View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 15.08.2004 02:55 Post subject: Kontrakt til Gylfi |
|
|
la oss tilby Gylfi kontrakt så stjeler vi han fra lsk... hadde vært artig |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 15.08.2004 09:01 Post subject: |
|
|
Ikke at en tippeligaklubb vil gi oss en spiller til en rimelig pris uansett. Lillestrøm kommer nok å krever 30-40millioner, selv om det er helt urimelig. _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.08.2004 12:10 Post subject: |
|
|
Zbegra wrote: | Lillestrøm kommer nok å krever 30-40millioner, selv om det er helt urimelig. |
LSK kan ikke kreve én eneste krone for Gylfi dersom han ikke vil skrive under ny kontrakt!  |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 15.08.2004 12:58 Post subject: |
|
|
Ro nå liiiiiiiiiitt ned... bare for at han scorte tre mål mot oss betyr ikke at han er drit go.....  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.08.2004 12:58 Post subject: |
|
|
Jeg hadde ikke hatt noe imot Gylfi nei... han har virkelig utviklet seg til en fenomenal spiller.
Og, som Thomas sier - kontrakten hans er i ferd med å gå ut.
På den annen side - det er vel lite som tilsier at han ikke ønsker å bli i Lillestrøm, men man vet jo aldri. Kan jo være at mulighetene til e-cupspill lokker (skjønt LSK har fremdeles gode muligheter til både RL til høsten og e-cupspill neste år).
Tipper at Fjørtoft ikke vil være gnien når det gjelder nye kontraktsbetingelser. |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 15.08.2004 14:18 Post subject: |
|
|
Bare en spiller gjør en god kamp mot oss betyr ikke alltid at han er god nok for oss. Uten kontrakt eller ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.08.2004 14:38 Post subject: |
|
|
Jomer wrote: | Bare en spiller gjør en god kamp mot oss betyr ikke alltid at han er god nok for oss. Uten kontrakt eller ikke. |
Nu er det jo heller ikke kun mod RBK han har gjort en god kamp. Han har jo spillet godt i næsten alle Lillestrøms kampe den her sæsong _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 15.08.2004 15:02 Post subject: |
|
|
jeg tror ikke jeg ville gått for gylfi ..syns vi har nok offensive spillere jeg..christer george spilte en kjempekamp i går, og vi har i tillegg solli, som vanligvis spiller der...og frode johnsen på spissen holder i massevis.. |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 15.08.2004 15:06 Post subject: |
|
|
e hain itj midtbane da? ein av dæm 3 mestscorene i år, å e midtbane...d snakke vi målteft  _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.08.2004 15:16 Post subject: |
|
|
Gylfi har spilt bra gjennom hele sesongen og få han gratis hadde vært et kupp |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 15.08.2004 15:19 Post subject: |
|
|
FÃ¥r vi han gratis skal jeg ikke si no annet enn velkommen, hehe  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 15.08.2004 15:37 Post subject: |
|
|
TJA... men så må vi også tenke på at vi har både ørjan,fredrik,strand og solli(og per ciljan sjelbred )..... det vil gå en stund før gylfi ville fått sikkret seg en plass der... unødvendig kjøp mener jeg..!!!!!  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.08.2004 15:43 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | TJA... men så må vi også tenke på at vi har både ørjan,fredrik,strand og solli(og per ciljan sjelbred )..... det vil gå en stund før gylfi ville fått sikkret seg en plass der... unødvendig kjøp mener jeg..!!!!!  |
Hvis man tar hensyn til at Strand og Ørjan ikke er de mest unge spillere, tror jeg faktisk godt han kunne spille sig ind efter en sæsong eller 2. Ellers kunne man jo leje ham ud en sæsong. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 15.08.2004 15:49 Post subject: |
|
|
Enig, han har vært god i hele år, og det sier jo sitt med antall skårede mål.
Jeg tror absolutt han er god nok for midtbanen vår - men ulempen er jo at han etter mitt syn vil konkurrere om samme plass som Roar og Jan Gunnar. Det blir kanskje litt overkill... |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 15.08.2004 16:16 Post subject: |
|
|
jeg har tenkt på at roar og ørjan ikke er de yngste...men uansett er det ikke vits å kjøpe spillere for å være 2. eller tredje valget på benken.... vi får heller hente han når det blir litt nermere til at ørjan og roar legger opp.... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.08.2004 17:04 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | jeg har tenkt på at roar og ørjan ikke er de yngste...men uansett er det ikke vits å kjøpe spillere for å være 2. eller tredje valget på benken.... vi får heller hente han når det blir litt nermere til at ørjan og roar legger opp.... |
Well, nu har ledelsen jo kommet med det udsagn at der skal være dobbelgardering på alle pladser, og det kan blive dyrt og vente. Se bare på Morten Gamst Pedersen tænkt hvis RBK havde købt ham i sidste sæsong! Jeg vil hellere have at de henter ham nu og lejer ham ud en sæsong, ellers tror jeg det sker med ham som det skete med MGP - han bliver for dyr. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 15.08.2004 20:35 Post subject: |
|
|
Skulle til å skrive det samme som dere andre da jeg leste det. De begynner å dra på åra. Hvor gammel er Gylfi egentlig? Tviler på at han havner i RBK egentlig, men hadde ikke hatt noe imot det. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 15.08.2004 20:58 Post subject: |
|
|
Gylfi Einarsson er 25 år. |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 15.08.2004 21:19 Post subject: Re: Kontrakt til Gylfi |
|
|
el-hov wrote: | la oss tilby Gylfi kontrakt så stjeler vi han fra lsk... hadde vært artig |
Skal vi liksom tilby en spiller en kontrakt bare for å stjele han fra en annen klubb?? Greit nok at han har spilt bra denne sesongen og at han scorte 3 mål mot oss men det trenger ikke nødvendigvis å bety at han er god nok for RBK. Spiller ikke han midtbane?? Vi har da både jan Gunnar Solli, Ørjan Berg, Roar Strand og Fredrik Winsnes, og alle 4 har spilt bra i år.
Selv om Gylfi einarsson er en god fotballspiller trenger ikke det nødvendigvis bety at RBK behøver å kjøpe han.
Personlig synes jeg at de midtbanespillerne vi allerede har er mer enn gode nok og at vi ikke trenger flere.[/url] |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 15.08.2004 22:11 Post subject: |
|
|
Helt enig. Vi trenger ikke Gylfi. Og god nok er han eller ikke. Han er sikkert bare et blaff. Blir helt borte til neste år. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 22.08.2004 03:34 Post subject: |
|
|
Løp å kjøp. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 23.08.2004 10:02 Post subject: |
|
|
Er ikke sikker på om Gylfi er den rette mannen, men vi må ha flere midtbane spillere før neste sesong. O.I Olsen får ikke ny kontrakt etter denne sesongen og vi må erstatte han. Strand har kontrakt ut neste år og tviler egentlig på om han kommer til å fortsette etter den. Det betyr at vi må nok ha 2 nye midtbanespillere innen ett år og de skal forsterke laget, ikke bare for å fylle benken.
Er usikker på hvilke spillere dette kan være. Gashi fra Vålerenge bør være en av de. Tror han bli en hit for Rosenborg. Ellers er det vel ikke mange andre midtbanespillere som spiller i Tippeligaen som er aktuell. Her bør Rosenborg ta seg en titt utover landegrensene. |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 24.08.2004 03:32 Post subject: re: gylfi |
|
|
Vi har hatt success med islendinger foer... _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 24.08.2004 15:50 Post subject: |
|
|
å ha 5 driiiiiiiiit gode midtbanespiller som konkurerer om 3 plasser blir ikke riktig.... vi venteer til ørjan og strand kommer nermere å legge opp, og slår til på en annen god spiller da... gylfi er sikkert bare et blaff.... desuten trenger vi ikke flere hode giganter... har fått nok av de....  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
|