| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
shrimpen Proff

|
Posted: 09.08.2006 20:27 Post subject: |
|
|
| ja. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 09.08.2006 20:31 Post subject: |
|
|
| Hvordan spilte Hyka og Traore? |
|
| Back to top |
|
 |
shrimpen Proff

|
Posted: 09.08.2006 20:37 Post subject: |
|
|
Har noen tanker angående unggutta.
Nordvik: Klarte seg meget bra, viste at han er til å stole på, selv på høyt nivå.
Skjølsvik: kom inn på høyreback, en posisjon han aldri har spilt på før, helt idiotisk. Det kan da ikke være så viktig at han får debuten i denne kampen.Kunne vel avverget andremålet.
Hyka: Ikke overbevisende, helt tydelig nervøs. En del feilpasninger, men ble heller ikke så mye involvert, da de spilte mye på venstresida og langt opp mot Kone.
Traore: Virket veldig kvikk i fotene og hodet, gode valg og bra pasninger.
Men, synes dette blir helt feil måte å prøve dem på. Å sende dem utpå samtidig, blir som å se RBK2-Wigan. Det blir for dumt å forvente at de skal vise noe da, de bør heller prøve seg sammen med det virkelige A-laget i kamper, gjerne 1-2 av de om gangen. |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 09.08.2006 20:41 Post subject: |
|
|
| Nordvik bør vel ikke være langt unna Tippeligaen nå? |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 09.08.2006 20:42 Post subject: |
|
|
Skjølsvik er vel spiss/offensiv midt? _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 09.08.2006 20:42 Post subject: |
|
|
| Var spiss før, men har vel spilt mest indreløper i det siste. |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 09.08.2006 20:47 Post subject: |
|
|
Enig i at det er vanskelig å bedømme dem slik byttene ble gjort, men jeg er overbevist av det Nordvik gjorde. Solid og trygg, gjør det enkelt og har fart til å takle løpsdueller. Traore skaffet vell straffen ? Syns Traore ved et par anledninger viser mye bra. Hyka fikk det endel vanskeligere, og litt av skylden for det legger jeg glatt på herr "midtbanesjef" Solli. Dette var en veldig dårlig kamp av solli, gang på gang roter han seg inn i trøbbel og sender i vei fryktelig vanskelige passninger til medspillerne for å prøve å komme seg ut av det. Det blir ingen balanse eller trygghet av sånt, og det syns jeg hele laget får svi for ikveld. Et godt eksempel, Hyka tok ned en ball på midten og gir den videre til Solli.. To sekunder senere er det trøbbel og ballmist. Jeg har vært en forholdsvis ivrig Solli supporter før denne sesongen, men nå er absolutt ALL tålmodighet brukt opp. I forhold til de sjansene han har fått, kan vi si at Traore og Hyka spilte som kommende verdensstjerner I tillegg gir jeg også Stensås og Storflor det glatte lag idag. _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 09.08.2006 20:54 Post subject: |
|
|
Morsomt å se unggutta i dag ja . Synes Traore spilte meget bra og Hyka viste at han hadde potensiale! Nordvik viser også stor ro i forsvar. så ikke så mye til Aksel i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.08.2006 21:26 Post subject: |
|
|
Hva med Andreas Johansson på Wigan? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 10.08.2006 00:12 Post subject: |
|
|
Jeg håper for all del at ingen filma kampen og legger den ut på nett, for dette var drepende kjedelig.. Tydelig at dette ikke var en viktig kamp for oss, prøvde jo ikke å angripe engang på 0-2. (eller er det ferdighetene som ikke er som de bør være? Forsøkte vi?) Var en periode i andreomgang hvor det sikkert gikk 15-20 minutter uten tegn på angrep fra noen av lagene..
Håper det ikke er alvorlig for Koppinen. (viste han fingeren til Wigan-spilleren før han gikk av banen, eller så det bare sånn ut fra min posisjon? ) |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 10.08.2006 00:33 Post subject: |
|
|
| Jeg tviler på det ja:P |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 10.08.2006 00:38 Post subject: |
|
|
Hei Welo! Du trenger ikke bruke siteringsknappen når det er klart hvilket innlegg du svarer på.
Flott at Tørum og Rambo lar unggutta slippe til! La de gjerne få prøve seg innimellom i seriekamper også, det er kjempegod læring. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Welo Senior
|
Posted: 10.08.2006 00:49 Post subject: |
|
|
| Jaja. Skulle bare gjøre det klart så det ikke ble noen tvil. ser i ettertid at det er ganske åpenbart ja:P |
|
| Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 10.08.2006 01:03 Post subject: |
|
|
| Anders wrote: | (viste han fingeren til Wigan-spilleren før han gikk av banen, eller så det bare sånn ut fra min posisjon? ) |
Synes jaggu det ser ut som om han gjør det på videobildene til adressa.no også jeg.. Men det er vel egentlig ikke noen stor sak..
EDIT: han "viftet" ifølge adressa: "En sint finne viftet bort Wigan-spilleren som ville si unnskyld, og gikk rett i garderoben. " |
|
| Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 10.08.2006 04:43 Post subject: |
|
|
vannvittig bra at unge A. Lund slipper til som keeper i en kamp som denne men kan noen svare meg på HVORFOR?!?! E. Johnsen blir satt som tredje-keeper? Vil ikke dette påvirke hvor mye vi ev, vil få for han når han selges? (regner med at han skal selges). dette begynner nesten å bli flaut. Greit å satse på Junior(bra, faktisk) men vi må jo tenke litt økonomisk... ikke lenge siden E. Johnsen var Norges førstevalg...Landslaget altså
mulig denne posten passer bedre på EJ post men synes den gjør seg gjellende i dag! _________________
a sphincter says what? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 10.08.2006 08:51 Post subject: |
|
|
En spiller som gang på gang viste seg ikke mentalt voksen for jobben som keeper, som er på vei bort? Er det så merkelig at man satser på og matcher de som skal være her. Diss nå klubben når de for en gangs skyld tenker litt lenger enn ett trekk frammover... Selv o'negative yours truly ser jo greia her.
Og Alex kan vel knappest kalles en junior, der han rager et par og tyve år og gode 4,5 meter over bakken (ser slik ut ihvertfall). _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.08.2006 10:13 Post subject: |
|
|
| Han sa vel ikke "en junior", men Junior. Og det kan man være til man blir ganske gammel. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 10.08.2006 15:45 Post subject: |
|
|
Så er der mål og højdepunkter fra RBK-TV _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 11.08.2006 14:23 Post subject: |
|
|
Takk, Harald!
Men er det noen som vet hvor mange tilskuere som kom får å se på kampen??  _________________ Sjel kan ikke kjøpes! |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 11.08.2006 14:26 Post subject: |
|
|
Kveg er vel en mer presis betegnelse
Haha, Gislefoss Jr, du kan ikke endre innlegget ditt på den måten, etter at jeg har skrevet et oppfølgersvar i samme stil  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 12.08.2006 12:37 Post subject: |
|
|
Gå på www.rbk.no og trykk på "Flere unggutter på banen mot Wigan" under RBK-TV!
Enda flere klipp av Traore, Hyka etc fra RBK-Wigan.
Traore virker svæært lovende
Legg merke til hodet til Hyka når han prøver på en gjennombruddspasning... morsomt å se på! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 12.08.2006 12:53 Post subject: |
|
|
Nå er jeg såpass konservativ at jeg hadde foretrukket at han så på medspilleren og ballen i stedet, slik at pasningen hadde nådd frem. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
|