| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var vår beste mot Nardo? |
| Pavel Londak |
|
3% |
[ 1 ] |
| Jonas Svensson |
|
29% |
[ 8 ] |
| Johan Lædre Bjørndal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Alex Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Simen Stamnestrø |
|
11% |
[ 3 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
7% |
[ 2 ] |
| Gudmundur Thórarinsson |
|
33% |
[ 9 ] |
| Elba Rashani |
|
7% |
[ 2 ] |
| Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
| Yann Erik de Lanlay |
|
7% |
[ 2 ] |
|
| Total Votes : 27 |
|
| Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.05.2016 19:54 Post subject: |
|
|
Jesper Mathisen
| Quote: | Sogndal
Viking
Start
Lillestrøm
Molde
Rett ut! |
Hehehe Det er så sykt det her! Så er det bare å vente på at Vålerengen ryker om 40 minutter, i tillegg til at Brann allerede er ute.
Greit å få mye dritt ut tidlig! |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 04.05.2016 19:55 Post subject: |
|
|
| Hæ? Rashani var jo meget god idag...... |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 04.05.2016 19:57 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Jesper Mathisen
Viking
Start
Lillestrøm
Molde
Rett ut! |
Hehehe Det er så sykt det her! Så er det bare å vente på at Vålerengen ryker om 40 minutter, i tillegg til at Brann allerede er ute.
Og Ã…lesund.. |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
|
|
Måtte du sitere Jesper Mathiesen for å finne ut av det?  |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | Jesper Mathisen
Viking
Start
Lillestrøm
Molde
Rett ut! |
Aalesund også  |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
|
|
Vurderingssak. Jeg synes han tøvler mye, spesielt defensivt. Skal selvfølgelig få sin dose ros for gode initiativ offensivt, men etter mitt skjønn er han ikke god nok.
EDIT: Ikke på langt nær god nok. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal!
Last edited by Indreløper on 04.05.2016 19:59; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
MOLDE ER UTE!!!
HEIA BLINK! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:00 Post subject: |
|
|
| Indreløper wrote: | | Vurderingssak. Jeg synes han tøvler mye, spesielt defensivt. Skal selvfølgelig få sin dose ros for gode initiativ offensivt, men etter mitt skjønn er han ikke god nok. |
Han kombinerte fint på høyresiden, som var den sida som presterte best i kampen i dag. Med tanke på at han ikke spiller i første-elleveren, så synes jeg det viser gode takter. Han har uten tvil god teknikk og en av de som presterte bedre enn 'godkjent' i dag.
Londak - 5
Svensson - 6
Skjelvik - 5
Bjørdal - 5
Gjærsbakk - 5
Gudi - 6 BB
Vilhjalmsson - 5
Simen - 5
Rashani - 6
Gytkjær - 3
Dølle - 5 |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:02 Post subject: |
|
|
Det er vel ingen som direkte imponerer i dag til tross for en anstendig seier.
Londak med to godt kvalifiserte redninger. Rashani på blokka + sjanse og noen gode innlegg og "set ups", og herlig at Bjørdal er oppe og scorer. Det er i hvert fall positivt for benkesliterne.
God avslutning med feil bein av Svensson, som ellers og er forholdsvis solid.
Vi er alt for omstendelige og lite varierte når Nardo legger seg dypt spesielt i første omgang. I andre omgang blir de tidvis mer avstand mellom leddene dems og da kommer vår fotball mer til sin rett. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:02 Post subject: |
|
|
Ser ut som vi allerede er cupmestere
Gytkjær har ingenting i RBK å gjøre. Selg han.
Skjelvik burde få spille CL-kvalikk, vise farten for at vi skal få penger for han.
På tide å rydde stallen. |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:04 Post subject: |
|
|
Om dere sier det så får jeg vel tro dere Mulig det bare var et surt oppstøt fra min side og at jeg vekter de dårlige involveringene hans tyngre i dag. Villig til å moderere, men jeg synes fortsatt ikke han er god nok for å spille fra start i Tippeligaen. Defensivt horribel etter mitt syn. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 04.05.2016 20:06 Post subject: |
|
|
| Brødsmula wrote: | Måtte du sitere Jesper Mathiesen for å finne ut av det?  |
Og Aalesund ja!! Haha jeg klarte faktisk ikke å tro på resultatservice her, helt sykt jo  |
|
| Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 04.05.2016 20:10 Post subject: |
|
|
Når det gjelder Gytkjær, er jeg fortsatt villig til å gi han litt tid. Men selvfølgelig må det komme noen lysglimt snart.
Ellers; Forza Stjørdal!  _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
| Back to top |
|
 |
Indreløper Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:11 Post subject: |
|
|
Det er raust, Numskull. Husk at han har hatt hele vinteren også. _________________ - Gå ikke glipp av denne unike sjansen til å se Martin Ødegaard live på Lerkendal! |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:12 Post subject: |
|
|
Det er på tide at Vilhjalmsson får plassen så får Gytkjær komme og imponere mot slutten dersom han skal ha den tilbake.
Samtidig så trenger vi mer variasjon i spillet vårt når det butter. Gjennombrudd sentralt løste opp floka noe i fjor. Det er mangelvare i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:13 Post subject: |
|
|
| Vi må bruke kantene mer, istedet for å tru at vi kan spille oss gjennom midten når motstanderen ligger med 10 mann i egen 16-meter, det skal være sikkert! |
|
| Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:22 Post subject: |
|
|
Jeg synes vi kjører mye av den samme oppskriften uavhengig av hvor lag legger seg mot oss.
Mot Vilhjalmsson kan vi kanskje slå innlegg tidligere med større sjanse for at han vinner de. Noe KI også sa selv etter kampen mot Sogndal - innleggene altså ikke noe om Vilhjalmsson. Vi kan spille opp fra sentral i banen med samme utgangspunkt på Vilhjalmsson, noe som virker meningsløst å gjøre på Gytkjør pdd.
Samtidig må vi fortsette med å sette opp backene og vingene våre på kantene. Men nå blir det mye som går alt for tregt, og er for lett å lese. Nøkkelen er tålmodighet og variasjon. Vi mister kanskje noe i bakromspillet sentralt, men der kommer Helland/Rashani i hvert fall mer til sin rett, tror jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 04.05.2016 20:24 Post subject: |
|
|
Jaja, det må være såpass når motstanderen spiller to nivå under. Helt grei kamp, men det gnistret jo ikke akkurat.
Synes ellers det er bra at Skjelvik løfter seg igjen etter den mildt sagt traurige kampen mot Sogndal - bra at han kan nullstille seg og spille en grei kamp igjen.
Så er jeg enig i at Gyt nå burde begynt å vise seg frem. Jeg har ventet på at det skal "løsne" litt for lenge nå. Jeg tippet han som toppscorer i Tippeligaen, men nå har jeg mistet trua...
Ellers er det litt vanskelig å bestemme seg for en BB i dag - ingen kjempegode prestasjoner synes jeg. Men Svensson kan få en BB-stemme fra meg pga. det fine målet.
Gøy med RBK-kamp i Nissekollen - der har jeg spilt mange ganger selv og gått på skøyter og hoppet på ski. Men det er "læng sia"... _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 04.05.2016 21:21 Post subject: |
|
|
Bare jeg som lo godt av TV2 kommentatorens uttalelse av ordet "Nardo"?
Man skulle nesten tro RBK møtte spansk motstand! |
|
| Back to top |
|
 |
elaberg Senior
|
Posted: 04.05.2016 21:58 Post subject: |
|
|
| Gytkjær sleit vel veldig i fjor på våren også i Haugesund. Men på hausten så løsna det veldig? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 04.05.2016 22:26 Post subject: |
|
|
| Standfot wrote: | | TV2 kommentatorens uttalelse av ordet "Nardo"? |
Som assimilert gammel Nardogutt, dog ikke på fotballbanen for dem, men med andre tilknytninger til Nardo, har jeg hørt det før. Har aldri skjønt at det skal være så vanskelig å uttale Nardo riktig.
Ikke Narrdo som i narr eller Sirkus Arnardo, men mer som i navlelo - uten v og el. Eller som i engelske retard om det er enklere for en kommentator.
Det er samtidig ikke bare tunga TV2-kommentatoren har problemer med. Han sliter med å lese Berbatovci ("Berbatovski") også.
"Berbatovitsj på Narrdo". Ta sluttpakke, sier jeg
Edit: Kona te Gøran er forresten vokst opp i et av husene bak målet RBK scoret mot i andre omgang. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 04.05.2016 23:28 Post subject: |
|
|
| Var dette første kampen som kaptein for Jonas? |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 05.05.2016 01:05 Post subject: |
|
|
| Hvordan kan noen seriøst si at Rashani var god idag? Det skjønner jeg ikke noe som helst av. 1 mål. Ellers er det nesten bare mislykkede driblinger og feilvalg og en skikkelig tabbe i forsvar som er beholdningen fra Rashani. |
|
| Back to top |
|
 |
BanensVerste Proff

|
Posted: 05.05.2016 08:29 Post subject: |
|
|
Personlig mener jeg Elba sugde ræv første halvdel av første omgang, og ditto i første halvdel i andre. Faller lettere enn lettest, snurrer seg fast og ser ikke medspillere. Involvert i mye, ja, men det er ene og alene fordi Dølle ikke ble brukt i stor nok grad. La godt merke til det i andre omgang før han byttet side. Sto for det meste pukk mokk alenen med gigarom, veivet med hendene, uten at medspillerne lot til å bry seg. Elba derimot fikk snurre seg fast på motsatt side.
Flere tenderer til å gjøre ting for vanskelig, i motsetning til f.eks Jonas som spiller ball, ser rom og dunker til der det trengs. Vår klart beste spiller per dags dato.
Ellers kan det nevnes at Skjelvik i mine øyne ikke var SÅ mye bedre denne kampen. Hele forsvarsrekka var tidvis litt på etterskudd, og lot være å gå opp i duellene. Vi trenger lemen, som Gudi og Mike og Jonas, som irriterer vettet av motstanderne. Ikke folk som står og ser på. _________________ Dahls. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 05.05.2016 12:04 Post subject: |
|
|
| Blir det ingen avstemning snart over RBKs beste mot Nardo? |
|
| Back to top |