English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2015
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 140, 141, 142  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 02.08.2015 16:16    Post subject: Reply with quote

@ dew: La oss kjøpe Balogh så klarer vi nok UCL neste år...

Dog enig at vi kan, og bør, forbedre noen posisjoner ved anledning. Dessverre må vi nok skynde oss langsomt her, vi har ikke 50 mill å blåse på spiss + GK som har internasjonalt snitt.

Jeg håper vi kommer oss til gruppespill i EL og gjør en OK figur der i år (noen seire og bygge erfaring) så kan vi ta gevinsten og det forbedrede ryktet klubben vil bygge av det spillet og forbedre laget Smile
Back to top
View user's profile Send private message
quentez
Veteran

PostPosted: 02.08.2015 16:17    Post subject: Reply with quote

Tipper Groven kan få et lite gjennombrudd i S08 jeg. Spent på å se han mot oss i kveld.
Back to top
Harceïde
Veteran

PostPosted: 02.08.2015 16:19    Post subject: Reply with quote

På hvilket tidspunkt har jeg skrevet at vi vil nå UCL om vi kjøper Balogh?

Alle som har brukt litt tid på fotball, kunne se at han hadde noe spesielt. Et beist med lynhurtige bein og bra teknikk - fin scoring også. Bare 19 år. Kommende stjerne.

Vi trenger ingen kantspillere, men det er alltid plass til gode spillere - og det er jo tydeligvis penger i klubben, når man har råd til å betale heftig overpris for de Lanlay og Vilhjalmsson.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 02.08.2015 18:23    Post subject: Reply with quote

Pessimistisk i dag Dew???

Synes det eneste vi mangler i dag rundt den planen vi har er et nytt alternativ på V.back samt et alternativ til Selnæs i den defensive midtbanerollen.

Stamnestrø ser jeg mere for meg som indreløper, men kan jo ikke avskrive ham som et meget bra alternativ for Selnæs riktig enda.

Vi har ikke mye penger og alt i alt tatt i betraktning synes jeg vi både har en bra tropp og har gjort gode investeringer rundt spillerforsterkninger så langt.

Vi har ikke funnet juveler, men vi har vært smarte og jeg tror de spillerne vi har handlet vil forsterke troppen langt mer enn hva enkelte her inne tror...

Kommer garantert til å skje mere på transferfronten fremover, både inn og ut. Spennende!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Ahakrim
Rutinert

PostPosted: 02.08.2015 22:28    Post subject: Reply with quote

Snakkker om å levere varene: villsvik,fossum og wikheim var svingode i kveld...heldigvis er RBK 12 poeng foran denne gjengen fra Godset Smile
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 09:26    Post subject: Reply with quote

Folk på kfl melder om Ringstad til RBK. Vet ikke hvor mye man skal tro på det, men når flere uavhengie så bør det være litt i det hvertfall.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 11:07    Post subject: Reply with quote

Glimts Badou (som mange av dere vil ha til RBK) til Saparas klubb Osmanlispor. Nyopprykket lag i den tyrkiske toppdivisjonen.
Back to top
georgios
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 13:09    Post subject: Reply with quote

Ser det er en fyr på VGD som gratulerte RBK med Ringstad i RBK-tråden der inne. Kan det være noe i dette? Mulig de vil rendyrke Skjelvik som midtstopper og at de ser på Ringstad som en bedre venstreback. Hadde det vært for ett par år siden hadde jeg vært veldig positiv, men synes ikke han har imponert veldig i det siste.
Back to top
fjellgeit
Rutinert

PostPosted: 03.08.2015 13:17    Post subject: Reply with quote

det bør følge med krykker på handelen. Opptil flere par!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Henry Kosemonster
Junior

PostPosted: 03.08.2015 13:17    Post subject: Reply with quote

georgios wrote:
Ser det er en fyr på VGD som gratulerte RBK med Ringstad i RBK-tråden der inne. Kan det være noe i dette? Mulig de vil rendyrke Skjelvik som midtstopper og at de ser på Ringstad som en bedre venstreback. Hadde det vært for ett par år siden hadde jeg vært veldig positiv, men synes ikke han har imponert veldig i det siste.

er snakk om etter sesongen etter hva jeg har forstått. kontrakten hans går vel ut? Erstatter for Dorsin?
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 13:19    Post subject: Reply with quote

Vært rykter de siste par dagene etter at en Lfk-fyr satt ved siden av Ringstad og Kevin Ingebrigsten på en restaurant og overhørte at planen var å prøve å finne en utenlandsk klubb til han eller Rosenborg når kontrakten hans gikk ut.

Vet ikke om han er god nok, spilt både back og kant på Lillestrøm i år. Vært en del på benken også, kun startet 9 kamper, 6 på benken.
Back to top
BBQsaus
Rutinert

PostPosted: 03.08.2015 13:21    Post subject: Reply with quote

Ettersom vi hadde Tønne på prøvespill ser det jo ut som vi er ute etter en ny venstreback
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 13:23    Post subject: Reply with quote

Nja, vet ikke om man skal legge så mye i Tønne akkurat, men at vi ser etter en ny venstreback håper jeg stemmer. Ringstad kan være et godt alternativ han, var jo veldig god for et par år siden før han ble skadet. Da var det bare snakk om hvor mye den utenlandske klubben måtte betale, får vi han opp på det nivået har vi en klasseback.
Back to top
trondhb
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 13:40    Post subject: Reply with quote

Det er kanskje lov å håpe på at Dorsin legger opp etter sesongen ?
Back to top
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 14:03    Post subject: Reply with quote

Dorsin legger nok opp etter sesongen uansett, da han etter sesongen vel kun har innspurten av en mastergrad igjen før han kan begynne å jobbe som advokatfullmektig (evt jurist). Sånn sett er det greit at vi begynner å se etter alternativer allerede nå. Det beste hadde jo vært en backup som kan spille både venstre og høyreback.

Eneste høyrebackalternativ akkurat nu er Eyolf, og han vil jeg ha i midten.
Back to top
hello
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 14:24    Post subject: Reply with quote

Jeg vet ikke hvorfor, men tviler litt på at Dorsin legger opp, faktisk. Han er "bare" 33 år og det er jo egentlig ingen alder. Han tjener godt som fotballspiller og trives nok med livsstilen. Så hva gjør Bjørnebye om han ikke er god nok? Får han beskjed om at han ikke er ønsket? Det kan jeg ikke se for meg, ikke en spiller som Dorsin, med hans standing i Rosenborg. Selge han? Hmm, tja kanskje. Ikke umulig en retur til Djurgården kan være aktuelt, for å avslutte karrieren der den startet.
Back to top
rokdog
Junior

PostPosted: 03.08.2015 14:34    Post subject: Reply with quote

Ivar Ã…rvÃ¥g Larsen ‏@Ivaraal 1h1 hour ago
@rokdog1 Dorsin fra banen til trenerteamet, Skjelvik fast på venstre og Ringstad backup fra neste sesong? Ikke utenkelig. @GeorgiosSN

Dette.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2015 14:35    Post subject: Reply with quote

Ikke verdens verste fyr å ha på benken en sesong eller to til.
hello
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 14:51    Post subject: Reply with quote

Enig. Hadde vært flott å holdt han i klubben etter endt karriere. Ikke ofte vi har en tilnærmet Rosenborg-legende med en juristutdanning i kofferten heller.
Back to top
Brødsmula
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 15:06    Post subject: Reply with quote

Har ikke Dorsin både norsk kone og barn (i skolealder?), neppe veldig aktuelt med Allsvenskan-retur mao.
Back to top
quentez
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 15:07    Post subject: Reply with quote

Det høres mest logisk ut om Dorsin går inn i en spillende trenerrolle neste sesong. Kanskje han blir litt involvert på junior/akademisiden?

Blir ikke overrasket om han ender opp som fotballagent etter endt karriere. Så kan han kanskje på sikt (5 år~) overta en lederrolle i Rosenborg-systemet.
Back to top
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 15:38    Post subject: Reply with quote

På banen er desverre Dorsins dager forbi. Han kan ha all verdens rutine og fotballhode, men om kroppen ikke vil spiller det ikke hva hodet ønsker. Håper virkelig ikke at de prøver å drille ham inn i en slags SD-rolle etterhvert. Til den jobben har han alt for lite nettverk, og et halvår i Dracula FC er ikke nok. Han er en legende i RBK, et kjent navn i Norge, men utover det er han ingenting. Som en del av et trenerteam, derimot, vil han komme til sitt rette. Han har spilt lenge nok i RBK til å vite hvordan RBK skal framstå, han har vært med på både opp- og nedturer (Både sportslig og utenom) og han framstår alltid som en sindig og reflektert type. Kanskje ikke hovedtrenermateriale, men som assistent eller trener for U-lag skal han absolutt kunne være ett gullegg.
Henri
Legende

PostPosted: 03.08.2015 16:19    Post subject: Reply with quote

Dorsin har kontrakt ut neste år, tipper han fullfører den før han legger opp. Ringstad kan bli bra, men rart at vi ikke henter en høyreback i stedet.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 03.08.2015 16:35    Post subject: Reply with quote

http://www.adressa.no/100...577143.snd

Start er som vanlig i dramatisk pengemangel. SIB, send nå et bud på Kristoffer Ajer umiddelbart, overtal guttungen til noen år i Trondheim! Overtar for Selnæs i vinter etter rekordsalg Smile
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 03.08.2015 17:23    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønner ikke den totale slakten av Dorsin. Han har da vitterlig gjort mange gode kamper for rbk i år. En dårlig kamp eller to må man jo kunne påregne uten at mannen automatisk er ferdig som fotballspiller.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 140, 141, 142  Next
Page 133 of 142

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb