View previous topic :: View next topic |
Hvem var best? |
Hansen |
|
11% |
[ 13 ] |
Svensson |
|
0% |
[ 0 ] |
Eyjolfsson |
|
0% |
[ 1 ] |
Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
Jensen |
|
83% |
[ 93 ] |
Gudi |
|
0% |
[ 0 ] |
Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
Bakenga |
|
0% |
[ 1 ] |
Helland |
|
2% |
[ 3 ] |
|
Total Votes : 111 |
|
Author |
Message |
Indreløper Veteran

|
Posted: 24.09.2016 12:10 Post subject: |
|
|
pingvin wrote: | Hvem dømmer? |
Jeg mener å vite at det er Tom Harald Hagen. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 24.09.2016 12:20 Post subject: |
|
|
Utrolig hvor raskt Molde FK ble komfortabel i rollen som lillebror. Det virker som om de har noe selvinnsikt, tross alt. |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 24.09.2016 12:39 Post subject: |
|
|
Veldig forundret dersom Bakenga velges i stedet for Rashani på ving. Mush har ikke imponert, jeg har mer tro dersom ha kommer inn for en sliten Gytkjær på slutten.
Gersbach på v. Beck og Skjelvik inn for Reg eller rogaleendingen. Jonas tror jeg spiller. Jeg vil heller ha Gudi enn villmannen sentralt. Det siste er mye følelser og kan nok slå begge veier. |
|
Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 24.09.2016 12:50 Post subject: |
|
|
Må si jeg er litt nervøs foran denne. Ikke det at den betyr noe for gullet,men Molde kan plutselig levere sesongens kamp mot oss som har en blytung 120 minutters i beina. Ulempen med kunstgress er at hvis det ene laget får det til å flyte og det andre er litt tunge i beina så er det lett å bli spilt ut.
Oppsiden er at jeg som oftest tar feil mhp våre bortekamper.. |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.09.2016 12:59 Post subject: |
|
|
Skeptisk jeg også, kampen i Nord Sytistan kommer til å sitte i beina, og det vil helt klart merkes. Drømmer om en tidlig scoring og at vi i lange perioder kan kontrollere kampen og spare litt krefter. Greier vi ikke det kommer vi til å bli kjørt hardt mot slutten.
Håper ellers at grisen Aursnes har vondt etter kampen. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 24.09.2016 13:04 Post subject: |
|
|
senador wrote: |
Heldigvis er Molde et elendig lag for tida. Uansett så sliter vi mot elendig motstand i en dårlig liga. Man bør slå et lag som TIL 5-0 uten problemer for å ha noe å gjøre i Europa. Det er ikke vi i nærheten av å gjøre.
Meget skuffet over utviklingen i år. Vi har tatt en del steg tilbake i en liga som blir dårligere og dårligere. Rbk innser ikke dette selv og det er det verste at det ser ut som de mangler fotballkompetanse. Jeg håper de spiller i media og at de er kritisk internt. |
Troller du eller mener du virkelig det du sier? Forventer du at vi skal vinne hver bidige kamp selv om motstanderen er et dårligere lag? Er du helt historieløs?
Kikket nettopp på litt statistikk fra sesongen 99. Den sesongen vi slo Dortmund på bortebane 3-0. Husker den?
Den samme sesongen spilte vi også 2 uavgjort og tapte 6 kamper i hjemlig serie. Jeg kan trekke fram 2-3 tapet hjemme for Brann, 2-1 borte for Tromsø, 2-1 borte for Brann, altså to tap for Brann den sesongen, 2-0 borte for Stabæk og 3-5 hjemme mot Odd i siste serierunde. Forøvrig endte vi med 17 seire den sesongen. Vi vant ligaen 6 poeng foran Molde. Ikke i nærheten av så overlegne som vi har vært i årets sesong.
Jeg er helt enig i at vi ikke er gode nok for Europa. Men å nærmest forlange Kåres hode på et fat for en uavgjortkamp i cupen som vi kom seirende ut av er for drøyt. Det vil være slitekamper til og med i tippeligaen og cupen om vi hevder oss i Europa eller ikke. Det tok Eggen noen forsøk før vi ble fast i Europa også.
Husk også at det var Eggen som ledet oss mot Follo i cupen for noen år siden. 2010?
Jeg har dog stor tro på at i dag bryter vi tapsrekken i Molde og tar gullet der nede på fergeleiet. Troa har jeg alltid på RBK. Kall meg gjerne naiv. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 24.09.2016 13:06 Post subject: |
|
|
Furthermore, I consider that Molde must be destroyed.
 |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 24.09.2016 13:28 Post subject: |
|
|
2mmy wrote: | senador wrote: |
Heldigvis er Molde et elendig lag for tida. Uansett så sliter vi mot elendig motstand i en dårlig liga. Man bør slå et lag som TIL 5-0 uten problemer for å ha noe å gjøre i Europa. Det er ikke vi i nærheten av å gjøre.
Meget skuffet over utviklingen i år. Vi har tatt en del steg tilbake i en liga som blir dårligere og dårligere. Rbk innser ikke dette selv og det er det verste at det ser ut som de mangler fotballkompetanse. Jeg håper de spiller i media og at de er kritisk internt. |
Troller du eller mener du virkelig det du sier? Forventer du at vi skal vinne hver bidige kamp selv om motstanderen er et dårligere lag? Er du helt historieløs?
Kikket nettopp på litt statistikk fra sesongen 99. Den sesongen vi slo Dortmund på bortebane 3-0. Husker den?
Den samme sesongen spilte vi også 2 uavgjort og tapte 6 kamper i hjemlig serie. Jeg kan trekke fram 2-3 tapet hjemme for Brann, 2-1 borte for Tromsø, 2-1 borte for Brann, altså to tap for Brann den sesongen, 2-0 borte for Stabæk og 3-5 hjemme mot Odd i siste serierunde. Forøvrig endte vi med 17 seire den sesongen. Vi vant ligaen 6 poeng foran Molde. Ikke i nærheten av så overlegne som vi har vært i årets sesong.
Jeg er helt enig i at vi ikke er gode nok for Europa. Men å nærmest forlange Kåres hode på et fat for en uavgjortkamp i cupen som vi kom seirende ut av er for drøyt. Det vil være slitekamper til og med i tippeligaen og cupen om vi hevder oss i Europa eller ikke. Det tok Eggen noen forsøk før vi ble fast i Europa også.
Husk også at det var Eggen som ledet oss mot Follo i cupen for noen år siden. 2010?
Jeg har dog stor tro på at i dag bryter vi tapsrekken i Molde og tar gullet der nede på fergeleiet. Troa har jeg alltid på RBK. Kall meg gjerne naiv. |
Det du referer til er 99 sesongen og da var vel TL på sitt aller beste kanskje. Det har skjedd en voldsom utvikling i internasjonal fotball, spesielt 10-15 siste årene. Nivåforskjellen mellom TL og resten har blitt så stor per dags dato at sliter man mot TIL og tilsvarende har man ikke sjans. Vi er ikke bedre enn at vi såvidt slår TIL, hallo????!!! I tillegg spiller vi rævafotball og støttepasninger hele tida med noen unntak på Lerkendal i år !!! Det går for tregt og vi er markant dårligere enn i fjor. Spillerlogistikken er en vits. Dette lover ikke godt. |
|
Back to top |
|
 |
Kafanskavimedhan Rutinert

Joined: 25 Apr 2005 Posts: 774 Location: Falkenberg, Sverige
|
Posted: 24.09.2016 13:42 Post subject: |
|
|
senador wrote: |
Det du referer til er 99 sesongen og da var vel TL på sitt aller beste kanskje. Det har skjedd en voldsom utvikling i internasjonal fotball, spesielt 10-15 siste årene. Nivåforskjellen mellom TL og resten har blitt så stor per dags dato at sliter man mot TIL og tilsvarende har man ikke sjans. Vi er ikke bedre enn at vi såvidt slår TIL, hallo????!!! I tillegg spiller vi rævafotball og støttepasninger hele tida med noen unntak på Lerkendal i år !!! Det går for tregt og vi er markant dårligere enn i fjor. Spillerlogistikken er en vits. Dette lover ikke godt. |
Ja, nivåforskjellen mellom tippeligaen og de andre ligaene har blitt større. Helt enig der. Men da kan vi vel ikke forvente at vi skal holde oss på nivået vi var i 99 kan vi vel? Jeg kan godt bruke en nyere sesong som eksempel på at vi ikke kan forvente å valse over alt av motstand, men det vil ha liten nytte. Du har forventninger som ikke står til realiteten. Kom ned på jorden igjen. _________________ Bring him home! |
|
Back to top |
|
 |
ForAlltidRBK! Junior
|
Posted: 24.09.2016 15:05 Post subject: S |
|
|
Noen som skal på kampen eller som av en annen grunn ikke bruker Sumoen sin i de to timene....??? Blir veldig glad om noen låner bort sin....... |
|
Back to top |
|
 |
MkBerg Veteran
|
Posted: 24.09.2016 16:48 Post subject: |
|
|
Laget:
Hansen
Svensson - Eyjafjallajökul - Skjelvik - Gersbach
Jensen - Gudi - Midtsjø
Rashani - Gyta - Bakenga
Benken: Kwarasey, Reginiussen, Bjørdal, Stamnestrø, Vilhjalmsson, Helland, Reitan. |
|
Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 24.09.2016 16:51 Post subject: Molde bk |
|
|
Liker laget KÃ¥re stiller her, med unntak av Gudi. Ville foretrukket Vilhjalmson. Helleand skal vel inn etter hvert, men helt ok at han benkes. Liker at Skjelvik er med pga farten til Sigurdarsson / Gatt |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.09.2016 16:54 Post subject: |
|
|
Når Helland først gjør en god kamp, da benkes han til fordel for Bakenga som har vært dårlig i kantrollen. Litt overraskende, men det har vel noe med at Helland tok seg ut sist å gjøre. |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
Posted: 24.09.2016 16:58 Post subject: |
|
|
Godt å se Hansen tilbake der han hører hjemme! Rett og slett en bedre keeper. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 24.09.2016 16:59 Post subject: |
|
|
Er nok for tidlig for Helland til å spille to kamper på en uke ennå. |
|
Back to top |
|
 |
TomasH Proff
|
Posted: 24.09.2016 17:01 Post subject: Molde -Rbk |
|
|
Står på Live-sendingen til Rbnett at Rbk ikke har ankommet stadion enda. Problemer? Nå blir jeg nervøs |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.09.2016 17:01 Post subject: |
|
|
Ja, det er nok det. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 24.09.2016 17:02 Post subject: |
|
|
De sendte live på Facebook for 8 min siden at de ankom. Vil sikkert ikke bruke mer tid enn nødvendig der. |
|
Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 24.09.2016 17:02 Post subject: |
|
|
Strøm anyone? _________________ Å tenke før man prater er som å tørke seg i ræva før man driter. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.09.2016 17:02 Post subject: Re: Molde -Rbk |
|
|
TomasH wrote: | Står på Live-sendingen til Rbnett at Rbk ikke har ankommet stadion enda. Problemer? Nå blir jeg nervøs |
https://www.facebook.com/...8826430683 |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 24.09.2016 17:09 Post subject: |
|
|
Noen som kan gi et tips på hvordan man kan se denne kampen i god TV-kvalitet uten å blakke seg fullstendig på TV2?  _________________ Du och jag Alfred. Ikke lenger fullt så gode venner. |
|
Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 24.09.2016 17:12 Post subject: |
|
|
hello wrote: | De sendte live på Facebook for 8 min siden at de ankom. Vil sikkert ikke bruke mer tid enn nødvendig der. |
De ble visst observert på kommunegrensa der de knep igjen nesene og huffet seg. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 24.09.2016 17:15 Post subject: |
|
|
Herregud for et dårlig valg å kjøre Gudi inn sentralt. Midtbanen vår kommer til å bli overkjørt.. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 24.09.2016 17:28 Post subject: |
|
|
Må huske at vi får en dimensjon også med Gudi. Midtbanen blir mer ballsikker og vi får færre brudd i mot. Det er bruddene når vi er ubalanse som er problemet, ikke at motstanderen har ballen. Men hvis Midtsjø skal miste ballen et titalls ganger denne kampen også så blir det tøft mot Molde. Det hadde det blitt med Konradsen og. |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 24.09.2016 17:34 Post subject: |
|
|
Pokie wrote: | Herregud for et dårlig valg å kjøre Gudi inn sentralt. Midtbanen vår kommer til å bli overkjørt.. |
Da har vi talking pointsene klare for kampen da. Nok et dårlig grep av Kåre der altså... |
|
Back to top |
|
 |
|