| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bruttern Proff

|
Posted: 24.02.2016 19:26 Post subject: |
|
|
| Sløvsekken wrote: |
- Vi vinner
- Ingen baklengs
- Ingen skader
|
Hahaha, du prøver ordentlig hardt å ta en positiv tilnærming, men det går liksom ikke helt...  _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 24.02.2016 19:27 Post subject: |
|
|
Hehe. Det var veldig treningskamp for å si det sånn  |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 24.02.2016 19:42 Post subject: |
|
|
Ser at Jakob skrev at Konradsen hadde vært god en periode. Noen som kan utdype hva som var bra den perioden? _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 24.02.2016 19:50 Post subject: |
|
|
Han spilte ingen grusomme feilpasninger...
Latterlig at vi prøver å presse en kube inn i et rundt hull. JGS all over.
Konradsen fortjener en sjanse til å etablere seg som indreløper. Det er der han er best. Vår mest målfarlige indreløper. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 24.02.2016 19:51 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Ser at Jakob skrev at Konradsen hadde vært god en periode. Noen som kan utdype hva som var bra den perioden? |
Han traff på pasningene. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 24.02.2016 19:53 Post subject: |
|
|
| Noen med en børs på lager? |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 24.02.2016 20:18 Post subject: |
|
|
Bra.
Når Konradsen treffer på pasningene i 20 minutter, så er det ingen logisk grunn til å ikke treffe med pasningene i 90 minutter
Husker Selnæs for et par år siden. Ikke akkurat en solid spiller for RBK da. Han fikk tid på seg. Det er ikke noe annet Konradsen trenger heller.
Ser at yndlingen Jensen trekkes frem som enda dårligere. Har RBK et større problem med indreløperne? Midtsjø har jo også en tendens til å gå for lenge med ball. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 24.02.2016 20:21 Post subject: |
|
|
Jepp, 20 minutter med ok treffrate i en stillestående treningskamp betyr automatisk at det eneste han trenger er tid. Det er jo også lik utvikling på en mann på 26 som en spiller som for et par år siden var 18-19
Igjen, håper Konradsen utvikler seg, men siden jeg er rimelig sikker på at han ikke blir noen suksess sentralt så håper jeg mest at vi etterhvert er ferdig med å signere venstrebacker og keepere, og nå heller fokuserer på en goddamn sentral midtbanespiller! hehe |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 24.02.2016 23:07 Post subject: |
|
|
| Stilte Rostov toppet lag? |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 24.02.2016 23:10 Post subject: |
|
|
| For de av dere som ikke har fått det med seg, så vises kampen akkurat nå på TV 2 Sportskanalen. (Spilt i knappe 6 min). |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 24.02.2016 23:32 Post subject: |
|
|
| konrad4ever wrote: | | Stilte Rostov toppet lag? |
Ut i fra spilletid i den russiske ligaen så langt denne sesongen var det mer eller mindre toppet lag ja. |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 25.02.2016 00:02 Post subject: |
|
|
Sarpsborg møtte Rubin Kazan, nr 9 i Russisk serie før vinterpausen. Rbk møtte nr 2.
I følge Bakke så holdt Kazan premier league nivå, ville vunnet tippeligaen. Sier sikkert mer om han, men det må jo uansett ha vært sollid lag Rbk møtte i dag. Russerne har fortsatt lag igjen i CL og 2 lag EL.
Voldsomt som Bakke hauset iallefall:
http://www.sarpsborg08.no...anderlaget |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.02.2016 00:57 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | | Ser at yndlingen Jensen trekkes frem som enda dårligere. Har RBK et større problem med indreløperne? Midtsjø har jo også en tendens til å gå for lenge med ball. |
Nå så jeg ikke denne kampen. Men det må sies at selv om Mike er vår teknisk beste spiller, er han også vår nest tregeste (etter Bjørdal). Det merkes mer når vi spiller mot sterkere motstand. I tippeligaen er han brilliant. |
|
| Back to top |
|
 |
bigfoot Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 25.02.2016 01:18 Post subject: |
|
|
Så kampen 2200 på sportskanalen med briller for avstand på en liten skjerm med litt for liten avstand.
Hadde ikke hjerte til å okkupere stua for en treningskamp mens gutta så CL.
Jeg så et hardt kjempende RBK som er inne i en knallhard treningsperiode.
Sannsynligvis best trente i TL.
Vi blir ekle å slå i år også.
Ingen som gnistrer,men Jonas er bunn solid og farlig offensivt.
Dølle er jeg skeptisk til, men han løper mye og er kvikk i beina. Kan bli moro om han får en formtopp.
Prøvde å se etter Konradsen,men han var skremmende anonym.
Får håpe jeg overser at han løper mye og riktig.
Helland har lett progresjon,skal ikke glitre før seriestart i år.
Reggie er på vei mot gamle høyder.
Gytkjær løper en del og er litt kvikkere i steget enn jeg fryktet.
Satser på at det løsner når det gjelder, men ikke samme oppspillspunkt som Søder.
Tenker på Sørloth jr.,men løpet er kjørt der...
Kanskje flaks at Dorsin er ute, Skjelvik vil bli kanon med fast jobb der over tid. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 25.02.2016 01:26 Post subject: |
|
|
| robbie wrote: | | TomH wrote: | | Ser at yndlingen Jensen trekkes frem som enda dårligere. Har RBK et større problem med indreløperne? Midtsjø har jo også en tendens til å gå for lenge med ball. |
Nå så jeg ikke denne kampen. Men det må sies at selv om Mike er vår teknisk beste spiller, er han også vår nest tregeste (etter Bjørdal). Det merkes mer når vi spiller mot sterkere motstand. I tippeligaen er han brilliant. |
Jensen er vel en av de med raskest rykk, og kanskje den beste på å "touche" seg ut av press. Ser da Jensen gang på gang løpe opp motspillere, så treg er han ikke i mine øyne. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 25.02.2016 14:46 Post subject: |
|
|
Mike er best når han plukker opp baller i mellomrommet. Gjerne som resultat av en tapt duell fra Søderlund eller Helland. Han har en utrolig spilleforståelse som gjør at han til stadighet finner ballen og kommer på langskudd, eller slår en stikker ut mot høyre til Svensson/Helland.
Mot Lazio og Dnipro så vi ikke noe av dette fordi de defensive midtbanespillerne deres rett og slett bare løp opp ballen før Mike kom seg til rett posisjon.
Det var delvis et tempoproblem, delvis at spilleforståelsen på europeisk nivå er høyere. Men i tippeligaen er Mike i en klasse for seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 25.02.2016 14:58 Post subject: |
|
|
| Noen russiskspråklige her som kan oppdatere oss på hva rostovske medier sier om kampen? |
|
| Back to top |
|
 |
|