English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - Lillestrøm
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
jenssenc
Senior

PostPosted: 28.07.2006 15:11    Post subject: Reply with quote

Riseth som sentral midtbane......sett bort i fra Jan Gunnar det vel Riseth som har størst feilprosent i pasningsspillet sitt i Rosenborg. Man kan jo håpe at han kan trø til litt i duellene, men da blir han nok stort sett liggende på bakken og klage på hvor vondt og fælt alt er. Det ser ikke ut til at Tørum har tenkt å ha en konstruktiv midtbane i hvert fall...og tør Tettey gå på løp, Ørjan Berg har tross alt ikke kommet tilbake for å passe på ham...?
Back to top
View user's profile Send private message
HeiaVincent
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 15:11    Post subject: Reply with quote

Fart er noe LSK tåler dårlig. Kippe er så sakte, det er synd å se på. Duellstyrke derimot, hva er vitsen med lange baller opp mot LSK? Her vinner LSK.
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 28.07.2006 15:22    Post subject: Rosenborg reiser seg Reply with quote

Rosenborg reiser seg mot Lillestrøm...

Dere slår dem lett. Det er bare å demme opp for Mifsud, og ikke la Koren få plass på seg til å leke, sende passninger til Mifsud eller skyte fra distanse... resten av laget er ikke så mye å være redd for ;o)
keschaa
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 15:22    Post subject: Reply with quote

NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2!
SverreBrandhaug
Rutinert

PostPosted: 28.07.2006 15:40    Post subject: Reply with quote

Hunk wrote:
NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2!

Og hvem scorer målet for RBK?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
oddrane
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 15:49    Post subject: Reply with quote

Riseth på et syyyyyykt langskudd rett opp i vinkelen fra 30 meter.
Back to top
SverreBrandhaug
Rutinert

PostPosted: 28.07.2006 15:58    Post subject: Reply with quote

He, he ja tenk hvis de begynner å score fra langdistanse også. Det hadde vært noe Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Henri
Legende

PostPosted: 28.07.2006 15:58    Post subject: Reply with quote

Riseth på sentral midtbane ja. Tørum avslører seg som ei trist kjeks etter en dag som konstituert hovedtrener. Jeg blir helt matt
Back to top
sander a
Senior

PostPosted: 28.07.2006 16:09    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
Riseth på sentral midtbane ja. Tørum avslører seg som ei trist kjeks etter en dag som konstituert hovedtrener. Jeg blir helt matt

Kunne ikke sagt det bedre selv.
Back to top
fifa06
Senior

PostPosted: 28.07.2006 16:09    Post subject: Rosenborg-Lillestrøm Reply with quote

Har vi solgt Skjelbred?? Man skulle jo tro de slik som start oppstillinga foran LSK kampen ser ut. Strand på H, Indreløper Per Sentralt og Tettey på V. Indreløper!
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.07.2006 16:12    Post subject: Reply with quote

Lille-Per er fortsatt ikke helt frisk etter halsbetennelse, og ga seg halvveis ut i treninga i dag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pirlo
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 16:45    Post subject: Reply with quote

Hvorfor ikke starte med Kone? Han scorte mot start, og mener dette burde gi han en ny sjanse fra start. Han har bedre teknikk en ivers, og kanskje han kan leke seg litt med det ikke så altfor raske lsk-forsvaret.
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 16:59    Post subject: Reply with quote

meyer_rbk wrote:
Hvorfor ikke starte med Kone?

Fordi [sett inn RBK-trener-logikk her].
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 17:05    Post subject: Reply with quote

Regner med at det blir ganske tomt på tribunen til søndag, ser ut som om folk har gitt opp laget allerede. SE TIL HELVETE OG MØT OPP OG STØTT LAGET SOM FAEN!
Johnny W
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 17:06    Post subject: Reply with quote

Fordi Iversen tydeligvis blir grinete når han ikke får starte og da kan han plutselig ønske å bli solgt, og det må de da igjen etterkomme. Iversen er høyt i RBK-hiearkiet, da han jo tross alt er sønn av sin far, derfor skal det ekstra mye til for å skubbe han ut av laget. Pluss at han er mye eldre enn Kone da, det er jo en klar fordel.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 17:11    Post subject: Reply with quote

Mot Start spilte vi vekk ballen for ofte, og fikk dumme overganger i mot oss. Vidar kan være med på å stablisere laget. Jeg er sikker på at han kan gjøre en god jobb på midten, sier Knut Tørum til rbkweb.no.

Og hvem er det som i kamp etter kamp bommer på flest pasninger hos RBK? Jo, Vidar Riseth, som nå settes inn sentralt på midtbanen for at vi ikke skal få 'dumme' overganger mot oss. Rolling Eyes
Back to top
blubbin
Rutinert

PostPosted: 28.07.2006 17:19    Post subject: Reply with quote

Slapp av, folkens. La kampen spilles først. Blir spennende å se hvordan min kjære slektning Vidar gjør det som sentral midtbane - selv tror jeg på ingen måte det kommer til å bli verre enn det har vært der det siste året.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 28.07.2006 17:26    Post subject: Reply with quote

Det virker ikke som om trenerne (lenger) ser på Tettey som et alternativ sentralt. Dermed sto nok valget mellom Solli og Riseth, og jeg er egentlig fornøyd med at de velger sistnevnte.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Keef
Senior

PostPosted: 28.07.2006 17:27    Post subject: Reply with quote

Jeg tror faktisk jeg ville satt Steffen på Riseths plass og Kone som midtspiss. En litt offensiv Steffen på midten kunne vært moro å se. Synes det mønstres et defensivt lag... Riseth på midten er etter min mening å gripe etter halmstrå Confused

a sphincter says what?
Back to top
Peto
Senior

PostPosted: 28.07.2006 18:07    Post subject: Hei! Reply with quote

Da jeg bor ved Gardermoen og har ferie nå var jeg og så LSK trene idag. LSK kjørte 2 økter en kl. 11.00 og den andre kl. 15.00. På begge treningsøktene var det stor aggresivitet og høyt balltempo. Og de trente påfallende mye på dødballer. Både Frode Kippe og Olivier Occean fant ofte nettmaskene og både Robert Koren å Pål Strand slo millimeterpasninger mot pannebrasken til Oliver Occean. Uwe Røsler var som vanlig myndig og hadde streng kontroll på hva som skjedde på treningsfeltet. Det ble flere ganger gjentatt fra sidelinjen om Søndagens match i Trondheim og at nå skulle RBK tas en gang for alle. Syntes LSK kjørte harde økter i og med at det bare er 2 dager til kamp i Trondheim. Ellers så var Michael Mifsud på hugget. Ekstremt hurtig på små rom og trange flater. Drister meg til å påstå at denne Mifsud er kanskje tippeligaens raskeste spiller (40 m på 4,63). Han må ikke få store rom å løpe i da er jeg redd RBK forsvaret kan få problemer. Gleder meg veldig til kampen på Søndag! Er det noen som har sett RBK trene idag og hvordan situasjonen er i laget foran Søndagens kamp?
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 28.07.2006 18:57    Post subject: Reply with quote

At Kone ikke får lov til å starte er en katastrofe. Han trenger å spille kamper for virkelig å spille seg i form, han har bevist at han kan score mål, men får bare sporadisk lov til å prøve seg i kamp. Etterpå spør vi hvorfor så mange av kjøpene til rbk viser seg å være bomkjøp........ Hva slags holdning er det ovenfor nye spillere å vise dem at så lenge de har vært i rbk en stund så får de nærmest ubegrenset med tillit uansett hvor elendig de spiller og er du eks rbk'er som er hentet tilbake så gjelder det samme. Er du helt ny i klubben og særlig fra et annet land enn skandinavia så har de å spille til 8 - 10 på børsen i den ene kampen de starter ellers må de regne med å vente en evighet før de muligens får en ny sjanse............
Det kjøres på med de samme spillerne i roller hvor de egentlig ikke hører hjemme, derfor mener jeg trenerne gjør en elendig jobb. De gir da signaler om at spillerne egentlig er gode nok, ergo er trenerne for dårlige. Prøver de med nye spillere og eller unge spillere så kan man forvente varierende resultater da disse trenger tid.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 28.07.2006 23:44    Post subject: Reply with quote

SverreBrandhaug wrote:
Hunk wrote:
NA. skeptisk.
Tror LSk vinner 1-2!

Og hvem scorer målet for RBK?

Tror iversen på straffe..
Etter en stygg felling av Braaten.
fifa06
Senior

PostPosted: 29.07.2006 12:01    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Lille-Per er fortsatt ikke helt frisk etter halsbetennelse, og ga seg halvveis ut i treninga i dag.

ok
Back to top
ace
Veteran

PostPosted: 29.07.2006 12:19    Post subject: Reply with quote

Noen ord fra Rössler i dagens Adressa, ikke at jeg liker fyren, men kanskje noe enhver bør tenke litt på for å fyre seg opp til kampen i morgen?

Rosenborgs æra over?

Kom på kamp i morgen og støtt laget! RBK
Skammels10
Veteran

PostPosted: 29.07.2006 13:30    Post subject: Reply with quote

Det er vel litt sent å uttale at RBKs æra er over.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next
Page 2 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb