| View previous topic :: View next topic |
| Rosenborgs beste spiller? |
| André Hansen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
17% |
[ 10 ] |
| Tore Reginiussen |
|
42% |
[ 24 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Alex Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Anders Konradsen |
|
1% |
[ 1 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
5% |
[ 3 ] |
| Pål André Helland |
|
7% |
[ 4 ] |
| Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
1% |
[ 1 ] |
| Pavel Londak |
|
17% |
[ 10 ] |
|
| Total Votes : 56 |
|
| Author |
Message |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.07.2016 17:18 Post subject: |
|
|
Det kan hende KI tenker riktig om at vi burde legge oss lavt. MEN, vi har ikke spillere som kan kontre.
Min største frykt er: Spissene våres som vil slite. Matti er ikke noe mer åpenbaring enn Gyt..
KI: "Når Malmø klarer CL, viser det at vi også har mulighet." Joda, men det er stor forskjell på Gyt og M. Rosenberg. Sistnevnte som skjøt Malmø til CL. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 03.07.2016 17:20 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | Helt enig med folk her. Det er NOBRAINER å legge seg lavt og satse på 0-0. Vi har NØDT til å score på bortebane i CL-kvalikken. Hvorfor skal vi legge oss lavt når vårt største svakhet er kontringer? Vi har Gudi og Matti på vinger. Uten fart. Vond-teorifoten.
Faen drømte i dag om at IFK rundspilte oss og ledet 0-1 når vi spilte på hjemmebane. Det var til pause. Fikk ikke sett hele kampen før jeg våknet. |
Vet du hva 'nobrainer' betyr?
Uansett. Fikk ikke sett kampen - fortsatte vi virkelig møkkaspillet og eksperimenteringen fra Östersund-kampen? Har så vanskelig for å tro det. Helt uakseptabelt å gå bort fra RBK-fotballen og tilbake til Perry-møkk. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 03.07.2016 19:09 Post subject: |
|
|
| Perry-møkk? Han gjorde det bra på bortebaner. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 03.07.2016 19:19 Post subject: |
|
|
| Mikkelsen wrote: | Det kan hende KI tenker riktig om at vi burde legge oss lavt. MEN, vi har ikke spillere som kan kontre.
Min største frykt er: Spissene våres som vil slite. Matti er ikke noe mer åpenbaring enn Gyt..
KI: "Når Malmø klarer CL, viser det at vi også har mulighet." Joda, men det er stor forskjell på Gyt og M. Rosenberg. Sistnevnte som skjøt Malmø til CL. |
Eneste muligheten vår er å få klar en spiller som Bakenga (selv om det kanskje ikke går til den første runden). Sett i forhold til de to andre har han et internasjonalt snitt og kan plutselig score mye mot hvem som helst. Spørsmålet er om Kåre klarer å få ut potensialet, slik han har gjort med endel andre. Det er lov å håpe. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.07.2016 19:34 Post subject: |
|
|
Nei puckno eneste mulighet er å drite i å spille destruktiv møkkafotball på bortebane og gå ut å tørre og spille slik vi skal nemlig slik som vi gjør på hjemmebane. Da slår vi svenskene enkelt. Begynner vi å legge oss bakpå og håpe på kontringer kommer det ikke til å gå veien. Hvis vi ikke engang tørr å
spille mot Norrköping kan vi bare droppe å spille champions league også. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 04.07.2016 09:26 Post subject: |
|
|
Mye dommedags profetier her inne etter lørdagen ser jeg. Vi bodde på samme hotell som spillerne og de sa at det var slapt av de i dag, slitne hoder og bein etter hardkjøret den siste tiden. Og de var ikke fornøyde med hverken kampgjennomføring eller resultatet. Blir nok sluppet opp litt på treningene fremover nå, blir nok noe helt annet til lørdag mot Sarp og i CL kval. neste uke. Er ikke spesielt bekymret. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 04.07.2016 10:42 Post subject: |
|
|
| Nei. Det er helt naturlig at laget har en reaksjon som dette. Jeg ser ikke helt problemet jeg heller. For å være ærlig er jeg letter over at vi ikke tapte. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 04.07.2016 11:57 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke meg på folk som ikke er bekymret. Vi har slitt med å score mål hele året og de gjorde vi også mot Bodø. Hva får dere til å tro at vi scorer flere mål mot bedre motstandere i CL? |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 04.07.2016 12:20 Post subject: |
|
|
Helt håløs kamp på lørdag. Jeg forstår at Kåre ikke vil være underholdninga på bortebane, men problemet blir når vi prøver å spille sånn motstanderlaget spiller, for da slår de oss på erfaringa. Vi burde heller spille vårt eget spill både borte og hjemme så kan heller motstanderlaget få spille så rævva de bare vil _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
|