View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 29.08.2015 15:15 Post subject: |
|
|
Selnæs var såvidt innom treninga i dag i sivil etter den lette hjernerystelsen mot Steaua Bucuresti. Dirigenten må hvile mot Tromsø, men møter på sin aller første A-landslagssamling over helga.
- Sånn som det ser ut nå, reiser han. Det er Ole som kjenner på dette sammen med legene. Det blir en avgjørelse som de tar. Vi har lyst til at Ole skal spille landskamp for å si det sånn, slår Kåre Ingebrigtsen fast overfor rbkweb.no.
Les mer: Uten Selnæs og Skjelvik mot Tromsø
Han føler seg bra i hodet allerede. Så får vi se om han blir med til Bulgaria. Kan jo hende han evt. først blir ansatt som aktuell mot Krotia. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 31.08.2015 10:47 Post subject: |
|
|
Synd at Selnæs og Helland må stå over, hadde vært veldig gøy å se de begge i toppform på landslaget sammen med andre gode norske spillere. Er rimelig sikker på at de hadde syntes det var gøy de også. |
|
Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 31.08.2015 11:20 Post subject: |
|
|
Veldig bra at både Selnes og Helland dropper landslaget nå. Nå handler det om å først å fremst bli friske så får vi håpe at begge etter hvert får en skikkelig god treningsperiode med RBK-laget etter hvert under landslagsperioden.
Vinnvinn både for spillerne og RBK  |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.08.2015 14:56 Post subject: |
|
|
En knepen 1-0 seier mot Stabæk er for meg 1000 ganger viktigere enn to legendariske 5-0-seire mot både Bulgaria og Kroatia. En kan ta seg faen på at det landslaget ryker i playoff samme f*** hvem de møter. Så, hvil, bli friske og vær klar til viktigere kamper i høst  |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 31.08.2015 17:37 Post subject: |
|
|
Helt greit at de melder forfall. Det landslaget vil aldri oppnå noe som helst med den treneren likevel, så da er det mye bedre at de blir 100% i pausen og kan yte maks for RBK fremover. Vi har 7 kamper på 3 uker i vente etter landslagspausen. |
|
Back to top |
|
 |
NC Proff
|
Posted: 31.08.2015 17:53 Post subject: |
|
|
Sikkert egoistisk å tenke slik men hiver meg på de over. Jeg er veldig glad for at både Ole og Pål blir hjemme denne gangen. 7 kamper på 22 dager, som alle er viktige ifht vår posisjon. Synes det er en uting at spillere skal møte halvskadet eller ikke har trent/spilt siste kamp med klubblaget før de kommer på samling. Landslaget er ikke en restitusjonsleir der møter man 100% eller man blir hjemme.
Det er også et elendig signal å sende til de som ligger i skorpa ved uttaket at man heller tar med en spiller som er 70% enn en som er frisk. |
|
Back to top |
|
 |
bestutenball Proff

|
Posted: 01.09.2015 01:18 Post subject: |
|
|
Egoistisk? Nei. Kan godt møte Høgmo personlig og hovere over at Helland og Selnæs blir værende hjemme! Er så sinnsykt viktig å ha de uthvilt og fullt restituert til kampen mot Stabæk. Når det er sagt er jeg absolutt for at Norge stiller med det beste mannskapet. Det beste mannskapet består av både Helland og Selnæs, men bedre med to spillere som er 100 % i neste seriekamp, enn som kjører 70-80 prosent på landslag OG mot stabæk
Nå er det vel heller ikke sikkert at begge blir hjemme hele landslagspausen. Blir spennende å følge med _________________ Meir enn en klubb, troillan e vårt liv. Kjærligheten e intensiv! |
|
Back to top |
|
 |
Bruttern Proff

|
Posted: 01.09.2015 10:10 Post subject: |
|
|
nieuwlaat wrote: | http://www.adressa.no/pluss/sport/article11489651.ece |
Noen som har lyst til å klippe og lime litt fra den adressa-artikkelen??
Ellers. Jeg vet mange her inne er mye mer negativ enn meg, og ikke har helt troa - men jeg tror nå like hardnakket at både Gamsten og Stamnestrø kan gi virkelig merverdi utover høsten. Det er fra mitt ståsted en strålende nyhet at de to faktisk spilte hele kampen for RBK2 nå. _________________ Mamma, æ kjæm itj hjem på ei uke! |
|
Back to top |
|
 |
TheBB Junior

|
Posted: 01.09.2015 10:46 Post subject: |
|
|
Quote: | - Jeg hadde sykt flaks, for jeg ble truffet ganske langt bak på siden av hodet, sier en ettertenksom Ole Selnæs
- Der er visst skallen tykkest. Dersom smellen hadde vært litt lenger frem kunne det gått ganske mye verre.
(...)
- Det første jeg husker, er at jeg ligger på bakken med Mike Jensen stående over meg. Da var jeg litt redd – for først visste jeg ikke hvor jeg var. I noen sekunder klarte jeg ikke å røre skikkelig på meg, og jeg klarte heller ikke å snakke. Jeg prøvde å si noe til Mike, men det kom bare noen lyder som ikke ga noen ingen mening. Etter et par sekunder kom det seg igjen – og en veldig smerte meldte seg, sier han.
(...)
- Smertene i hodet er nesten verst på natta. Så jeg får ikke sovet så godt. I tillegg må jeg holde meg mest mulig unna TV, data og mobilen. Så jeg gjør nesten ingen ting – jeg bare sitter der. Det har vært sykt kjedelige dager, sier han. |
Høres litt negativt ut, men han sier også at han vil være overrasket om han ikke blir klar til Stabæk, selv om det er litt vanskelig å si hvor lang tid det vil ta. |
|
Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
trondhb Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 06.09.2015 10:19 Post subject: |
|
|
Om han nå får fast plass på landslaget også + fullfører høsten i EL med oss kan den prislappen fort stige med 100%.
Herlig at RBK-spillere er attraktive igjen!
Det sagt så håper jeg OS blir så lenge som mulig, er tilnærmet umulig å erstatte (islendingen som har vikariert er en glorifisert ryddegutt at best) |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 06.09.2015 10:38 Post subject: |
|
|
Avslått bud på 30 mill, ja. Da snakker vi. Respekt til både klubben og Ole for å vente til dette årets e-cup er over. Er innstilt på at han selges til vinteren. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 06.09.2015 10:46 Post subject: |
|
|
Tror dette var et fornuftig valg. Tror ikke 2. nivå i England er riktig utviklingsarena for Ole.
Håper Ole og hans agent klarer å prioritere spillestil og spilletid fremfor penger når han går til utlandet. Tror Ole kan utvikler seg i mange år enda, og bli en stjerne hvis de gjør riktige valg nå. |
|
Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 06.09.2015 10:47 Post subject: |
|
|
Og vi får enda bedre tid til å finne erstatter. Den jobben blir vanskelig og viktig! |
|
Back to top |
|
 |
Borden Veteran

|
Posted: 06.09.2015 11:13 Post subject: |
|
|
Selnæs får gjøre som Rod Stewart når det ikke ble noen Brentford-karriere. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 06.09.2015 11:18 Post subject: |
|
|
Snart stikker vel Seler innom å ler av hvem som "bydde" og sier det er langt i fra korrekt. _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 06.09.2015 12:15 Post subject: |
|
|
Galskap å takke nei til 30 mill, men det var vell sikkert ikke veldig forlokkende med Brentford for Ole skulle man tro. |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 06.09.2015 12:18 Post subject: |
|
|
Med mindre det er snakk om midtstoppere eller kraftspisser bør norske klubber drite i å selge til Championship. Kanskje den verste ligaen i verden å utvikle seg i. _________________
TomH wrote: | Du kan ikke bare skrive en påstand her, uten å begrunne. Da gidder ingen å lese innleggene dine, og da kan du også like gjerne slutte å skrive her |
|
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 06.09.2015 12:24 Post subject: Re: Ole Kristian Selnæs |
|
|
Sjelden har vel et åpningsinnlegg i en tråd vært mer treffsikkert
Sola wrote: | Lager tråd om denne spilleren jeg, en type jeg tror kan få sitt gjennombrudd denne sesongen. Har sett han opptil flere ganger, og jeg er dypt, dypt imponert. 1994-modell, klokskap i alt han gjør, en gudbenådet venstrefot, fantastiske pasningsferdigheter og overblikk, ro med ballen og en herlig nonchalance - Selnæs har alle muligheter til å bli en stor fotballspiller.
Det som har vært kritisk med han er holdningene og egoismen. Han er litt "der oppe", har hatt en tendens til å kjefte på både medspillere, motspillere og dommere. Jeg er ikke så bekymret. Slike personligheter har en tendens til å komme langt, og håper vi lar han være slik han er. Jeg liker at ikke alle spillere er som Winsnes. La Selnæs bli vår drittsekk! Han er en vinner som hater å tape.
Det finnes mange Midtsjø-typer i den internasjonale fotballen, små tekniske, fottrappe offensive midtbanespillere med bra løpskapasitet. Jeg kan ikke se så mange Selnæs-typer. Han er høy, men har en herlig ro i spillet sitt, en fantastisk teknikk. Ikke misforstå, jeg digger Midtsjø og tror han kan komme langt, men Selnæs er litt mer.....spesiell.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 06.09.2015 17:35 Post subject: |
|
|
Aristoteles wrote: | Galskap å takke nei til 30 mill, men det var vell sikkert ikke veldig forlokkende med Brentford for Ole skulle man tro. |
Enig. Tipper både klubb og spiller hadde takket ja om det var snakk om en mer spennende klubb. Men ellers er jeg enig i at Selnæs for klubben er mere verdt enn 30 millioner pdd. Og ved å si nei til dette budet kan man kanskje risikere å få en god del flere millioner ved neste korsvei? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
Knowrud Veteran
|
Posted: 06.09.2015 17:44 Post subject: |
|
|
Brentford? Karrieredrap deluxe om han gikk dit. |
|
Back to top |