View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
jenssenc Senior
|
Posted: 28.07.2006 15:11 Post subject: |
|
|
Riseth som sentral midtbane......sett bort i fra Jan Gunnar det vel Riseth som har størst feilprosent i pasningsspillet sitt i Rosenborg. Man kan jo håpe at han kan trø til litt i duellene, men da blir han nok stort sett liggende på bakken og klage på hvor vondt og fælt alt er. Det ser ikke ut til at Tørum har tenkt å ha en konstruktiv midtbane i hvert fall...og tør Tettey gå på løp, Ørjan Berg har tross alt ikke kommet tilbake for å passe på ham...? |
|
Back to top |
|
 |
HeiaVincent Veteran

|
Posted: 28.07.2006 15:11 Post subject: |
|
|
Fart er noe LSK tåler dårlig. Kippe er så sakte, det er synd å se på. Duellstyrke derimot, hva er vitsen med lange baller opp mot LSK? Her vinner LSK. _________________ 4-4-3 |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 28.07.2006 15:22 Post subject: Rosenborg reiser seg |
|
|
Rosenborg reiser seg mot Lillestrøm...
Dere slår dem lett. Det er bare å demme opp for Mifsud, og ikke la Koren få plass på seg til å leke, sende passninger til Mifsud eller skyte fra distanse... resten av laget er ikke så mye å være redd for ;o) _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 28.07.2006 15:22 Post subject: |
|
|
NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2! _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 28.07.2006 15:40 Post subject: |
|
|
Hunk wrote: | NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2! |
Og hvem scorer målet for RBK? |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 28.07.2006 15:49 Post subject: |
|
|
Riseth på et syyyyyykt langskudd rett opp i vinkelen fra 30 meter. |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 28.07.2006 15:58 Post subject: |
|
|
He, he ja tenk hvis de begynner å score fra langdistanse også. Det hadde vært noe  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 28.07.2006 15:58 Post subject: |
|
|
Riseth på sentral midtbane ja. Tørum avslører seg som ei trist kjeks etter en dag som konstituert hovedtrener. Jeg blir helt matt |
|
Back to top |
|
 |
sander a Senior
|
Posted: 28.07.2006 16:09 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Riseth på sentral midtbane ja. Tørum avslører seg som ei trist kjeks etter en dag som konstituert hovedtrener. Jeg blir helt matt |
Kunne ikke sagt det bedre selv. |
|
Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 28.07.2006 16:09 Post subject: Rosenborg-Lillestrøm |
|
|
Har vi solgt Skjelbred?? Man skulle jo tro de slik som start oppstillinga foran LSK kampen ser ut. Strand på H, Indreløper Per Sentralt og Tettey på V. Indreløper! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.07.2006 16:12 Post subject: |
|
|
Lille-Per er fortsatt ikke helt frisk etter halsbetennelse, og ga seg halvveis ut i treninga i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 28.07.2006 16:45 Post subject: |
|
|
Hvorfor ikke starte med Kone? Han scorte mot start, og mener dette burde gi han en ny sjanse fra start. Han har bedre teknikk en ivers, og kanskje han kan leke seg litt med det ikke så altfor raske lsk-forsvaret. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 28.07.2006 16:59 Post subject: |
|
|
meyer_rbk wrote: | Hvorfor ikke starte med Kone? |
Fordi [sett inn RBK-trener-logikk her]. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 28.07.2006 17:05 Post subject: |
|
|
Regner med at det blir ganske tomt på tribunen til søndag, ser ut som om folk har gitt opp laget allerede. SE TIL HELVETE OG MØT OPP OG STØTT LAGET SOM FAEN! _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 28.07.2006 17:06 Post subject: |
|
|
Fordi Iversen tydeligvis blir grinete når han ikke får starte og da kan han plutselig ønske å bli solgt, og det må de da igjen etterkomme. Iversen er høyt i RBK-hiearkiet, da han jo tross alt er sønn av sin far, derfor skal det ekstra mye til for å skubbe han ut av laget. Pluss at han er mye eldre enn Kone da, det er jo en klar fordel. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 28.07.2006 17:11 Post subject: |
|
|
Mot Start spilte vi vekk ballen for ofte, og fikk dumme overganger i mot oss. Vidar kan være med på å stablisere laget. Jeg er sikker på at han kan gjøre en god jobb på midten, sier Knut Tørum til rbkweb.no.
Og hvem er det som i kamp etter kamp bommer på flest pasninger hos RBK? Jo, Vidar Riseth, som nå settes inn sentralt på midtbanen for at vi ikke skal få 'dumme' overganger mot oss.  |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 28.07.2006 17:19 Post subject: |
|
|
Slapp av, folkens. La kampen spilles først. Blir spennende å se hvordan min kjære slektning Vidar gjør det som sentral midtbane - selv tror jeg på ingen måte det kommer til å bli verre enn det har vært der det siste året. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.07.2006 17:26 Post subject: |
|
|
Det virker ikke som om trenerne (lenger) ser på Tettey som et alternativ sentralt. Dermed sto nok valget mellom Solli og Riseth, og jeg er egentlig fornøyd med at de velger sistnevnte. |
|
Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 28.07.2006 17:27 Post subject: |
|
|
Jeg tror faktisk jeg ville satt Steffen på Riseths plass og Kone som midtspiss. En litt offensiv Steffen på midten kunne vært moro å se. Synes det mønstres et defensivt lag... Riseth på midten er etter min mening å gripe etter halmstrå  _________________
a sphincter says what? |
|
Back to top |
|
 |
Peto Senior
|
Posted: 28.07.2006 18:07 Post subject: Hei! |
|
|
Da jeg bor ved Gardermoen og har ferie nå var jeg og så LSK trene idag. LSK kjørte 2 økter en kl. 11.00 og den andre kl. 15.00. På begge treningsøktene var det stor aggresivitet og høyt balltempo. Og de trente påfallende mye på dødballer. Både Frode Kippe og Olivier Occean fant ofte nettmaskene og både Robert Koren å Pål Strand slo millimeterpasninger mot pannebrasken til Oliver Occean. Uwe Røsler var som vanlig myndig og hadde streng kontroll på hva som skjedde på treningsfeltet. Det ble flere ganger gjentatt fra sidelinjen om Søndagens match i Trondheim og at nå skulle RBK tas en gang for alle. Syntes LSK kjørte harde økter i og med at det bare er 2 dager til kamp i Trondheim. Ellers så var Michael Mifsud på hugget. Ekstremt hurtig på små rom og trange flater. Drister meg til å påstå at denne Mifsud er kanskje tippeligaens raskeste spiller (40 m på 4,63). Han må ikke få store rom å løpe i da er jeg redd RBK forsvaret kan få problemer. Gleder meg veldig til kampen på Søndag! Er det noen som har sett RBK trene idag og hvordan situasjonen er i laget foran Søndagens kamp? |
|
Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 28.07.2006 18:57 Post subject: |
|
|
At Kone ikke får lov til å starte er en katastrofe. Han trenger å spille kamper for virkelig å spille seg i form, han har bevist at han kan score mål, men får bare sporadisk lov til å prøve seg i kamp. Etterpå spør vi hvorfor så mange av kjøpene til rbk viser seg å være bomkjøp........ Hva slags holdning er det ovenfor nye spillere å vise dem at så lenge de har vært i rbk en stund så får de nærmest ubegrenset med tillit uansett hvor elendig de spiller og er du eks rbk'er som er hentet tilbake så gjelder det samme. Er du helt ny i klubben og særlig fra et annet land enn skandinavia så har de å spille til 8 - 10 på børsen i den ene kampen de starter ellers må de regne med å vente en evighet før de muligens får en ny sjanse............
Det kjøres på med de samme spillerne i roller hvor de egentlig ikke hører hjemme, derfor mener jeg trenerne gjør en elendig jobb. De gir da signaler om at spillerne egentlig er gode nok, ergo er trenerne for dårlige. Prøver de med nye spillere og eller unge spillere så kan man forvente varierende resultater da disse trenger tid. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 28.07.2006 23:44 Post subject: |
|
|
SverreBrandhaug wrote: | Hunk wrote: | NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2! |
Og hvem scorer målet for RBK? |
Tror iversen på straffe..
Etter en stygg felling av Braaten. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
fifa06 Senior
|
Posted: 29.07.2006 12:01 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Lille-Per er fortsatt ikke helt frisk etter halsbetennelse, og ga seg halvveis ut i treninga i dag. |
ok |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 29.07.2006 12:19 Post subject: |
|
|
Noen ord fra Rössler i dagens Adressa, ikke at jeg liker fyren, men kanskje noe enhver bør tenke litt på for å fyre seg opp til kampen i morgen?
Rosenborgs æra over?
Kom på kamp i morgen og støtt laget!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 29.07.2006 13:30 Post subject: |
|
|
Det er vel litt sent å uttale at RBKs æra er over. |
|
Back to top |