| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var RBKs beste mot Austria Wien? |
| Adam Larsen Kwarasey |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
2% |
[ 1 ] |
| Holmar Eyolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Tore Reginiussen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
2% |
[ 1 ] |
| Anders Konradsen |
|
20% |
[ 9 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
0% |
[ 0 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Christian Gytkjær |
|
4% |
[ 2 ] |
| Elba Rashani |
|
62% |
[ 27 ] |
| Alex Gersbach |
|
2% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 43 |
|
| Author |
Message |
Vollrik Veteran

|
Posted: 26.08.2016 00:49 Post subject: |
|
|
| Hacken wrote: | Jeg synes Mike oppsummerer egentlig greit. (Fritt etter) I fjor vinner vi ligaen og cupen, og spiller gruppespill i Europa League. Tilnærmet optimalt av hva man kan forvente. At man skal forvente spill i Europa hvert år, blir nesten litt for dumt. I år er ikke RBK gode nok for Europa. Over seks kamper har man ikke spilt godt i 90 minutter sammenhengende.
Det er ikke et lag i Norge som er i nærheten en gang av å være like gode som det Rosenborg er pdd. At vi bommer i sesong to på Europa er kjipt, men det er nok mange som mistet litt bakkekontakten etter fjorårssesongen er min mening. |
Synes ikke vi skal være skuffa om vi misser seriegullet til neste år heller. Odd og Godset er etablerte topplag, Molde vil ha revansje, Vålerenga skal ha ny stadion og Brann er tilbake med mye entusiasme.
- Trofast! _________________
| TomH wrote: | | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 26.08.2016 00:51 Post subject: |
|
|
For å sitere Hoftun: "Topp tre, terningkast seks!" _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 26.08.2016 00:58 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | Holmar. Skjelvik. Tore. Helland. Gytkjær. Alle blir avslørt denne sesongen og på sikt (sier ikke at det må skje på ett vindu) bør alle oppgraderes. De mest prekære er Skjelvik og Holmar. I tillegg bør vi få inn en ordentlig ballsikker midtbanesentral i neste vindu.
Tenkte underveis at han høye stælken med bleket hår på Wiens midtbane hadde vært perfekt sentralt på midten hos oss. |
Raphael Holzhauser, når noen gikk i duell med han så føy de bare unna |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 26.08.2016 01:08 Post subject: |
|
|
KÃ¥re: Vi har gode nok spillere. De er bare skadet. De kommer tilbake etterhvert.
Vel,det er faen nå vi trenger spillere! |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 26.08.2016 01:13 Post subject: |
|
|
Adressa: Hoftun skal ta seg av det defensive. RBK hat gått lei av å ha sluppet inn mange mål baklengs.
2 måneder etter: Slipper inn minst 2 mål i snitt pr. kamp.
Godt jobba  |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 26.08.2016 08:01 Post subject: |
|
|
| Jeg savner virkelig Bjørn Hansen. |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 26.08.2016 08:07 Post subject: |
|
|
| Jeg er sur. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 26.08.2016 08:27 Post subject: |
|
|
Jeg er jævla sur!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 26.08.2016 09:23 Post subject: |
|
|
ALK 4
Svensson 5
Regginiussen 3
Eyolf 3
Skjelvik 1
Jensen 4
Konradsen 4
Midtsjø 3
Matti 5
Gyt 4
Rashani 6
Gersbach 5
Helland Startet han skadet? Virket sånn, var fullstendig av defensivt hele tiden han spilte. |
|
| Back to top |
|
 |
1960 Rutinert
|
Posted: 26.08.2016 09:25 Post subject: |
|
|
| Det virker som om at det er en kultur på Lerkendal at hvis vi er dårlig på noe så får det ikke noen konsekvenser for den som er ansvarlig, svært bekymringsverdig. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 26.08.2016 10:03 Post subject: |
|
|
ALK 4 - greit, men ingen matchvinner
Svensson 4 - skuffende svak offensiv i første, bedre i andre.
Reginiussen 2 - Er en gammeldags forsvarspiller. Treffer aldri noen medspillere med klareringene sine.
Eyolf 3 - litt bedre enn Tore, virker sterkere
Skjelvik 1 - nå er det nok, herregud så mange feil han gjør
Jensen 4 - svak i første, bedre i andre. Må slutte å være så jævla opptatt av å "slåss", spill mer!
Konradsen 4 - Er ingen ballfordeler, men den som vil mest i går synes jeg
Midtsjø 4 - En av de få vi har som kan passere en mann. Svak i avgjørende øyeblikk, det være seg skudd eller pasning
Matti 5 - solid
Gyt 2 - Burde scoret på den ene enorme sjansen. Skaper nada på egenhånd. Svak i duellespillet og treg som sirup.
Rashani 6 - Den som skaper noe fremover. Innleggene kommer nesten alltid inn foran mål. Der har mange andre hos oss mye å lære.
Helland - spilte han lenge nok til karakter, så blir det 2.
Gersbach - Om han spilte lenge nok til karakter så blir det 3
Skuffende begge veier, men bedre enn Skjelvik det er han, for i motsetning til Skjelvik så virker han å være fotballSPILLER. Gi han tillit!
 _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
jaso Senior

|
Posted: 26.08.2016 11:02 Post subject: |
|
|
ALK 4
Svensson 4
Regginiussen 4
Eyolf 3
Skjelvik 1
Jensen 4
Konradsen 5 BB
Midtsjø 3
Matti 4
Gyt 3
Rashani 5
Håper virkelig på ny sentral på midten slik at vi kan få bruke Konradsen der han er best, og kanskje den beste indreløpern vi har. |
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 26.08.2016 11:21 Post subject: |
|
|
larsen 3
svensson 3
reginiussen 3
holmar 3
sjelvik 2
jensen 3
konradsen 4
vilhjalmsson 3
midtsjø 3
gytkjær 2
rashani 4 rbks beste _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 26.08.2016 12:11 Post subject: |
|
|
| WT62 wrote: |
80 lag i CL/EL,og ikke ett norsk lag, det bør ringe en kraftig bjelle for de overbetalte nissene i NFF,men de klynger seg vel fast til de abnorme lønningene sine og babler om et nytt spillestilsdokument.
. |
Nå må du ikke glemme at de nylig faktisk har kjørt en lang og grundig prosess for å avgjøre om ligaen skal bytte navn til eliteligaen, superligaen eller eliteserien fra og med neste år, så ikke si at de ikke står på dag og natt for å levere et prima produkt. Skal ikke forundre meg om de har hyret flere store internasjonale firmaer for å komme med en ekspertvurdering rundt de navnene også. Så ingen grunn til sånn surmaga pessimisme. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.08.2016 12:15 Post subject: |
|
|
Det mangler åpenbart en ny logo. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 26.08.2016 17:50 Post subject: |
|
|
Kom akkurat ned fra fjellet i strålende humør og nå er jeg plutselig drit sur!
Dette var møkk. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 26.08.2016 18:04 Post subject: |
|
|
Noen som har pasningsstatistikk fra kampen i går? Det må ha vært ekstremt mye feilpasninger, særlig i første omgang.
Er det mulig å trene overblikk? I så fall bør Konradsen terpe på dette resten av sesongen.
Hele laget bør trene på konsentrasjon. Det virker som om vi har mye å gå på mentalt.
SYKT kjipt at det er et helt år til neste gang vi får sjansen. Og vi har vel ikke akuratt bedret mulighetene for å bli seedet. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 26.08.2016 18:51 Post subject: |
|
|
Hei Pirlo, og velkommen etter! Vi alle har sett hvor elendig RBK er til å styre/holde på ballen. Vi sliter med dette i TL, når vi kommer til EL med elendig kvalitet på å holde på ballen/gi pasninger, så blir vi straffet hardt. Svensson ble straffet mot Apoel, Tore ble straffet mot AW og masse andre eksempler!
Litt merkelig at man ikke har lært noe fra i fjor når vi spilte EL  |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 27.08.2016 08:16 Post subject: |
|
|
Fra ØØ er det ikke alltid like lett å se hva som skjer på andre siden av banen. Men nå har jeg sett hele kampen igjen på YouTube og jeg må si at det som skjer på målene vi slipper inn er helt katastrofe.
På mål 1 så er det jo markering på lilleputt nivå og på mål nr 2, hva i helvete er det Skjelvik driver med. Vi er 4 mot 2, sikring er på vei, han trenger jo bare sikre/presse han utover så blir det der ufarlig. Istedet gjør han ett forferdelig taklingsforsøk.
En annen sak er ; En matchvinnende keeper hadde kanskje kunne tatt den der. ALK går ned alt for tidlig (han har en tendens tiø det) og da er det jo "lett" å skyte den over hodet på han. Må bare STÅ oppreist der! _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 28.08.2016 11:57 Post subject: |
|
|
| Håper vel egentlig bare at det var flere enn meg som fikk med seg at NT hadde 5 i odds på Austria Wien seier. Takket være det så har jeg kunnet drukne bort sorgen de siste dagene. |
|
| Back to top |
|
 |
Markus Senior
|
Posted: 28.08.2016 12:33 Post subject: |
|
|
| Zarm93 wrote: | | Håper vel egentlig bare at det var flere enn meg som fikk med seg at NT hadde 5 i odds på Austria Wien seier. Takket være det så har jeg kunnet drukne bort sorgen de siste dagene. |
Er det en måte å ikke bli så skuffet over tap? Sette penger på motstanderne slik at enten blir det RBK-seier eller en trøstepengepremie  _________________ RBKNytt.no - Samlested for Rosenborg-nyheter |
|
| Back to top |
|
 |
|