| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Harceïde Veteran
|
Posted: 31.07.2015 01:10 Post subject: |
|
|
| Tobias begynner å ligne den spilleren jeg trodde vi skulle få da vi signerte han. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 31.07.2015 01:18 Post subject: |
|
|
| Vet ikke helt hvilken verden man svever rundt i om noen ikke kan si seg fornøyd med de to jævlig viktige bidragene til Mikkelsen i kveld. Men, det er hærlig med forskjellige meninger og krav til spillerne. |
|
| Back to top |
|
 |
AlfredoJojo Proff
|
Posted: 31.07.2015 01:22 Post subject: |
|
|
| Kvaliteten til Mikkelsen har alltid vært der, om du ser kampene under Perry var han alltid veldig god når han fikk rom. Avsluttingene er vel det samme også selv om dette ikke er hans største styrke har han en tendens til å plassere ett kjapt og nogenlunde uforsigbart skudd på mål. Han er også veldig god i små rom når han kan kombinere med indreløper elr back. Fotball Expert elr ikke alle som sier at Mikkelsen er dårlig under Perry og god under Kåre må nok gå i seg selv. Sjølkritikk e lovt på Internett også. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 31.07.2015 01:25 Post subject: |
|
|
I år har det blitt både bakromsfest og sluttprodukt. Synes han blomstrer!
Tror han er nære nivået han hadde i forkant av 2012-EM nå. Hevet seg brutalt fra i fjor, akkurat som mange andre på laget. Selvforsterkende effekt tror jeg det heter. Godfot så det holder. Fikk helt Dortmund 99-følelse av kontringen som ga 1-1, og sterke Bohinen-vibber av 1-3. Det der hadde ikke keeper ventet. Knallsterkt og frekt med det der etter et langt og villig vingløp.
AAAH  |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 31.07.2015 01:26 Post subject: |
|
|
| toreinar wrote: | | Vi som kan litt om fotball har ikke deltatt aktivt i slaktinga. Men viser litt storsinn da det så ganske mørkt ut en stund..Alle offensive spillere vokser under offensiv fotball. Enkelt. |
Det må gå an å kalle en spade for en spade noen ganger. Det har vært tider der Mikkelsen har vært riktig riktig dårlig. Nå derimot har han heldigvis endelig funnet seg selv og er en flott bidragsyter til laget vårt. Men det har vært perioder i denne sesongen også hvor han ikke akkurat har briljert, derfor godt at han får en god kamp i dag igjen. Eneste som mangler nå er at han er litt mer stabil. |
|
| Back to top |
|
 |
abjoern Veteran

|
Posted: 31.07.2015 01:42 Post subject: |
|
|
Han er ikke stabil, nei, men det er faktisk ingen på laget vårt. Selv Mike har hatt et par ordentlig middels kamper i det siste.
Mikkelsen gjør så mye bra, og synes han alt for lenge har fått påstemplet "ja du var god nå, men..". Myten om hvor dårlig Mikkelsen egentlig er sitter veldig godt i! Tross at halve laget har fått en ny vår hos Kåre, vil man liksom ikke akseptere at dette kan gjelde også for Tobbe. Tror det er noe med holdningen og attityden som ikke går rett hjem hos RBK-folket. Storflor-behandlingen? Fortsetter han som nå, ender alt godt selvfølgelig, men må gi lik mengde strikk til Mikkelsen og Helland. Hadde Mikkelsen driblet seg selv like mange ganger som Helland gjorde i dag, hadde høygaflene vært oppe. (Helland skal få lov til å drible seg selv et par ganger, bare så det er sagt).
Bare å håpe at vi får skvist alt som bor av fotball ut av Mikkelsen. Han er en av fire spillere hos oss som ligger et nivå over resten. |
|
| Back to top |
|
 |
toreinar Veteran
|
Posted: 31.07.2015 01:42 Post subject: |
|
|
Hello,det var på ingen måte ment som slakt av kritikerene,det ser du om du studerer innlegget mitt. Men selv i den noe svake perioden for 3-4 kamper siden kunne man se tendenser..Det håpløse var 1 mot 1 uten fart i laget. Der blir han aldri noen Helland. Men god innsats har hele tiden ligget i bunn. _________________ Knallharde treninger utenfor sesong.Full innsats i 90 minutter i ALLE kamper,slakk heller av på noen treninger. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 31.07.2015 04:05 Post subject: |
|
|
Enig med Konesseur og Torbjørn på forrige side. Måtte Mikkelsen bare fortsette med tåtuppene så lenge de går på mål. Hadde han vært like distinkt i avslutningsøyeblikket som på 3-1-målet ellers i år, hadde han stått med langt flere scoringer. Blitt en del irriterende, fislete skuddforsøk. Ellers herlig å se hvordan en spiller under riktig trener og i en skreddersydd (mer eller mindre) rolle kan få en sånn forandring. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 31.07.2015 08:56 Post subject: |
|
|
Det skal også nevnes at nevnte siste touch og avslutning kom etter et 50 meters 90%-løp etter 85+ minutter - et av flere slike løp i løpet av kampen.. Forståelig da at han bommer på noen detaljer, men alt er godt så lenge ballen havner i kassa. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 31.07.2015 09:02 Post subject: |
|
|
Det virker jo også som han venter ut keeperens bevegelse før han setter den.
Mulig det er tilfeldig, og fordi han var sliten etter det lange løpet, men fordømt riktig blir det uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 31.07.2015 09:15 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | Det virker jo også som han venter ut keeperens bevegelse før han setter den.
|
Nei, det virker ikke sånn. Han setter tåa på den så fort han får muligheten etter å ha overvunnet g-kraften som drev han mot dødlinja. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 31.07.2015 09:35 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/nyt/ma...stiv-jesus
- Der blev slået et sideskift, og i starten havde jeg egentlig opgivet at nå den, men jeg prøvede alligevel. Jeg nåede den, og så prøvede jeg at søge mod målet,så gav jeg den en stiv Jesus,som vi kalder den i Danmark, og så gik den heldigvis ind, så det var dejligt.
 |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 31.07.2015 10:09 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | | Det skal også nevnes at nevnte siste touch og avslutning kom etter et 50 meters 90%-løp etter 85+ minutter - et av flere slike løp i løpet av kampen.. Forståelig da at han bommer på noen detaljer, men alt er godt så lenge ballen havner i kassa. |
Er for vanskelig for enkelte her som hater Mikkelsen å akseptere gode bidrag. Han scorer to og er en stolpe unna hattrick borte i Europa men får kritikk fordi målet ikke var teknisk godt nok, intensjonelt og kontrollert nok etter et sugende langt løp i sluttminuttene av kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 31.07.2015 10:45 Post subject: |
|
|
Lol. Brukere skriver at målet var fantastisk, pur klasse og at det minner om Bohinens mål. Et par brukere samstemmer i at det var et flott mål, men nyanserer bildet noe ved å beskrive Mikkelsen's involvering i mer nøyaktige detaljer. Du blir sur og sier sistnevnte brukere hater Mikkelsen  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.07.2015 11:12 Post subject: |
|
|
| Slutt å disse Mikkelsen. Han har dårlige dager som alle andre. På sitt beste er han, ja da er han best som i går. |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 31.07.2015 11:15 Post subject: |
|
|
Flaksmål det siste der ja. Kun tilfeldigheter at den går over keeper i nærmeste. Tipper han egentlig prøver å tuppe den i lengste. Men meget bra løp i forkant.
Litt av grunnen til at jeg fortsatt er litt negativ til Mikkelsen er at jeg savner litt trøkk fra han. Både i avslutninger og duellspill. Merker jeg blir litt provosert når han står i karate kid positur når han skal blokkere osv. Men for all del, han har hatt mange avgjørende involveringer i år. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 31.07.2015 11:16 Post subject: |
|
|
| Bjorni wrote: | | Flaksmål det siste der ja. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.07.2015 11:20 Post subject: |
|
|
| Var det flaks at de fleste synes han var banens beste også? |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 31.07.2015 11:20 Post subject: |
|
|
| abjoern wrote: | | ...Mikkelsen gjør så mye bra, og synes han alt for lenge har fått påstemplet "ja du var god nå, men..". Myten om hvor dårlig Mikkelsen egentlig er sitter veldig godt i! |
Som sangen sier: "Evig eies kun et dårlig rykte"
Jeg har forsvart Mikkelsen hele veien, selv om også jeg synes det har sett veldig mørkt ut til tider. Som alle andre spillere har tillit, selvtillit og mønster veldig mye å si. Akkurat nå er Mikkelsen blandt våre beste!
Mikkelinho
PS: Hvor kommer "fissefarfar" fra? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
FanFraSør Rutinert
|
Posted: 31.07.2015 11:21 Post subject: |
|
|
Mikkelsen er en spiller som noen her på forumet bare har bestemt seg for ikke å like. Så fort han spiller litt dårlig (sammen med mange andre) så er han helt elendig og vi bør fortest mulig finne en annen på venstre kant. Når han spiller bra så er det "skulle bare mangle". Han er ikke bestandig like god nei, men det kan sannelig sies om samtlige på laget som spiller alt fra 9 til 3 (noen riktig nok alt fra 2 til 5).
Mikkelsen er en spiller som prøver, skaper og tross alt har 7 mål på 16 kamper (9 plass og bare 2 mål unna 5 plassen) og 3 assist samt en rekke farlige skudd og sjanser som gjør at motstander må gi han oppmerksomhet for de kan ikke vite om skuddet går i stanga, på keeper eller rett utenfor. Det de vet er at det kan bli farlig når han har ballen og dermed skaper han også rom for andre. Mikkelsen er nok en spiller som ikke blir hyllet av alle før han evt. scorer så mye at han blir toppscorer og forsvinner noen uker senere. |
|
| Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 31.07.2015 11:21 Post subject: |
|
|
| Vet ikke? Er det noen som har sagt det? |
|
| Back to top |
|
 |
sheva1917 Junior
|
Posted: 31.07.2015 11:36 Post subject: |
|
|
| Clasiker wrote: | | Hvor kommer "fissefarfar" fra? |
Her kommer fissefarfar fra : http://www.tv2.no/v/710273/ |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 31.07.2015 11:52 Post subject: |
|
|
Hysterisk morsom den videoen. Morten Ramm i sitt ess. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
Riversen Proff
|
Posted: 31.07.2015 12:00 Post subject: |
|
|
| Bjorni wrote: | Flaksmål det siste der ja. Kun tilfeldigheter at den går over keeper i nærmeste. Tipper han egentlig prøver å tuppe den i lengste. Men meget bra løp i forkant.
Litt av grunnen til at jeg fortsatt er litt negativ til Mikkelsen er at jeg savner litt trøkk fra han. Både i avslutninger og duellspill. Merker jeg blir litt provosert når han står i karate kid positur når han skal blokkere osv. Men for all del, han har hatt mange avgjørende involveringer i år. |
Trodde du var ironisk i starten av det innlegget ditt... |
|
| Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 31.07.2015 13:53 Post subject: |
|
|
| BjarneS wrote: | | Bjorni wrote: | | Flaksmål det siste der ja. |
 |
Flaksmål? Han lurer jo keeperen trill rundt med en nøye valgt utradisjonell avslutning. Alt ligger til rette for at han enten legger inn eller rundt keeperen mot målet. Det skjønner Mikkelsen at Keeperen tror, og han legger den derfor på innsiden når keeperen har latt seg friste til å allerede bevege seg bort fra stanga. Veldig smart. |
|
| Back to top |
|
 |
|