| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.07.2015 22:18 Post subject: |
|
|
| Ajer er nok like lite sannsynlig som at John Maduka er på blokka til Guardiola. Så store talenter går alltid utenlands. I 2015 hadde vi neppe fått Carew heller. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 27.07.2015 22:44 Post subject: |
|
|
| Om gutten selv ikke vil utenlands og Start må ha penger så er det fullt mulig. Long shot selvsagt, men man må jo forhøre seg. Det er ikke absolutt alle unge spillere som vil til utlandet i en alder av 17, noen ønsker tryggheten og spilletiden i Norge. Da skal det være RBK som er plattformen, slik det var før. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 27.07.2015 23:04 Post subject: |
|
|
Selvsagt positiv til å prøve, og klar over at ikke alle unge tenker og prioriterer likt. For talenter som søker en naturlig utv.kurve innenfor rammene av trygghet er jo RBK det opplagte valget. Kanskje pendelen snur en dag, og at det blir gjevere å spille fotball og vinne titler, oppnå noe, enn å slite benk i Belgia i tre år ispedd et og annet sporadisk låneopphold, med en bugnende konto. For så talentfulle spillere som Selnæs, Bakenga, Ajer, Ødegaard kommer sjansen før eller siden uansett. Men for mange er nok seniormatcher som betyr noe vel så bra for utv. som å kaste seg ut på europaturne før man har blitt russ.
Tror Ajer er en forstandig gutt som helt sikkert ikke vil være noen feilinvestering om han selv ser på RBK som et naturlig neste steg. |
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 28.07.2015 18:37 Post subject: |
|
|
Ikke realistisk akkurat nå, men merker meg at Herolind Shala sitter på benken, ubenyttet sådan for Slovan Liberec. Han er altså på lån hos de uten å få spille. Kan jo kanskje bli muligheter for å gjennopplive en karriære her etterhvert hvis vi er på ballen. _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2015 09:07 Post subject: |
|
|
| iconbit wrote: | @sidebob
Styrker: Fart, driblinger og afslutninger.
Svagheder: Fysik og stabilitet.
Blev først lejet og senere købt af Brøndby for 16 mio. kr. efter at have imponeret i den næstbedste spanske række. Egentlig god i Brøndby, men kanskje vil de ændre fra 4-3-3 til 4-4-2. |
Jeg synes dette blåste over for fort på forumet. Bør vi ikke forsøke å hente han til klubben? Fjern Riski og hent Szymanowski. Er jo en kraftig forsterkning og vi kan få han for røverpris (om han ikke er bortskjemt med drøy BFF-lønn). Håper vi er orientert og oppdatert. |
|
| Back to top |
|
 |
sheva1917 Junior
|
Posted: 29.07.2015 10:07 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | iconbit wrote: | @sidebob
Styrker: Fart, driblinger og afslutninger.
Svagheder: Fysik og stabilitet.
Blev først lejet og senere købt af Brøndby for 16 mio. kr. efter at have imponeret i den næstbedste spanske række. Egentlig god i Brøndby, men kanskje vil de ændre fra 4-3-3 til 4-4-2. |
Jeg synes dette blåste over for fort på forumet. Bør vi ikke forsøke å hente han til klubben? Fjern Riski og hent Szymanowski. Er jo en kraftig forsterkning og vi kan få han for røverpris (om han ikke er bortskjemt med drøy BFF-lønn). Håper vi er orientert og oppdatert. |
Helt enig, få bort Riski å inn med denne mannen!! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 29.07.2015 10:26 Post subject: |
|
|
Hehe, Helland/Mikkelsen på høyre og de Lanlay/Alexander på venstre gir brukbar dekning, for å si det slik. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
MariusV Veteran
|
Posted: 29.07.2015 13:48 Post subject: |
|
|
Ser at Austin linkes tilbake til Brann i disse dager. Kunne vært backup/erstatter for Selnæs vel?
Et beist av en spiller i alle fall! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 29.07.2015 13:52 Post subject: |
|
|
Ikke første gang Austins navn dukker opp i denne tråden og skjønner fortsatt like lite hvorfor. Han er så langt unna man kommer 'kravspesifikasjon' for den sentrale rollen i Rosenborgsk 4-3-3 som overhode mulig. Maken til primitiv spiller. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Sletto Proff
|
Posted: 29.07.2015 13:53 Post subject: |
|
|
Nei takk!
Austin er like atal som Hoseth, Hulsker, Singh osv. Jeg driter i om han er ledig og billig. Den fyren skal IKKE ha på seg verdens vakreste drakt! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 29.07.2015 14:42 Post subject: |
|
|
Austin? Vi kan vel legge lista litt høyere kanskje? _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 29.07.2015 14:49 Post subject: |
|
|
| sheva1917 wrote: | | Helt enig, få bort Riski å inn med denne mannen!! |
Skrevet under for en Segunda-klubb i dag. Dessverre. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 29.07.2015 20:27 Post subject: |
|
|
Hvis Austin kommer hit kommer jeg til å slite med motivasjonen. Har forståelse for at han har noen gode sider, men en sånn rasstapp håper jeg aldri å se hos oss. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 29.07.2015 21:08 Post subject: |
|
|
Mike Havenaar spiller for HJK i Finland??? WTF
Hadde ikke jeg noen aning om... var jo kanonspiss for Vitesse for bare et par år siden og han er jo bare 28!!!
Noen som vet hva som har skjedd der? Har HJK skaffet seg en rik onkel? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 29.07.2015 22:28 Post subject: |
|
|
Det er tre navn som dukker opp her med jevne mellomrom. Navn som ikke bør nevnes i sammenheng med overganger.
Ja, jeg snakker om Rodolph Austin, Andreas Nordvik og Torgeir Børven. Jeg forstår det bare ikke! |
|
| Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 29.07.2015 23:09 Post subject: |
|
|
| Simen Wangberg også. |
|
| Back to top |
|
 |
oddarild Proff
|
Posted: 29.07.2015 23:30 Post subject: |
|
|
Du hadde selv lyst på han en gang i tiden Dew..
"Selg han om prisen bikker 20 mill. Pengene brukes på høyreback, kjapp midtstopper og Austin på utgående kontrakt. " i Markus Henriksen- tråden..
Og:
"Bytter gjerne ut Henriksen med Austin. Austin er sjef på banen.
Han når ikke Annan opp til knærne, tho." I nye spillere 2012
Kanskje litt under beltestedet å hente frem sånne utdaterte sitater, beklager det.. Vi hadde også et langt dårligere lag den gangen enn nå, og spilte vel 442.. Men at det er uforståelig at han blir nevnt, blir vel å dra det litt langt? |
|
| Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 29.07.2015 23:35 Post subject: |
|
|
Haha fantastisk, oddarild! _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
| RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
| Back to top |
|
 |
larsarus Legende

|
Posted: 29.07.2015 23:38 Post subject: |
|
|
| Får påpeke at jeg ikke vil ha Austin hit og kan ikke fatte og begripe at det navnet dras frem i Nye spillere-trådene, sånn siden jeg har "rent rulleblad" på det området... |
|
| Back to top |
|
 |
wikivic Proff

|
Posted: 30.07.2015 00:58 Post subject: |
|
|
Nå som Alexander glapp, hva med å kjøre en ren byttehandel med HJK om Riski og Demba Savage? Er ikke det prekære behovet på ving for tida, men greit å være ett skritt foran om Helland eller Mikkelsen skulle finne på å dra videre. Savage, som er fotrapp, teknisk og målfarlig, kan også spille spiss. Han har gått gradene i Finland de siste ti årene, så burde ikke være så alt for vanskelig å integrere i Trøndelag. Det er uansett verdt å notere navnet til senere.
Vil vel også tro at Riski gjerne kan tenke seg til Finlands beste klubb og mulig spill i Europa der. Men en slik handel passer vel ikke inn i vår nye overgangspolitikk med å hente spillere sportslig ledelse kjenner godt til fra sine tidligere klubber. Ikke er han trønder heller. Nå er han nevnt i hvert fall, artig lell. |
|
| Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 30.07.2015 01:04 Post subject: |
|
|
Hvis vi noen gang hadde signert Austin hadde jeg holdt meg borte fra Lerkendal til han var forsvunnet igjen. Er få spillere jeg misliker så sterkt. Han kunne vært på nivå med Zlatan, og spilt for en kopp Kjeldsberg uka, og jeg ville fremdeles takket sterkt nei.
Eneste posisjon vi trenger å se etter uten salg er vel en ren backup for Selnæs? |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 30.07.2015 01:43 Post subject: |
|
|
| gollumLAD legend wrote: | | Haha fantastisk, oddarild! |
Fantastisk dårlig.
Austin var brukbar på den tiden, og for et primitivt lag som RBK ville en slik primitiv spiller gjort underverker.
Ser ikke helt hva det har med 2015 å gjøre. Ikke under noen omstendigheter ønsker jeg Austin til RBK nå - så får heller "oddarild" grave fram andre utdaterte innlegg ut i evigheten. |
|
| Back to top |
|
 |
Ahakrim Rutinert

|
Posted: 30.07.2015 03:23 Post subject: |
|
|
| WikiVic wrote: | Nå som Alexander glapp, hva med å kjøre en ren byttehandel med HJK om Riski og Demba Savage? Er ikke det prekære behovet på ving for tida, men greit å være ett skritt foran om Helland eller Mikkelsen skulle finne på å dra videre. Savage, som er fotrapp, teknisk og målfarlig, kan også spille spiss. Han har gått gradene i Finland de siste ti årene, så burde ikke være så alt for vanskelig å integrere i Trøndelag. Det er uansett verdt å notere navnet til senere.
Vil vel også tro at Riski gjerne kan tenke seg til Finlands beste klubb og mulig spill i Europa der. Men en slik handel passer vel ikke inn i vår nye overgangspolitikk med å hente spillere sportslig ledelse kjenner godt til fra sine tidligere klubber. Ikke er han trønder heller. Nå er han nevnt i hvert fall, artig lell. |
Hvorfor i all verden skulle de ønske en slik handel,all den tid Riski ikke leverer varene? |
|
| Back to top |
|
 |
*Thor* Senior
|
Posted: 30.07.2015 07:10 Post subject: |
|
|
Kanskje de har en Helsinki - Finland - resten av verden-strategi?
Thor |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 30.07.2015 08:18 Post subject: |
|
|
Haha, Thor  |
|