English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
St. Etienne - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var best?
Hansen
0%
 0%  [ 1 ]
Svensson
3%
 3%  [ 8 ]
Eyjolfsson
4%
 4%  [ 10 ]
Skjelvik
0%
 0%  [ 0 ]
Midtsjø
0%
 0%  [ 1 ]
Jensen
1%
 1%  [ 3 ]
Selnæs
43%
 43%  [ 87 ]
Konradsen
0%
 0%  [ 1 ]
Helland
0%
 0%  [ 0 ]
Søderlund
33%
 33%  [ 67 ]
Mikkelsen
11%
 11%  [ 23 ]
Total Votes : 201

Author Message
JellyFish
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:38    Post subject: Reply with quote

Hansen: 6
Svensson: 6
Holmar: 7
Skjelvik: 5
Midtsjø: 5
Jensen: 6
Selnæs: 8
Konradsen: 5
Helland: 4
Søderlund: 8 BB
Mikkelsen: 7

EDIT: Oppjusterte Helland fra 3 til 4. Fikk ikke allverden å jobbe med, uansett en dårlig kamp fra Helland.

Last edited by JellyFish on 17.09.2015 23:39; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send private message
Lillebjørn
Veteran

I forhold til ballmiss til RBK kontra MFK: Sammenlign hvor god tid vi fikk med ballen ifht Molde. St. Etienne er et bedre lag enn Fenerbache, fallerte PLspillere og Tyrkiske middelmådigheter var faktisk en sjokkerende dårlig cocktail.
Back to top
1917rbk
Junior

Aj aj..Midtsjø skal opp på hesten sier han til rbk.no
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2015 23:41    Post subject: Reply with quote

Skullerud skryter av at Liverpool fikser uavgjort borte mot Bordeaux som ligger på 13.plass i Frankrike. St. Etienne ligger nr. 4. Det setter vår prestasjon i perspektiv.

Riktignok tidlig i sesongen der, men likevel.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:41    Post subject: Reply with quote

Hansen: 6
Svensson: 6
Holmar: 7
Skjelvik: 5
Midtsjø: 5
Jensen: 7
Selnæs: 7
Konradsen: 6
Helland: 5
Søderlund: 7
Mikkelsen: 7 BB

Bra kamp av RBK etter min mening, vanskelig bortebane, fantastiske (!) supportere og et godt lag.
Holmar hadde fort blitt BB for meg om han ikke hadde klønet det til på slutten, men alt i alt så er jeg selvfølgelig storfornøyd med 1 poeng:)

OG vi topper gruppa Neutral Cool Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2015 23:45    Post subject: Reply with quote

Merkelig følelse etter denne kampen. Uavgjort er jeg i utgangspunktet dritfornøyd med, men det blir litt bittert når vi mister ledelsen, og spesielt når det er så unødvendig.

Jeg tar allikevel med meg mye positivt; vi matcher et godt europeisk lag på bortebane, scorer mål, og tar poeng selv med en veldig alternativ backrekke. Når alle lag i gruppa står med ett poeng etter første runde, er alt naturligvios åpent. Et par seire hjemme, og et par poeng til borte, så har vi faktisk sjansen på avansement.

Børs:

Hansen - 6. Får ikke de store prøvelsene, men redder det han skal. Stort sett trygg i det han gjør. Et par småfeil i igangsettingene, men ellers solid.

Svensson - 6. Som alltid disiplinert og hardtarbeidende, men sliter spesielt i første del av kampen med vingen sin, spesielt på fart. Får bedre kontroll utover i kampen. Scorer i en utrolig viktig kamp, og gjør vel med det sitt første mål som høyreback?

Holmar - 7. Er uryddig i starten og lager et veldig unødvendig straffespark, men er ellers bunnolid. Stopper overganger ved å rykke ut tidlig, og vinner det meste av dueller i felt. Setter offside-linja eksemplarisk. En av våre beste i dag.

Skjelvik - 4. Viser seg ikke all verden defensivt, og gjør mange skumle valg med ball, som fører til flere farlige brudd imot. Har et par OK offensive involveringer.

Midtsjø - 3. Er ingen back. Sliter voldsomt i det defensive, og er nærmest konstant feilplassert og/eller på etterskudd på angrep imot. Det meste St. Etienne skapte skjedde på høyresiden, noe Midtsjø må ta en god del av skylda for. Er mer med offensivt mot slutten, hvor han spiller seg opp en del. Jeg tror faktisk vi med hell kunne brukt en av de defensive ungguttene i stedet, spesielt på bortebane hvor det defensive er svært viktig.

Selnæs - 6. Bruker litt for mye tid med ball i første omgang, og blir med det for lett fratatt ballen. Spiller seg kraftig opp etter pause når trøkket og organiseringa i StE. sprekker opp noe. Har fortsatt noen steg å ta i forhold til tid med ball under press mot god motstand om han vil lykkes i større ligaer.

Jensen - 6. God. Jobber hardt og mister ballen lite. Vanskelig å ta fra ballen uten at det blir frispark. Har noen feilvalg når han skal spille fra seg ballen; virker faktisk som om han ikke har særlig til overs for Helland for tida, som andre også har vært inne på tidligere. Krem-assist til Mikkelsen.

Konradsen - 3. Mister ballen mye, og sliter med å passere med ball. Ser ut til å ha en tendens til å overspille noe. Fint løp men elendig avslutning i det som burde vært 1-3. Preger kampen i det hele tatt svært lite. Vi hadde hatt mye igjen for å ha Midtsjø her i dag i stedet, vil jeg tro - mulig vi faktisk hadde vært styrket et par hakk om Konradsen og Midtsjø hadde byttet posisjon.

Mikkelsen - 6. Scorer igjen mål, og må sies å være en av våre jevneste og viktigste mot internasjonal motstand. Flink i løp og mottak, og tør å avslutte selv, med jevnt over god ro i disse posisjonene. Blir fortsatt litt veik i det defensive, og er kanskje litt for usynlig utover spisskompetansen som bakromstrussel.

Helland - 4. Får til lite i dag, men har dessverre også lite ballkontakt da han ikke brukes når han har sjansen. "Skjermer" inn Mikkelsens mål med fysikken. Utfordrer mye når han kan, men med lite hell. Usikker på om dette skyldes en generell formdupp, eller om han faller litt igjennom mot hakket vassere motstand enn i Tippeligaen , da han heller ikke har vært bra i hjemlig liga de siste kampene.

Søderlund - 7. Fantastisk jobbing, som vi har blitt vant med. Bruker fysikk og krefter på å holde ball, og lar seg ikke dytte rundt av noen. Får på sedvanlig vis utrolig lite gratis av dommere. Assisten til Svensson er verdensklasse; kjemper frem en kontrollert tilrettelegging i kamp med to mann som river og sliter. Godt løp og avslutning på offside-målet, som jeg synes så tvilsom ut, uten å være kategorisk.

Yanni - 5. Jobber hardt både offensivt og defensivt, uten å hanke inn hverken de store plussene eller minusene. Kommer inn såpass seint at han kanskje bør tørre utfordre mer på egen hånd.
abjoern
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:46    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
St. Etienne hadde knust både Molde og Fenerbache.

Synes ikke vi har grunnlag for å si at St. Etienne hadde knust Fenerbahce. Fenerbahce har jo i utgangspunktet CL-nivå, spesielt med stallen de har til rådighet. Virker som om mange lot seg imponere voldsomt av et helt normalt europeisk nivå på balltempo og individuelle ferdigheter. Jeg vil vel til og med påstå at St.Etienne manglet brodd i angrepet. De er et godt lag, jeg er helt enig, og jeg skjønner meg ikke på de som føler seg sikre på at vi tar dem på Lerkendal slik vi fremstår for tiden, men i dag bidro vi godt til at de dominerte som de gjorde i flere 15-minuttersperioder.

Skjønner at enkelte synes det blir for negativt, men foretrekker å kalle en spade for en spade. Vi er gode i enkelte faser av spillet og nokså/direkte dårlige i andre faser av spillet.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:53    Post subject: Reply with quote

Forskjellen på st.etienne og fenerbache er at sistnevnte har et lag med tyrkere påfylt med egoistiske has-beens som klager med en gang det går litt trått.
ST.Etienne er arbedierlaget i frankrike, et lag som aldri legger seg. Hadde St.etienne hatt 1-1 mot molde i 45 minutt hadde de jobbet inn en seier. Mens fener klager, syter, og bytter formasjon til mest mulig dårlige spisser...Fernandao, come on. Aldri hatt en god scoringssesong i sitt liv.
Back to top
bommel
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:54    Post subject: Reply with quote

Faktum er at alle lagene i Molde sin gruppe ville slitt med å gått videre fra vår. Ajax er en spøk, enhver nordisk toppklubb kunne fått et gødt resultat mot de. Celtic er kanskje et bittelite hakk bedre enn Malmø, sett over to kamper, men gud bedre - de er ikke noe å skrive hjem over.

Last edited by bommel on 17.09.2015 23:55; edited 1 time in total
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2015 23:55    Post subject: Reply with quote

Egentlig lite interessert i å debattere akkurat det der da vi aldri vil lande på noen konklusjon likevel. Fenerbache så i hvert fall fryktelig seige ut nå. Det er spillere der med iboende kvaliteter, men det hadde hjulpet lite også mot St. Etienne i dag.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:56    Post subject: Reply with quote

Hvorfor disse Molde ikveld, egentlig?

Når de først måtte nå gruppespillet (dessverre), betyr det ikke så mye at de tar en skrell her og der. Bra for Norge sin rangering, tross alt. Ikveld gleder jeg meg heller over et godkjent resultat på bortebane i Europa mot et av de beste lagene i Frankrike, vel vitende om at vi har en del å gå på.

Med skadesituasjonen vi fikk før kampen så er 2-2 jævlig bra, faktisk. 3/4 forsvarsspillere ute av posisjon. Skal ikke gå an.

Selnæs, Mikkelsen, Hansen og Søderlund best idag. Konradsen skuffa, Midtsjø ble som forventet litt for lett i den posisjonen - Helland nok en gang en sinke for spillet, Skjelvik uryddig i pasningsspillet. Klønete av Holmarpå slutten der.
Back to top
TottoD
Proff

PostPosted: 17.09.2015 23:57    Post subject: Reply with quote

Fenerbache er på papiret veldig sterkt, men i dag var de elendig. Null innsats og null presisjon. Alle offensive spillerene sto som påler. Spissen til St. Etienne (som lignet på Gaute Grøtta Grav) var en konstant trussel, i tillegg til vinger som utfordret konstant. I dag var St. Etienne klasse i forhold til Fenerbache, uansett kudos til Molde.
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 17.09.2015 23:58    Post subject: Reply with quote

Dew wrote:
Hvorfor disse Molde ikveld, egentlig?

Fordi jeg blir fysisk uvel når en Rosenborg-supporter klager på oss etter denne kampen og mener at vi bør heve oss opp på Molde sitt nivå.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 17.09.2015 23:59    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Egentlig lite interessert i å debattere akkurat det der da vi aldri vil lande på noen konklusjon likevel. Fenerbache så i hvert fall fryktelig seige ut nå. Det er spillere der med iboende kvaliteter, men det hadde hjulpet lite også mot St. Etienne i dag.

Fener ble tatt på senga av Molde. Orkene ryddet unna rundt mordor-porten, fikk en billig straffe som sendte Fener i ubalanse; og var effektive nok til å lamme tyrkerne totalt når de skulle slå tilbake. En perfekt kamp av Molde, som selvsagt skal få komme ned på jorda søndag.

Forøvrig; hvorfor er vi alltid så jævla skade/karantene-skutt når vi møter Molde? Det skjer jo hver gang! På tide at vi flår de jævla rottene. Argh!
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2015 00:01    Post subject: Reply with quote

Hvem faen bryr seg om Molde, egentlig? Kjipt at de lykkes, men de vil uansett aldri nå oss til stortåneglen hverken sportslig eller interessemessig. Så, for all del - gratulerer til alle 800 som heier på Molde!
Harceïde
Veteran

PostPosted: 18.09.2015 00:02    Post subject: Reply with quote

MarcoVb wrote:
Fenerbache er på papiret veldig sterkt, men i dag var de elendig. Null innsats og null presisjon. Alle offensive spillerene sto som påler. Spissen til St. Etienne (som lignet på Gaute Grøtta Grav) var en konstant trussel, i tillegg til vinger som utfordret konstant. I dag var St. Etienne klasse i forhold til Fenerbache, uansett kudos til Molde.

Jeg tror vi fort kan få se resultater som idag utover i gruppespillet:

Et Molde som lykkes med å flå en gammel storhet som er langt unna gamle høyder; og et RBK som spiller tett og jevnt med teknisk hurtige lag som har noe å vise til i nyere tid.

St. Etienne og Dnipro er kanskje ikke like sexy navn som Ajax og Fener, men de er sannsynligvis bedre. For å ikke nevne Lazio/middelmådige Celtic.
Back to top
1960
Rutinert

PostPosted: 18.09.2015 00:08    Post subject: Reply with quote

Ufattelig at enkelte mener at Holmar var vår beste i kveld.
Fatalt straffespark som kastet bort en seier.
Dessuten tok han ikke ut den eneste trusselen på det første målet.
Ellers god, men når en midtstopper feiler i avgjørende dueller så er ikke konklusjonen at en er best!
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 18.09.2015 00:08    Post subject: Reply with quote

Som de fleste er jeg også veldig fornøyd med 2 - 2 borte mot et godt lag, men skuffet over å miste 3 poeng bare 10 min. før slutt. Jeg er av de som mener at straffen var klar og ikke noe å si på, men klønete og til dels uheldig. Holmar spilte en god kamp og det er slikt som kan skje i kampens hete. Holmar og gutta skal være stolte over prestasjonen og resultatet og riste av seg skuffelsen over straffen og 2 tapte poeng.

Etter de første 3 min. og en elendig start av Midtsjø så var jeg redd for at det kunne bli veldig stygt. Vi må bli bedre på å ha eget spill på bortebane i Europa og klare å holde mer på ballen. Når vi gikk opp til 2 - 1 tenkte jeg at det kom til å blir 10 lange minutter og når det ble 2 - 2 ble jeg først dypt skuffet så kom panikken om at vi kanskje kom til å tape 3 - 2 så til slutt var jeg dog fornøyd med 2 - 2. Uansett herlig å igjen spille ute i Europa og prestere. Blir morsomt utover men vi er ikke bedre enn at vi trenger vår første 11'er i form og unngå den type sammensetninger som vi så i forsvaret i dag. Takk for en morsom og spennende kveld.
Attaboy
Veteran

PostPosted: 18.09.2015 00:12    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Syns det var merkbart hvor stor forskjellen var på lagene. Hadde vi hatt toppet lag og møtt Fenerbache i kveld, tror jeg vi hadde rundspilt de. Ikke at jeg tar noe fra prestasjonen til Molde, men tviler sterkt på at de hadde fått med seg noen poeng mo St. Etienne.

Surt at vi på en måte «tapte» to poeng, eller jo, vi tapte to poeng i denne kampen. Enig med de som sier hjerneblødning av Holmar. Dette var en forbanna juniorfeil som ikke skal skje på dette nivået, i hvert fall ikke når uret nærmer seg 90 minutter. Faen ass!

Men tross alt, med en startellever som langt fra var perfekt, var dette et meget respektabelt resultat. Tror gutta nå ser at de henger med på dette nivået og heller kan slippe seg litt mer løs i neste (hjemme)kamp mot Dnipro. Stiller vi med en normal ellever i den kampen, tror jeg vi kan se frem til en meget artig kamp - sett med RBK-øyne! RBK
Mikkelsen
Veteran

PostPosted: 18.09.2015 00:15    Post subject: Reply with quote

Noen som husker supersub Helland under Perry? Tror vi må bruke han igjen som subersub dessverre. Har underprestert i utrolig mange kamper på rad (4-5?) om ikke mer.

Alexander Søderlund vant så å si alle dueller i dag. Utrolig spiller!

Jævlig bittert med uavgjort! Men vi skaper sjanser, og mulighetene for avansament burde være der. Vi skal sjokkere fotball-europa.
Back to top
LarsG
Veteran

PostPosted: 18.09.2015 00:36    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke PL-HEASE ha fokus på vårt eget lag etter en vanvittig bra prestasjon mot et sterkt lag istedenfor å snakke om dersom atte hvisom atte vi hadde møtt Fenerbache? Det er fullstendig uinteressante hypotetteri (nytt ord). Det er fint for MFK. På papiret et sykt bra resultat. End of story. Jeg er på RBKweb for å lese om RBK ikke Molde. Vet ikke med dere? Om vi bare kunne møtt MFK selv slik at vi kunne målt styrker! Men det skjer vel ikke snart?

Tilbake til mitt lag: Rosenborg. Fantastisk bortekamp. Synes faktisk vi er langt farligere enn St. Etienne. De har mest banespill, men vi har et annullert mål som er hårfin offside og Mikkelsen er også flere ganger veldig nære. I tillegg velger Jensen feil på en overgang (burde spilt høyre på Helland istedenfor å prøve å tre igjennom Konradsen). Bare en noe billig straffe, men ja, klønete av Eyjolffson, gjør at Etienne klarer 2-2.

Børs:

Hansen: 7. Flere kvalifiserte redninger og helt sykt trygg bak der. Han begynner virkelig å vokse både i rollen sin og på meg.

Svensson: 6. Ganske varierende. Sliter langt mer mot vinger fra topp europeisk motstand enn mot Tippeligaen-vinger, men gjør det OK og scorer et fint mål. Kommer seg veldig i andre. Man kan praktisk talt se han ta til seg erfaringen fra dette nivået og tilpasse spillet.

Eyjolfsson: 6. Synes egentlig han gjør en meget god midtstopperkamp, men han får en i trekk for den utrolige tabben han gjør i det 87 minutt. Jeg synes straffen er billig, men det er totalt unødvendig av ham å gå så hardt i ryggen på spissen.

Skjelvik: 6. Jevnt over dårligere enn Eyjolfsson, men tabber seg ikke direkte ut i den avgjørende situasjonen slik som sin makker. Har noen fine driv fremover, men det blir mye upresist. Noe veik i duellene, men klarer seg ganske bra for å være venstreback tross alt.

Midtsjø: 3. Tungt å gi ham lagets dårligste karakter når han er ung og tross alt ikke spiller i sin posisjon, men jeg må jo prøve å legge vekk følelsene og se prestasjonen isolert sett. God innsats på Midtsjø, men er alt for ofte feilposisjonert og blir til tider en rundingsbøyle for St. Etiennes høyreside. Kom seg etterhvert i kampen, men det skjedde for sent. Pluss for god innsats.

Jensen: 7. Bevegelig, taklingssikker, spiller med hjerte utenpå drakta. Fantastiske stikkere og pasninger mot Mikkelsen. Noe mer upresis og uvenn med ball enn vi er vandt med, samt noen feilvalg offensivt, men alt i alt en meget godkjent kamp mot et tøft lag.

Selnæs: 8. Siden jeg gav en sterk åtter forrige kamp får han nå en svak åtter. Det er litt vanskelig å bedømme prestasjonene til spillerne all den tid det er enklere å skinne mot Stabæk enn borte mot St. Etienne. Likevel, jeg synes Selnæs gav oss i dag den nødvendige roen i vårt oppbyggende spill. Har også noen ekstremt viktige defensive inngripener der han følger løpende inn mot vår egen boks. Pen ball mot Søderlund før 1-2.

Konradsen: 6. Jobber like godt som sine midtbanekolleger, men det blir mindre konstruktivt fremover. Synes også han ved flere anledninger er for veik i duellspillet i egen boks. At han har spilt SDM er jeg litt overrasket over. Når det er sagt, han gir mye juling på midtbanen og skaffer oss flere frispark. Burde definitivt satt 1-2 den gangen Søder stusset ham igjennom.

Helland: 3. Greit, han møter den beste av backene til St. Etienne, men jeg synes han er alt for veik i duellspillet. Helland må jo veie 10-15 kilo mer enn Assou-Ekotto, likevel taper han nesten alt av dueller mot ham. Tendensen vi har sett med Helland ser ut til å fortsette: virker som en veps på sensommeren. Treig og sløv, men kan fortsatt stikke. I dag ble det dessverre kun treighet og sløvhet. Får 3ern utelukkende for greie defensive bidrag.

Søderlund: 7. Herregud for en god kamp av vår store og sterke slitespiss! Han mørke midtstopperen til St. Etienne var ingen liten kar, men Søder vant jo nesten samtlige dueller mot ham. Viser stor forståelse for spillet, møter riktig, stusser i bakrom når det er mest fornuftig, og tar ned ballen og holder den i laget når det trengs. Et veldig pent annulert mål og en assist det oser stor klasse av. Må jo være Norges desidert beste møtende spiss!

Mikkelsen: 7. Vår største trussel i bakrom. En del nesten i dag etter 1-1-målet, hadde han vært litt mer uredd kunne han raskt stått med minst ett til. Rask, teknisk, presis og direkte. Befester posisjonen som vår sterkeste ving nå på høsten.

Oppsummert: Troillan på topp! - og der skal vi bli!

Last edited by LarsG on 18.09.2015 00:43; edited 2 times in total
Back to top
Laße
Junior

PostPosted: 18.09.2015 00:40    Post subject: Reply with quote

Dette er vel etter det jeg forstår det første poenget Rosenborg tar med seg fra fransk gress i europacup? Isåfall er den kneika unnagjort, god start og bare å kjøre på videre.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 18.09.2015 00:54    Post subject: Reply with quote

1960 wrote:
Ufattelig at enkelte mener at Holmar var vår beste i kveld.
Fatalt straffespark som kastet bort en seier.
Dessuten tok han ikke ut den eneste trusselen på det første målet.

Jeg for min del fårstår ikke hvorfor så mange gir ham pes. Han lagde en vanvittig unødvendig (og kanskje noe billig?) straffe, og ryddet ikke opp på førstemålet, men der må ærlig talt en back og annen stopper ta minst like mye av skylda. Utover dette synes jeg han var helt konge. Som eneste mann stoppet han det meste som kom gjennom sentralt, og ryddet godt opp i duellene i boks. Glimtvis litt Hoftunsk; bryter foran, tar ifra mann med ryggen imot seg ball, og stopper på egen hånd det meste StE skaper.

Holmar var for meg vår soleklart beste forsvarsspiller i dag, og ror mer eller mindre alene ei utrygg og utradisjonell backrekke inn til godkjent.

For øvrig stemte jeg på Søderlund på BB. Kunne hatt et mål om offsidefella (eller linjemann) ikke lurte ham med noen cm, hadde en vanvittig fin assist, og burde hatt en til om ikke Konradsen hadde strakvrista avslutningen til Eiffell-tårnet. Jobbet ellers beinhardt som ballholder i påvente av pasningsalternativer, og hadde etter hva jeg kunne se ingen feil å snakke om.
Jonas
Veteran

PostPosted: 18.09.2015 00:58    Post subject: Reply with quote

Sier meg enig med majoriteten av forumfolket: hadde på forhånd lett tatt 2-2 som et godt resultat, men likevel kjipt at seieren glipper så nærme slutt. Også på måten det skjer på, det kjennes jo forferdelig unødvendig ut der og da. Men alt i alt var det vel fortjent med poengdeling utifra spill og sjanser, selv om St. Etienne ikke virket livsfarlige foran mål tross tidvis stort spillemessig overtak.

Gøy å se at vi i perioder henger med på dette nivået også, i det som er første møte med gruppespill i e-cup for hele laget og sågar på historisk dårlig RBK-grunn. Dét er ting å jobbe med, men det er ikke ting som virker fjerne.

Bortepoeng i Europa lar seg uansett høre, selv om hjemmebanefordelen i akkurat denne runden av Europa League ikke gjorde det voldsomme utslaget. I kveldens runde var det ni hjemmeseire, åtte uavgjort og syv borteseire. Av de syv var det vel egentlig bare Moldes seier som kan betegnes som en skrell riktignok.
Oppkast
Proff

PostPosted: 18.09.2015 01:03    Post subject: Reply with quote

Langt ifra en optimal kamp idag med jævlig mye slurv og enkle pasningsfeil. Allikevel spiller vi jevnt mot et av Frankrikes beste lag som forøvrig må ha satt europeisk rekord i antall innlegg i dag. Litt spent på hvordan vi kommer til å fremstå på hjemmebane mot disse tre lagene. Borte ser det ut som vi har knekt koden.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 33, 34, 35, 36  Next
Page 34 of 36

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb