|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.12.2015 02:29 Post subject: |
|
|
Tja, man finner i grunn "sytere" i de fleste fan-baser. Skal man finne sytere med verv derimot, være seg i idrettsklubber eller høyt opp i politikken, må man til Molde.
Ja, ja. Slike kåringer er omtrent like betydningsfulle som stoppeklokka til Solskjær. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Coma Junior

|
Posted: 23.12.2015 02:35 Post subject: |
|
|
Provosert Sløvekk..? RBK supportere våkner vel om morgenen, provosert over MFK, Molde By, Røkke, Solbakken, NFF og alle andre som ikke aksepterer at RBK fremdeles er hele Norges og verdens beste lag. det sjarmerende laget hvor alle er fra samme by og underkaster seg lektor Tørdal. Det toget har gått, mens dere har sett dere i speilet og trimmet barten. Kos deg med en kald en mens mens du venter på at Søderlund blir erstattet. Tell spillere i stallen.. ifølge adressa har RBK landets største stall, 29 spillere i stallen burde ærlig tatt tatt dere lenger i EL |
|
Back to top |
|
 |
Coma Junior

|
Posted: 23.12.2015 02:42 Post subject: |
|
|
Å diskutere sytere får du gjøre alene, Brutter`n er tar vel gull der også, sytpeisen
Gytkjær og Rashani på samme dag, omtrent som et dårlig kinderegg det. 1 ut og 2 inn, har dere råd til lønningene da, eller må Reitan eller andre åpne lommebøkene nok en gang ?
Kjøpeklubben i Trondheim kjenner ingen grenser - her er det bare å handle. Pengene står i kø.. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.12.2015 02:51 Post subject: |
|
|
2mas' oversikt teller 24, inkludert hospitanter og "utviklingsspillere". Adressa teller kanskje med de på utlån, men det er uansett et tall jeg sliter med å komme opp i.
Uansett bruker nok ikke den jevne RBKer så mye tid på å tenke på Molde. Men så lenge ordførere, klubbledere og andre skal lage A/S Prior av en fjær og gjøre klubb og fans til antikrist, blir man smått lei. Det virker å være en folkesjukdom i rosenes by å syte over alt som gjøres av RBK-ansatte og fans.
Det blir smått ironisk når en Molde-supporter av alle hevder at folk i Trondheim er sytete og lettprovoserte. Stein i glasshus, feie for egen dør, bjelken i eget øye, og alt det der.
Men, jeg skal ikke bruke mer tid på det. Det handler om en kåring og det inkluderer Molde. Det får være grenser for hva man skal bruke dyrebare sekunder av livet på.
EDIT: Så ikke siste innlegg før jeg postet, og må si du treffer godt på ironien din. Fotball-satire og meta-humor. Nesten så jeg tror du er en av oss! _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 23.12.2015 04:26 Post subject: |
|
|
Husk å skyt meg om jeg en dag begynner å poste på et Molde-forum. Har heldigvis litt mer ære i kroppen enda.
edit: hvis det finnes Molde-forum, vel og merke. Knapt noen som bryr seg, så det er vel heller tvilsomt. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 23.12.2015 06:33 Post subject: |
|
|
Coma, er ikke du journalist?
Jeg må si at du i såfall både skriver og debatterer på et så dårlig og usaklig nivå at jeg finner det særdeles vanskelig å forstå at du på noen som helst måte faktisk kan ha det som jobb. No offense, men du framstår mer som et fjorten år gammelt nettroll eller evt. en sur gammel grinpeis som igjennom et langt liv har opplevd altfor mye motgang, og som derfor benytter sjansen til å lire av deg så mye som mulig I løpet av så kort tid som mulig nå som Molde faktisk er helt ok. Måten du framstår på er uansett flau.
Hvis du bare har kommet inn hit for å provosere, finn deg noe annet å gjøre. Slik jeg ser det, har ikke du kommet inn hit for å debattere saklig overhodet. Da skjønner jeg ikke hvorfor du er her (i hvert fall ikke hvis du er journalist).
Og til dere andre her inne: kan vi ikke slutte å dra opp denne klubbtråden hver eneste gang det skrives en jævla nyhetsartikkel om MFK? Jeg er drittlei av å gå inn her og se denne tragiske tråden ligge I høyresida. Jeg skjønner ikke poenget. Jeg gir så dypt faen I Molde FK at det er vanskelig å sette ord på hvor lite jeg bryr meg om dem. Uansett hvor mange millioner Solskjær får til spillerkjøp og uansett hvem de møter I Europa osv så forblir det bare helt uinteressante diskusjoner. Det eneste jeg bryr meg om er Rosenborg, og hva Rosenborg driver med. Kan vi ikke derfor fokusere mer på det? Dette er et forum om Rosenborg, og så lenge Rosenborg Ballklub Gjør jobben sin så vil Molde uansett I lengden forbli en liten mygg I forhold til oss. Det har historien vist, og sånn skal der fortsette til evig tid. Vær så snill, gi nå litt F i hva media skriver om oss, forholdet til Molde osv. La meg gjenta: Det er Rosenborg dette forumet handler om!
Vi har langt viktigere ting å diskutere foran neste sesong enn å sitte her å småkrangle med grinete Moldensere. Det kan man heller gjøre på VGD. Neste år skal vi i CL-kvalik for faen! Da spiller det vel ingen verdens rolle hva et høkkertlag i nabofylket nomineres til i år!
Sånn, ferdig med min "rant". Vær oppmerksom på at dette skrives i påvirket tilstand klokken halv 6 etter et fuktig nachspiel, men jeg står uansett for det jeg skriver, også når jeg våkner edru midt på dagen en gang i "morgen".
Og god jul til dere alle forresten, måtte det bli en flott jul! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 23.12.2015 14:47 Post subject: |
|
|
Der satt den  |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 23.12.2015 15:39 Post subject: |
|
|
Jeg synes det kan være interessangt å diskutere molde selv om jeg naturligvis ønsker det går rett i dass med hele den pengedopede moralpolitiklubben. Orker ikke å diskurtere dem med moldesupportere dog.
Last edited by Aristoteles on 23.12.2015 15:54; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 23.12.2015 15:52 Post subject: |
|
|
Dew wrote: | hvis det finnes Molde-forum, vel og merke. Knapt noen som bryr seg, så det er vel heller tvilsomt. |
Er vel derfor han er her... |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 23.12.2015 17:30 Post subject: |
|
|
Coma wrote: | Provosert Sløvekk..? RBK supportere våkner vel om morgenen, provosert over MFK, Molde By, Røkke, Solbakken, NFF og alle andre som ikke aksepterer at RBK fremdeles er hele Norges og verdens beste lag. det sjarmerende laget hvor alle er fra samme by og underkaster seg lektor Tørdal. Det toget har gått, mens dere har sett dere i speilet og trimmet barten. Kos deg med en kald en mens mens du venter på at Søderlund blir erstattet. Tell spillere i stallen.. ifølge adressa har RBK landets største stall, 29 spillere i stallen burde ærlig tatt tatt dere lenger i EL |
Provosert over Molde ? Hvorfor det ? Et ferjeleie i Romsdalen hvor interessen er så skrøpelig at de få tilhengerne de har må ty til erkerivalens forum for å få til en diskusjon. Hvorfor skulle man la seg provosere av det ?
Hva resten av landet synes om RBK er meg egentlig revnende likegyldig. Det at folk utenfor Trøndelag misliker RBK ser jeg utelukkende som positivt. Det tyder på at vi gjør mye riktig. 7-8 av de 29 "A-Lagsspillerne" du sikter til er vel forøvrig juniorer fra egen ungdomsavdeling, og vi kan sikkert ta inn 10 til så du får et større tall å surre med. Molde blir vel neppe særlig mer konkurransedyktig de heller om de tar inn halve juniorlaget i A-stallen.
1/10 for forsøket. |
|
Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 23.12.2015 21:32 Post subject: |
|
|
Coma wrote: | Å diskutere sytere får du gjøre alene, Brutter`n er tar vel gull der også, sytpeisen
Gytkjær og Rashani på samme dag, omtrent som et dårlig kinderegg det. 1 ut og 2 inn, har dere råd til lønningene da, eller må Reitan eller andre åpne lommebøkene nok en gang ?
Kjøpeklubben i Trondheim kjenner ingen grenser - her er det bare å handle. Pengene står i kø.. |
Kjøpeklubb? Hele MFK er jo bygd på røkke sin formue, uten han hadde dere konkurrert om å komme foran Kristiansund i 1 div, kanskje ikke der en gang. Snakk om å miste gangsynet som supporter i en pengedopet klubb.
Måten du diskuterer på, er ikke verdig dette forumet. Du kan delta med saklige argumenter og komme med kritikk, men ikke slik enveis, mindreverdighetskompleksargumentasjon. |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 23.12.2015 23:32 Post subject: |
|
|
Coma du bør vell tenke litt på hvordan det generelt går i livet ditt når du bruker tiden på å logge inn på rbk supportere sitt forum for å spre galle. Skaff deg en positiv hobby eller gjør noe annet fornuftig. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |