Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Svensson bommet nok også ganske kraftig på en takling imot slutten, noe som ga vingen åpent lende. Så er ikke helt 10 elr 9 for meg, men snuser nok på niern.
Soleklar 9er spør du meg. Vanskelig å spille bedre kamper i Tippeligaen. Hadde han scoret hadde han fått 10. Han var ekstremt nære når han pirka borti ballen rett før Gytkjær vartet opp med stangskuddet.
Strålende utført kamp, men synes mange er litt vel snille med Skjelvik. Hadde NOK EN GANG flere skumle feilpasninger, og flere av disse uten at han var under press. Mangler rett og slett fotballforståelse. Hele raden jeg sitter på får hjertet i halsen hver gang han både får ballen og skal gi den i fra seg. _________________ En ny kur for nyresykdommer ble oppdaget i Norge i 2015 da en norsk fotballtrener slo sykdommen med tydelige samhandlingsmønstre, bevegelser i lengderetning og 4-3-3.