English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Elbasan Rashani
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.01.2016 22:47    Post subject: Reply with quote

Det bør jo være innlysende. Nettopp derfor jeg begynte maset om opsjon her Smile
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 08.01.2016 23:09    Post subject: Reply with quote

Er litt avventende til denne rashani. Det lover ikke godt at han ikke er en klar starter på brøndby. Håper det kommer inn et tyngre navn på kant i tillegg nå som Mikkelsen er solgt
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.01.2016 23:11    Post subject: Reply with quote

Han har vært mye skadet. De spiller visstnok også 4-4-2(?), noe som ikke er ideelt når man er ving. Uten at jeg skal forsvare noe her.
Back to top
Sletto
Proff

PostPosted: 09.01.2016 02:16    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
"- Jeg vet at de har vært interessert, men jeg er ikke interessert i Odd. Jeg føler at jeg har et høyere ambisjonsnivå. Jeg vil spille på et lag som alltid har mulighet til å vinne noe"

Auch.

Visstnok bladfykoppkok ifølge folk som kjenner Rashani.
Frifantasi-sitat.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.01.2016 02:25    Post subject: Reply with quote

Det er vel mer nærliggende å tro at Rashani har fått kalde føtter etter å ha terget på seg folk i Skien med den uttalelsen? Evt. at kameratene dekker over.
Back to top
Sletto
Proff

PostPosted: 09.01.2016 02:28    Post subject: Reply with quote

Min kilde opplevde iallefall at Rashani var rimelig oppgitt over artikkelen. De hadde også snakket om evt retur til Odd noen dager i forkant, hvor Odd ble nevnt som et brukbart alternativ.
Artikkelen ble avblåst som vås.

Men hva vet jeg....
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 09.01.2016 02:29    Post subject: Reply with quote

Vedrørende Rashanis karriere i Brøndby:
Det er frustrerende å se at "alle" "kun" ser på hva evt nye spillere har gjort i siste klubb. Det kan være interessant, men det er ikke viktig!

Det som derimot er viktig - og avgjørende, er å se på hva slags type spiller det er. Hva er vedkommendes egenskaper, ferdigheter og hvordan spiller han fotball (type spillestil)? Det er spørsmålene man må vurdere. Det er det som avgjør om han vil lykkes i RBK. Antall mål, vellykkede pasninger og om vedkommende har vært mye reserve i forrige klubb, spiller liten rolle for karrieren i Rosenborg.

Dette bare til orientering.

Jeg håper derfor at langt færre på dette forumet uttaler seg om eventuelle nye spillere, men at de som uttaler seg heller baserer uttalelsene på egenskaper, ferdigheter og spillestil.

Det blir mer relevante vurderinger av det.

Last edited by TomH on 09.01.2016 02:36; edited 4 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
attach
Forumsjef

PostPosted: 09.01.2016 02:29    Post subject: Reply with quote

Ok, jeg vet ihvertfall ikke Smile

Edit: Til Sletto

Last edited by attach on 09.01.2016 02:43; edited 1 time in total
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 09.01.2016 02:35    Post subject: Reply with quote

EDIT.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 09.01.2016 02:43    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Vedrørende Rashanis karriere i Brøndby:
Det er frustrerende å se at "alle" "kun" ser på hva evt nye spillere har gjort i siste klubb. Det kan være interessant, men det er ikke viktig!

Vil ikke si at det ikke er viktig, men det er definitivt ikke altavgjørende. Det er uendelig mange eksempler på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes totalt i en annen, både i RBK og andre steder i verden. Og er det noe 90-tallet har lært oss så er det at det å mislykkes i utlandet ikke nødvendigvis betyr at man er udugelig. F.eks hadde en spiller som Ørjan Berg begrenset suksess i utlandet, men er sannsynligvis den beste spilleren som har ikledd seg en RBK-drakt. Man har også spillere som Roar Strand og Harald Brattbakk, som langt fra var noen brilliante individualister, men som presterte vanvittig for RBK fordi de fikk roller som passet styrkene dems optimalt.

Jeg ser dog poengene med at vi safer litt i overkant mye på overgangsmarkedet, og at en spiller som Gytkjær ikke er så voldsomt spennende. Til en viss grad så har jeg forståelse for at klubben gjør som de gjør, den økonomiske situasjonen tatt i betrakning. Vi har ikke råd til å bomme særlig på spillerkjøp (spesielt ikke på en spiller som koster litt), selv om vi har litt mer å gå på etter EL enn vi hadde i fjor. Gytkjær er et relativt sikkert valg. Han har prestert bra i TL, og vil sannsynligvis score en god del mer på et topplag som spiller offensivt. Samtidig må vi kanskje gamble noe for å ta steget opp på CL nivå igjen. Det er en vanskelig balansegang. Uansett er Gytkjær klar for klubben, og da skal han selvsagt støttes på lik linje med de øvrige spillerne, på samme måte som Rashani skal om han kommer. Så får vi dømme det sportslige apparatet som henter spillerne når vi ser hva han har prestert.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 09.01.2016 05:18    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Det som derimot er viktig - og avgjørende, er å se på hva slags type spiller det er. Hva er vedkommendes egenskaper, ferdigheter og hvordan spiller han fotball (type spillestil)? Det er spørsmålene man må vurdere. Det er det som avgjør om han vil lykkes i RBK. Antall mål, vellykkede pasninger og om vedkommende har vært mye reserve i forrige klubb, spiller liten rolle for karrieren i Rosenborg.

Dette er jeg helt enig i. Vi har hentet spillere som har lykkes i klubbe før og etter tiden hos oss som ikke har fungert, samtidig som vi har hentet "vrakgods" som har preget laget. Eksempelvis var det rimelig tungt med frustrasjon på forumet da vi hentet Strandberg, og de fleste kan vel enes om at Riski egentlig er en meget god fotballspiller. Konan blomstret og ble hjernen i et veldig mye bedre lag enn oss, mens Gamst som på sitt beste var en relativt markant skikkelse i Premier League i realiteten aldri ble noe mer enn en ressurs på treningsfeltet for oss.

Jeg føler meg rimelig sikker på at Rashani vil fungere langt bedre i et lag som spiller offensiv 4-3-3, på lik linje med at jeg regner med Riski finner seg til rette på et lag som har en offensiv midtbanerolle.

Rashani på lån er for meg en no-brainer. Han har vist at han er knallgod i TL-sammenheng, og på lån er det svært lite risiko.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 11.01.2016 11:36    Post subject: Reply with quote

http://www.bold.dk/fodbol...r-rashani/
Quote:

bold.dk erfarer, at Rashani sendes til den norske mesterklub Rosenborg på en etårig lejeaftale. Ifølge bold.dks oplysninger er der skrevet en købsoption ind i aftalen.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 11.01.2016 11:54    Post subject: Reply with quote

Supporterne ser ut til å være storfornøyde med det i kommentarfeltet, uten at det trenger å bety så mye for hvordan han vil prestere hos oss.
Back to top
danielsk
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 12:22    Post subject: Reply with quote

Spent på hvordan Rashani vil levere for oss. Synes han var god i Odd, men han burde ikke ha flyttet på seg i så ung alder for å ta en rolle som utfordrer i Brøndby. Spillere i hans alder utvikler seg best med tillit og spilletid.

Kan jo f.eks. tenke oss hvordan utviklingen til Midtsjø hadde sett ut om han hadde blitt i RBK istedenfor utlån til Sandnes Ulf og dersom han hadde blitt utfordrer til f.eks. Fellah eller Ulvestad i fjorårets sesong.
Back to top
Pokie
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 12:24    Post subject: Reply with quote

http://brondby.com/nyhed/...-rosenborg

Da var det offisielt

velkommen!
RBK

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 11.01.2016 12:35    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Supporterne ser ut til å være storfornøyde med det i kommentarfeltet, uten at det trenger å bety så mye for hvordan han vil prestere hos oss.

Mange som ville jublet om vi kvittet oss med Søderlund, Mikkelsen og Skjelvik før 2015-sesongen også. Nå selger vi dem for totalt 30 millioner, og folk er fortsatt usikre på hvor lurt det er.

Fotball er snodig sånn sett.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 11.01.2016 12:41    Post subject: Reply with quote

Har vi fått nytt bud på Skjelvik i 10-millionersklassen? Det har jeg ikke fått med meg.

Forøvrig positiv til Rashani, håper han flesker til

Last edited by jubajuba on 11.01.2016 12:43; edited 1 time in total
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 12:43    Post subject: Reply with quote

Hvor ser du det?

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
jubajuba
Rutinert

PostPosted: 11.01.2016 12:44    Post subject: Reply with quote

Hedon som skriver at vi selger de tre for totalt 30 millioner. Søder og Mikkelsen-salget gir i underkant av 20 såvidt jeg har skjønt.

Hedon virker å være mer informert enn de fleste, derfor jeg antok at han kanskje visste noe om Skjelvik.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 12:53    Post subject: Reply with quote

Søder for ca 14,5 og Mikkelsen for mellom 1 og 1,3 gir toppen 16 mill for disse to. Betyr det at noen har flesket til med ca 14 for Skjelvik? Dette vil jeg høre mer om!
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 11.01.2016 13:01    Post subject: Reply with quote

Nei nei, ingenting nytt om Skjelvik. Tenker på budet som kom i sommer, der sikkert halvparten som uttalte seg (inkludert RBK) var lunken til å selge for 10 mill.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Celzeron
Junior

PostPosted: 11.01.2016 13:25    Post subject: Reply with quote

Ønsker Elba velkommen til Rosenborg Smile Vet at han kommer til å gjøre alt han kan og gi alt for klubben, han har lenge ønsket å kunne spille i en klubb som utnytter 4-3-3 formasjon, det er her han føler seg vel og kan utfordre seg selv. blir spennende og følge med RBK i det neste året. Smile Tommel'n opp!
Back to top
TomH
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 13:38    Post subject: Reply with quote

Ser i det samme kommentarfeltet, som Attach kommenterte ut fra, at det også blir påpekt at Rashani ikke passet inn Brøndbys 442.

For øvrig mange kjente navn i Brøndby som fansen mener er "rett skit". Det kan virke som om de fleste av Brøndbys stjerner har slitt...

Last edited by TomH on 11.01.2016 14:40; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
gollumLAD legend
Veteran

PostPosted: 11.01.2016 13:42    Post subject: Reply with quote

Intervju fra RBK. https://www.youtube.com/w...oIZxlTK28c
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote:
JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet!

Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174
Back to top
Brakkebirger
Rutinert

PostPosted: 11.01.2016 13:50    Post subject: Reply with quote

Kjempespennende! Gleder meg til å se han spille
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 25, 26, 27  Next
Page 4 of 27

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb