|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.12.2015 10:55 Post subject: |
|
|
Igjen er en nærliggende konklusjon: Ikke selg Tobias Mikkelsen! Han er etter de fleste parametere den beste kantspilleren vi har i troppen, og burde sannsynligvis både få spille flere av kampene, og være en mer sentral del av spillet når han er på banen. Han har to andreplasser som månedens spiller fra en del av sesongen der vi kun møtte norsk motstand, og han er den av angrepsspillerne som har hevdet seg best på europeisk nivå.
Veldig, veldig merkelig at han ser ut til å være rangert bak den nærmest fotballblinde De Lanlay av trenerteamet. Jeg klarer ikke se at han står tilbake for siddisen i noen aspekter av spillet, mens han har åpenbare styrker spesielt i bakromsløp og grunnteknikk. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 16.03.2016 22:32 Post subject: TL 2016: Odd 1-0 Rosenborg - Banens beste spiller |
|
|
| Odd 1-0 Rosenborg |
André Hansen
KÃ¥ret av forumet til Rosenborgs beste spiller | | Jakob, Hjelde og BalleK skrev: | | Rosenborgs beste spiller: André Hansen | | Bye skrev: | | A Hansen - 6. Ikke noe Ã¥ gjøre med mÃ¥let, solid ellers. MÃ¥ slÃ¥ langt, da vi ikke har handla nytt anker som kan komme ned og fordele ballen i vinter. | | varg88 skrev: | | Hansen 7: VÃ¥r keeper viser faktisk CL-nivÃ¥ - delvis. Bommer grovt pÃ¥ en ball men ellers veldig sikker og med to fantastiske redninger | | Avstemningen | | Spiller | Stemmer | Prosent ≈ | | André Hansen | 51 | 72 % | | Jonas Svensson | 05 | 07 % | | Tore Reginiussen | 04 | 06 % | | Holmar Örn Eyjolfsson | 01 | 01 % | | Jørgen Skjelvik | 01 | 01 % | | Mike Jensen | 00 | 00 % | | Anders Konradsen | 02 | 03 % | | Fredrik Midtsjø | 07 | 10 % | | Elba Rashani | 00 | 00 % | | Christian Gytkjær | 00 | 00 % | | Yann-Erik de Lanlay | 00 | 00 % | | Matthias Vilhjalmsson | 00 | 00 % | | 12 | 71 | 100 % |
Regner med at vi slår sammen mars og april når vi skal kjøre årets første månedens spiller-avstemning. |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 21.03.2016 01:23 Post subject: TL 2016: Rosenborg 1-0 Strømsgodset - Banens beste spiller |
|
|
| Rosenborg 1-0 Strømsgodset |
Fredrik Midtsjø
KÃ¥ret til banens beste spiller | | Mikkelsen skrev: | | Midtsjø vÃ¥r nye ving. | | attityd! skrev: | | Midtsjø er jo FØDT TIL Ã… VÆRE VING! | | moomoo skrev: | | SE PÃ… MIDTSJØ DA!!!! Et bra raid i forkant, og sÃ¥ serverer han det der... Helland du mÃ¥ heve deg!!! | | Sliter skrev: | | Parr som skulle være sÃ¥ god, ser ut som en junior i forhold til Midtsjø | | Knowrud skrev: | | Midtsj har vært stor pÃ¥ kanten! | | ZOOlander skrev: | | Midtsjø er jo konge.. Virker lett i steget og i godt fotballslag! Fortjener uttaket pÃ¥ landslaget, selv om han nok ikke fÃ¥r spille denne gang!? | | moomoo skrev: | | BB Mitsj, LETT!!! | | hello skrev: | | Midtsjø kunne hatt hattrick her. | | O-Rex skrev: | | Steike ta, Midtsjø er stas Ã¥ se pÃ¥! | | BalleK skrev: | | Ooo- Midsjø er kampens konge - Helland skal ikke føle seg trygg pÃ¥ plassen sin | | sidney skrev: | | Mye bra i dag - Midtsjø overrasker som ving og Villmann har gjort suveren jobb. Konradsen er heller ikke verst som indreløper... | | RBKSandvika skrev: | | Midtsjø 7 (klart uromoment, glitrer til tider sammen med jensen pÃ¥ høyre side, Helland har fÃ¥tt en konkurrent til) | | Henning skrev: | | Viktig seier. Synes vi ser tendenser, men ogsÃ¥ mye upresist, vi sliter litt med oppspillene med Gytkjær i stedet for Søderlund. Midtsjø og Hansen vÃ¥re beste, og jeg synes faktisk Vilhjalmsson bør fortsette sentralt, han er en bra ryddemann og trygg i pasningsspillet. Gersbach klarte seg stort sett bra. | | otters, ReBoK og 1960 skrev: | | Midtsjø 8 | | number10 skrev: | | Midtsjø fÃ¥r mere ut av vingrollen enn hva Helland gjør. Midtsjø jobber knallhardt for laget, spiller ball med medspillerne, bruker fart, teknikk og er farlig nesten hver gang han fÃ¥r ballen. Ja til Midtsjø, i stedet for en egotripp Helland. 9 av 10 | | Stubbelur skrev: | | Midtsjø sørenmeg bedre som ving enn som indreløper. Dagens absolutte lyspunkt. | | Oppmannen skrev: | | Lobbassisten til Midtsjø er kveldens beholdning | | Dew skrev: | | Midtsjø mÃ¥ gjerne fÃ¥ kantrollen i neste kamp ogsÃ¥. | | Zorac skrev: | | Mannen er magisk! Tippeligaen's mest undervurderte spiller. Herlig innsats i kveld! | | Avstemningen | | Spiller | Stemmer | Prosent ≈ | | André Hansen | 07 | 05 % | | Jonas Svensson | 01 | 01 % | | Tore Reginiussen | 00 | 00 % | | Jørgen Skjelvik | 00 | 00 % | | Alex Gersbach | 00 | 00 % | | Mike Jensen | 02 | 02 % | | Matthias Vilhjalmsson | 15 | 12 % | | Anders Konradsen | 01 | 01 % | | Fredrik Midtsjø | 97 | 76 % | | Christian Gytkjær | 05 | 04 % | | Yann-Erik de Lanlay | 00 | 00 % | | 11 | 128 | 100 % |
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.04.2016 22:05 Post subject: TL 2016: VÃ¥lerenga 0-2 Rosenborg - Banens beste spiller |
|
|
Jonas Svensson, Mike Jensen og Yann-Erik de Lanlay ble alle med på VGs rundens lag. Sistnevnte (Dølle) ble sågar kåret til rundens spiller.
Mike Jensen ble kåret til banens beste av facebook tilhengerne til rbk.no. Mike fikk 24% av stemmene, Yann-Erik de Lanlay 20,5% og Fredrik Midtsjø 16,6%.
Mens vi på rbkweb-forumet kåret Fredrik Midtsjø til banens beste spiller. Han fikk 54% av stemmene, Mike Jensen ble runner-up med 24% og Dølle bak Mike med 17% av stemmene.
Fredrik Midtsjø har da av forumet blitt kåret til banens beste spiller to ganger og én gang runner-up på de tre første kampene i år.
| VÃ¥lerenga 0 - 2 Rosenborg |
Fredrik Midtsjø
KÃ¥ret til banens beste spiller | | Indreløper skrev: | | Midtsjø banens klart beste spiller! Høgmo mÃ¥ jo være sandblÃ¥st for Ã¥ ikke gi han mer tillit. | | Indreløper skrev: | | MIDTSJØ DU ER MIN GUD!!!! Se hvordan han setter opp Svensson!!! | | Messi skrev: | | Noen mÃ¥ si i fra til Konradsen at denne rollen innebærer ballfordeling, ikke Ã¥ løpe med ballen, for han har ikke frekvensen til Midtsjø, som er banens beste. | | Whoppa og 1960 skrev: | | Midtsjø - 9 BB | | Aristoteles, Mikkelsen, O-Rex, larsarus skrev: | | Midtsjø - BB | | MarcoVb skrev: | | Midtsjø kommer til Ã¥ bli enorm i Ã¥r | | 1960 skrev: | | Tilby Midtsjø dobbel lønn, og forlenging med ytterligere to Ã¥r i kveld! | | standarn skrev: | | Midtsjø: 7 - Runner up til BB (kan skylde pÃ¥ dÃ¥rlig stream at han "bare" fÃ¥r 7). Viser en ekstrem teknikk og har flere gode involveringer, men det mangler pÃ¥ sluttprodukt (var vel 3. sist pÃ¥ det første mÃ¥let) | | Knowrud skrev: | | Midtsjø - 8 Klasse til tider, igjen. Forsvinner sammen med resten laget litt i andreomgang, men det er Fredrik som styrer showet pÃ¥ midten nÃ¥r vi vÃ¥kner. | | BalleK skrev: | | Midsjø, de Lanlay og Jensen best i dag. MÃ¥ vente litt før jeg klikker pÃ¥ bestemanns-pollen, men det blir en av dem | | standarn skrev: | | Det er vel Tv2 som styrer Alt om fotball? Her er børsen deres. Har de i det hele tatt sett kampen? Noterer spesielt at Midtsjø og Gytkjær fikk samme score, 5. | | Borden skrev: | | Flott seier i dag, som viser en klar forbedring i spill og bevegelser, samt at vinnerviljen i laget er intakt. Sterkt Ã¥ ikke la VÃ¥lerenga fÃ¥ overtaket nÃ¥r de kommer ut med mer vilje etter pause, men Ã¥ fortsette ufortrødent og gire om helt mot slutten, nÃ¥r engaspillerne ble slitne. Midtjø dagens beste, men meget bra av Svensson, Jensen og de Lanlay ogsÃ¥ | | JellyFish skrev: | | Midtsjø - 7 - Arbeider mest og best. Herlig samarbeid pÃ¥ 0-1 | | Zorac skrev: | | Midtsjø - denne karen har vi nok dessverre ikke lenge. NÃ¥r han skrur pÃ¥ er han nesten umulig Ã¥ ta ifra ballen uten Ã¥ lage frispark. Velger ofte Ã¥ utfordre (med hell) i stedet for Ã¥ ta den lange og "trygge" veien rundt, noe som er ganske unorsk. Er ogsÃ¥ flink pÃ¥ Ã¥ variere mellom pasningsspill og nærspill, og treffer jevnt over godt ogsÃ¥ med lengre pasninger. | | Avstemningen | | Spiller | Stemmer | Prosent ≈ | | André Hansen | 00 | 00 % | | Jonas Svensson | 03 | 02 % | | Tore Reginiussen | 01 | 01 % | | Holmar Örn Eyjolfsson | 03 | 02 % | | Jørgen Skjelvik | 01 | 01 % | | Mike Jensen | 37 | 24 % | | Anders Konradsen | 00 | 00 % | | Fredrik Midtsjø | 85 | 54 % | | PÃ¥l André Helland | 01 | 01 % | | Christian Gytkjær | 00 | 00 % | | Yann-Erik de Lanlay | 26 | 17 % | | 11 | 157 | 100 % |
|
|
| Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 04.04.2016 23:13 Post subject: |
|
|
| Vg har svenson, Jensen og dølle på rundens lag, men ingen midtsjø. Så ikke kampen selv, men litt merkelig hvis 50% her har stemt han frem som bb |
|
| Back to top |
|
 |
kevinpieter Veteran

|
Posted: 04.04.2016 23:22 Post subject: |
|
|
VG hadde Selnæs som RBKs svakeste på 16. mai i fjor. En kamp han totalt dominerte. De ser ikke kampene de børssetter. Til nøds ser de sammendraget av kampen til NRK. _________________ My meaning is bad, but my grammar is good. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 05.04.2016 09:03 Post subject: |
