| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste spiller? |
| André Hansen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Jonas Svensson |
|
80% |
[ 145 ] |
| Tore Reginiussen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
1% |
[ 3 ] |
| Alex Gersbach |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
7% |
[ 14 ] |
| Anders Konradsen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Gudmundur Thorarinsson |
|
1% |
[ 3 ] |
| Pål André Helland |
|
7% |
[ 14 ] |
| Christian Gytkjær |
|
0% |
[ 0 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
0% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 180 |
|
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 24.04.2016 20:52 Post subject: |
|
|
Solid innsats av guttene. Den jobbingen de legger ned i presset er meget, meget bra.
Foruten spissplassen synes jeg RBK er bedre enn i fjor hvis de holder seg slik. De er mer utforutsigbar uten Selnæs slik de spiller nå. Vi mangler en toppspiss for det har vi ikke. Mike Jensen blir toppscorer i år.
Kudos til samtlige spillere !
Gryta er et bomkjøp uten like. Vinner aldri en duell. Selg bomkjøpet til Kina. Hent Søderlund. |
|
| Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 24.04.2016 20:53 Post subject: |
|
|
Gytkjær gjør så godt han kan, men får alt for lite innlegg, hvor han er god.
Han er ingen bakromsspiss, for han mangler tempo.
Likte det jeg så av Gudi. God på små flater, men også han ser vi mangler tempo. Han passer godt i slike kamper, hvor RBK styrer spillet, da er han god å ha med sin blendene teknikk:p
Ellers så synes jeg maskineriet kjører på og skal bli vanskelig å få stoppet i årets sesong. Dette lover veldig bra. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 24.04.2016 20:58 Post subject: |
|
|
Neiånei for en hyggelig tabell da dere! Luke på fire poeng og 13-2 i målforskjell.
Troillan på topp!  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 24.04.2016 21:01 Post subject: |
|
|
I dag var vi latterlig solide!! Slapp Viking til en sjanse, og den skapte vi selv med det hårreisende samarbeidet mellom Reg og Konrad. Fullstendig enveiskjøring i 90 minutter. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:02 Post subject: |
|
|
| Largactyl wrote: | | Indreløper wrote: | | Largactyl wrote: | | Trondheim wrote: | Hansen: 6
Svensson: 9
Reginiussen: 6
Eyolfsson: 7
Gersbach: 8
Jensen: 8
Konradsen: 7
Thorarinsson: 8
Helland: 6
Gytkjær: 2
De Lanley: 8 |
Useriøst. |
Hva er så useriøst med det der? Det eneste hyperradikale på den børsen er jo 2 til Gytkjær, og det er det nok flere som hadde vært tilbøyelig til å gi om han ikke hadde fått et gratis mål av Svensson. |
Han går på løp etter løp, jager keeper gang på gang og prøver så godt han kan til å møte når lang ball blir spilt opp mot ham - og at han sjelden blir brukt er slett ikke hans feil. Derfor useriøst å gi ham en 2'er. |
Men han havner i offside alt for fort og ofte, han er for utolmodig..
Prøver så godt han kan? Ja, men det er ikke bedre enn en 2er på dagens børs |
|
| Back to top |
|
 |
VTB Proff

|
Posted: 24.04.2016 21:06 Post subject: |
|
|
| Trondheim wrote: | Satse på Start seier over Vålerenga, så er fotballhelgen komplett!
Tror forresten at taperen mellom Vålerenga - Start rykker ned. Det er tidlig å si, men også min mening  |
Håper Vålerenga klarer seg. Det var morsomt at Brann rykket ned, men synes det er deiligere å ha de i serien da seier over både Brann og Vålerenga er deilige seiere - i tillegg til at tribunekampene er langt morsommere på Vålerenga-Rosenborg enn Start-Rosenborg. _________________ To stjærna ska bli tre - vi får aldri nok! |
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:09 Post subject: |
|
|
Endelig hjemme på Lerkendal, fantastisk stemning i dag. Viking hadde ikke noe å by på.
Er stor sett enig i børsene som settes her, men at André Hansen ikke fortjener mer enn 5/6 er jeg ikke enig i. De raske igangsettingene hans er det så høy klasse over at bare de kvalifiserer til minst 7 på børsen. |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:09 Post subject: |
|
|
Børs:
Hansen: 7
Svensson: 8
Gersbach: 7
Thorarinsson: 7
Helland: 7
Gytkjær: 5
De Lanley: 6
Det gjør så godt! _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
avtrekkeren Proff
|
Posted: 24.04.2016 21:11 Post subject: |
|
|
Hansen: 6
Svensson: 8
Eyolfsson: 7 (+1 for mål)
Gersbach: 5
Jensen: 7 (+1 for mål)
Konradsen: 4 (-1 for grusom feilpasning i 1.)
Thorarinsson: 7 (+1 for mål)
Gytkjær: 5 (+0.5 for ferdigscora mål, men god posisjonering)
De Lanlay: 5
Svensson var stor. Konradsen gjorde mye feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 24.04.2016 21:12 Post subject: |
|
|
| Trondheim wrote: | | Largactyl wrote: | | Indreløper wrote: | | Largactyl wrote: | | Trondheim wrote: | Hansen: 6
Svensson: 9
Gersbach: 8
Thorarinsson: 8
Gytkjær: 2
De Lanley: 8 |
Useriøst. |
Hva er så useriøst med det der? Det eneste hyperradikale på den børsen er jo 2 til Gytkjær, og det er det nok flere som hadde vært tilbøyelig til å gi om han ikke hadde fått et gratis mål av Svensson. |
Han går på løp etter løp, jager keeper gang på gang og prøver så godt han kan til å møte når lang ball blir spilt opp mot ham - og at han sjelden blir brukt er slett ikke hans feil. Derfor useriøst å gi ham en 2'er. |
Men han havner i offside alt for fort og ofte, han er for utolmodig..
Prøver så godt han kan? Ja, men det er ikke bedre enn en 2er på dagens børs |
Han havner vel i offside-posisjon fordi han løper i bakrom, men får sjelden baller fra indreløpere og vingene våre. Men du har vel gjort opp en ganske klar mening om det her.  |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 24.04.2016 21:19 Post subject: |
|
|
| avtrekkeren wrote: | Konradsen: 4 (-1 for grusom feilpasning i 1.)
| Den var like mye Reg sin feil. Skal ikke spille opp på Konradsen der. At han ikke fortjener mer enn 5 ellers, er en merkelig vurdering spør du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 24.04.2016 21:21 Post subject: |
|
|
Det eneste som plager meg nå er at Vikinghordene ikke har sitt eget forum - Jeg har en inderlig trang til å lindre en sår strupe med bitre siddistårer. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:26 Post subject: |
|
|
| pingvin wrote: | | avtrekkeren wrote: | Konradsen: 4 (-1 for grusom feilpasning i 1.)
| Den var like mye Reg sin feil. Skal ikke spille opp på Konradsen der. At han ikke fortjener mer enn 5 ellers, er en merkelig vurdering spør du meg. |
Den var ikke like mye Reginiussen sin feil. Den var nesten bare hans feil.
Syns Konradsen viser masse positivt i dag. Et par feilpasninger til tross. Utrolig god på små flater og tar godt unna defensivt. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2190 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 24.04.2016 21:26 Post subject: |
|
|
Børs, bra kamp mot en svakt Viking-lag som egentlig ikke ville være med å leke.
Hansen: 5
Svensson: 7 - BB. Utrettelig løping, fikk realt betalt med to målgivende. Redd for at han forsvinner hvis dette fortsetter.
Reginiussen: 5
Eyolfsson: 6
Gersbach: 6
Jensen: 7
Konradsen: 5
Thorarinsson: 5
De Lanley: 6 _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:37 Post subject: |
|
|
Svennson løper for mye. Han får meg til å føle meg feit og lat og med dårlig kondis. Det syns jeg er urettferdig og ganske diskriminerende mot meg _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
SuperTimCahill Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:38 Post subject: |
|
|
Prøver å se kampen i opptak på sumo, men videoen buffrer nesten ikke i det hele tatt. Flere som har problemer? Internettforbindelsen min ser ut til å funke utmerket, da jeg ikke har noen problemer på verken youtube eller twitch.
Edit: Funker bra når jeg koser meg med Særp - Ferjeleiet på sumo også, så nevermind. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:46 Post subject: |
|
|
Har hatt samme problemet selv når jeg prøver å se noe på Sugmo. De må ha brukt NAV for å få koda den mediaspilleren sin for den holder omtrent NAV nivå _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 24.04.2016 21:51 Post subject: |
|
|
Hansen: 6
Svensson: 8 - BB.
Reginiussen: 5
Gersbach: 7
Jensen: 7
Konradsen: 6
Thorarinsson: 6
Helland: 7
De Lanley: 6 _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:56 Post subject: |
|
|
Da har kampen sunket inn og her er mine tanker:
Solid laginnsats som resulterer i fortjent knusing av Viking
Svensson er en fantastisk spiller. Nok en gangs banens beste for meg
Helland fortsetter å være involvert i vår mål. To flotte assist i dag.
Gudi ser spennende ut.
Gersbach bør får fortsette på back. Ikke perfekt i dag men synes han viser mye større ferdigheter enn Skjelvik
Gytkjær skaper ganske få sjanser nok en gang. Vilhjalmsson virker mye mer skapende på topp for oss de kampene han spiller.
Viking er fryktelig dårlige. Skaper ingenting, alt er opp til tilfeldigheter. Det satses på at disse afrikanerne på topp skal skape noe alene med de poleballene forsvarer gir dem. Eneste kvalifiserte sjanse de hadde var vel den Konradsen gav dem.
Uansett en god helg men resultater i vår favør hos de andre. Kampprogrammet tilsier at vi bør ta mye poeng fremover.
 _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 24.04.2016 21:58 Post subject: |
|
|
| Har fortsatt stor tro på Grytkjær. Han har masse kvalitet. Det tok Søder over et år før han ble den maskinen han tilslutt ble, det samme skjer med Christian. Garantert. |
|
| Back to top |
|
 |
Standfot Proff
|
Posted: 24.04.2016 22:07 Post subject: |
|
|
Det føles nesten uvirkelig hvor godt denne kampen gikk!
Det rulleres på laget, men likevel er det potte tett bakover. Det scores fine mål, masse innsats, gutta ser ut til å kunne spille i enda 30 minutter. De som for sjangsen viser at de har noe å komme med, selv om Gytkjær fremdeles har litt å bevise.
Det at Molde og Odd taper er jo bare glasuren på kaka! Nei, i dag er det godt å være trønder!  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 24.04.2016 22:10 Post subject: |
|
|
| Lest gjennom hele tråden nå etter hjemkomsten. Nikker gjenkjennende. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 24.04.2016 22:10 Post subject: |
|
|
| JanneB wrote: | | Har fortsatt stor tro på Grytkjær. Han har masse kvalitet. Det tok Søder over et år før han ble den maskinen han tilslutt ble, det samme skjer med Christian. Garantert. |
 _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 24.04.2016 22:11 Post subject: |
|
|
| Akkuratt sett intervju med Gudi på fotballkveld, å herregud for en likanes fyr! Håper han blomstrer fremover å blir i mange år! |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 24.04.2016 22:11 Post subject: |
|
|
Fantastisk å se spesielt høyresiden i dag! Vi produserer en god del og er såpass effektive at det blir fire gåller ut av det.
Bør Børson jr:
Hansen 6 (lite å gjøre)
Jonas 8
Holmar 7
Tore 6
Gersbach 6
Fisse-Mike 7
Konrad 6
Gudi 6
Helland 6
Gytkjær 5
De Lanley 6 _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
|