View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.04.2016 14:07 Post subject: |
|
|
Havner vel i Lillestrøm. De pleier å ta imot forsvarsspillere utgått på dato hos oss med åpne armer. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 07.04.2016 14:53 Post subject: |
|
|
Have some fucking resepect! _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 07.04.2016 15:13 Post subject: |
|
|
Det har tidligere vært nevnt at han var i loopen ifm. sportslig leder-posisjonen?
Jeg håper RBK blir Mickes siste klubb som profesjonell i alle fall. Og med hans utdeningsbakgrunn kunne han også vær veldig aktuell som Bjørnebyes sparringspartner på kontraktssiden.
Micke kjenner Rosenborg svært godt og har vært her lengst og har mest rutine blant spillerne. By far! Han er snart jurist. Han har et godt fotballhode og internasjonal erfaring.
Jeg tror alt dette kan komme godt med på Brakka. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.04.2016 18:34 Post subject: |
|
|
Fra 11. mars:
2mas wrote: | Da Rosenborg jaktet ny sportsdirektør ble Mikal Dorsin nevnt som en aktuell kandidat. Rosenborg landet imidlertid til slutt på tidligere Liverpool-spiller Stig Inge Bjørnebye.
– Jeg var nok aktuell, men samtidig ønsket jeg fortsatt å spille fotball. Det er vanskelig å kombinere det med å være sportsdirektør. Jeg har studert juss og er snart ferdig med det, og jeg kan fotball. Så vi får se hva som skjer. Akkurat nå fokuserer jeg kun på fotballen også får vi se hva som skjer etter det, avslutter Dorsin.
Les mer: Den svenske klubblegenden
Faktisk første gang jeg kan huske å ha sett Dorsin uttale seg om jobbintervjuet. Jeg tenkte å spørre ham i fjor, men fant aldri helt anledninga - før jeg etter hvert glemte hele greia. |
Fra fredag:
Dorsin tror mye trening opp gjennom åra har gjort han har holdt seg skadefri og således kunne holdt seg på topp i norsk og internasjonal fotball så lenge som han har. Nå når han er skadd trener han enda mer.
- Mitt fokus er å komme inn på laget igjen å vinne nok et mesterskap med Rosenborg, sier Dorsin.
Derfor spekulerer han heller ikke så mye på hva han skal gjøre når fotballskoa legges på hylla. Han har tenkt tanken på å bli trener. Han er snart utdannet jurist og kan kanskje tenke seg noe i det faget. Noe han sier er sikkert er han kommer til å bli i Trondheim. Ikke minst for å kunne benytte den nybygde hytta han har i Stangvik, sjøl om han nok tror han ikke hadde kommet til Surnadal om han ikke hadde hatt kone fra bygda. Fra hytta ser han kunstgrasbanen på Svissholmen. Banen er han glad for er der for han ser den blir benyttet.
- Trening med ball sammen med kompiser eller alene hverdag etter lekser gir dere muligheten til å bli god. Jeg spilte ball hver dag, enten der var fotball håndball eller basket, fortalte Dorsin de unge tilhørerne og deres foresatte. |
|
Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 08.04.2016 13:52 Post subject: |
|
|
Kjenner at jeg egentlig er ganske glad for at Dorsin ikke ble sportsdirektør. Han er en kjempefyr og kommer (forhåpentligvis) til å være en ressurs for klubben i lang tid fremover. På den andre siden er han sikkert rå i kontraktforhandlinger, men jeg er usikker på om han har den "isen" i magen som trengs for å forhandle med hvitsnipper fra store klubber. I mine øyne har SIB akkurat det; troverdighet. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.04.2016 16:14 Post subject: |
|
|
Schwabe regner med at Dorsin kan være aktuell for kamp om to uker, så jeg har overskrifta mi i behold: Dorsin først tilbake i mai |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 01.05.2016 15:32 Post subject: |
|
|
Dorsin var i ganske full vigør på treninga i går. Skal innrømme at jeg ikke fulgte helt med da reservene spilte på liten bane, men målsettinga om friskmelding om ei uke bør være innafor.  |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 02.05.2016 00:15 Post subject: |
|
|
"prais the lord"
Men ville Micke egentlig løftet laget så mye i dag?
Kjenner uansett at det blir godt å ha et alternativ til Jørgen om Kåre kvier seg litt for å matche Gjærsbakk for hardt. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 10.05.2016 21:19 Post subject: |
|
|
Rett før RBK kjøpte Alex Gersbach takket Mikael Dorsin (34) nei til tilbud fra Hellas og Portugal. Så kom et godt tilbud fra Japan. Og Dorsin ødela kneet.
Veteranen går nå en usikker RBK-tid i møte.
Les mer: Dorsin var svært nær ved å bli Japan-proff i februar _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 10.05.2016 21:37 Post subject: |
|
|
Hehe, sier du det, ja. Et siste eventyr altså. Er han vel forunt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.05.2016 23:22 Post subject: |
|
|
Koster på meg å sitere:
Adressa wrote: | – I januar hadde jeg to tilbud fra Hellas og ett fra Portugal. Etter en totalvurdering valgte jeg å si nei, og dialogen med RBK har vært fin hele veien. Samtidig var vi to venstrebacker i RBK på det tidspunktet tilbudene kom. Ikke lenge etter kjøpte imidlertid klubben Alex Gersbach. Det er helt ok, men jeg skulle ønske jeg kunne fått et hint om dette før overgangen skjedde. Da hadde valget mitt kanskje blitt annerledes, innrømmer han.
Så, i februar, var en japansk klubb på banen. Dorsin ønsker ikke å være konkret med hvilken klubb det er snakk om, men med Gersbach på plass var det enklere å si ja. Svensken medgir at han var lysten på å prøve et Asia-eventyr, men i samme periode skadet han kneet.
– Familien har diskutert framtiden i lang tid. Om man skal avslutte i RBK eller prøve et siste eventyr ute. Det diskuterer vi fremdeles, sier han – som vil understreke at han ikke går rundt og er skuffet.
– Nei. Nå handler det om å gjøre sitt aller beste på trening, og ta ting som de kommer. Jeg er rolig på at situasjonen er som den er, og nå har jeg i tillegg vært skadet, sier han. |
Enda litt mer: - Alt har en slutt |
|
Back to top |
|
 |
haarsaker Junior
|
Posted: 27.05.2016 11:39 Post subject: |
|
|
http://www.rbk.no/news/ar...legger-opp
Quote: | - Jeg kom som en langhåret, svensk prins og forlater klubben som en flintskalla, trøndersk legende, sier Dorsin med et smil. |
Hyll hyll. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 27.05.2016 11:44 Post subject: |
|
|
Legende! _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
zinedinestrand Proff

|
Posted: 27.05.2016 11:46 Post subject: |
|
|
+1, vil bli savnet, litt klump i halsen å se intervjuet. Håper han blir i rbk systemet, virket som en utrolig reflektert og fin type. |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 27.05.2016 11:54 Post subject: |
|
|
Fortjener virkelig å bli hyllet! Håper vi har plass til han i klubben i mange år fremover. _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 27.05.2016 11:55 Post subject: |
|
|
Hyll, respekt, legende!
Micke er en av de store. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.05.2016 11:58 Post subject: |
|
|
Fantastisk spiller og virker som en bra mann! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 27.05.2016 12:05 Post subject: |
|
|
Vemodig, men som han sier selv, alt har en slutt. Takk for laget Micke og lykke til videre! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 27.05.2016 12:08 Post subject: |
|
|
Legende! Respekt! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 27.05.2016 12:11 Post subject: |
|
|
Takk for alt du har gitt oss, Micke! |
|
Back to top |
|
 |
Rabdokongen Junior
|
Posted: 27.05.2016 12:14 Post subject: |
|
|
Legende! |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 27.05.2016 12:17 Post subject: |
|
|
Sha-la-la-la-la-la-laaaaa!
Oh, Micke D
Sha-la-la-la-la-la-laaaaa!
Oh, Micke D |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 27.05.2016 12:20 Post subject: |
|
|
Legende ja.
Har han ikke solgt huset, flytter til Stockholm? _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 27.05.2016 12:22 Post subject: |
|
|
Takk for alle årene og alle kampene - knær varer ikke for evig
Så håper jeg at Micke blir boende og at han starter i en jobb i RBK. Hans erfaring og personlige egenskaper bør kunne brukes selv om han ikke spiller kamper lenger. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 27.05.2016 12:23 Post subject: |
|
|
Blir i Trondheim.
Quote: | En ting har familien imidlertid bestemt seg for. Etter et langt liv i RBK har nemlig Stockholm-mannen Dorsin vent seg til livet i Trøndelag.
- Ja. Vi blir boende i Trondheim, sier Mikael Frank Dorsin (34). |
|
|
Back to top |
|
 |
|