| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
moomoo Veteran

|
Posted: 06.02.2016 16:56 Post subject: |
|
|
MÃ¥ bare le av Elvestad. Hadde han putta hadde vell Moille signert han asap xD.
Londak .. finner ikke ord, kanskje god nok for old boys ligaen? Sleivdal evt? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 06.02.2016 18:26 Post subject: |
|
|
Håper Solbakken (og Hjelle også riktignok) får flere sjanser i oppkjøringen. To av de beste spillerne på RBK2 i fjor med henholdsvis 12 og 14 scoringer fra kantene. De var også viktige spillere for Jr laget som vant Jr NM.
Med bare 3 rene kantspillere i stallen så bør det jo være en åpning for å ha en unggutt som kan være med A-laget i den posisjonen som 4 valg (selv om det vel egentlig i realiteten er 5 valg ettersom Skjelvik kan brukes der). |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 06.02.2016 21:02 Post subject: |
|
|
Håper ikke det blir en vane å se tunnel på Reg før motstander laget får goal...dessuten var det jo en seriøs gavepakke fra Londak...
...men godt å sjå Gjærsbakk og villmann... |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 06.02.2016 23:42 Post subject: |
|
|
| gisp! wrote: | | Largactyl wrote: | | Hvem skal Elvestad komme inn for? |
Tipper det blir mot Skjelvik, eventuelt mot Ã…gnes. Elba sitter nok litt lenger inne. Det blir sikkert ikke mot en bekk/back?
Drøyer de lenge kan det muligens bli Midtsjø? |
Hehe, du har et meget spesielt og ganske så unikt tankesett, gisp!. Like it! |
|
| Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 07.02.2016 01:28 Post subject: |
|
|
Synes Gjærsbakk, Villmann og Skjelvik utmerket seg mest positivt i dag. Pål André skuffet mest. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
| Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 07.02.2016 01:38 Post subject: |
|
|
| Fikk aldri sett kampen i dag, men at Helland skuffet er vel dårlig nytt? Jeg mener, han herjet jo i fjorårets pre-season. Noe som jo bar på at noe stort var på gang. Håper han er tilbake og storspiller i neste kamp. Vi trenger en Helland i form, og som viser venstrebackene til motstanderlaget vinterveien! |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 07.02.2016 11:11 Post subject: |
|
|
Venter ikke akkurat stjernetakter fra Helland, eller noen andre, i første runde mot Byåsen. Sesongen starter enda ikke på over en måned. Jeg håper egentlig at hele laget treffer perfekt på formen til første serierunde. I hvertfall så håper jeg at vi ikke ser Helland eller noen andre møter veggen midt i sesongen. Heller tape alle treningskampene og vinne i serien enn å vinne alle treningskampene og se laget daue i juni _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
Juch Veteran
|
Posted: 07.02.2016 13:36 Post subject: |
|
|
Jeg var og så kampoen i Abrahallen i går og har noen tanker om det jeg så.
Det var ekstremt stor forskjell på den sentrale, bakre trioen i første og andre omgang. Det ble alt for stakkato og passivt med Bjørdal, Eyolfsson og Vilhjalmson. Dette skapte vanskelige forhold for andre spillere som Gersbach og Jensen som hadde gode initiativer, men sjelden ble brukt. Dette ble milevis bedre når Reginiussen og Konradsen kom inn, de skapte mer dynamikk og hadde mer offensiv tankegang. Sånn sett var det lettere for Stamnestrø å vise seg fra en bedre side enn det var for Jensen, men jeg synes totalt sett at Jensen var best av disse likevel.
Gersbach var litt avventende i starten, men spilte seg fint opp. Hadde mange fine initiativer offensivt, har bedre teknikk enn Skjelvik og ser ut til å ha en veldig Bra innleggsfot som slår lave og harde innlegg (det har vi savnet!). Skjelvik er nok litt bedre defensivt enn så lenge, men da foretrekker jeg heller offensive Gersbach.
Vilhjalmsson er et mulig kapteinemne. Han var den som hadde mest tæl på banen i går. Fine mål, og gode bevegelser som spiss.
Rashani gjorde en dårlig jobb defensivt og gjorde litt mye rart offensivt. de Lanlay hadde veldig bra innsats og gode initiativer fremover. Helland var ikke helt venn med ballen i går. Gytkjær skuffet meg, han hadde dårlige bevegelser og klarte ikke involvere seg overhodet. Elvestad sto ikke tilbake for Gytkjær i går, synes jeg. Får satse på at Gytkjær bare var stinn av trening, slik han selv har gitt uttrykk for.
Pr i dag, ut fra denne kampen, er dette min foretrukne startellever:
Hansen
Svensson - Eyolfsson - Reginiussen - Gersbach
Jensen - Konradsen - Midtsjø
Helland - Vilhjalmsson - de Lanlay
Skjelvik er førstereserve både som midtstopper, venstreback og venstreving. |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|