|
|
Selv stemte jeg Dølle som BB. Mener det er fortjent. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 05.04.2016 13:40 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Selv stemte jeg Dølle som BB. Mener det er fortjent. |
+1 |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 12.04.2016 22:29 Post subject: TL 2016: Rosenborg 1-0 Aalesund - Banens beste spiller |
|
|
| Rosenborg 1 - 0 Aalesund |
André Hansen
Kåret til banens beste spiller | | BalleK, Indreløper, Largactyl, Hakkespett, moomoo og Ingeman skrev: | | Hansen BB | | ricko11 skrev: | | Hansen BB med Tore og Jonas som god nummer to etter min mening | | Søtvatten skrev: | | I en kamp vi normalt vinner med 3-4 mål er faktisk Hansen vår beste. Sprøtt. | | O-Rex, otters, konrad4ever, Whoppa, RBKSandvika og attach skrev: | | Hansen - 8 BB | | Clasiker skrev: | 1. ToreReg (bursdag + matchvinner + revansje fra i fjor)
2. Hansen (Kampavgjørende)
3. Konradsen (beste kamp som sentral) | | eksil skrev: | Umiddelbart sitter jeg igjen med blandede følelser etter denne kampen. Vi dominerer totalt. Vi møter et rævva lag. Likevel er det foruroligende lite god samhandling og bevegelse fremover store deler av kampen.
NÃ¥r Andre Hansen i tillegg blir matchvinner for oss med 2-3 gigantredninger, er det noe som ikke er bra.
Samtidig honnør for at vi paradoksalt nok eier kampen totalt.
Kampen viser potensialt vårt. Samtidig at vi mangler en god del fremover. Er nok ikke tilfeldig at vi sliter med å score flere mål.
I fjor ble vi kalt dødelige effektive. I år må vi tydeligvis ha 5-6 store sjanser for å score. | | Ingeman skrev: | + Andre Hansen
+ A. Konradsen
Bra kamp. Vi eide AAFK, rett og slett. Men de hadde dog 3 gigasjanser, så vi levde litt farlig. | | LarsG skrev: | Men jeg er fornøyd med kampen. Kunne fint stått 3-0 til pause om ikke Lie hadde tidenes dag på jobben. Synes også AaFK var gode på å gjøre det vanskelig for oss, og hadde de hatt en bedre spiss og vi en dårligere keeper kunne vi fort sluppet inn to mål i dag.
Ellers er jeg ekstremt fornøyd med innsatsen vår. Til og med på 90+3 så beiner gutta alt de har for å bryte AaFKs pasningsforsøk. Vi virker ekstremt veltrente og det står ingenting på lagets innsats. Jeg synes også samspillet virker ganske okei. Jeg er litt lysten på å se Rashani tidligere i neste kamp, jeg synes Helland har en tendens til å være dårlig sent i kamper.
+++ Hansen. For en klassekeeper vi har! Beste på mange, mange år.
++ Reginiussen i midtforsvaret og Konradsen sentralt. Vinner alt, har god kontroll. | | WT62 skrev: | | Eier fullstendig kampen, men må sette tidlige sjanser for å få kontrollert kampen ( og nervene mine..). Synes Konradsen spilte årsbeste på midten og De Lanley er på gang nå. Hansen Norges beste keeper. | | zinedinestrand skrev: | | Hansen - 7 BB, strålende, et par slurvete utspill men underlaget får ta noe av skylden | | kentosd skrev: | | Jeg liker denne André Hansen | | Stubbelur skrev: | Mye bra spill, savner at vi bruker spiss oftere feilvent, for så å forsøke å tre igjennom på midten. Blir veldig mye vingspill, hvor mye er bra, men innleggene fra venstresiden bør holde høyere kvalitet.
Uansett synes jeg det er fordelaktig å prøve å bryte ned etablert forsvar på flere måter enn dobling på kant. Vilhjalmsson er en konge duellspiller og vil kunne heade eller flikke den videre til Jensen/Midtsjø om de tar løpene.
Vil repetere det som har blitt sagt om Hansen; utrolig godt å se en keeper som faktisk har blitt bedre etter at han kom til Rosenborg. Helt konge idag, og det gleder meg å si det: som vanlig. | | Zeno skrev: | Ellers er jeg fornøyd med deler av kampen idag. Vi skaper mye i starten, og ut ifra sjansene vi skaper skulle vi vunnet med tre-fire mål.
André Hansen viser igjen hvilken klassekeeper han er, og vi har virkelig en matchvinner i mål. Norges desidert beste keeper per dags dato. | | libido skrev: | | Hansen - 7 BB - Rett og slett solid. Herlig med en keeper som ser skikkelig komfortabel ut i feltarbeidet og som er god med ballen i beina. | | muppet skrev: | | Alltid digg med 3 poeng. Stor pluss til Hansen. Stor minus til TV2s vanlige fokus på enkeltsituasjoner i kampen. | | Hedon skrev: | Bra kamp som burde vært avgjort tidlig. Hadde ikke vært noe å si på om vi vant med 3-4 mål.
Konradsen er i ferd med å gjøre rollen på midten til sin. Andre solide kamp på rappen nå. Best på midten i dag.
André Hansen har utviklet seg enormt fra den første tiden sin her. Jeg har vært negativ, men konstaterer med stor glede at han har motbevist meg. Fantastisk solid, trygg i feltet, god med beina og gjør en steingod jobb som sweeper. Nærmer seg nivået Jarstein hadde på sitt beste. | | Pokie skrev: | | Andre Hansen derimot, var fantastisk. Konge i feltet, og med noen helt vanvittig bra inngripener. Den siste redninga, på skuddet til Bjørn Helge Riise, er faktisk en helt vanvittig bra redning. | | Zorac skrev: | Utrolig fortjent seier i går. Slik jeg ser det vant ikke bare Rosenborg, men også fotballen på Lerkendal i går. Fy fanden for en sørgelig forestilling AaFK leverte. De skapte svært lite på egenhånd, da flesteparten av sjansene de hadde kom som gavepakker etter tildels grove individuelle feil hos oss, og resten av kampen handlet om å ødelegge. Hver gang det var dødball skulle det brukes minst et halvminutt ekstra, og dommer lot dem holde på i det uendelige. Trist når et lags taktikk ene og alene går ut på å ødelegge motstanderens spill fremfor å prøve sitt eget.
Det beste laget vant, men det burde vært avgjort langt tidligere og med solide sifre. Det var ren overkjøring, og det hadde faktisk ikke vært veldig ufortjent om det ble samme sifre i Ã¥r som i fjor. | | Henning skrev: | | Vil si at toppnivÃ¥et nÃ¥ er like bra som det Jarstein hadde pÃ¥ sitt beste. BunnivÃ¥ og den jevne prestasjonen er selvfølgelig skyhøyt over det Jarstein presterte. | | Silkesvarten skrev: | | Hansen - 7 nesten banens beste, hadde ikke vært for en blodig fighter-Reginiussen | | Avstemningen | | Spiller | Stemmer | Prosent ≈ | | André Hansen | 110 | 67 % | | Jonas Svensson | 02 | 01 % | | Tore Reginiussen | 21 | 13 % | | Holmar Örn Eyjolfsson | 01 | 01 % | | Jørgen Skjelvik | 00 | 00 % | | Mike Jensen | 01 | 01 % | | Anders Konradsen | 12 | 07 % | | Fredrik Midtsjø | 02 | 01 % | | PÃ¥l André Helland | 06 | 04 % | | Matthias Vilhjalmsson | 01 | 01 % | | Yann-Erik de Lanlay | 08 | 05 % | | 11 | 164 | 100 % |
|
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 19.04.2016 14:25 Post subject: TL 2016: Rosenborg 3-0 Brann - Banens beste spiller |
|
|
| Rosenborg 3 - 0 Brann |
Jonas Svensson
Kåret til banens beste spiller | | larsarus skrev: | | Bra kamp av Lanlay, men tror min BB kanskje går til Svensson... | | Trondheim skrev: | | Banens beste for meg står mellom Hansen eller Svensson! | | moomoo skrev: | + Dølle
+ Konradsen
+ Jonas | | Henning skrev: | Veldig fortjent seier. Brann var disiplinerte lenge, men sprakk opp til slutt. Jeg synes rett og slett vi ser veldig solide ut for tiden. Vi var villere i fjor vår, men vi er mer maskinish i år.
Svensson og Hansen er latterlig bra. Og veldig kult å se at DeLanlay har tatt enorme steg. | | Trondheim skrev: | + Rosenborg vant
+ Forsvaret holder tett
+ Hansen er konge!
+ Dølle scorer
+ Kjernen er fantastiske!
+ Svensson er fantastisk
+ vi scorer mere enn to mål
- vi misser på alt for mange sjanser
- Helland er ikke god nok, han har kun en finte inne i repertoar.
- Jensen holder ikke samme standard som før.
Alt i alt en bra fotballdag! | | haavarl skrev: | | Dølle 8 (+1 for fotballkunst) | | BalleK skrev: | Solid seier - laget begynner å komme i form. Hansen og Svensson er meget solide og de Lanlay er BB i dag mener jeg. Målet hans er utrolig bra.
Men intervjuet med Yanni etter kampen irriterer meg litt - han sier han ble litt overrasket over at han kom fri før han scoret og at det er for tidlig å si om dette blir en knallsesong. Han må slutte med å være så beskjeden!! Han må innse at han har det i seg - han er mer enn god nok til å kjøre fullstendig karusell med tre mann og klinke ballen i mål.
Ellers så liker jeg at laget maler på og kjører opp tempoet når motstanderen blir slitne på slutten - det blir det ofte mål av. Så dette var en veldig god kamp. Skulle gjerne sett at effektiviteten foran mål var litt bedre - litt mange brente 100% sjanser, men men - vi får tro det kommer seg etter hvert det også. | | Aristoteles skrev: | Hansen 8 Bunnsolid
Svensson 8
Dølle 8 BB | | Thulian skrev: | | Praktmål av De lanley, men Svensson for meg BB | | Whoppa skrev: | | 'Solid' er ordet som går igjen om rbk i 2016 så langt. Tror om noen måneder så er vi bedre enn i 2015. Er i øyeblikket veldig positiv med tanke på fortsettelsen. | | Dew skrev: | | Godt å se at vi er klart bedre enn Brann på selv en middels dag. de Lanlay med årets RBK-mål så langt. For et driv den gutten har når han er i form! | | RbkUrge skrev: | | Utrolig jevn BB, min stemme som avgjør tro? For meg var ihvertfall Svensson en gud idag, viser som Norges beste back/ving og detaljterpingen hans og viljen gir resultater nå! For en fyr! | | 1r9b1k7 skrev: | Hansen. Deilig
Midtsjø og Svensson, fryktelig innsats.
Dølland Lie, fette nais. | | gucci skrev: | | Svensson klart bedre enn YDL (og resten) i dag, tross kjempemål fra rogalendingen/franskmannen/verdensborgeren De Lanlay. | | Der Kaiser skrev: | Vi er i ferd med å utvikle oss til å bli et bunnsolid lag nå. Noe svakere offensivt i år kontra i fjor, men defensivt er vi ti hakk bedre. Dette tror jeg vi kan bygge godt videre på.
+ Reginiussens beste kamp på lang tid.
+ Andre Hansen. Norges beste keeper.
+ Svensson. God offensivt.
+ Jan Erik. Blir vår beste spiller i år. | | Largactyl skrev: | Svensson - 8 BB
Dølle - 8 | | 1960 skrev: | Svensson 7 Drivende godt backspill.
YEDL 8 God hele kampen. Kunstverk av en scoring. BB | | varg88 skrev: | | Svensson 8 | | STRANDerGUD skrev: | Sett kampen på nytt og dette er mine tanker:
- Svensson er en klassespiller. Var veldig god begge veier i går og virker som en de mest pasningstrygge på laget. Banens beste for meg
- Dølle vokser for hver kamp, og setter en nydelig scoring. Løper i tillegg ekstremt mye. Kan fortsatt løpe litt smartere men er i ferd med å vokse inn i rollen som nøkkelspiller for oss i år
- Vi har et stopperpar som har meget god kontroll på forsvaret. Tore og Eyolf utfyller hverandre godt, og spesielt Eyolf synes jeg begynner å befeste seg som en av ligens beste stoppere. Vi holder tett som aldri før under KI
- Viljhalmsson kan fort knocke ut Gytkjær. Ja, det var flere missede sjanser, men han har vel kommet til like mange sjanser som Gytkjær har tilsammen i år, kun i denne kampen og det må også ha noe å si her. Jobber veldig godt i førsteforsvar
- Skjelvik og Konradsen våre to dårligste i går. Pasningsspillet var tidvis horribelt, og det var flere syndere enn disse to, men de sto mest ut. Midtbanen slet stort sett med å finne alternativer i første omgang. Dette skjedde nok ogsåda det var veldig statisk foran ballfører når vi spilte mot etablert forsvar
- Svake kamper av Helland og Midsjø. Pål virker rusten og litt slow i bevegelser og valg. Midsjø ble også førende med ball for mye. Men lider nok av den manglende bevegelsen på topp i første omgang, men evner ikke heve seg noe særlig i andre omgang.
- Herlig å knuse Brann på Lerkendal
- Kjernen er fantastisk | | Juch skrev: | | Svensson 7 BB | | kris0stby skrev: | Svensson - 7 Maskinen løper og vil mer enn heile brann til sammen. For en illeggsfot han har fått seg.
Yanni - 8 (BB) For et mål! Blir ikke sjokkert om siddisen blir årets spiller. | | Nåerdetnok skrev: | Doddo får sagt det:
"Tapet denne gangen var nesten til å leve med. Brann var tross alt med på notene ganske lenge. Hvis vi hadde unngått det siste baklengsmålet, kunne vi til og med kalt tapet for anstendig, men slik ble det ikke. Tapet var, som det omtrent alltid er på Lerkendal, flaut. Svakhetene med årets Brann-lag fløt til overflaten.
Det ble toppen mot middelmÃ¥digheten, det ble lokomotivet mot dresinen, det ble menn mot gutter, det ble trøndere mot bergensere." | | Avstemningen | | Spiller | Stemmer | Prosent ≈ | | André Hansen | 08 | 06 % | | Jonas Svensson | 65 | 45 % | | Tore Reginiussen | 04 | 03 % | | Holmar Örn Eyjolfsson | 00 | 00 % | | Jørgen Skjelvik | 00 | 00 % | | Mike Jensen | 05 | 03 % | | Anders Konradsen | 00 | 00 % | | Fredrik Midtsjø | 01 | 01 % | | PÃ¥l André Helland | 00 | 00 % | | Matthias Vilhjalmsson | 02 | 01 % | | Yann-Erik de Lanlay | 59 | 41 % | | 11 | 144 | 100 % |
|
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |