English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Bent Sørmo
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 24.07.2015 01:45    Post subject: Reply with quote

Yepp, moomoo! Du har skjønt hva jeg mener. Takk! Tommel'n opp!

hello: Nei, hadde du fulgt diskusjonen fremfor å svare meg på et enkelt innlegg, så hadde du skjønt hva jeg siktet til. Og hissig? Nei da, jeg er like glad i deg enda jeg, hello! Very Happy
hello
Veteran

PostPosted: 24.07.2015 01:59    Post subject: Reply with quote

Okei, jeg skjønner at dette er en blindgate, men kan du ikke forklare meg hva jeg ikke forstår da, det er mulig jeg er litt treg av meg, fordi jeg har akkurat den samme oppfattelsen av hva du mener som det momoo har.
Back to top
View user's profile Send private message
Attaboy
Veteran

PostPosted: 24.07.2015 02:06    Post subject: Reply with quote

1. seksjon hva moomoo skriver, hello.
PerO
Veteran

PostPosted: 24.07.2015 06:29    Post subject: Reply with quote

moomoo wrote:
Enig med Atta at når det gikk opp for ledelsen at Per var ferdig hos oss så burde de gått hardere tilverks for å få solgt ham, eventuelt fått noen til å ta over ham gratis, da hadde vi spart oss den 1/3 av lønna vi dekket ved utlån.

Der er jeg enig.

Vet vi hva de har prøvd å gjøre da?

I alle overgangssaker, må man huske å ta med i betraktningen, at det er 3 parter som må bli enige. Klubber kan ikke selge/kjøpe spillere, uten at spillerne er enige og faktisk signerer overgangspapirene.

I PVR's tilfelle, er det vel sannsynlig, at han er i en alder, hvor han ikke vil flytte igjen, og at det dermed bare var trønderske alternativer igjen. Hvor mange alternativer finnes da som kan ta over en RBK-lønn?
Back to top
PerO
Veteran

PostPosted: 24.07.2015 06:36    Post subject: Reply with quote

Attaboy wrote:
Jeg vet det, Bananskrue. Men tross alt lå det i lufta at han aldri ville komme tilbake. Nettopp derfor burde det blitt satt en eller annen presedens eller i det minste kunne gjort at RBK ikke skulle tape penger på ham. Han oppfylte regelrett ikke, på noen som helst, forhåpningene man hadde til ham.

Ok, kanskje søkt den, men i hvert fall burde det gå an å komme seg unna en slik spiller. Man får fyken fortere en faen når man er heller til hinder enn til inntekt i andre jobber, mener jeg.

Jeg har litt problem med å følge tankegangen din. På hvilken måte vil det være godt for RBK å skape presedens for at hvis en spiller blir skadet, eller ikke utvikler seg godt nok så skal klubben kvitte seg med kostnaden så fort som mulig.

Jeg ser selvfølgelig, at klubben ville spart noen kroner på denne saken, men lurer litt på hvordan det vil være for SD å forhandle med nye spillere hvis klubben blir kjent for å behandle talenter som ikke slår gjennom og spillere som får skader dårlig.

Kan det på noen som helst måte bli lønnsomt på lang sikt?

Jeg ser bare dyre korte kontrakter og spillere som glipper av en slik presedens. Mens jeg ser klubben som en trygg og god arbeidsgiver hvis vi har en presedens for å behandle spillere fair.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Page 9 of 9

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb