kah!
http://www.rodajc.nl/default.asp
Gå på "Roda JC 1" og så til "Selectie" og så er trøye
nr. 4 Pa-Modou Kah!  _________________ Sjel kan ikke kjøpes!
Last edited by Baadshah/Tab on 24.08.2006 21:30; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 24.08.2006 21:16 Post subject: |
|
|
| Ka? |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 24.08.2006 23:38 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Det skrives Pa-Modou Kah!  |
ja, ja..
Han er da i fast på a-laget i det minste, som defensiv midtbanespiller, han kan spille både back og stopper..... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 25.08.2006 09:10 Post subject: |
|
|
| Ja Kah bør være mye mere aktuell enn han der Hansen. Spiller vel tilnærmet fast på laget også. Vil tro at laget til Kah ikke har noen avskrekkende lønninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 25.08.2006 11:59 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...e63434.ece
Lei maset om ny kontrakt!
VIL IKKE FORLENGE?: Etter det "Tromsø" har grunn til å tror vil Patrice Bernier neppe forlnge kontrakten med Tromsø IL som går ut neste sommer.
Patrice Bernier vil ha ro inn i serieavslutningen, og vil ikke snakke mer om ny kontrakt. Selv om han har bestemt seg.
http://www.nettavisen.no/...719948.ece
Kraftig lønnskutt for Bakke!
Lite tyder på at Eirik Bakke blir værende i Leeds etter denne sesongen. Han må i så fall godta et kraftig lønnskutt.
(Det er jeg som har gjordt ham akktuel men) _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 25.08.2006 12:18 Post subject: |
|
|
Ingen av dem er vel spesielt aktuelle lenger nå. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 25.08.2006 12:35 Post subject: |
|
|
Hvis vi kvitter oss med Solli og hvis Strand legger opp, så kan vi nok trenge en av dem.  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
Posted: 25.08.2006 12:39 Post subject: |
|
|
Ser Per Nilsson er rimelig oppgitt over Odd-ledelsen...
-Odd-ledelsen er amatører
Odd krever en erstatter på plass før salg blir aktuelt, hva med å tilby 10 mill. og f.eks. Riseth i bytte? 23 år og Tippeligaens beste stopper, genialt kjøp. |
|
| Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 25.08.2006 15:58 Post subject: |
|
|
Ja, det er nå det vi skal snike oss inn og hente "Pelle"  |
|
| Back to top |