View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
tomzi Junior

|
Posted: 08.08.2004 20:08 Post subject: Ka syns du om Dorsin å Braaten? |
|
|
Kjøpe av Dorsin å Braaten va et bra kjøp..Å dæm score mot d næst "bæste" lage i Tippeligaen...D syns æ va konge ..Ka me du  _________________ Å Rosenborg, å Rosenborg
Vi ofre alt for Troillongan
Sjøl om det rægne, blæs og snør
Følle vi Troillan te vi dør
For vi har vunne tolv på rad
Og flere gull det ska vi ha |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2004 20:15 Post subject: |
|
|
De spillede begge 2 godt idag jeg håber at de begge starter på Onsdag ! _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 08.08.2004 20:25 Post subject: |
|
|
Formkurva peke definitivt oppover
Veldig morsomt og viktig at Dorsin og Braaten skåra. Ikke dumme kjøp det nei.  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Erik87 Proff
|
Posted: 08.08.2004 20:27 Post subject: |
|
|
Sett litt for lite av braaten til å bli skikkelig imponert enda!
men Dorisn er et kjempekjøp! _________________ ----{ROSENBORG}---- |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 08.08.2004 20:36 Post subject: |
|
|
Nei, har ikke sett så mye av braaten ennå, men i den tiden han fikk spille i kveld gjorde han det bra. Først legger han opp til Storflor på 3-1 målet og like etter skårer han selv. Lover godt ihvertfall. _________________
|
Back to top |
|
 |
Elisabeth Junior
|
Posted: 08.08.2004 22:10 Post subject: |
|
|
Disse spillerkjøpene er et skritt i riktig retning altså! |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 08.08.2004 23:31 Post subject: |
|
|
Enig i det, disse spillerne kommer til å utvikle seg bare bedre og bedre, bare håper vi ikke mister de for fort til utlandet, hadde vært digg å hatt dem et par år fremover..
Synest vi skal prøve Russel på høyre kant også, tror han kan være god offansiv.. |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 08.08.2004 23:58 Post subject: |
|
|
Braaten er klart et godt kjøp..... men jeg tror Dorsin er et enda bedre....
Jeg ser for meg at Dorsin blir så god at storklubbene krangler om han.... chelsea og real madrid skraper sammen det de har av penger for å legge inn et bud ILAG.... chelsea bruker han en uke, og real madrid den andre uken...... dette blir bare konge altså  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 09.08.2004 00:32 Post subject: |
|
|
Må prestere på Rosenborg vettu, og det gjør de. Selv om de ikke har spilt mange kamper. Nå blir det hardere kamp om plassene, det blir bra  |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 09.08.2004 01:23 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | . chelsea bruker han en uke, og real madrid den andre uken...... dette blir bare konge altså  |
Da er de jammen meg desperate også ja  _________________
|
Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 09.08.2004 01:37 Post subject: |
|
|
Må si jeg likte scoringslisten i dag. Frode, Storflor, Dorsin og Braaten. neiånei
Den er vakker rett og slett !
Har virkelig tro på fremtiden etter kampen i dag! _________________ Life is good, life is fotball |
|
Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 09.08.2004 04:36 Post subject: storflor |
|
|
Det som gledet meg mest var faktisk maalet til Storflor. hvis han fortsetter saann, skal det bli vanskelig aa moete rbk i framtiden. Vi trenger en god spiller paa hans plass!
Det ENESTE som er synd er at brattbakk ikke fikk maalet sitt. Jeg gleder meg saa innmari til det skjer! _________________ Svein Sjovold |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 09.08.2004 14:26 Post subject: |
|
|
Veldig enig! Målet til Storflor var kanskje det viktigste, hvis vi tenker på fortsettelsen. Så jo tydelig at han sprudlet etter det, og selvtilliten er nå på vei oppover. Brattbakk vet vi jo er vaksinert mot å score, men bobla må jo sprekke snart... Håper bare at det kommer på Lerkendal...
Når det gjelder Bråthen og Dorsin var de strålende!!! Gleder meg til fortsettelsen utover høsten  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.08.2004 17:37 Post subject: Re: storflor |
|
|
ssjovold wrote: | Det ENESTE som er synd er at brattbakk ikke fikk maalet sitt. Jeg gleder meg saa innmari til det skjer! |
Fint at også neste seriekamp er på Lerkendal. Hadde vært synd om det 160. målet hadde kommet på Røkkeløkka, spør du meg... |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 09.08.2004 17:40 Post subject: Re: storflor |
|
|
2mas wrote: | ssjovold wrote: | Det ENESTE som er synd er at brattbakk ikke fikk maalet sitt. Jeg gleder meg saa innmari til det skjer! |
Fint at også neste seriekamp er på Lerkendal. Hadde vært synd om det 160. målet hadde kommet på Røkkeløkka, spør du meg... |
Brattbakk får ikke lov til å skåre der, med mindre han allerede har slått rekorden . _________________
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.08.2004 18:09 Post subject: |
|
|
RBK4EVER wrote: | Braaten er klart et godt kjøp..... men jeg tror Dorsin er et enda bedre.... |
Det er jeg enig i. Dorsin har allerede imponert (de mest oppdaterte i) Fotball-Europa med å komme på allstar-laget i U21-EM, og har fortsatt 15 år som toppspiller foran seg.
Heldigvis for oss, virker det ut som at han stortrives i Trondheim og RBK. Håper vi får beholde ham lengst mulig!
PS! Sang til bruk på onsdag:
Carola: Mickey
Oh Mickey, Mickey
Hey Mickey
Du är helt okej
Hey Mickey!
(Ja, jeg så tipset først på kjernen.com! ) |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 09.08.2004 22:34 Post subject: |
|
|
Dorsin kommer til å blomstre opp, og desverre mister vi vel han om ikke så lenge, men heldigvis sikkert for en god slump med penger....  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
DIF-Sthlm Junior

|
Posted: 09.08.2004 22:35 Post subject: |
|
|
Ni får gärna sälja tillbaka Dorsin till oss i Djurgården  |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 09.08.2004 22:46 Post subject: |
|
|
HAHA..!!!! tror nok ikke det..... kanskje vi vurderer et bud på over 100 millioner.....  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.08.2004 22:57 Post subject: |
|
|
Apropos Djurgår'n: Svensk media la merke til Micke i går kveld:
En ovan målskytt har presenterat sig i den norska ligan.
Mikael Dorsin gjorde sitt första mål för Rosenborg - och avgjorde matchen mot Lilleström.
Den förre Djurgårdaren Mikael Dorsin verkar ha blivit varm i kläderna i norska mästarlaget Rosenborg.
I går slog han in 2-1-målet mot Lilleström, med bara tio minuter kvar av matchen.
Dorsin var på rätt plats vid rätt tidpunkt och kunde slå in returen på Fredrik Winsnes skott.
Läs mer: Mikael Dorsin och Christoffer Andersson nätade i norsk målkavalkad
...det skal sies at det var Storflor som skjøt i stolpen før Mickes scoring. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 10.08.2004 00:37 Post subject: |
|
|
hehe... Er nok en del som ikke er helt oppdatert på området ja  _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.08.2004 08:34 Post subject: |
|
|
Men dog med noe norskere tekst.
Ã…, Micke, Micke, hey
Micke, du e helt okei
Hey Micke!
Hey Micke! |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 10.08.2004 11:30 Post subject: Re: storflor |
|
|
2mas wrote: | ssjovold wrote: | Det ENESTE som er synd er at brattbakk ikke fikk maalet sitt. Jeg gleder meg saa innmari til det skjer! |
Jeg for min del gleder meg veldig til han scorer, da slipper vi al det maset om den jævla scoringa.. håper han scorer 2 mål i neste kamp, sånn at den diskusjonen kan gå ut av verden. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 10.08.2004 11:33 Post subject: |
|
|
Som Ola sa, "Jeg håper han heller konsentrerer seg om skåring nr 200." |
|
Back to top |