|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
trondhb Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Brakkebirger Rutinert

|
Posted: 12.01.2016 10:26 Post subject: |
|
|
Veldig fint at Mikkelsen føler seg bedre av å reise hjem. Det var nok det beste valget for hannes del. _________________ Hjemme, Borte, Overalt |
|
| Back to top |
|
 |
varg88 Proff
Joined: 31 Aug 2012 Posts: 476 Location: Haldane, New Zealand
|
Posted: 12.01.2016 12:59 Post subject: |
|
|
| Da er det virkelig greit at han drar nå og en ganske stor prestasjon at han klarte å reise seg i fjorårssesongen og presterte mye bedre enn tidligere. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.01.2016 14:24 Post subject: |
|
|
LarsG,
hele poenget med å "ta deg" var for å få deg til å legge frem fakta på dine uttalelser fra forrige side. Det har du foreløpig ikke gjort.
Jeg har hele tiden hatt en mistanke om at du bare "hang deg på" andre sytebukker på forumet, som heller ikke har noen viktig og konkret informasjon å vise til.
Hvorfor gjør jeg slikt?
Dels fordi det er litt underholdende og dels fordi jeg ønsker at forumet generelt skal forholde seg mer til kunnskapsbaserte variabler som "ferdigheter", "egenskaper" og "spillestil". Da vil man plutselig kunne se at selv "nobodys" fra 1.divisjon kan være riktige spillere for RBK. Svært mange her på forumet er veldig negative til RBKs nye signeringer, men få kommer med konkrete begrunnelser på de nye spillernes mangler ift spillestil, ferdigheter og egenskaper.
LarsG,
jeg skal nå la deg være i fred. Jeg har fått frem mitt poeng. Skulle du få lyst, når du ser dette, kan du jo kontre og komme med motangrep ved å legge frem kunnskapsbaserte variabler. Da kan du gjøre synlig for hele forumet hvor forutinntatt jeg er...
Generelt er det frustrerende
å se så mange på forumet som hele tiden ønsker seg eksotiske talenter og "store" navn. Basert på hva? Ofte av ingen annen grunn enn at det er mer "spennende". Det skulle vært morsomt å sett en sammenligning over suksessraten i RBK til "eksotiske" spillere kontra "kjedelige" spillere... Atter andre baserer seg på statistikk fra tidligere klubber. Det er nå tross alt bedre, men heller ikke det er spesielt viktig. Man kan si det er interessant som funfact, men for den fremtidige karrieren i RBK, er ikke statistikk fra forrige klubb viktig. Det finnes mange eksempler på store spillere i RBK, som aldri var "store" navn i andre klubber.
Det som derimot er viktig
når man henter ny spiller er grundig kartlegging av spillestil, ferdigheter og egenskaper. Det er det som avgjør karrieren i RBK. Det er disse faktorene som er viktige å "avkode" riktig for RBKs speidere. Det er også dette som bør diskuteres i større grad her på forumet. Kan man ikke si noe konkret om dette, kjenner man spilleren for dårlig. Da kan man la være å uttale seg, eller gå aktivt inn for å få litt konkret informasjon. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2016 18:38 Post subject: |
|
|
Hele poenget var vel at familien hadde flyttet hjem. Verken NTB-utgaven eller originalsaken fikk fram poenget hans, sjøl om han er sitert på følgende:
- Jeg fandt ud af med mig selv, at jeg ikke kunne fungere helt optimalt som fodboldspiller og menneske uden min familie. Jeg fandt ud af, at jeg skulle have min familie omkring mig, og det kunne jeg få her samtidig med, at jeg også kan udvikle mig.
Læs mere: Tobias Mikkelsen: Jeg fungerede ikke optimalt i udlandet |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |