English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
RBK - Mandalskameratene
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 19.07.2006 20:28    Post subject: Reply with quote

Jeg forstår helt fint at det er din mening at det er unødvendig å komme med slike innlegg, men om det er unødvendig så er innlegg som dette også unødvendig av NØYAKTIG den samme grunnen. Nemlig at du finner det samme andre plasser.

"RBK, den tandløse løve. Spillet er stadig skuffende, selv mod hold fra lavere divisioner."

At det er din mening er ikke noe annerledes enn at det er vår observasjon at det byttes. Det var du som brukte "kan findes næsten alle andre plasser" og da må du tåle å få den samme reaksjonen tilbake.

Som sagt så er det en kamptråd, og om man ikke kan si ifra om at det nå foregår ett bytte så blir det rett og slett latterlig.

Og samme gjelder lagoppstilling, hvorfor skrive den i en kamptråd når du kan finne den andre plasser? Hele argumentasjonen din, som er at du finner det andre plasser faller på seg selv.

Innlegg som
"Skjelbreds fanklub sidder også tæt på mic'en"
er ikke noe bedre enn det å si ifra om at det skjer ett bytte. Det er en observasjon du gjør. At du hiver på en smiley endrer ikke den saken. Så om du skal leke fürer så foreslår jeg at du finner noe annet å pirke på.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende

PostPosted: 19.07.2006 20:43    Post subject: Reply with quote

Personlig synes jeg folks innspill/egne meninger/refleksjoner underveis i kampen kan være interessante, mens tomme observasjoner (som Harald nevner et par eks på) er totalt uinteressante. balla er uenig. End of discussion.
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 19.07.2006 20:50    Post subject: Reply with quote

ballaballaballa wrote:
Jeg forstår helt fint at det er din mening at det er unødvendig å komme med slike innlegg, men om det er unødvendig så er innlegg som dette også unødvendig av NØYAKTIG den samme grunnen. Nemlig at du finner det samme andre plasser.

"RBK, den tandløse løve. Spillet er stadig skuffende, selv mod hold fra lavere divisioner."

At det er din mening er ikke noe annerledes enn at det er vår observasjon at det byttes. Det var du som brukte "kan findes næsten alle andre plasser" og da må du tåle å få den samme reaksjonen tilbake.

Og samme gjelder lagoppstilling, hvorfor skrive den i en kamptråd når du kan finne den andre plasser? Hele argumentasjonen din, som er at du finner det andre plasser faller på seg selv.

Du er jo fuldstændig galt på den. Min mening findes ikke andre steder. Det gør derimod observationen om at der bliver byttet. Jeg må ike tåle noget som helst det er dig der tager fuldstændig fejl og skriver ting som ingen steder har hold i virkeligheden.
Min mening er bestemt noget helt andet end at man skriver at x kommer ind for y. Hvis der foreksempel havde stået: X kommer ind for y, det synes jeg.... osv, havde det tilført tråden noget. Det gør det første eksempel ikke. At skrive hvem der bliver byttet ind og ud er ikke interessant, ens egen mening om det, er. hvis du ikke kan se hvor uinteressant det bliver når man ikke tilføjer sin egen mening, så dig om det.
Det er fuldstændig det samme med lagopstillingerne. At folk f. eks kommer med egne meninger om hvem der skal spille af Essidiri og Storflor er interessant.

Quote:

Innlegg som
"Skjelbreds fanklub sidder også tæt på mic'en"
er ikke noe bedre enn det å si ifra om at det skjer ett bytte. Det er en observasjon du gjør. At du hiver på en smiley endrer ikke den saken. Så om du skal leke fürer så foreslår jeg at du finner noe annet å pirke på.

Smileyen er jo netop det der indikerer min egen mening, det er jo det de er til for. Jeg leger ikke führer, jeg udtrykker min mening, som jeg har lov til, ligesom du har.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Juch
Veteran

PostPosted: 19.07.2006 21:37    Post subject: Reply with quote

Er det et RBK-skjerf MK-supporteren nederst til høyre har på seg? Confused
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 19.07.2006 21:39    Post subject: Reply with quote

Som sagt så er din "mening" er en observasjon som du gjør på lik linje med at vi observerer at det blir foretatt ett bytte.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 19.07.2006 21:43    Post subject: Reply with quote

Clash wrote:
Kan noen stikke ned på Lerkendal og skyte han som leker Louis Armstrong?

Kan ikke du som holder til på lerkendal heller skyte han gævvatgænægn som driver på å ødelegger det jeg elsker høyest her i verden?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
rbksvein
Junior

PostPosted: 19.07.2006 22:14    Post subject: Høgmo fÃ¥r sparken snart? Reply with quote

Den treneren som er fornøyd med dette i rbk burde finne seg en annen jobb snarest, for så dårlig og på tvers og bakover har det aldri vært på lerkendal noen sesonger før..

Storflor e en flopp og burde sitte på benken en stund og la Jamtfall få slippe til så kommer det til og skje mere der framme med sin fart og vilje.. og la karim spille på den andre siden..

Nei dette var middelmådig av rbk og det har det vært lenge i år synes æ.
Dette fungerer svært dårlig for vårt kjære rbk, og no må pinadø høgmo begynne og bruke spillere på rett plass og som vil noe OGSÅ....

Ønsker alle lykke til i neste runde - follo? så kansje vi går videre? RBK
Henri
Legende

PostPosted: 19.07.2006 22:24    Post subject: Reply with quote

- Vi burde vunnet med fire-fem mål, men scorer for lite. Det lukter for lite mål av oss, sukket RBK-trener Per-Mathias Høgmo.

http://www.vg.no/pub/vgar...tid=123505

Var ikke det inntrykket jeg fikk fra RadioAdressa akkurat. Og ja, vi lukter ikke mål, vi lukter rævva.
Back to top
Einherjar
Rutinert

PostPosted: 19.07.2006 22:32    Post subject: Reply with quote

Vi har nok muligheter til å punktere tidlig, men vi så ut til å ha lagt igjen gebisset i vannglasset Wink Nok en gang ingen stor forestilling, men vi går videre. Er enig med flere i at Per og Micke funket bra på venstre. Syns også Tettey gjør et godt innhopp.. Ellers irriterere Roar meg igjen med å prøve å gå rett igjennom folk.. trodde han burde vite bedre den mannen Smile Vi fortsetter også å slå dårlige innlegg, rart dette skal være så vanskelig. Jan Gunnar syns jeg viser igjen at han er svært nærsynt når han snurrer rundt seg selv på midten. Mangler blikket for å vende og åpne spillet. Vi er rufsete i midten bak noen ganger, får bare håpe Mika holder seg på beina utover. Skal le om vi får Follo i kvarten Wink I så fall er vi nesten på Ullevaal før noen har skjønt at cupen har begynt Smile
olivknob
Senior

PostPosted: 19.07.2006 23:09    Post subject: Reply with quote

pinlig å se at Rosenborg stiller seg opp på cornerflagget for å dryge ut tida 5 minutter før slutt.Og det mot et 2. divisjonslag!!
Da forlot jeg stadion.Hele kampen var forferdelig.Og når skal noen flere enn meg klare å se hvor dårlig Storflor er??Det ble pipekonsert når Essidiri måtte ut og ikke Storflor.Det skjønner jeg godt!
Storflor har klippekort uansett hvor dårlig han er:(
View user's profile Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Brady
Veteran

PostPosted: 20.07.2006 01:20    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
- Vi burde vunnet med fire-fem mål, men scorer for lite. Det lukter for lite mål av oss, sukket RBK-trener Per-Mathias Høgmo.

En tragisk påstand av Høgmo, såfremt han ikke mener at Rosenborg bør slå et andredivisjons-lag med minst fire-fem mål på en normal dag, men går ut fra at han tenker på kampforløpet. Hadde vi hatt marginene mer på vår side kunne vi kanskje scoret et par-tre mål til, men Mandalskameratene brant den aller største sjansen i kampen og kunne faktisk med bedre avslutninger scoret på et par sjanser utenom den også.

EDIT:
Joda, han mente det jeg trodde han mente:

–Vi må sette de sjansene vi har på blank goal. Scorer vi i første omgang så blir det en annen kamp, sa Høgmo etter 1-0 i det 86. minutt.

–Vi produserte sjanser nok til å vinne med 4-5 mål, men vi scorer for lite. Det lukter ikke mål av oss for tiden.

Er det noen som kan huske de kjempesjansene på blank goal? Jeg husker MK hadde en i andre omgang iallfall. Jeg har sett flere kamper der RBK har vunnet med fem mål, men de har ikke sett ut som denne kampen.

Last edited by Brady on 20.07.2006 01:39; edited 1 time in total
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 20.07.2006 01:23    Post subject: Reply with quote

olivknob wrote:
pinlig å se at Rosenborg stiller seg opp på cornerflagget for å dryge ut tida 5 minutter før slutt.Og det mot et 2. divisjonslag!!

Det samme skjedde mot Raufoss. Ned mot cornerflagget og drøy tid, og det hjemme på Lerkendal mot norske andredivisjons-lag. Det er en skam! Mad
Back to top
torerik
Veteran

PostPosted: 20.07.2006 13:31    Post subject: Reply with quote

Større skam enn å ryke ut av cupen?
Back to top
trondh
Veteran

PostPosted: 20.07.2006 13:39    Post subject: Reply with quote

JA!!!!
Et tippeligalag skal ha kontroll nok på et 2. divlag at de tør å underholde.
Det er heller ikke snakk om at en skulle kaste alle i angrep, men prøve å få til mål i stedet for å holde ballen ved cornerflagget. Det går an å gjøre det men fortsatt ivareta en defensiv trygghet når en leder 1-0.
Back to top
Quinn
Junior

PostPosted: 20.07.2006 15:01    Post subject: Takk for oss! Reply with quote

Sender en stor takk til de på Klokkesvingen som åpnet opp og tok imot oss grønne supportere. Vi hadde en fin dag i Trondheim og kunne reise stolte hjem etter at våre 11 grønne menn hadde kjempet til siste minutt. Tom Sagebakken (Cool på høyrekanten vår var glimrende!

Jeg ser noen lurer på om det rett og slett var en MK-supporter med RBK-skjerf og det var det. Dette var annenpiloten på charterflyet vårt. Han var trønder, men måtte naturligvis kles opp i grønt til kampen, og etter innsatsen lovet han å stille på neste hjemmekamp i Mandal Smile

Håper dere synes det var trivelig å få besøk av en litt mer uvanlig motstander og ønsker dere lykke til videre!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb