| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var banens beste spiller? |
| André Hansen |
|
67% |
[ 110 ] |
| Jonas Svensson |
|
1% |
[ 2 ] |
| Holmar Eyjolfsson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Tore Reginiussen |
|
12% |
[ 21 ] |
| Jørgen Skjelvik |
|
0% |
[ 0 ] |
| Mike Jensen |
|
0% |
[ 1 ] |
| Anders Konradsen |
|
7% |
[ 12 ] |
| Fredrik Midtsjø |
|
1% |
[ 2 ] |
| Pål André Helland |
|
3% |
[ 6 ] |
| Matthias Vilhjalmsson |
|
0% |
[ 1 ] |
| Yann-Erik de Lanlay |
|
4% |
[ 8 ] |
|
| Total Votes : 164 |
|
| Author |
Message |
georgios Veteran
|
Posted: 11.04.2016 08:25 Post subject: |
|
|
Det ble faktisk bedre i FotballXtra Zorac, der var hovedfokuset på slaget.
Enig i at det var en solid kamp av oss, de første 20-30 minuttene var veldig gode, hadde vi fått mål på en av de sjansene pluss at Boli hadde vært utvist, ville vi fått siffer som i fjor. Digg med 3 poeng og tabelltopp! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.04.2016 08:28 Post subject: |
|
|
Jeg forsto det slik, men jeg styrer mer eller mindre konsekvent unna fotballextra. Den sendinga der har en track record som ikke akkurat gir dem noe tvil til gode, for å si det slik.
Uansett skulle vi avgjort dette langt tidligere. Etter en slik overkjøring skal det ikke være nødvendig å diskutere kampavgjørende enkeltsituasjoner. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 476 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 11.04.2016 09:24 Post subject: |
|
|
Hansen 7
Svensson 6
Reginiussen 7
Holmar 5
Skjelvik 4
Konradsen 6
Jensen 5
Midtsjø 6
Helland 6
Vilhjalmsson 5
Dølland 6 |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 11.04.2016 09:37 Post subject: |
|
|
| Noen som fikk med seg om det var en langvarig skade Gytkjær pådro seg? |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 11.04.2016 09:44 Post subject: |
|
|
Prøver meg på en børs:
Hansen - 7 nesten banens beste, hadde ikke vært for en blodig fighter-Reginiussen
Skjelvik - 5 mangler ballkontroll og en bedre innleggsfot, ellers OK
Eyjolfsson - 6 Bra, meget fornøyd med stopperparet.
Reginiussen - 7BB spådde bursdagsmål, innfridde med matchvinnerskåring og 0 baklengs.
Svensson - 6 Solid som alltid
Midtsjø - 6 Blir bare bedre og bedre, kommer til å overgå fjorårets prestasjoner.
Konradsen - 7 Sin beste kamp som sentral midtbane, herlig å se. Synes skuddet i tverrliggeren kunne gått inn...
Jensen - 6 Solid som alltid
Dølland - 6 Prøver mye, virker å være litt mer "på" så langt i år
Villmann - 5 Vil mye, enda ikke løsnet helt.
Helland - 6 typisk Helland kamp, veldig varierende men avgjørende før målet. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 11.04.2016 09:58 Post subject: |
|
|
Hansen 8
Svensson 6
Reginiussen 8
Holmar 5
Skjelvik 6
Konradsen 7
Jensen 5
Midtsjø 5
Helland 6
Vilhjalmsson 5
Dølland 6 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.04.2016 10:08 Post subject: |
|
|
Hansen 8
Svensson 6
Reginiussen 7
Eyjolfsson 6
Skjelvik 4
Jensen 5
Konradsen 7
Midtsjø 6
Helland 6
Vilhjalmsson 5
De Lanlay 6 |
|
| Back to top |
|
 |
nieuwlaat Veteran
|
Posted: 11.04.2016 10:15 Post subject: |
|
|
| georgios wrote: | | Det ble faktisk bedre i FotballXtra Zorac, der var hovedfokuset på slaget. |
Ikke på fotball, altså? |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 11.04.2016 10:17 Post subject: |
|
|
Har fotballen noen gang vært fokuset der? _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 11.04.2016 10:20 Post subject: |
|
|
| Jeg tror ikke TV2 hater Rosenborg, selv om et par av journalistene og ekspertene deres kanskje gjør det. Det er vel fokuset på enkelthendelser og "kontroversielle avgjørelser" som gjør at Rosenborg hele tiden blir "tatt". Fordi Rosenborg som oftest vinner, så er det situasjonene som går i vår favør og taperens disfavør som som oftest blir løftet frem. |
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 11.04.2016 10:56 Post subject: |
|
|
Det vil alltid vær sånn at kontroversielle saker som går i favør en klubb med en størrelse som vår vil bli sett på og hauset mer enn dersom det hadde vært gjort en lignende feil i en kamp i mellom Sogndal og Glimt, for eksempel.
Det er heller ingen hemmelighet at kontroverser i mot Rosenborg selger. Som faktisk er jobben til journalister, å selge produktet sitt.
Når for eksempel Molde, Strømsgodset eller en av de andre døgnflueklubbene får kontroverser i sin favør så er det en del av sjarmen i spillet. Når vi får det er det ett ledd i ett komplott. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.04.2016 11:18 Post subject: |
|
|
Alle andre hate oss, for vi e heia heia Rosenborg _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 11.04.2016 11:25 Post subject: |
|
|
Sett bort i fra Rekdal som ofte presiserer at han hater oss ikke, han missliker oss kraftig.
 _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.04.2016 14:47 Post subject: |
|
|
| Kleviño wrote: | | Jeg tror ikke TV2 hater Rosenborg, selv om et par av journalistene og ekspertene deres kanskje gjør det. Det er vel fokuset på enkelthendelser og "kontroversielle avgjørelser" som gjør at Rosenborg hele tiden blir "tatt". Fordi Rosenborg som oftest vinner, så er det situasjonene som går i vår favør og taperens disfavør som som oftest blir løftet frem. |
Ja, det tror jeg også er hovedgrunnen. De har ikke flinke nok folk til å snakke om annet enn repriser av kontroversielle situasjoner, og tror av en eller annen grunn at det er det folk vil at programmene skal handle om. |
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 11.04.2016 15:06 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Alle andre hate oss, for vi e heia heia Rosenborg |
Hm. Jeg pleier alltid å si "(...) fordi vi eeeee Rosenborg" |
|
| Back to top |
|
 |
eporkg Proff
|
Posted: 11.04.2016 15:21 Post subject: |
|
|
Mulig TV2 generelt hater oss, men Mini kalte Rosenborg for "Vi" flere ganger da de diskuterte etter kampen. Vi har i hvert fall en på innsiden  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.04.2016 15:25 Post subject: |
|
|
| Juch wrote: | | haavarl wrote: | | Alle andre hate oss, for vi e heia heia Rosenborg |
Det hender jeg ikke gidder å uttale "heia heia" selv, da blir det "for vi e heeeee Rosenborg". _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 11.04.2016 15:44 Post subject: |
|
|
Rosenborg er et lett bytte for billige journalistiske poeng. De har en enorm fanskare i norsk målestokk, og for de fleste fotballinteresserte nordmenn som ikke er RBK-supportere blir Rosenborg en torn i øyet. Klubben har som kjent vunnet latterlig mye de siste 25 år, og har i ordets rette betydning blitt hele Norges Rosenborg. Slikt er lett å elske, lett å hate, og nærmest umulig å ikke ha noe forhold til - noe som gir en åpenbar mulighet å sette grupperingene opp mot hverandre for å skape temperatur; slikt morderne journalistikk dessverre er bygget opp av.
Det er lettere å få halvparten av Norges fotballinteressert i dommeravgjørelsen "fordel Rosenborg" enn å faktisk snakke fotball for den brøkdelen som bryr seg om korridor-løp og tredjebevegelse.
Vi tåler det heldigvis, men det er ganske patetisk å se ledere i andre klubber innta offerrollen og påberope heksejakt ved for eksempel dårlige resultater eller spill når vi ser hva norske medier lirer av seg kun for å få emneknagger og krøllalfaer til å syde av misytringer. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 11.04.2016 15:58 Post subject: |
|
|
Amen! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
zdanek Senior
|
|
| Back to top |
|
 |
Bye Veteran
|
Posted: 11.04.2016 17:57 Post subject: |
|
|
For å ta poenget til henning et skritt videre - hadde innpakninga rundt kampene vært bedre om TV2 kjørte en stil mer likt PL-studio? Der er det kortere program i studio med 4-5 karer og proffere produksjon(fra britisk side) samt langt mindre innsyn hos klubbene. Det blir litt mer distansert, og folk som Petter Myhre (som jeg faktisk mener har litt mer peiling enn typ Mini, Jesper Mathisen/Dos Santos m.fl. ) får utfolde seg og faktisk drive lit analyse av spillemønster og en litt mer teoretisk tilnærming til situasjoner i kampene. Klart det er alltids en Erik Thorstvedt som synser litt mye her også, men alt i alt er det langt mer behagelig å følge PL-studio enn tippeliga-studio.
NB: jeg er åpen at det kan ha noe med kjærligheten til Rosenborg og den tilsvarende nøytrale holdningen til PL, altså. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 11.04.2016 18:07 Post subject: |
|
|
| Synes PL-sendingene til TV2 holder skyhøyt nivå sammenliknet med Tippeligasendingene. Det blir for flåsete med Davy, Mathisen, Årst, Mini osv etter min smak. PL-studio har mye mer fokus på det rent sportslige, og det er folk med bra kunnskap om produktet som sitter i studio. Og selv om noen av dem har kjente favorittlag i PL, så greier de å forholde seg rimelig nøytrale i analysene. Folka i TL-studio virker mer opptatt av kontroverser og vitsing enn de sportslige prestasjonene. |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 11.04.2016 23:01 Post subject: |
|
|
| haavarl wrote: | | Juch wrote: | | haavarl wrote: | | Alle andre hate oss, for vi e heia heia Rosenborg |
Det hender jeg ikke gidder å uttale "heia heia" selv, da blir det "for vi e heeeee Rosenborg". |
Alternativt kan man synge "Hey, Rosenborg" slik teksten egentlig går
https://www.youtube.com/w...PfzbaL-RPg |
|
| Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 11.04.2016 23:48 Post subject: |
|
|
Phew. Begynte å lure når haavarl skrev "heia heia Rosenborg", har jeg hele tiden tatt feil? Trodde da det var "Heeeei Rosenborg"  |
|
| Back to top |
|
 |
|