Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Rbk ville vel selge Strandberg i fjor vinter men da sa spilleren selv nei.
Dette er rett og slett smålig av Reitan gruppen, regner med det er de som står bak dette. Ingen ære, ingen skam.
Handler mest om skrivetekniske ferdigheter ved kontraktsinngåelse med investorene.
Jeg bistår gjerne gratis ved neste investor-samarbeide for å unngå misforståelser.
I min verden er investorer fortsatt interessant.
Dette med tanke på å lande en storfisk som vi normalt ikke har råd til.
Feks. Tettey til sommeren med noen lapper høyere lønn enn normalen+sign on fee. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger.
Jeg lurte umiddelbart på om dette med uenighet om veivalg i RBK Investor kunne ha noe å gjøre med passusen om subkulturer fra styrets innledende beretning å gjøre.
Under overskriften "organisasjon" kunne man jo lese blant annet:
Det er mest betryggende om den subkulturen de peker på der er begrenset til "investorhjørnet", så kanskje er det ubevisst litt ønsketenking her også.
Skjøv fra meg det som sto om å dra i ulik retning tidligere i kveld før jeg dro på trening, men det ville ikke slippe helt, så jeg lemper den plagende tanken her. Tsjuu. Finn noen andre. Gjerne en nysgjerrig eks-investor som titter innom for å lodde stemningen _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode."