View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TheKid Proff

|
Posted: 05.07.2016 17:30 Post subject: |
|
|
Jeg så Pär Hansson live par ganger når han spilte for Helsingborg. Imponerte meg da. Hadde lyst til at RBK skulle hente han for et par år siden.
Er 30år så spørs hvor lenge han gidder å sitte på benken i Nederland hvis RBK dukker opp. |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Løkkagutt Proff
|
Posted: 05.07.2016 21:14 Post subject: |
|
|
Sam Johnstone fra United på lån? Muligens urealistisk, men en bra keeper som trenger spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 05.07.2016 21:18 Post subject: |
|
|
Ja, kan jo bare ringe Mourinho og høre, han har vel mye positive minner om oss.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Kai88 Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 05.07.2016 21:39 Post subject: |
|
|
Haha, han hadde jo så bra suksess der sist... |
|
Back to top |
|
 |
Rocko Senior
|
Posted: 05.07.2016 22:20 Post subject: |
|
|
Har ikke bjørnebye kontakter i liverpool? De driver vel om dagen å jobber med å få lånt ut danny ward, han spilte vel også noe for wales i em... |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 05.07.2016 23:46 Post subject: |
|
|
Danny Ward kan duge. Går vel bra for LFC om han er tilbake til 31.08 slik at de får registrert han. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.07.2016 00:21 Post subject: |
|
|
Ward hadde vært kanon.
Tenk 3mnd med Ward, en kanonfyr som er veldig respektert i laget. hadde garantert gitt oss mere bonus enn bare kavlitet på keeperplass. Drømmesignering <3
Sigurdarsson til Molde, javell? mere en erstatter for elyounoussi enn Gulbrandsen/mosh. Har syyykt potensialet, men vi har vell Nielsen med noenlunde samme basisferdigheter.
Hadde Sigurdarsson puttet jevnlig hadde han spilt fast på et topplag. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 06.07.2016 09:00 Post subject: |
|
|
Han er et kjempetalent. Men jeg tror helt ærlig at skal vi få tak i en keeper på lån/kortidskontrakt, så trenger vi rutine heller enn et talent. Vi har ikke råd til å ryke ut av kvalikken fordi keeperen mistet konsentrasjonen to minutter før slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Rocko Senior
|
Posted: 06.07.2016 09:01 Post subject: |
|
|
Brad Smith hadde sikkert snakket varmt om oss til Ward om det skulle blitt altuelt. Det spørs om LFC har kommet for langt i forhandlingene med Huddersfield... Men det måtte jo ha vært knall for både RBK og Ward selv  |
|
Back to top |
|
 |
Rocko Senior
|
Posted: 06.07.2016 09:04 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Han er et kjempetalent. Men jeg tror helt ærlig at skal vi få tak i en keeper på lån/kortidskontrakt, så trenger vi rutine heller enn et talent. Vi har ikke råd til å ryke ut av kvalikken fordi keeperen mistet konsentrasjonen to minutter før slutt. |
Ser argumentet ditt, men jeg tror han hadde kunne gjort en god jobb i denne perioden, tenk hvor stor motivasjon han hadde fått av å spille CL kvalik for en tradisjonsrik klubb som oss, istedenfor å spille for Huddersfield(selv om jeg ikke har alverdens kunnskap om de) |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.07.2016 09:37 Post subject: |
|
|
moomoo wrote: | Sigurdarsson til Molde, javell? mere en erstatter for elyounoussi enn Gulbrandsen/mosh. Har syyykt potensialet, men vi har vell Nielsen med noenlunde samme basisferdigheter. |
Nielsen samme basisferdigheter som BBS? Håper jeg misforstår noe nå.
BBS er alt Nielsen ikke er. Helt sinnssyk kombinasjon av fart, styrke og teknikk. En deluxe-versjon av Fredrik Guldbrandsen - også på skadefronten. Nielsen er ingenting! |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 06.07.2016 10:30 Post subject: |
|
|
Når tror dere en ny målvakt vil være på plass? Bjørneby var svært kryptisk i dagens Adressa. _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 06.07.2016 10:33 Post subject: |
|
|
Hehe, nok en bekreftelse på hvor mye uttalelsen "det er uaktuelt å signere for noen andre enn X (i dette tilfellet LSK) i Norge".
Meget god spiller. Synd han velger meget feil klubb. _________________ Influencerâ„¢ |
|
Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 475 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 06.07.2016 10:49 Post subject: |
|
|
Kan Michael McGovern være noe for oss? Han imponerte jo voldsom i EM og kontrakten med Hamilton er utløpt... |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 06.07.2016 12:36 Post subject: |
|
|
Man bør generelt være forsiktig med typen keeper/forsvarspiller som imponerer voldsomt i VM/EM når de legger seg bakpå og forsvarer seg. I situasjoner hvor motstanderen har kjørt seg fast og ikke finner rom, kan hvem som helst se ut som verdensmestre. Det er jo bare å se på hvor mange Sogndal-spillere som har sett ut som verdensklasse når de har spilt mot oss.
Dessuten må det sies at keepertyper som har suksess i sånne lag, gjerne er typer som spiller på det sikre, gir mange returer, står alltid på strek osv.
Sånne Örlund-typer vil automatisk se dårligere ut for oss, som generelt står ganske høyt på banen (selv mot antatt bedre motstand i Europa, hvor vi er mere kompakte og kyniske; har vi tradisjonelt spillt med høy linje). |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 06.07.2016 12:48 Post subject: |
|
|
Blir veldig overrasket om vi gjør noe annet enn å leie inn en veteran som sitter på benken et sted.
Pavel vil nok stå mens vi venter på AH. |
|
Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 06.07.2016 12:52 Post subject: |
|
|
Rocko wrote: | Ser argumentet ditt, men jeg tror han hadde kunne gjort en god jobb i denne perioden, tenk hvor stor motivasjon han hadde fått av å spille CL kvalik for en tradisjonsrik klubb som oss, istedenfor å spille for Huddersfield(selv om jeg ikke har alverdens kunnskap om de) |
Jeg tror at for en brite som ønsker å slå gjennom i PL, så er det mye mer attraktivt å spille en sesong (tipper det er snakk om et sesonglangt lån hvis det er snakk om Huddersfield) i Championship enn 2-3 mnd i TL. Om vi er en tradisjonsrik klubb tror jeg han driter i. Våre prestasjoner for 10-20 år siden betyr lite.
Last edited by trøndergutten on 06.07.2016 12:53; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.07.2016 12:52 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | moomoo wrote: | Sigurdarsson til Molde, javell? mere en erstatter for elyounoussi enn Gulbrandsen/mosh. Har syyykt potensialet, men vi har vell Nielsen med noenlunde samme basisferdigheter. |
Nielsen samme basisferdigheter som BBS? Håper jeg misforstår noe nå.
BBS er alt Nielsen ikke er. Helt sinnssyk kombinasjon av fart, styrke og teknikk. En deluxe-versjon av Fredrik Guldbrandsen - også på skadefronten. Nielsen er ingenting! |
Nogenlunde samme Basisferdigheter. men Emil er Laaaaangt Unna samme Nivå som Bergmannen selvfølgelig.
Mente ikke å fastslå at vi har en spiller som er like god, for god det er han, bare synd for ham selv at han er så mye skadd og sliter med avslutningene. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.07.2016 13:19 Post subject: |
|
|
Så når du sa "samme basisferdigheter", tenkte du mest på "kan treffe en ball med foten" og slikt? _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 06.07.2016 13:41 Post subject: |
|
|
Nicholas Edward Powell er frigitt fra Manchester United. Noen som tror at han kunne vært noe for oss? Det må jo være noe i spilleren siden han i sin tid ble hentet til Manchester United _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 06.07.2016 13:48 Post subject: |
|
|
Gunnhild Toldnes
@ToldnesG
siste update fra lerkendal: kåre ingebrigtsen melder at de nærmer seg keeperløsning, tror det vil være på plass til helgen #2fx _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 06.07.2016 13:48 Post subject: |
|
|
Massimo Taibi, Bebe og Kleberson var også i United :S
Ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel. |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 06.07.2016 13:53 Post subject: |
|
|
Ut fra hvordan de ordlegger seg i nyeste rbk magasinet tipper jeg de henter en reserve til Londak. Alle sier at det er tynt dersom han blir skadet. Er nok han sol skal stå disse 10 ukene. |
|
Back to top |
|
 |
|