| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste spiller? |
| André Hansen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
6% |
[ 10 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 1 ] |
| Mike Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Anders Konradsen |
|
1% |
[ 3 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
11% |
[ 18 ] |
| Gudmundur Thorarinsson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
77% |
[ 122 ] |
|
| Total Votes : 157 |
|
| Author |
Message |
Whoppa Veteran
|
Posted: 09.05.2016 10:37 Post subject: |
|
|
| Fikk ikke sett kampen, så lurer litt på hvordan Gudi løste kantrollen. Utfordret han backen 1-mot-1, kom han til mange innlegg/skuddmuligheter etc.? Ser han får bra børskarakterer av de fleste. Utifra Dølles karakter og Midtsjøs to mål tolker jeg det slik at det meste skjedde på venstresiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 09.05.2016 10:40 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Jeg merker at baklengsmålet irriterer meg langt mer enn det bør. Unødvendig, sløvt, og meget svakt av involverte spillere. Ellers er det deilig å se at vi har full kontroll på oppgjøret i praksis fra start til slutt. Skulle ønsket et par mål til, men det er solid med tre mål og greit å roe ned litt i tett program. |
Dette føler jeg vi har hatt som tradisjon i årevis. Leder komfortabelt og slipper inn et pissmål eller to på slutten. Etter 3-0 skrudde vi fullstendig av, og kunne muligens blitt straffet hardere om vi ikke hadd møtt obos-motstand. Men for alt vi vet hadde vi holdt intensiteten oppe om motstanden var brukbar. |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 09.05.2016 10:42 Post subject: |
|
|
| Enig, totalt unødvendig baklengs. Blodpumpa går rett i taket hver gang jeg tenker på at Rashani står og hekler og gidder ikke å flytte seg ned 4 meter for å dekke opp. Tragisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Et bilde tå'n Senior
|
Posted: 09.05.2016 11:32 Post subject: |
|
|
Enig i at det er unødvendig å slippe inn mål på tampen, men gjør ikke så stort utslag å gå fra 3 - 0 til 3 - 1. Hadde man sluppet inn tre på tampen og endt opp med 3 - 3 derimot
#SvartogHvittGull _________________ In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 09.05.2016 11:42 Post subject: |
|
|
| Hadde satset litt penger på RBK-seier med 0-2 i handikapp for Stabæk, så utgjorde en tusing forskjell for meg :/ |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 09.05.2016 11:52 Post subject: |
|
|
Hansen 6
Svensson 6
Reginiussen 6
Eyjolfsson 6
Skjelvik 6
Jensen 6
Konradsen 6
Midtsjø 6
Gudi 5
Gytkjær 5
Dølle 7
En kamp på det jevne i går, med andre ord. Synes det var litt kjipt hvor passivt laget ble etter 3-0, men det er kanskje greit å cruise inn en kontrollert seier i blant med så mange kamper for tiden. Gudi har det samme syndromet som Dølle hadde i høst, hepper rundt på siden før han spiller støttepasning. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 09.05.2016 12:25 Post subject: |
|
|
| RBK hadde mye mye mer å gå på etter 3-0. Jeg tror ikke det er pga. de ble slitne, men fordi de ikke ville gi mer når de vet de har ny kamp snart (allerede torsdag). Så er ikke bekymret. |
|
| Back to top |
|
 |
Moody Senior
|
Posted: 09.05.2016 14:44 Post subject: |
|
|
| Whoppa wrote: | | Fikk ikke sett kampen, så lurer litt på hvordan Gudi løste kantrollen. Utfordret han backen 1-mot-1, kom han til mange innlegg/skuddmuligheter etc.? Ser han får bra børskarakterer av de fleste. Utifra Dølles karakter og Midtsjøs to mål tolker jeg det slik at det meste skjedde på venstresiden. |
Tatt i betraktning at han ikke er noe ving var det vel helt på det jevne, men personlig syns jeg det gikk unødvendig mye bakover og på tvers, også når han etterhvert gikk ned på midten. Pluss for gode innlegg og cornere! |
|
| Back to top |
|
 |
Megafritz Veteran
|
Posted: 09.05.2016 14:53 Post subject: |
|
|
Synes han spilte som en indreløper. Mye småfikse pasninger og litt trekanter her og der, men ingen klassisk ving. Ikke spesielt ivrig på utfordre 1v1 og heller ikke stikke i (det lille) bakrommet som fantes.
Gjør seg ikke bort mot slike dårlige og lavtliggende motstandere, men er nok langt unna slik vi kjente gjennombruddshissige Mikkelsen i fjor (spesielt på kontringer). Dette er en indreløper og jeg har troa på at han kan steppe rett inn når Jensen eller Midtsjø forsvinner snart, så får vi heller kjøpe en ny ving i sommer. |
|
| Back to top |
|
 |
AlexanderHallberg Proff
|
Posted: 09.05.2016 16:20 Post subject: |
|
|
Virker som Gudi er for treg til å utfordre rett og slett. Han mangler mye på fart. Ellers liker jeg godt det jeg ser mtp pasningspill og overblikk. Sett han sentralt og bruk heller Midtsjø på kanten hvis vi må det. _________________ Det går som det går mot toppen |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 09.05.2016 19:01 Post subject: |
|
|
| Noen andre som fikk med seg at Midtsjø flere ganger løp opp fra indreløperposisjon for å presse keeper/bakerste forsvarsspiller mens Gytkjær småjogget/gikk? Det kan vel ikke være Kåres plan. Høyt press funker dårlig når ikke hele laget er med. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 09.05.2016 22:10 Post subject: |
|
|
Så akkurat VG's "rundens lag". Det må stå godt til med norsk fotball når ikke Dølle er verdig en plass der etter kampen i går  |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 09.05.2016 22:23 Post subject: |
|
|
| reagerte på det jeg også. tenkte bare, faen for noen tullinger også lukket jeg siden. |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
|