| View previous topic :: View next topic |
| Hvem spilte best? |
| André Hansen |
|
10% |
[ 14 ] |
| Jonas Svensson |
|
6% |
[ 8 ] |
| Tore Reginiussen |
|
1% |
[ 2 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
49% |
[ 65 ] |
| Anders Konradsen |
|
17% |
[ 23 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
2% |
[ 3 ] |
| Pål André Helland |
|
3% |
[ 4 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
8% |
[ 11 ] |
|
| Total Votes : 131 |
|
| Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 22.04.2016 15:31 Post subject: |
|
|
Hansen 5
Svensson 6
Reg 6
Holmar 6
Skjelvik 1 katastrofe! hvorfor han fikk fullføre kampen er en gåte
Mike 6
Konradsen 5
Midtsjø 5
Helland 6
Villmann 4
Dølle 5 |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 22.04.2016 18:40 Post subject: |
|
|
| Helland fikk igjennom noen pasninger og hadde vel assist. Men han lykkes ikke lenger med å komme forbi back en mot en. X-faktoren er litt borte, selv om han gjør det greit i det ordinære vingspillet, altså han er ikke den samme trusselen som før. Men han låser tidvis fortsatt opp to forsvarere som burde gitt mer åpning for de andre angriperne. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 22.04.2016 18:56 Post subject: |
|
|
I førsteomgangen var han håpløs en mot en.
Men i andre omgang hadde han faktisk en periode der han rundet backen på utsiden fire ganger på rad og fikk lagt inn. Fikk ballen litt tidligere i oppbygningen, og bestemte seg vel for å rette opp litt av det han gjorde i første omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
MikkelBille Proff
|
Posted: 22.04.2016 18:59 Post subject: |
|
|
| Jo, men ikke på mål som vi så han tidligere. Kommer ut på kanten og får slått inn. I fjor kunne han jo nærmest trylle bort backene og dundre inn mål etter mål. Men det kan vel være at de fleste TL-backer har rukket å se høyre-venstre-finta hans på film siden i fjor... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.04.2016 20:19 Post subject: |
|
|
– Jeg tror ikke dommeren ser situasjonen. Jeg kan ikke se hva jeg gjorde galt der. Jeg ga Moussa et klapp på skuldra, fordi han tok armene rundt hodet på meg. Etter det får jeg en hånd i hodet og han nikket meg med en liten skalling, sier Mike Jensen til Nordlys.
TV-bildene viste at Moussa dyttet Jensen i hals- og hoderegionen. Haugesunds Haris Hajradinovic ble utvist for en liknende handling mot sin egen keeper tidligere i år.
Men Jensen mener Moussa ikke burde sett rødt.
– Vi sto litt med hodene mot hverandre og han stikker hodet sitt frem og klapper meg på kinnet. Men det var ikke noe som gjorde vondt, og vi var begge litt hissige. Jeg skal ikke stå her og si at han burde vært utvist.
– Jeg synes ikke det var rødt kort, men han var den klart mest aggressive og at jeg ikke gjorde noe. Moussa er en fin fyr, og jeg forstår at han ble sur, for jeg klappet han kanskje litt hardt på skuldra. Jeg er mer irritert over at det blir dømt noe som ikke dommeren ser, sier Mike Jensen.
Les mer: – Jeg fikk en hånd i hodet og han nikket meg med en liten skalling |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 22.04.2016 21:52 Post subject: |
|
|
| MikkelBille wrote: | | Jo, men ikke på mål som vi så han tidligere. Kommer ut på kanten og får slått inn. I fjor kunne han jo nærmest trylle bort backene og dundre inn mål etter mål. Men det kan vel være at de fleste TL-backer har rukket å se høyre-venstre-finta hans på film siden i fjor... |
Det er vel mye på grunn av at motstanderen, som du sier, ikke vil at han skal komme seg innover i banen. Men det skal sies at han har et fabelaktig samarbeid med Svensson som kommer rundt når han trekker inn. Samtidig skal det sies at de skuddene han har tatt har vært en blek kopi av de i fra fjor. Har rett og slett ikke funnet flyten. I oppkjøringen i fjor scoret han på alt av skudd, mens han i år har vært småskadet i hele pre-season, og ikke fått den samme innskytingen.
Når det er sagt, så har 9 av 10 dødballer fra Helland vært knallgode hittil. Med litt mer aggresivitet i feltet hadde han stått med 3-5 målgivende på disse kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
|