View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
fab4fan Proff
|
Posted: 05.08.2006 16:28 Post subject: Kjøp av billetter utenfor Trøndelag |
|
|
Hei, bor i Bergen og skal som nevnt i en annen tråd oppover på Stabæk kampen. Vet noen av dere om det går ann kjøpe biletter på posten og narvesen for eks i Bergen....har kikket litt på ticketmaster men der går det ikke annå spesifisere sete og sekjson
Håper på hjelp fra dere erke trøndere!  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 05.08.2006 23:36 Post subject: |
|
|
Prøv telefon: 815 33 133 _________________ "If you spell Chuck Norris in Scrabble, you win. Forever." |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 06.08.2006 15:17 Post subject: Re: Kjøp av billetter utenfor Trøndelag |
|
|
Det går ihvertfall ikke an å hente ut biletter på posten og Narvesen på Østlandet, så da tviler jeg på om det går i Bergen heller.
Du kan kjøpe eller hente ut billetter på følgende Narvesen-kiosker:
Trondheim:
Narvesen/Rosenborg Shop, Lerkendal. Narvesen Ladetorget. Narvesen Trondheim Torg.
Narvesen City Syd. Narvesen Dronningens gt. 7
Heimdal:
Narvesen Jernbanestasjonen.
Melhus:
Narvesen Melhus Skysstasjon.
Fosen:
Narvesen Fosen Butikksenter.
Stjørdal:
Narvesen Torgkvartalet.
Orkanger:
Narvesen Orkdalsveien 54.
Verdal:
Narvesen Sagasenteret. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.08.2006 15:19 Post subject: |
|
|
Hæ? Kan man ikke lenger hente ut bestilte billetter utenfor Trøndelag?
Det ene alternativet ved bestilling er vitterlig "Billetten(e) må hentes på et utsalgssted (normalt et postkontor) innen hentefristen." Det andre er å få billettene sendt hjem. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 06.08.2006 15:24 Post subject: |
|
|
Jeg fikk ihvertfall ikke hentet ut billetter på andre steder enn i Trondheim når jeg bestilte via ticketmaster. Fikk beskjed på telefonen at de måtte hentes ut i Trondheim to dager før kamp, men fikk utsatt det til dagen etter.
Jeg kommenterte også det du sier Thomas, og betjeningen på postkontoret ringte selv opp snakket med Ticketmaster/Billettservice. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Anders Rutinert

|
Posted: 06.08.2006 16:02 Post subject: |
|
|
Ja, det nye systemet med henting kun på nevnte steder er helt håpløst!
Fikk selv utsatt det en gang. Kampstart var 18:00 på Søndag, men måtte hentes på et av de nevnte stedene senest ett (eller var det to?) døgn før kampstart. Fikk utsatt det til 16:00 på kampdagen takket være Grete/billett@rbk.no, og hentet de ut på Lerkendal ca. halv fire.  |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 06.08.2006 16:34 Post subject: |
|
|
Senest to døgn før kampstart i utgangspunktet, men fikk utsatt det siden jeg ikke skulle til Trondheim så tidlig. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 07.08.2006 19:40 Post subject: |
|
|
Takk for svar! Må vel være mulig å få billettan tilsendt? _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 07.08.2006 21:32 Post subject: |
|
|
Kan visst få dem tilsendt ja. Bare husk å bestill i god tid. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
|