| View previous topic :: View next topic |
| Hvem spilte best på Rosenborg? |
| Pavel Londak |
|
4% |
[ 4 ] |
| Erlend Reitan |
|
4% |
[ 4 ] |
| Johan Lædre Bjørdal |
|
0% |
[ 0 ] |
| Per Magnus Steiring |
|
2% |
[ 2 ] |
| Alex Gersbach |
|
38% |
[ 31 ] |
| Simen Stamnestrø |
|
43% |
[ 35 ] |
| Anders Konradsen |
|
2% |
[ 2 ] |
| Sivert Solli |
|
1% |
[ 1 ] |
| Elba Rashani |
|
1% |
[ 1 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 0 ] |
| Riku Riski |
|
1% |
[ 1 ] |
| Andreas Helmersen |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 81 |
|
| Author |
Message |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 13.04.2016 20:18 Post subject: |
|
|
Skuffende kamp, men er jo ikke uventet om man tenker på det. 3-0 nå, 3-0 mot Vuku i fjor og 3-0 mot Orkla for to år siden.
Men gøy at de yngre får prøve seg og Skarsem tok jo sjansen og scoret. Tror at om Helmersen hadde mer kamptrening så hadde han fått en scoring også. Han får ta det i 2 runde i stedet, når han har fått stilt inn foten bedre 
Last edited by Vegard2711 on 13.04.2016 20:21; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.04.2016 20:18 Post subject: |
|
|
Bruttern om cuplaget: - Kunne stilt med det i eliteserien
Full pott for høflighet. Men, nei, det håper jeg da ikke. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 13.04.2016 21:31 Post subject: |
|
|
VG konstaterer:
 _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 13.04.2016 21:40 Post subject: |
|
|
| Har nevnt det tidligere her inne, men sier det igjen, det bekymrer meg litt at vi sliter med å produsere mål. I fjor var der en greie at vi var svært effektive og scoret på alt som hadde puls. I år ser det ut til å være motsatt. Vi produserer sjanser, men sliter med effektivitet. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.04.2016 21:43 Post subject: |
|
|
Men det kan jo bli litt sånn, når bare Konradsen var igjen fra førsteelleveren. I den grad vår styrke er samspill og samhandling, må vi vel kunne gjette at dette laget ikke på noen måte kjenner hverandre godt nok.
Mest skuffende at de individuelle ferdighetene ikke var gode nok til å få flere mål, på tross av manglende øvelse sammen. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 13.04.2016 22:41 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | Har nevnt det tidligere her inne, men sier det igjen, det bekymrer meg litt at vi sliter med å produsere mål. I fjor var der en greie at vi var svært effektive og scoret på alt som hadde puls. I år ser det ut til å være motsatt. Vi produserer sjanser, men sliter med effektivitet. |
Tja - ser poenget ditt, men det er unøyaktig. I fjor skapte laget fryktelig mange sjanser. Søderlund har virkelig vist seg som komplett målufarlig både på landslag og i Frankrike, men klarte ved å sette 1/4 sjanser han fikk å bli soleklar toppskårer.
Å si at 2015- årgangen ikke var sjanseskapende er ikke noe for historiebøkene. Forskjellen er at i fjor var Jensen/ Helland giftige helt til ferien og hamret inn supermål og assister i bøtter og spann - akkurat nå mangler de litt innskyting. Får håpe dety kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.04.2016 23:08 Post subject: |
|
|
Akkurat sett highlights. Tror dette er den mest uforståelige straffen jeg har sett noe lag bli tildelt, uansett nivå.
Ikke overraskende at storspillet og målfesten uteblir når det er et rent reservelag bestående av spillere med lite samtidig spilletid bak seg, men vi er trygt videre og da er alt greit. Helt sikkert en artig kveld ute på Fosen.
Vil også gjøre som Per og sende en hilsen til alle guttene og jentene i Bergen.
Fyyy söder, så stusselig. At det er mulig... _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.04.2016 23:21 Post subject: |
|
|
I denne kampen bryr jeg meg skikkelig lite om at vi ikke overkjørte . Vi stiller med et lag hvor jeg sliter med å holde styr på hvem som er hvem på en håndfull navn da jeg har sett dem lite, og flere av de "faste innbytterne" er kamprustne. Jeg antar at laget heller ikke var veldig samspilt og hadde bygget så mange relasjoner.
Som nevnt før startet vi også i fjor med 3-0-seier, uten at det "svake" resultatet gjenspeilte sesongen eller resten av cupen. Den gang stilte vi også med langt flere etablerte spillere enn i dag.
Vi gikk videre, flere unggutter fikk prøve seg i obligatorisk kamp, og Åfjord fikk både et resultat og prestasjon å skryte av, en folkefest, og garantert et solid hopp i budsjettet. Alle vinner!
EDIT: For øvrig tror jeg jeg så hva det ble blåst på da vi fikk straffe etter noe slikt som fem repriser. Det kan se ut som Rashanis innlegg treffer forsvarsspillerens hender som er over/ved siden av hodet i det sistnevnte strekker foten frem for å blokkere innlegget som til slutt havner foran keeper. Vet ikke i så fall om det var riktig dømt, men nå er det heller ingen som kan handsreglene i praksis. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 13.04.2016 23:55 Post subject: |
|
|
Må nesten være noe slikt. Vanskelig å se. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 14.04.2016 01:26 Post subject: |
|
|
| Drillo så jo handsen allerede LIVE. Falkeblikk. Men sykt billig ja. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.04.2016 10:45 Post subject: |
|
|
Erik Hoftun:
| Quote: | - Det er skuffende at vi ikke er bedre enn det vi er, men det har jeg ikke lyst til å komme inn på egentlig ...
- Johan gjør (derimot) en meget solid match, syns jeg. Han gjør ikke en eneste feil gjennom 90 minutter, og er bra med ball. |
Skjønner overhode ikke denne vurderingen. Syns Bjørdal var svak og beviste at han ikke har noe i troppen å gjøre. Slet tidvis med 4.divisjonspillere. Aner ikke hva Hoftun har sett. |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3664 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 14.04.2016 10:58 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Aner ikke hva Hoftun har sett. |
Hoftun ser nullen i protokollen i antall innslupne mål. |
|
| Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 14.04.2016 11:18 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke hvorfor folk henger seg veldig opp i uttalelsene til media om spillere. Det er tydelig at man har en strategi om å bygge opp spillerene og snakke de opp. Det kommer da ingenting godt utav at Hoftun nekter å uttale seg eller snakker ned Bjørdal etter denne kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 14.04.2016 11:34 Post subject: |
|
|
| For så vidt ingen problemer med det danielsk, men her blir han ikke spurt om Bjørdal. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 14.04.2016 14:20 Post subject: |
|
|
| Håpløs kamp av RBK-gutta. Stamne, Alex og Johan var positive. Skarsem var faktisk positiv de få min han spilte. Steiring og Reitan var ok. De tre a-gutta som starta på topp var direkte svake. Solli skuffet og er sammen med Helmersen typiske jr-spillere pdd. Maks 2. div-nivå. Synd Gudi ble skadet. Konradsen virker seig i steget. |
|
| Back to top |
|
 |
|