English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jørgen Skjelvik
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 64, 65, 66  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 23.11.2015 17:03    Post subject: Reply with quote

Skjelvik er en viktig potet som vi bør unngå å selge
Back to top
View user's profile Send private message
uptherosens
Junior

PostPosted: 23.11.2015 17:10    Post subject: Ajax/PSV viser interesse Reply with quote

Uklart om journalisten har noe konkret: http://www.nettavisen.no/...62928.html
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 23.11.2015 17:36    Post subject: Reply with quote

Sportspressen har i det siste begynt med enda drøyere overskrifter. Nå er det tydeligvis greit å skrive at "spiller X er på vei til X klubb i X land" så lenge de klarer å finne et mikrorykte om at det har vært speidere på tribunen.

Det er absolutt ikke gitt at Skjelvik er på vei til Ajax eller at Midtsjø er på vei til Freiburg bare fordi de har hatt speider på tribunen. Speiderapparatet til disse klubben kartlegger mange, mange tusen spillere i året, de kjøper 2-8 av disse...
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 17:46    Post subject: Reply with quote

Det der er Nettavisen, da. En avis av og for koko-høyre.
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 17:53    Post subject: Reply with quote

Ikke akkurat noe nettavisen-spesifikt fenomen det der da. Sportsjournalistene er en utdøende rase, og består i dag stort sett av gamle gubber som lirer utav seg synsing og høyst subjektive tolkninger, helst i værste mening. De sitter halve uka og surfer facebook/twitter/instagram osv for å finne vås de kan lage sensasjons/skandaleoverskrifter av for å skrape sammen flest mulig klikk på nettsidene.

Aller værst er det rundt overgangsmarkedet, hvor de blåser opp ryktebørsene sine til latterlige dimensjoner, mens i realiteten stemmer kanskje 1% av det som står der. Resten er fullstendig svada.
Back to top
Oppmannen
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 19:40    Post subject: Reply with quote

Sløvsekken wrote:
De sitter halve uka og surfer facebook/twitter/instagram osv for å finne vås de kan lage sensasjons/skandaleoverskrifter av for å skrape sammen flest mulig klikk på nettsidene.

Her tror jeg du berører noe helt sentralt som dessverre ikke bare gjelder sportsjournalistene. Substans er underordnet jaget etter klikk!

Ellers er det jo riktig som det sies over. Ajax og Bundesliga-klubbene har et speidernettverk som gjør at de kartlegger utrolig mange spillere rundt om, men de kjøper jo ikke 500 spillere i hvert vindu for det. Tror nok også RBK kunne laget en lang liste over spillere man har sett uten å kjøpe. Torbjørnsen kunne sikkert listet opp 500 spillere bare i østre Burkina Faso om han gadd.
Jakobsen
Junior

PostPosted: 23.11.2015 20:10    Post subject: Ikke hold i ryktene. Reply with quote

Hei,

Jeg kan bekrefte for dere RBK'ere at Jørgen Skjelvik ikke ble speidet på av PSV Eindhoven. Min kontakt i PSV, som er sjefsspeideren deres, sa at han ikke var på kampen i går.

Mvh,
William Jakobsen
freelance scout
Back to top
ThePatriot
Junior

PostPosted: 23.11.2015 20:19    Post subject: Reply with quote

Kommer fra en 17 år gammel gutt som er selvutnevnt "scout" og tar tysk på VGS Rolling Eyes
https://www.linkedin.com/...n-64975072
Back to top
kentosd
Rutinert

PostPosted: 23.11.2015 20:20    Post subject: Reply with quote

Ny Messi?

Innehaver av innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb.
http://www.rbkweb.no/vis/13776

Si ifra når det trengs mer - www.facebook.com/forfylla
Back to top
Jakobsen
Junior

PostPosted: 23.11.2015 20:42    Post subject: Reply with quote

ThePatriot wrote:
Kommer fra en 17 år gammel gutt som er selvutnevnt "scout" og tar tysk på VGS Rolling Eyes

Haha, sant at jeg startet ung. Er 20 år forresten.
Er ferdig med VGS. Bra research Tommel'n opp!
Selvutnevnt? Hvis jeg ser fotballkamper og rapporterer til lag og agenter, hva vil du kalle det da? Rolling Eyes
Back to top
kris0stby
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 21:10    Post subject: Reply with quote

Jørgen har vokst veldig på meg. Har imponert i alle roller han har spilt i. I høst har han vært en av våre beste og mest stabile. Jeg våger meg til å si at han kanskje har vært den viktigste spilleren i laget denne sesongen. Uten ham hadde vi vært screwed da Tore ble skadet. En av dem som også har tatt nivået greitt i mot europeisk motstand.

Kommer det et høyt bud fra riktig klubb bør vi la ham gå. Men salget bør sitte langt inne. Og i lys av høstsesongen var budet i sommer faktisk alt for lavt.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 21:20    Post subject: Reply with quote

Noen ganger må man bare si det: Jacobsen, slutt å drit deg ut.
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 21:26    Post subject: Reply with quote

Jakobsen wrote:
ThePatriot wrote:

Selvutnevnt? Hvis jeg ser fotballkamper og rapporterer til lag og agenter, hva vil du kalle det da? Rolling Eyes

Tror vi må ta utspillet ditt med en klype salt, (lime?!) sitron og tequila, ref:https://twitter.com/williamjakobs1
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henri
Legende

PostPosted: 23.11.2015 21:32    Post subject: Reply with quote

kris0stby wrote:
Jeg våger meg til å si at han kanskje har vært den viktigste spilleren i laget denne sesongen

Jøss.
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 23.11.2015 21:39    Post subject: Reply with quote

Litt enig her. Uten Skjelvik hadde forsvarsfireren vært helt ute å kjøre denne sesongen. Dersom Selnæs, Mike eller Midtsjø hadde vært ute med en langtidsskade f.eks. ville ikke situasjonen vært så mye bedre tror jeg, men der finnes det i alle fall alternativer. Skjelvik er såpass viktig fordi han kan settes inn i tre forskjellige posisjoner, som også gjør det enklere å gjøre bytter på laget, fordi han kan gå rett inn i en annen posisjon. Han er ikke outstanding i noen av de, men gjør det bra nok. Når det er sagt er det kanskje ikke Skjelvik i seg selv som gjør at han har vært så viktig denne sesongen, men like mye en svak bredde i forsvaret som har gjort laget så avhengig av ham.
Back to top
Jakobsen
Junior

PostPosted: 23.11.2015 21:52    Post subject: Reply with quote

Largactyl wrote:
Jakobsen wrote:
ThePatriot wrote:

Tror vi må ta utspillet ditt med en klype salt, (lime?!) sitron og tequila, ref:https://twitter.com/williamjakobs1

Da det gjerne med karsk om det er det du vil, men her er min twitterkonto: https://twitter.com/williamjakobs1

Skjønner ikke hvorfor dere skalle rakke ned meg? Jeg laget bare denne kontoen for å fortelle dere at ryktet var funnet opp av en eller annen skrivesugen journalist og er ikke sant.
Back to top
ThePatriot
Junior

PostPosted: 23.11.2015 22:01    Post subject: Reply with quote

Jakobsen wrote:
Largactyl wrote:
Jakobsen wrote:
ThePatriot wrote:

Da det gjerne med karsk om det er det du vil, men her er min twitterkonto: https://twitter.com/williamjakobs1

Skjønner ikke hvorfor dere skalle rakke ned meg? Jeg laget bare denne kontoen for å fortelle dere at ryktet var funnet opp av en eller annen skrivesugen journalist og er ikke sant.

Oh, the irony...
Back to top
Jakobsen
Junior

PostPosted: 23.11.2015 22:13    Post subject: Reply with quote

ThePatriot wrote:
Jakobsen wrote:
Largactyl wrote:
Jakobsen wrote:
ThePatriot wrote:

Oh, the irony...

Oppfør deg, så sykt barnslig du er i argumentasjonen din.
Back to top
media
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 22:16    Post subject: Reply with quote

Enig i at Skjelvik har vært en av våre viktigste spillere i år. Han har ekstrem spisskompetanse - og jeg frykter at han blir den første eller andre spilleren som selges. Skjelvik og Selnæs er lagets juveler (og Helland når han er frisk) etter mitt syn ...
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.11.2015 22:28    Post subject: Reply with quote

Det er vanskelig å stole blindt på det Jakobsen kommer med, men vi trenger kanskje ikke å halshugge ham allerede nå. Ta det med en klype salt og gå videre.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 23.11.2015 22:51    Post subject: Reply with quote

Jeg synes 6-7 spillere har vært viktigere enn Skjelvik i år.
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 22:58    Post subject: Reply with quote

kevinpieter wrote:
Det der er Nettavisen, da. En avis av og for koko-høyre.

Jeg vet at mange medlemmer av koko-venstre føler ett mindreverdighetskompleks ovenfor de mer intelligente. Men tror du vi kan la være å blande politikk inn i fotballtråder her på forumet? jeg gjorde det selv en gang ved en feiltagelse. Setter pris på om vi kan holde oss til fotball og rosenborg generelt. Det er jo tross alt dette forumet er til for. Rosenborg som vi alle elsker.
Lisa Birgit Holst
Junior

PostPosted: 23.11.2015 23:39    Post subject: Reply with quote

tombur wrote:

Jeg vet at mange medlemmer av koko-venstre føler ett mindreverdighetskompleks ovenfor de mer intelligente.

Herlig å påberope seg høyere intelligens enn en meddebattant, og i samme setning vise at man ikke har forstått forskjellen på et/ett og ovenfor/overfor..... Embarassed
Back to top
tombur
Veteran

PostPosted: 23.11.2015 23:43    Post subject: Reply with quote

1proCent wrote:
tombur wrote:

Jeg vet at mange medlemmer av koko-venstre føler ett mindreverdighetskompleks ovenfor de mer intelligente.

Herlig å påberope seg høyere intelligens enn en meddebattant, og i samme setning vise at man ikke har forstått forskjellen på et/ett og ovenfor/overfor..... Embarassed

Jeg trodde de fleste var klar over at mange ikke tar rettskriving på ett nettforum høytidelig. Så feil kan man ta.
attach
Forumsjef

PostPosted: 23.11.2015 23:44    Post subject: Reply with quote

Da setter vi strek før det går lenger. Politikk og rettskriving er velkommen i Garderoben.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 64, 65, 66  Next
Page 33 of 66

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb